Flauw om het af te schrijven op de kinderwens inderdaad. Maar bij ons op werk gebeurd dit Nooit omdat het gewoon levensgevaarlijk is... Hoe doen mijn collega's dat dan wel? Andere mensen kunnen het toch ook goed regelenquote:Op donderdag 28 mei 2015 11:00 schreef Puala het volgende:
[..]
Of je werk moet gewoon zich aan de uren houden en geen overuren verwachten. Dat kan ook. Lekke rmakkelijk om de schuld maar af te schuiven op de kinderwens.
Idd ja, en niet mijn kelderquote:Op donderdag 28 mei 2015 11:03 schreef Yvie_lu het volgende:
Precies, gewoon in een kooi in de kelder zoals het hoort
Soms is het gewoon lastig. Ik weet dat ik wel eens bij mijn moeder op het werk ben geweest uit het zwemmen. Dan ging ik met de trein zwemmen en zelf naar het werk van mijn moeder. En daar wachtte ik in de kantine tot ze klaar was en dan gingen we samen naar huis. Dat scheelde een treinkaartje van ¤7 geloof ik. Maar toen was ik een jaar of 14 inmiddels.quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:03 schreef Californium het volgende:
[..]
Flauw om het af te schrijven op de kinderwens inderdaad. Maar bij ons op werk gebeurd dit Nooit omdat het gewoon levensgevaarlijk is... Hoe doen mijn collega's dat dan wel? Andere mensen kunnen het toch ook goed regelen?
Wel een lief aanbod op zich, beter dan niks dus erg sociaalquote:Op donderdag 28 mei 2015 11:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Idd ja, en niet mijn kelder![]()
Wel eens aangegeven best op de koters van een collega te willen passen, mits hij het goed vindt dat ik ze opsluit in de schuur
het lijkt me best leuk om een lesbische moeder te hebben, is dat stom?quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:03 schreef Puala het volgende:
[..]
Uit de periode dat mijn vader en moeder nog wel samen waren
eigenlijk wel, want gaat er vooral om dat je een leuke, lieve moeder hebt. Dan maakt het geen reet uit waar ze wel of niet op valtquote:Op donderdag 28 mei 2015 11:05 schreef All-out het volgende:
[..]
het lijkt me best leuk om een lesbische moeder te hebben, is dat stom?
Vond ik zelf ook welquote:Op donderdag 28 mei 2015 11:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wel een lief aanbod op zich, beter dan niks dus erg sociaal
Hoe oud was je dan toen ze uit elkaar gingen? En je moeder op vrouwen leek te vallen? Ben wel benieuwd hoe dat door het kind ervaren wordt, als de ouder 'ineens' op hetzelfde geslacht lijkt te vallenquote:Op donderdag 28 mei 2015 11:03 schreef Puala het volgende:
[..]
Vind ik leuk klinkenquote:Op donderdag 28 mei 2015 11:03 schreef Puala het volgende:
[..]
ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op donderdag 28 mei 2015 11:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoe oud was je dan toen ze uit elkaar gingen? En je moeder op vrouwen leek te vallen? Ben wel benieuwd hoe dat door het kind ervaren wordt, als de ouder 'ineens' op hetzelfde geslacht lijkt te vallen
Mijn baas doet dat nog wel eensquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |