Ben alleen beheerder van een paar familie en paardappgroepen.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:26 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik weet dat het bestaan heeft en dat Chai(?) daar beheerder van was ofzo. Maar dat hebben ze dus nog steeds?man man man
Klopt.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Chai eens een ban gehad voor het posten van een getekende vagina.
Ik had een ban.quote:Op zaterdag 25 april 2015 22:13 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
4EBE, Fascination,chai, reetveter, wolvendagen
maar niet dus
quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Haha, WCH is helemaal in elkaar geslagen. Wat een slappeling
Doe maarquote:Op donderdag 28 mei 2015 09:26 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
ik ga mezelf maar laten bannen, denk ik
ben je jezelf even aan het mycroften?quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben alleen beheerder van een paar familie en paardappgroepen.![]()
Maar er is wel een grote, in het beheer van geeltand. En misschien nog wel een van haan of zo.
[..]
Klopt.
[..]
Ik had een ban.
DjeDjequote:
Dit zijn regels die je zelf verzonnen hebt en derhalve niet nageleefd hoeven te worden.quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
KAPEN IS ALLEEN VOOR MENSEN DIE AL EEN TT HEBBEN VOORBEREID
Wil je niet dood worden gevondenquote:Op donderdag 28 mei 2015 09:31 schreef McGrath het volgende:
Goedemorgen. Waar is Etto? Ik ga vanavond naar België.
BELGIEEEEE BELGIEEEquote:Op donderdag 28 mei 2015 09:31 schreef McGrath het volgende:
Bietje vlaamsen aanduwen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:31 schreef McGrath het volgende:
Eeeeuujjquote:Op donderdag 28 mei 2015 09:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ben je jezelf even aan het mycroften?
[..]
DjeDje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |