Gewichten in huis halen!quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:31 schreef Thezappa het volgende:
iemand hier kracht trainings tips voor thuis
Zal ook wel per sportschool verschillen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, ik vond het wel goed te doen eigenlijk. Maar ik heb ook nogal de neiging om m'n eigen conditie te onderschatten ben ik ondertussen achter.
Optrekstangquote:Op donderdag 28 mei 2015 11:32 schreef Artoo het volgende:
[..]
Gewichten in huis halen!En een optrekstang.
Nah, was een gecertificeerde Les Mills-les, dus lijkt me dat dat redelijk constant moet zijn.quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zal ook wel per sportschool verschillen.
Maar in die tijd had ik een goede conditie en ging ik met een vriendinnetje steppen die nog een betere conditie had en beide vonden we het toch zwaarder dan we van te voren hadden verwacht.
Body Jam is een Les Mills dansjes-les.quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
De naam had ik kunnen wetenorigine ken ik van Body Jam niet
Maar is dat ook iets met dansjes?
Maar je hebt toch 2 van dat soort dingen Les Mills en.....nog ietsquote:Op donderdag 28 mei 2015 11:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, was een gecertificeerde Les Mills-les, dus lijkt me dat dat redelijk constant moet zijn.
Chinups red ik nu 2 achter elkaar, pullups doe ik reversed. Kom echt amper omhoogquote:Op donderdag 28 mei 2015 11:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
OptrekstangHoeveel trek je nu?
Hhi, trekken
*trots is*quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:35 schreef Artoo het volgende:
[..]
Chinups red ik nu 2 achter elkaar, pullups doe ik reversed. Kom echt amper omhoogBij de lat pulldowns had ik de laatste keer 25kg geloof ik, bij 3x10.
Jajaquote:Op donderdag 28 mei 2015 11:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Mijn vorige sportschool had altijd alles van Les Mills, ik heb geen aandelen ofzo.
Steps is verder geen merknaam voor zover ik weet, dus zal er inderdaad genoeg variatie onderling zijn.quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:35 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar je hebt toch 2 van dat soort dingen Les Mills en.....nog iets
Geen idee overigens welke het was, zo vaak kwam ik in die sportschool
Niets voor mij
wanneer ga je beginnen met de #fitgirlquote:Op donderdag 28 mei 2015 11:35 schreef Artoo het volgende:
[..]
Chinups red ik nu 2 achter elkaar, pullups doe ik reversed. Kom echt amper omhoogBij de lat pulldowns had ik de laatste keer 25kg geloof ik, bij 3x10.
Jonge dat ben ik toch allangquote:Op donderdag 28 mei 2015 11:40 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
wanneer ga je beginnen met de #fitgirl
moet je dan niet alle social media bombarderen met sportfoto's?quote:
Nee, want ik word tomaatrood van hard sporten. Ik ben geen waardige fitgirl met gekrulde wimpers en awesome gekapt haarquote:Op donderdag 28 mei 2015 11:43 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
moet je dan niet alle social media bombarderen met sportfoto's?
anders twee potjes koken. Of drie vanwege dochter. En daar heb ik geen zin in, tijd voor en ik heb maar 4 pitten op het fornuisquote:Op donderdag 28 mei 2015 09:50 schreef Stormqueen het volgende:
Dat vind ik wel maf hoor summerdat jíj iets niet eet omdat je vent het niet lust
hahah je wordt net zo'n vuurtoren als mijn vriendinquote:Op donderdag 28 mei 2015 11:49 schreef Artoo het volgende:
[..]
Nee, want ik word tomaatrood van hard sporten. Ik ben geen waardige fitgirl met gekrulde wimpers en awesome gekapt haar
Heb je die bh pic in de app gemist dan?quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:43 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
moet je dan niet alle social media bombarderen met sportfoto's?
nee ik had al gezegd dat ik een billenman benquote:Op donderdag 28 mei 2015 11:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heb je die bh pic in de app gemist dan?
Oh ja true storyquote:Op donderdag 28 mei 2015 11:52 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
nee ik had al gezegd dat ik een billenman ben
Ai caramba. B vergeten te vermelden.quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:39 schreef Artoo het volgende:
Lijstje!
O: 'carrot cake oats': 40g havermout, 200ml melk, 100-ish gram geschrapte wortel, theelepel chiazaad, theelepel cacao nibs
T: Magere kwark met 1 banaan en een eetlepel pindapoeder
L: Broccoli en gestoomde vis
T: Instafitgirls-beltsander brownie
D: Lasagne![]()
T: ??
doel = 1550 per dag. en daar kom ik over het algemeen ook wel zo'n beetje op uit. Afgelopen maand 1490 als laagste en 1701 als hoogste op een dag gehad .quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:53 schreef Ballet9 het volgende:
Hoeveel calorieen eten jullie per dag? De lijstjes lijken soms weinig.
Tomaatboks.quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:49 schreef Artoo het volgende:
[..]
Nee, want ik word tomaatrood van hard sporten. Ik ben geen waardige fitgirl met gekrulde wimpers en awesome gekapt haar
Hier hebben ze ook alles. En toffe instructeurs die je echt goed helpen met je vorm en opletten op je blessuresquote:Op donderdag 28 mei 2015 11:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Body Jam is een Les Mills dansjes-les.
Mijn vorige sportschool had altijd alles van Les Mills, ik heb geen aandelen ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |