Nou niet zozeerquote:Op donderdag 28 mei 2015 10:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je koters meenemen naar je werk, echt waarom doen mensen dat?
Vertelquote:Op donderdag 28 mei 2015 10:52 schreef All-out het volgende:
ik heb overigens een voorliefde voor 1994, op meerdere manieren
Niet zeuren, je kan postenquote:
Werd je toen ontmaagd?quote:Op donderdag 28 mei 2015 10:52 schreef All-out het volgende:
ik heb overigens een voorliefde voor 1994, op meerdere manieren. 1995 is toch minder
mn ouders zijn toen gescheiden, de punkrock was goed, skatenquote:
Ahwquote:Op donderdag 28 mei 2015 10:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar een hele minuut lang niet
Ohnohquote:Op donderdag 28 mei 2015 10:54 schreef All-out het volgende:
[..]
mn ouders zijn toen gescheiden, de punkrock was goed, skaten, en een goed jaar voor scharrels inmiddels
Precies, energieverspildingenquote:Op donderdag 28 mei 2015 10:55 schreef Dqod het volgende:
Wasdrogers vind ik de was maar muf maken. Lekker buiten tenzij het niet anders kan
Gewoon doen Yv.quote:
Dan snap ik het nogquote:Op donderdag 28 mei 2015 10:52 schreef Californium het volgende:
[..]
Nou niet zozeerZe moest met de jongste naar de dermatoloog en guess what; dat zit hier om de hoek aangezien ik in een ziekenhuis werk...
toen was ik nog niet eens geborenquote:
Ik heb geen plek buiten voor de wasquote:Op donderdag 28 mei 2015 10:55 schreef Dqod het volgende:
Wasdrogers vind ik de was maar muf maken. Lekker buiten tenzij het niet anders kan
Waar dan gvd?quote:Op donderdag 28 mei 2015 10:55 schreef Dqod het volgende:
Drupje Homme van YSL erbijquote:Op donderdag 28 mei 2015 10:55 schreef Dqod het volgende:
Toen werd je net gemaaktquote:Op donderdag 28 mei 2015 10:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
toen was ik nog niet eens geboren
ja, jonger gaat mij ook te ver hoor. ik zou Fylax niet doen, bijvoorbeeld. denk ikquote:Op donderdag 28 mei 2015 10:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ohnoh![]()
Mijn broertje is in '94 geboren
Feestje in mijn broekie jaquote:
Ik snap dat gezeur er om nooit zo.quote:Op donderdag 28 mei 2015 10:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan snap ik het nog.
Ik zie ze hier ook de hele tijd, dat je je kind 1 keer laat zien na de geboorte, ok. Maar er zitten vaak gewoon koters met mama in de kantine van een jaar of 8 ofzo, hou je parasieten gewoon thuis.
Dat hoort voor mij gewoon bij de normale gemakken van het werkende leven, het kost iets meer, maar ik hoef zelf niets te doen, dat is het me wel waard.quote:
En dat. Overbodige luxequote:
quote:Op donderdag 28 mei 2015 10:56 schreef All-out het volgende:
[..]
ja, jonger gaat mij ook te ver hoor. ik zou Fylax niet doen, bijvoorbeeld. denk ik
quote:Op donderdag 28 mei 2015 10:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan snap ik het nog.
Ik zie ze hier ook de hele tijd, dat je je kind 1 keer laat zien na de geboorte, ok. Maar er zitten vaak gewoon koters met mama in de kantine van een jaar of 8 ofzo, hou je parasieten gewoon thuis.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 10:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Feestje in mijn broekie ja
Impotentie ligt nog jaaaaaaaaaaaaaren down the road
quote:Op donderdag 28 mei 2015 10:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Feestje in mijn broekie ja
Impotentie ligt nog jaaaaaaaaaaaaaren down the road
In een laboratorium. Mijn ouders zijn seksloze wezens. Dat doen ze nietquote:
Ik denk dat je het verkeerd hebt en ze gisteravond nog lekker van bil zijn geweestquote:Op donderdag 28 mei 2015 10:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
In een laboratorium. Mijn ouders zijn seksloze wezens. Dat doen ze niet
*huilt in hoekje*
Net of ophangen zoveel tijd kostquote:Op donderdag 28 mei 2015 10:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat hoort voor mij gewoon bij de normale gemakken van het werkende leven, het kost iets meer, maar ik hoef zelf niets te doen, dat is het me wel waard.
Huishoudelijke dingen moeten altijd zo weinig mogelijk tijd kosten vind ik.
dat gebeurt ook zeker niet en zou ik ook raar vinden. Vooral met het werk wat ik doe is kinderen meenemen niet slimquote:Op donderdag 28 mei 2015 10:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan snap ik het nog.
Je bent op je werk om te werken, niet om voor je kind te zorgen, en dat gebeurt wel natuurlijk.quote:
Teveel tijd en het is echt een kutklus ookquote:
Je ouders betrappen tijdens de geile seks die ze met elkaar hebbenquote:Op donderdag 28 mei 2015 10:57 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik denk dat je het verkeerd hebt en ze gisteravond nog lekker van bil zijn geweest
quote:Op donderdag 28 mei 2015 10:57 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik denk dat je het verkeerd hebt en ze gisteravond nog lekker van bil zijn geweest
Jij was erbij?quote:Op donderdag 28 mei 2015 10:57 schreef Puala het volgende:
[..]
Waar wat?quote:
Tsja soms heb je geen keuze en moet er op het werk wat af en heb je je kind. Ik snap dat gehaat echt niet.quote:Op donderdag 28 mei 2015 10:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je bent op je werk om te werken, niet om voor je kind te zorgen, en dat gebeurt wel natuurlijk.
En ik vind het irritant, heb ooit 1 keer een koter van een collega op de kamer gehad en dat kutkind bleef maar aandacht zoeken en zeuren, en ik maar op mijn handen zitten.
Het is gewoon onprofessioneel.
Jij bent zijn moeder?quote:Op donderdag 28 mei 2015 10:57 schreef Puala het volgende:
[..]
Ouders hebben die open en eerlijk vertellen wat ze wanneer gedaan hebbenquote:Op donderdag 28 mei 2015 10:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je ouders betrappen tijdens de geile seks die ze met elkaar hebben
Nee hang mijn was tijd op in m'n woonkamertje, op een droogrekquote:Op donderdag 28 mei 2015 10:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Waar wat?
Ook geen ruimte net als buur?
Jullie mogen het wel bij mij ophangen hoor :$
Herkenbaar leefquote:Op donderdag 28 mei 2015 10:59 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee hang mijn was tijd op in m'n woonkamertje, op een droogrek
Dat is dan je eigen proleem vind ik, als je werk en prive niet kan combineren had je geen koter moeten nemen, die dingen vereisen nogal wat onderhoud.quote:Op donderdag 28 mei 2015 10:58 schreef Puala het volgende:
[..]
Tsja soms heb je geen keuze en moet er op het werk wat af en heb je je kind. Ik snap dat gehaat echt niet.
Nou, dat hoef ik van mijn ouders echt niet te weten. Ik ben niet ignorant, ik weet heus wel dat ze seks hebben, maar ik hoef het echt niet te wetenquote:Op donderdag 28 mei 2015 10:59 schreef Puala het volgende:
[..]
Ouders hebben die open en eerlijk vertellen wat ze wanneer gedaan hebben
My kind of folks, alles bespreekbaarquote:Op donderdag 28 mei 2015 10:59 schreef Puala het volgende:
[..]
Ouders hebben die open en eerlijk vertellen wat ze wanneer gedaan hebben
Of je werk moet gewoon zich aan de uren houden en geen overuren verwachten. Dat kan ook. Lekke rmakkelijk om de schuld maar af te schuiven op de kinderwens.quote:Op donderdag 28 mei 2015 10:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is dan je eigen proleem vind ik, als je werk en prive niet kan combineren had je geen koter moeten nemen, die dingen vereisen nogal wat onderhoud.
En als je er nou niemand mee lastig valt, ok, maar ze zijn altijd hinderlijk op de werkvloer.
Ik ook niet, maar ja soms komen er details op tafel zomaar ineensquote:Op donderdag 28 mei 2015 10:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nou, dat hoef ik van mijn ouders echt niet te weten. Ik ben niet ignorant, ik weet heus wel dat ze seks hebben, maar ik hoef het echt niet te weten
Waarom zou ik een mannengeurtje kopen? En ook mijn Bright crystal ga ik niet zodanig verspillen. Voor mijn was heb ik wasmiddel en wasverzachter. Parfum is voor m'n lichaamquote:
Dolle pret met lesbische moeders hoorquote:Op donderdag 28 mei 2015 11:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
My kind of folks, alles bespreekbaar
Al net zo'n kindervriend als ik lees ik, ik snap ook niet dat vrouwen zo dol op die roze larven zijnquote:Op donderdag 28 mei 2015 10:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is dan je eigen proleem vind ik, als je werk en prive niet kan combineren had je geen koter moeten nemen, die dingen vereisen nogal wat onderhoud.
En als je er nou niemand mee lastig valt, ok, maar ze zijn altijd hinderlijk op de werkvloer.
Wie heeft het over overwerk? Ik heb het gewoon over van 9 tot 17:00 en dan je kind meenemen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:00 schreef Puala het volgende:
[..]
Of je werk moet gewoon zich aan de uren houden en geen overuren verwachten. Dat kan ook. Lekke rmakkelijk om de schuld maar af te schuiven op de kinderwens.
quote:
Ik denk dat dat laatste een verstandig standpunt is ja.quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wie heeft het over overwerk? Ik heb het gewoon over van 9 tot 17:00 en dan je kind meenemen.
En we hoeven het niet eens te zijn, ik vind het gewoon achterlijk, jij niet, prima toch?
kan toch ook gewoonquote:Op donderdag 28 mei 2015 10:59 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee hang mijn was tijd op in m'n woonkamertje, op een droogrek
Wat doen mensen altijd zo overdreven.quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat je kan lezen en schrijven joh
Flauw om het af te schrijven op de kinderwens inderdaad. Maar bij ons op werk gebeurd dit Nooit omdat het gewoon levensgevaarlijk is... Hoe doen mijn collega's dat dan wel? Andere mensen kunnen het toch ook goed regelenquote:Op donderdag 28 mei 2015 11:00 schreef Puala het volgende:
[..]
Of je werk moet gewoon zich aan de uren houden en geen overuren verwachten. Dat kan ook. Lekke rmakkelijk om de schuld maar af te schuiven op de kinderwens.
Idd ja, en niet mijn kelderquote:Op donderdag 28 mei 2015 11:03 schreef Yvie_lu het volgende:
Precies, gewoon in een kooi in de kelder zoals het hoort
Soms is het gewoon lastig. Ik weet dat ik wel eens bij mijn moeder op het werk ben geweest uit het zwemmen. Dan ging ik met de trein zwemmen en zelf naar het werk van mijn moeder. En daar wachtte ik in de kantine tot ze klaar was en dan gingen we samen naar huis. Dat scheelde een treinkaartje van ¤7 geloof ik. Maar toen was ik een jaar of 14 inmiddels.quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:03 schreef Californium het volgende:
[..]
Flauw om het af te schrijven op de kinderwens inderdaad. Maar bij ons op werk gebeurd dit Nooit omdat het gewoon levensgevaarlijk is... Hoe doen mijn collega's dat dan wel? Andere mensen kunnen het toch ook goed regelen?
Wel een lief aanbod op zich, beter dan niks dus erg sociaalquote:Op donderdag 28 mei 2015 11:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Idd ja, en niet mijn kelder![]()
Wel eens aangegeven best op de koters van een collega te willen passen, mits hij het goed vindt dat ik ze opsluit in de schuur
het lijkt me best leuk om een lesbische moeder te hebben, is dat stom?quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:03 schreef Puala het volgende:
[..]
Uit de periode dat mijn vader en moeder nog wel samen waren
eigenlijk wel, want gaat er vooral om dat je een leuke, lieve moeder hebt. Dan maakt het geen reet uit waar ze wel of niet op valtquote:Op donderdag 28 mei 2015 11:05 schreef All-out het volgende:
[..]
het lijkt me best leuk om een lesbische moeder te hebben, is dat stom?
Vond ik zelf ook welquote:Op donderdag 28 mei 2015 11:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wel een lief aanbod op zich, beter dan niks dus erg sociaal
Hoe oud was je dan toen ze uit elkaar gingen? En je moeder op vrouwen leek te vallen? Ben wel benieuwd hoe dat door het kind ervaren wordt, als de ouder 'ineens' op hetzelfde geslacht lijkt te vallenquote:Op donderdag 28 mei 2015 11:03 schreef Puala het volgende:
[..]
Vind ik leuk klinkenquote:Op donderdag 28 mei 2015 11:03 schreef Puala het volgende:
[..]
ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op donderdag 28 mei 2015 11:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoe oud was je dan toen ze uit elkaar gingen? En je moeder op vrouwen leek te vallen? Ben wel benieuwd hoe dat door het kind ervaren wordt, als de ouder 'ineens' op hetzelfde geslacht lijkt te vallen
Mijn baas doet dat nog wel eensquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |