Nee, terug naar dagdienst. Van 6am tot 6pm is datquote:Op donderdag 28 mei 2015 00:51 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ha de leunende zeeschuimer
Moet je straks ook weer werken?
past ze wel goed bij herman dus.quote:
Dat is flink beulen nog, en dat in verschillende ritmes, valt dat niet zwaar?quote:Op donderdag 28 mei 2015 00:56 schreef niels0 het volgende:
[..]
Nee, terug naar dagdienst. Van 6am tot 6pm is dat
Ik werk niet echt 12u p/d. Ontbijt, lunch, koffiepauzes en vaak ook diner zitten inbegrepen en verder hoef ik niet veel te doen. Ik hoef bijvoorbeeld geen boodschappen te doen, er wordt voor me gekookt en m'n hut wordt schoongemaakt. Ik doe ook regelmatig een middagdutje en dat zit allemaal in die 12u 'werk', maar ik ben wel 24u p/d stand-by.quote:Op donderdag 28 mei 2015 00:58 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat is flink beulen nog, en dat in verschillende ritmes, valt dat niet zwaar?
Op zich klinkt dat zo slecht nog niet, ik neem aan dat het best afwisselend werk is.quote:Op donderdag 28 mei 2015 01:09 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik werk niet echt 12u p/d. Ontbijt, lunch, koffiepauzes en vaak ook diner zitten inbegrepen en verder hoef ik niet veel te doen. Ik hoef bijvoorbeeld geen boodschappen te doen, er wordt voor me gekookt en m'n hut wordt schoongemaakt. Ik doe ook regelmatig een middagdutje en dat zit allemaal in die 12u 'werk', maar ik ben wel 24u p/d stand-by.
Dokkingen zijn zwaar. Dan heb ik het echt heel druk. Onderhoudsstops op platforms zelfde verhaal.
Beide situaties zijn maar 1 keer per jaar en dan ben ik echt moe als ik thuiskom. De rest van het jaar ben ik eigenlijk goed uitgerust als ik terugkom van zee.
Zeker niet slecht. Ik heb niets te klagen eigenlijk. Vooral niet als je bedenkt dat ik 180 dagen per jaar vrij ben.quote:Op donderdag 28 mei 2015 01:15 schreef Remqo het volgende:
[..]
Op zich klinkt dat zo slecht nog niet, ik neem aan dat het best afwisselend werk is.
2 keer per jaar flink de schouders er onder moeten zetten, dat is toch ook geen ramp?
Hooguit vermoeiend als je er even in zit.
Graag gedaan.quote:Op donderdag 28 mei 2015 01:27 schreef Remqo het volgende:
Toch vind ik de verhalen van Niels0 leuk om te lezen, best openhartig over zijn werk en zijn avonturen in verre oorden.
Ik vind het sowieso leuk om te weten over de achtergrond van users, het is best divers.
Ik hoorde je eerder al klagen over eilandjes-cultuur, ben er bekend mee.quote:Op donderdag 28 mei 2015 01:28 schreef niels0 het volgende:
[..]
Zeker niet slecht. Ik heb niets te klagen eigenlijk. Vooral niet als je bedenkt dat ik 180 dagen per jaar vrij ben.
Af en toe buffelen vind ik ook helemaal niet erg. Gaat de tijd lekker snel.
Nou ja. De enige klacht die ik heb is dat er meer en meer kantoormensen aan boord komen te zitten. Maritieme bemanning houdt daar niet van. Wij zien ze als spionnen van kantoor.
Het is altijd even wennen voor ze dat ze geen moer te vertellen hebben. Ze hebben geen rang dus ze moeten gewoon doen wat er gezegd wordt, maar ze verklikken dingen door naar kantoor.
Oh ja. Dat zie ik zo voor me. Aan de wal heb je allemaal van die managers die de lakens uitdelen. Verschrikkelijk.quote:Op donderdag 28 mei 2015 01:32 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik hoorde je eerder al klagen over eilandjes-cultuur, ben er bekend mee.
Soms wil ik die nieuwe stropdas gewoon door een drukpers halen, jij zou er zo eentje kunnen kielhalen
Werk jij ook voor een investeringsmaatschappij?quote:Op donderdag 28 mei 2015 01:52 schreef niels0 het volgende:
[..]
Oh ja. Dat zie ik zo voor me. Aan de wal heb je allemaal van die managers die de lakens uitdelen. Verschrikkelijk.
Ze hebben zelf niet in de gaten hoe schadelijk ze eigenlijk zijn.
het moreel op de werkvloer verzieken ze, ze bemoeien zich met zaken waar ze geen verstand van hebben etc.
Als je een bedrijf hebt met goed en tevreden personeel heb je helemaal geen managers nodig want iedereen weet wat er moet gebeuren.
Investeringsmaatschappij ook inderdaad.quote:Op donderdag 28 mei 2015 01:57 schreef Remqo het volgende:
[..]
Werk jij ook voor een investeringsmaatschappij?
Waar ik voor werk was toen een groot familiebedrijf, toen die ouwe stopte gingen de touwtjes over naar HAL, sindsdien wisselt het bedrijf vaker van manager dan ik mijn onderbroek wissel
Ik zie ze als potloodjes, breekt het puntje af, gooi er een nieuw potloodje neer ipv slijpen.
De grafische sector ligt op z'n reet, reorganisatie op reorganisatie, maar volgens de cijfers gaat mijn bedrijf wel de goede kant op, we waren zowat faillietquote:Op donderdag 28 mei 2015 02:07 schreef niels0 het volgende:
[..]
Investeringsmaatschappij ook inderdaad.
Soms denk ik wel 'ns dat als ze één van die kantoren zouden afbreken en iedereen erin naar huis zouden sturen we het niet eens merken.
Of toch wel. Ja dat dingen dan opeens soepeler zouden gaan.
Ja, ik ga maar pittenquote:
Dankje, jij ook straksquote:
vroeg opstaan is gewoon kutquote:Op donderdag 28 mei 2015 07:00 schreef Gridlok het volgende:
heu heu, werk is kut heu heu vmbo mentaliteit ehhh ehhh.
Klopt, daarom is er koffie.quote:Op donderdag 28 mei 2015 07:01 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
vroeg opstaan is gewoon kut
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 08:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tis geen voetballert en tis geen manEen deens wijf zondere tieten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 28 mei 2015 08:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tis geen voetballert en tis geen manHandbalstersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuken sport wel
Beetje kale bejaarden slaanquote:Op donderdag 28 mei 2015 09:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Haha, WCH is helemaal in elkaar geslagen. Wat een slappeling
Ben alleen beheerder van een paar familie en paardappgroepen.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:26 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik weet dat het bestaan heeft en dat Chai(?) daar beheerder van was ofzo. Maar dat hebben ze dus nog steeds?man man man
Klopt.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Chai eens een ban gehad voor het posten van een getekende vagina.
Ik had een ban.quote:Op zaterdag 25 april 2015 22:13 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
4EBE, Fascination,chai, reetveter, wolvendagen
maar niet dus
quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Haha, WCH is helemaal in elkaar geslagen. Wat een slappeling
Doe maarquote:Op donderdag 28 mei 2015 09:26 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
ik ga mezelf maar laten bannen, denk ik
ben je jezelf even aan het mycroften?quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben alleen beheerder van een paar familie en paardappgroepen.![]()
Maar er is wel een grote, in het beheer van geeltand. En misschien nog wel een van haan of zo.
[..]
Klopt.
[..]
Ik had een ban.
DjeDjequote:
Dit zijn regels die je zelf verzonnen hebt en derhalve niet nageleefd hoeven te worden.quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
KAPEN IS ALLEEN VOOR MENSEN DIE AL EEN TT HEBBEN VOORBEREID
Wil je niet dood worden gevondenquote:Op donderdag 28 mei 2015 09:31 schreef McGrath het volgende:
Goedemorgen. Waar is Etto? Ik ga vanavond naar België.
BELGIEEEEE BELGIEEEquote:Op donderdag 28 mei 2015 09:31 schreef McGrath het volgende:
Bietje vlaamsen aanduwen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:31 schreef McGrath het volgende:
Eeeeuujjquote:Op donderdag 28 mei 2015 09:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ben je jezelf even aan het mycroften?
[..]
DjeDje
Jan Dekkerquote:Op donderdag 28 mei 2015 09:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Niks mis met een nette dame in UI
Alleen Jan Dekker > damesch in UI
Dan kun je beter in Nederland blijven lijkt me.quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:38 schreef McGrath het volgende:
[..]
neeik heb graag dat nederlands normaal gesproken wordt.
Praat Nederlands met me. Even Nederlands met me.quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:38 schreef McGrath het volgende:
[..]
neeik heb graag dat nederlands normaal gesproken wordt.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Praat Nederlands met me. Even Nederlands met me.
Heb je praat Deventers met me al gehoord?quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik beschouw het Vlaams maar als geheel andere taal die ik net als het hongaars niet begrijp.quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:39 schreef niels0 het volgende:
[..]
Dan kun je beter in Nederland blijven lijkt me.
Klinkt nergens naar.quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:41 schreef Matip het volgende:
[..]
Heb je praat Deventers met me al gehoord?
dat nummerquote:Op donderdag 28 mei 2015 09:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Radio 2 die dat de hele tijd bleef draaien.quote:
Ik woon sinds 3 jaar in Oostende, maar nog steeds, wanneer men dialect spreekt, versta ik er niets van.quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:41 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik beschouw het Vlaams maar als geheel andere taal die ik net als het hongaars niet begrijp.
Vind ik ook.quote:
Oostendequote:Op donderdag 28 mei 2015 09:42 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik woon sinds 3 jaar in Oostende, maar nog steeds, wanneer men dialect spreekt, versta ik er niets van.
3fm is anders ook heel bedreven in het doorduwen van kutmuziekquote:Op donderdag 28 mei 2015 09:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Radio 2 die dat de hele tijd bleef draaien.
wow, echte onzin ditquote:Op donderdag 28 mei 2015 09:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
3fm is anders ook heel bedreven in het doorduwen van kutmuziek
:S waar heb je het overquote:Op donderdag 28 mei 2015 09:44 schreef Matip het volgende:
[..]
wow, echte onzin dit
lief trouwens dat je de post van chai even aanpast
okequote:Op donderdag 28 mei 2015 09:44 schreef Matip het volgende:
[..]
wow, echte onzin dit
lief trouwens dat je de post van chai even aanpast
hahahah lol!!!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |