Nee hoor, ik vind het niet stomquote:Op donderdag 28 mei 2015 11:05 schreef All-out het volgende:
[..]
het lijkt me best leuk om een lesbische moeder te hebben, is dat stom?
incl de krullen en alles?quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:10 schreef UitStraling het volgende:
Vierdaagse baard nu, ik lijk nu op een knappe blonde versie van Jon Snow valt me op
Nee dat snap ik. Ik wil gewoon dat gejengel en geren niet horenquote:Op donderdag 28 mei 2015 11:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mijn baas doet dat nog wel eensIk wil geen 10-jarige in het magazijn als ik vracht aan het lossen ben.
awquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Mendoza's been hit! Mendoza's been fucking hit!"
quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:11 schreef All-out het volgende:
[..]
aw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(she/her)
Mijn ouders gingen uit elkaar op mijn 13e omdat mijn pa een relatie had met de moeder van mijn beste vriendin. Mijn moeder is daarna 6 jaar alleen geweest en kwam op mijn 19e met haar vrouw thuis. En mijn moeder had wel aangegeven te zoeken naar een vrouwelijke date, maar ik heb toen zoiets gehad van "eerst zien, dan geloven, ik hoor het wel als je iemand voor wilt stellen".quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoe oud was je dan toen ze uit elkaar gingen? En je moeder op vrouwen leek te vallen? Ben wel benieuwd hoe dat door het kind ervaren wordt, als de ouder 'ineens' op hetzelfde geslacht lijkt te vallen
Het gaat niet om het gejengel, het gaat om een klein magazijn waar een tienjarig jochie overal tussen door schiet. Ook rijdende biercontainers. Dat is 28 volle kratten bier, dus zwaar.quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee dat snap ik. Ik wil gewoon dat gejengel en geren niet horen
Ben ook altijd de eerste van m'n collega's die het hoort (en me eraan stoor)
Of jij bent gewoon niet sterk?quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het gaat niet om het gejengel, het gaat om een klein magazijn waar een tienjarig jochie overal tussen door schiet. Ook rijdende biercontainers. Dat is 28 volle kratten bier, dus zwaar.
Dat dus, kinderen horen gewoon thuis met een ouder te zitten en niet op de werkvloer.quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee dat snap ik. Ik wil gewoon dat gejengel en geren niet horen
Ben ook altijd de eerste van m'n collega's die het hoort (en me eraan stoor)
Ik zeg toch ook niet dat het bij jou om het gejengel gaatquote:Op donderdag 28 mei 2015 11:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Het gaat niet om het gejengel, het gaat om een klein magazijn waar een tienjarig jochie overal tussen door schiet. Ook rijdende biercontainers. Dat is 28 volle kratten bier, dus zwaar.
Bij mijn twinkel ogen past blond beter op een gekke manier......als ik het zwart verf lijk ik op Vlad Draculquote:Op donderdag 28 mei 2015 11:11 schreef Lokasenna het volgende:
Jon Snow is juist knap omdat hij niet blond is.
Hangt er idd omquote:Op donderdag 28 mei 2015 11:13 schreef Dqod het volgende:
Ik weet niet wat ik erger vind. Kinderen op m'n werk of collega's die constant blijven appen dat ze nu zo en zoveel weken zwanger zijn, echo gaan laten maken etc ect.
I.Don't.Care.Go.Away
Waarom heb je ze op de app? Waarom zeg je niet dat je daar niet van gediend bent?quote:
Omdat het soms handig is wanneer je tijden moet afspreken. Maar goed, ze ziet me nu als haar beste vriendin ineens ofzoquote:Op donderdag 28 mei 2015 11:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom heb je ze op de app? Waarom zeg je niet dat je daar niet van gediend bent?
Mijn collega's weten hoe ik sta ten opzichte van kinderen en zullen mij daar echt niet snel mee lastig vallen
Doe je toch wat verkeerd. Blijkbaar reageer je voldoende ipv het te negeren / er iets van te zeggenquote:Op donderdag 28 mei 2015 11:14 schreef Dqod het volgende:
Omdat het soms handig is wanneer je tijden moet afspreken. Maar goed, ze ziet me nu als haar beste vriendin ineens ofzo
Als ik hem niet zie, kan ik ook niks stoppenquote:
Zal je niet lastig vallen tegen de tijd dat ik aan de kinders ga.quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:13 schreef Dqod het volgende:
Ik weet niet wat ik erger vind. Kinderen op m'n werk of collega's die constant blijven appen dat ze nu zo en zoveel weken zwanger zijn, echo gaan laten maken etc etc.
I.Don't.Care.Go.Away
Is een terugkomende frustratie :squote:Op donderdag 28 mei 2015 11:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat het bij jou om het gejengel gaatBegrijp dat het bij jullie meer veiligheid is
Ik heb haar maanden niet (aan)gesproken of uberhaupt iets gezegdquote:Op donderdag 28 mei 2015 11:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Doe je toch wat verkeerd. Blijkbaar reageer je voldoende ipv het te negeren / er iets van te zeggen
Mag best, zolang je niet elke keer komt melden dat je echo moet of weet ik het wat :$quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zal je niet lastig vallen tegen de tijd dat ik aan de kinders ga.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gewoon 1 uitzoeken in de ballenbak van de IKEA toch?
Gewoon lekker laten zitten daar toch?quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
"Kees wil graag opgehaald worden uit Småland"quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Vraagt ie zelf om. Hij heeft ook ogen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als ik hem niet zie, kan ik ook niks stoppenEn hij krijgt een flinke klappert
Mag dat? Ik neem wel een kind mee bij de McDonalds.quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hij zegt toch juist dat hij er 1tje wilt.quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gewoon lekker laten zitten daar toch?
Zou ik niet doen, wil die daar nog vaker heen, krijg je een dik kind enzoquote:Op donderdag 28 mei 2015 11:18 schreef artelligence het volgende:
[..]
Mag dat? Ik neem wel een kind mee bij de McDonalds.
Oke. :$quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mag best, zolang je niet elke keer komt melden dat je echo moet of weet ik het wat :$
Ah, maar plannen dus?quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:17 schreef artelligence het volgende:
[..]
Omdat ik van januari '84 ben en een zwangerschap meestal 9 maanden duurt.
Denk je dat je het haalt om ontmaagd te worden voor 2017 dan?quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:17 schreef artelligence het volgende:
[..]
Omdat ik van januari '84 ben en een zwangerschap meestal 9 maanden duurt.
Ja maar dan heb je kans op z'n fastfood kind, niet handig.quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:18 schreef artelligence het volgende:
[..]
Mag dat? Ik neem wel een kind mee bij de McDonalds.
Hahaa ja hoorquote:Op donderdag 28 mei 2015 11:19 schreef Dqod het volgende:
Wil je overigens even de groetjes doen aan logician van mij, cue? :$ :$ :$
Hou er wel rekening mee dat ik hoogstwaarschijnlijk niet de beste invloed ben voor je kindjequote:
Awesomequote:
Ikea kind jatten en dan schroefjes over houdenquote:Op donderdag 28 mei 2015 11:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja maar dan heb je kans op z'n fastfood kind, niet handig.
Zal wel moeten he, als ik een kindje wilquote:Op donderdag 28 mei 2015 11:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk je dat je het haalt om ontmaagd te worden voor 2017 dan?
Okee. Dan ben je ook al wel op een leeftijd waarop de acceptatie wat makkelijker gaatquote:Op donderdag 28 mei 2015 11:12 schreef Puala het volgende:
[..]
Mijn ouders gingen uit elkaar op mijn 13e omdat mijn pa een relatie had met de moeder van mijn beste vriendin. Mijn moeder is daarna 6 jaar alleen geweest en kwam op mijn 19e met haar vrouw thuis. En mijn moeder had wel aangegeven te zoeken naar een vrouwelijke date, maar ik heb toen zoiets gehad van "eerst zien, dan geloven, ik hoor het wel als je iemand voor wilt stellen".
Dit ja.quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:11 schreef Lokasenna het volgende:
Jon Snow is juist knap omdat hij niet blond is.
Wat denk je van mijzelf dan?quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hou er wel rekening mee dat ik hoogstwaarschijnlijk niet de beste invloed ben voor je kindje
Klopt, maar het type vrouw wat ze heeft uitgekozen is wel heel anders dan dat ik ben. Dus het botst nog wel af en toequote:Op donderdag 28 mei 2015 11:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Okee. Dan ben je ook al wel op een leeftijd waarop de acceptatie wat makkelijker gaat
Daar kan je niet omheen dan, en die heb je zo te pakken want die lopen niet zo snel.quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja maar dan heb je kans op z'n fastfood kind, niet handig.
Het gaat me ook niet om hem, maar mijn baas kennende krijg ik het gezeikquote:Op donderdag 28 mei 2015 11:18 schreef Puala het volgende:
[..]
Vraagt ie zelf om. Hij heeft ook ogen.
Ik denk dat jij het best goed zou doen, srsquote:
Dan leg je het uitquote:Op donderdag 28 mei 2015 11:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het gaat me ook niet om hem, maar mijn baas kennende krijg ik het gezeik
Beschouw je haar wel als een moeder? Aangezien je haar omschrijft als 'de vrouw', klinkt het alsof je die band niet met haar hebt?quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:21 schreef Puala het volgende:
[..]
Klopt, maar het type vrouw wat ze heeft uitgekozen is wel heel anders dan dat ik ben. Dus het botst nog wel af en toe
Maar rollen, dat gaat wel hard!quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daar kan je niet omheen dan, en die heb je zo te pakken want die lopen niet zo snel.
Want straight edge leefquote:Op donderdag 28 mei 2015 11:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik denk dat jij het best goed zou doen, srs
Ga je ze opvoeden als autistische nerdjes?quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zal je niet lastig vallen tegen de tijd dat ik aan de kinders ga.
Is het sowieso niet lastig om op latere leeftijd nog een ander persoon echt als 'ouder' / stiefouder te zien?quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Beschouw je haar wel als een moeder? Aangezien je haar omschrijft als 'de vrouw', klinkt het alsof je die band niet met haar hebt?
Niet daarom. Perspectiefquote:
Uiteraard.quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga je ze opvoeden als autistische nerdjes?
Hehe, misschien voor een promiscue exjunk.quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik denk dat jij het best goed zou doen, srs
Flikker gewoon eens op ofzoquote:
Niks mis mee. Ik ben dat ook en doe het prima in het leven :$quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Uiteraard.
[..]
Hehe, misschien voor een promiscue exjunk.
Ik heb geen idee. Ik heb zoiets niet meegemaakt.quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Is het sowieso niet lastig om op latere leeftijd nog een ander persoon echt als 'ouder' / stiefouder te zien?
Ik ken loka wat minder, hoe bedoel je?quote:
Zolang iedereen op hem blijft reageren blijft hij hier komen.quote:
Jouw ouders zijn nog bij elkaar? ja dan is het lastiger in te schatten.quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb geen idee. Ik heb zoiets niet meegemaakt.
Het komt vast goed. :$quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Niks mis mee. Ik ben dat ook en doe het prima in het leven :$
Tijd voor the pact iddquote:Op donderdag 28 mei 2015 11:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zolang iedereen op hem blijft reageren blijft hij hier komen.
Lijkt me wel. Iemand als moeder zien is natuurlijk een heel basis overlevingsmechanismequote:Op donderdag 28 mei 2015 11:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Is het sowieso niet lastig om op latere leeftijd nog een ander persoon echt als 'ouder' / stiefouder te zien?
Roll with the flow!quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar rollen, dat gaat wel hard!
Vooral jammer dat je hem dan precies geeft wat ie wil voornamelijkquote:Op donderdag 28 mei 2015 11:26 schreef Dqod het volgende:
Jammer dat er voor doodsverwensingen een ban staat
sowieso. ik heb sinds ik 8 of 9 was een stiefvader. blijft toch altijd meer een facility manager dan echt je vader. wat wel positief is, is dat hij er niet voor me 'hoeft' te zijn, maar het toch is. hele andere band dan biologisch vind ikquote:Op donderdag 28 mei 2015 11:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja. Daarom mijn vragen ookquote:Op donderdag 28 mei 2015 11:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jouw ouders zijn nog bij elkaar? ja dan is het lastiger in te schatten.
Dat Lokje mijns inziens heel goed beseft dat er tussen zwart en wit heel veel grijsgebieden bestaan en dat niet alles zo vanzelfsprekend is als het lijkt. Persoonlijk vind ik dat heel belangrijkquote:Op donderdag 28 mei 2015 11:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ken loka wat minder, hoe bedoel je?
Dat vind ik ook alsnog wel een vaderrol, als ik eerlijk ben. Maar ik kan daar ook niet over oordelen, natuurlijkquote:Op donderdag 28 mei 2015 11:27 schreef All-out het volgende:
[..]
sowieso. ik heb sinds ik 8 of 9 was een stiefvader. blijft toch altijd meer een facility manager dan echt je vader. wat wel positief is, is dat hij er niet voor me 'hoeft' te zijn, maar het toch is. hele andere band dan biologisch vind ik
Only a Sith deal in absolutesquote:Op donderdag 28 mei 2015 11:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat Lokje mijns inziens heel goed beseft dat er tussen zwart en wit heel veel grijsgebieden bestaan en dat niet alles zo vanzelfsprekend is als het lijkt. Persoonlijk vind ik dat heel belangrijk
Ik ben nogal overgevoelig voor vervelende mensenquote:Op donderdag 28 mei 2015 11:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vooral jammer dat je hem dan precies geeft wat ie wil voornamelijk.
Lekkere zweefteef ben je toch.quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat Lokje mijns inziens heel goed beseft dat er tussen zwart en wit heel veel grijsgebieden bestaan en dat niet alles zo vanzelfsprekend is als het lijkt. Persoonlijk vind ik dat heel belangrijk
En dan ben je met 8/9 nog best relatief jong. Als in, je woont nog thuis wanneer er samengewoont gaat worden en er meer mee wordt geconfronteerd.quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:27 schreef All-out het volgende:
sowieso. ik heb sinds ik 8 of 9 was een stiefvader. blijft toch altijd meer een facility manager dan echt je vader. wat wel positief is, is dat hij er niet voor me 'hoeft' te zijn, maar het toch is. hele andere band dan biologisch vind ik
Sws :$quote:
quote:
Ja want jij bent de vriendelijkheid, gematigdheid en sympathie zelve?quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben nogal overgevoelig voor vervelende mensen
Schoolzequote:
Ik zie de blosjes op je wangetjesquote:
Het is zo lastig als ik het over moeder en moeder heb. Dus ook om dat verschil aan te geven, maar echt een moeder band heb ik niet. Maar ik accepteer haar wel in mijn omgeving. Maar met verbouwen zijn we elkaar een beetje kwijt geraakt. Ik hou er niet van om dingen 15 keer te moeten uitleggen en de ja maars elke keer aan te horenquote:Op donderdag 28 mei 2015 11:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Beschouw je haar wel als een moeder? Aangezien je haar omschrijft als 'de vrouw', klinkt het alsof je die band niet met haar hebt?
Met die leeftijd ben je niet meer schattigquote:Op donderdag 28 mei 2015 11:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
wel een verdomd schattige baby dan
vertel yv dat eensquote:Op donderdag 28 mei 2015 11:34 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Met die leeftijd ben je niet meer schattig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |