picsquote:Op donderdag 28 mei 2015 11:10 schreef UitStraling het volgende:
Vierdaagse baard nu, ik lijk nu op een knappe blonde versie van Jon Snow valt me op
Nee hoor, ik vind het niet stomquote:Op donderdag 28 mei 2015 11:05 schreef All-out het volgende:
[..]
het lijkt me best leuk om een lesbische moeder te hebben, is dat stom?
incl de krullen en alles?quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:10 schreef UitStraling het volgende:
Vierdaagse baard nu, ik lijk nu op een knappe blonde versie van Jon Snow valt me op
Nee dat snap ik. Ik wil gewoon dat gejengel en geren niet horenquote:Op donderdag 28 mei 2015 11:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mijn baas doet dat nog wel eensIk wil geen 10-jarige in het magazijn als ik vracht aan het lossen ben.
awquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Mendoza's been hit! Mendoza's been fucking hit!"
quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:11 schreef All-out het volgende:
[..]
aw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(she/her)
Mijn ouders gingen uit elkaar op mijn 13e omdat mijn pa een relatie had met de moeder van mijn beste vriendin. Mijn moeder is daarna 6 jaar alleen geweest en kwam op mijn 19e met haar vrouw thuis. En mijn moeder had wel aangegeven te zoeken naar een vrouwelijke date, maar ik heb toen zoiets gehad van "eerst zien, dan geloven, ik hoor het wel als je iemand voor wilt stellen".quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoe oud was je dan toen ze uit elkaar gingen? En je moeder op vrouwen leek te vallen? Ben wel benieuwd hoe dat door het kind ervaren wordt, als de ouder 'ineens' op hetzelfde geslacht lijkt te vallen
Het gaat niet om het gejengel, het gaat om een klein magazijn waar een tienjarig jochie overal tussen door schiet. Ook rijdende biercontainers. Dat is 28 volle kratten bier, dus zwaar.quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee dat snap ik. Ik wil gewoon dat gejengel en geren niet horen
Ben ook altijd de eerste van m'n collega's die het hoort (en me eraan stoor)
Of jij bent gewoon niet sterk?quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het gaat niet om het gejengel, het gaat om een klein magazijn waar een tienjarig jochie overal tussen door schiet. Ook rijdende biercontainers. Dat is 28 volle kratten bier, dus zwaar.
Dat dus, kinderen horen gewoon thuis met een ouder te zitten en niet op de werkvloer.quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee dat snap ik. Ik wil gewoon dat gejengel en geren niet horen
Ben ook altijd de eerste van m'n collega's die het hoort (en me eraan stoor)
Ik zeg toch ook niet dat het bij jou om het gejengel gaatquote:Op donderdag 28 mei 2015 11:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Het gaat niet om het gejengel, het gaat om een klein magazijn waar een tienjarig jochie overal tussen door schiet. Ook rijdende biercontainers. Dat is 28 volle kratten bier, dus zwaar.
Bij mijn twinkel ogen past blond beter op een gekke manier......als ik het zwart verf lijk ik op Vlad Draculquote:Op donderdag 28 mei 2015 11:11 schreef Lokasenna het volgende:
Jon Snow is juist knap omdat hij niet blond is.
Hangt er idd omquote:Op donderdag 28 mei 2015 11:13 schreef Dqod het volgende:
Ik weet niet wat ik erger vind. Kinderen op m'n werk of collega's die constant blijven appen dat ze nu zo en zoveel weken zwanger zijn, echo gaan laten maken etc ect.
I.Don't.Care.Go.Away
Waarom heb je ze op de app? Waarom zeg je niet dat je daar niet van gediend bent?quote:
Omdat het soms handig is wanneer je tijden moet afspreken. Maar goed, ze ziet me nu als haar beste vriendin ineens ofzoquote:Op donderdag 28 mei 2015 11:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom heb je ze op de app? Waarom zeg je niet dat je daar niet van gediend bent?
Mijn collega's weten hoe ik sta ten opzichte van kinderen en zullen mij daar echt niet snel mee lastig vallen
Doe je toch wat verkeerd. Blijkbaar reageer je voldoende ipv het te negeren / er iets van te zeggenquote:Op donderdag 28 mei 2015 11:14 schreef Dqod het volgende:
Omdat het soms handig is wanneer je tijden moet afspreken. Maar goed, ze ziet me nu als haar beste vriendin ineens ofzo
Als ik hem niet zie, kan ik ook niks stoppenquote:
Zal je niet lastig vallen tegen de tijd dat ik aan de kinders ga.quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:13 schreef Dqod het volgende:
Ik weet niet wat ik erger vind. Kinderen op m'n werk of collega's die constant blijven appen dat ze nu zo en zoveel weken zwanger zijn, echo gaan laten maken etc etc.
I.Don't.Care.Go.Away
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |