De rechter is er beter op voorbereid om een stoel op te vangenquote:Op donderdag 28 mei 2015 00:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hoe dan? Het verandert niks aan de uitspraken.
VVD-beleid.quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:58 schreef deadprez het volgende:
Slachtoffer krijgt meer te vertellen bij strafzaak
wat is dit
Geen groeten terug hij deed vies tegen RN ook in haar fobo zag ik, snap niet dat je iemand zo laat doen tegen je vriendin.quote:
RN?quote:Op donderdag 28 mei 2015 00:24 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Geen groeten terug hij deed vies tegen RN ook in haar fobo zag ik, snap niet dat je iemand zo laat doen tegen je vriendin.
bros before hoesquote:Op donderdag 28 mei 2015 00:24 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Geen groeten terug hij deed vies tegen RN ook in haar fobo zag ik, snap niet dat je iemand zo laat doen tegen je vriendin.
RockNijntje, Hermann heeft haar geclaimd.quote:
Is ze lekker?quote:Op donderdag 28 mei 2015 00:27 schreef Catkiller het volgende:
[..]
RockNijntje, Hermann heeft haar geclaimd.
tokkies gonna tokkiequote:
quote:
Geen flauw idee, is geen vereiste voor internetrelaties toch?quote:
voor je het weet zit je in vs gevangenisquote:Op donderdag 28 mei 2015 00:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Geen flauw idee, is geen vereiste voor internetrelaties toch?
Het waren inderdaad verschrikkelijke tokkies inderdaadquote:
Zolang het cammen uitblijft niet idd.quote:Op donderdag 28 mei 2015 00:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Geen flauw idee, is geen vereiste voor internetrelaties toch?
Slaap lekkerquote:
Ha de leunende zeeschuimerquote:Op donderdag 28 mei 2015 00:50 schreef niels0 het volgende:
Goedemorgen. Raar ritme ben ik in terechtgekomen. 2 dagen achterelkaar om 2am moeten beginnen en nu zit ik dus in dat schema.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |