Mooi zo.quote:
Ja nou.quote:
quote:
Stille tocht voor deadprezquote:
Een krans met wietblaadjesquote:Op woensdag 27 mei 2015 23:42 schreef McGrath het volgende:
[..]
Moeten we een bloemetje of een joint meenemen?
Grapje toch, laf joe tochquote:
l0bi bbyquote:
Omg mijn eerste TR :$quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Omg mijn eerste TR :$
Ik wil graag mn familie bedanken, m'n vrienden en vriendinnen, en mn liefje vriend, hvj
Kneusquote:Op woensdag 27 mei 2015 23:48 schreef Der_Mann het volgende:
enige die ik nooit TR zijn Remqo en Etto
Ik wil de pret niet drukken, maar ik durfde geen echte TR te zetten :$quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Omg mijn eerste TR :$
Ik wil graag mn familie bedanken, m'n vrienden en vriendinnen, en mn liefje vriend, hvj
Alsof iemand ook maar een neuk geeft om jouw tr's.quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:48 schreef Der_Mann het volgende:
Frass welquote:Op woensdag 27 mei 2015 23:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Alsof iemand ook maar een neuk geeft om jouw tr's.
Ik klap je.quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:48 schreef Der_Mann het volgende:
Waarom? Ik ben hartstikke lief.quote:
Ja, de lol was er toch al vanaf toen Sfeerspons Herman weer begon te pratenquote:Op woensdag 27 mei 2015 23:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik wil de pret niet drukken, maar ik durfde geen echte TR te zetten :$
TRquote:Op woensdag 27 mei 2015 23:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, de lol was er toch al vanaf toen Sfeerspons Herman weer begon te praten
Wat een voorrechtquote:Op woensdag 27 mei 2015 23:48 schreef Der_Mann het volgende:
En jij bent te lelijk, kan ik ook niet tegen.quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je bent té lief, kan ik gewoon niet tegen.
mijn spiegel ook nietquote:Op woensdag 27 mei 2015 23:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En jij bent te lelijk, kan ik ook niet tegen.
quote:
Playstation Plus-games van juni bekendgemaaktquote:
nee, die Metal Gear kun je binnen een uur uitspelen en de rest is allemaal poepquote:Op woensdag 27 mei 2015 23:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
Playstation Plus-games van juni bekendgemaakt
is het het waard om voor deze spellen ps+ weer te kopen¿
Voor sommige mensen is er ook geen betere omschrijving. Je herkent een sfeerspons meteen, of in ieder geval, je voelt het gewoon als diegene de kamer in komt lopen.quote:
aight, thxquote:Op woensdag 27 mei 2015 23:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee, die Metal Gear kun je binnen een uur uitspelen en de rest is allemaal poep
was idd gezelliger voordat jij hier kwamquote:Op woensdag 27 mei 2015 23:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Voor sommige mensen is er ook geen betere omschrijving. Je herkent een sfeerspons meteen, of in ieder geval, je voelt het gewoon als diegene de kamer in komt lopen.
geen idee, maar ik heb hetzelfde.quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:57 schreef Remqo het volgende:
Waarom moet ik nu ineens aan Spongeboss denken
Hallo, ja ballen eraf enzo, chemisch castratie.quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:58 schreef deadprez het volgende:
Slachtoffer krijgt meer te vertellen bij strafzaak
wat is dit
ik weet zeker dat de nabestaanden van een moordslachtoffer objectief naar de bewijzen gaan kijkenquote:Op woensdag 27 mei 2015 23:58 schreef deadprez het volgende:
wat is dit
mooiquote:Op woensdag 27 mei 2015 23:58 schreef deadprez het volgende:
wat is dit
Was niet te merkenquote:Op woensdag 27 mei 2015 23:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
was idd gezelliger voordat jij hier kwam
screencap van deze post genomen om in de rechtszaal te laten zienquote:Op donderdag 28 mei 2015 00:01 schreef Catkiller het volgende:
Ik zou mijzelf laten verkrachten door Hermann om dan te kunnen pleiten voor castratie in de strafzaak.
Dat sowieso, maar het is verder ook totaal nutteloos aangezien de rechter het niet meeneemt in de veroordeling.quote:Op donderdag 28 mei 2015 00:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik weet zeker dat de nabestaanden van een moordslachtoffer objectief naar de bewijzen gaan kijken
Om te voorkomen dat een rechter een stoel naar d'r kop geslingerd krijgt, toen een Pool (niet dronken overigens) een paar uurtjes mocht schoffelen, nadat hij 3 mensen geschept had.quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:58 schreef deadprez het volgende:
wat is dit
Waarschijnlijk ligt de rechter dubbel en spreekt Catkiller vrijquote:Op donderdag 28 mei 2015 00:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
screencap van deze post genomen om in de rechtszaal te laten zien
geeft iig wel een beetje entertainment voor de rechterquote:Op donderdag 28 mei 2015 00:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar het is verder ook totaal nutteloos aangezien de rechter het niet meeneemt in de veroordeling.
dan verkracht ik de rechterquote:Op donderdag 28 mei 2015 00:03 schreef HPLC het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ligt de rechter dubbel en spreekt Catkiller vrij
Hoe dan? Het verandert niks aan de uitspraken.quote:Op donderdag 28 mei 2015 00:03 schreef Remqo het volgende:
[..]
Om te voorkomen dat een rechter een stoel naar d'r kop geslingerd krijgt, toen een Pool (niet dronken overigens) een paar uurtjes mocht schoffelen, nadat hij 3 mensen geschept had.
Dat denk ik.
De rechter is er beter op voorbereid om een stoel op te vangenquote:Op donderdag 28 mei 2015 00:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hoe dan? Het verandert niks aan de uitspraken.
VVD-beleid.quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:58 schreef deadprez het volgende:
wat is dit
Geen groeten terug hij deed vies tegen RN ook in haar fobo zag ik, snap niet dat je iemand zo laat doen tegen je vriendin.quote:
RN?quote:Op donderdag 28 mei 2015 00:24 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Geen groeten terug hij deed vies tegen RN ook in haar fobo zag ik, snap niet dat je iemand zo laat doen tegen je vriendin.
bros before hoesquote:Op donderdag 28 mei 2015 00:24 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Geen groeten terug hij deed vies tegen RN ook in haar fobo zag ik, snap niet dat je iemand zo laat doen tegen je vriendin.
RockNijntje, Hermann heeft haar geclaimd.quote:
Is ze lekker?quote:Op donderdag 28 mei 2015 00:27 schreef Catkiller het volgende:
[..]
RockNijntje, Hermann heeft haar geclaimd.
tokkies gonna tokkiequote:
quote:
Geen flauw idee, is geen vereiste voor internetrelaties toch?quote:
voor je het weet zit je in vs gevangenisquote:Op donderdag 28 mei 2015 00:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Geen flauw idee, is geen vereiste voor internetrelaties toch?
Het waren inderdaad verschrikkelijke tokkies inderdaadquote:
Zolang het cammen uitblijft niet idd.quote:Op donderdag 28 mei 2015 00:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Geen flauw idee, is geen vereiste voor internetrelaties toch?
Slaap lekkerquote:
Ha de leunende zeeschuimerquote:Op donderdag 28 mei 2015 00:50 schreef niels0 het volgende:
Goedemorgen. Raar ritme ben ik in terechtgekomen. 2 dagen achterelkaar om 2am moeten beginnen en nu zit ik dus in dat schema.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |