Als Hollander zou ik verhongeren.quote:Op woensdag 27 mei 2015 17:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
eh, eerst hier afsluiten, naar het kinderdagverblijf fietsen, larve halen, larve knuffelen en voeden, eten koken, opeten. Ik hoop vķķr 19:15
Maar.. maar.. moe enzoquote:Op woensdag 27 mei 2015 17:40 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Groningen meldt nieuwe aardbeving. Niet weer doen he
wat is deze post waard zonder vermelding van intersport aankopen?quote:Op woensdag 27 mei 2015 17:37 schreef Artoo het volgende:
Ik heb een beetje een gek lijstje vandaag
O: Whey pannenkoekjes met banaan (late lunch, om 11 uur pas ivm uitslapen)
L: Punt appeltaart bij Ikea
S: Shoppen bij Intersport
T: Smoothie van kwark en een perzik
D: Homemade hamburgers met een paar aardappelpartjes en salade
S: Uurtje-ish racefietsen
T: ??
He-le-maal niksquote:Op woensdag 27 mei 2015 17:42 schreef gcjoel het volgende:
[..]
wat is deze post waard zonder vermelding van intersport aankopen?
Ikea doorlopen is ook topsportquote:Op woensdag 27 mei 2015 17:37 schreef Artoo het volgende:
Ik heb een beetje een gek lijstje vandaag
O: Whey pannenkoekjes met banaan (late lunch, om 11 uur pas ivm uitslapen)
L: Punt appeltaart bij Ikea
S: Shoppen bij Intersport
T: Smoothie van kwark en een perzik
D: Homemade hamburgers met een paar aardappelpartjes en salade
S: Uurtje-ish racefietsen
T: ??
Do I hear a fatty talking?quote:
ja, dat gaat hier niet lukken... Training geven, nieuwe tenue voor club uitzoeken, eten laten kokenquote:Op woensdag 27 mei 2015 17:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
eh, eerst hier afsluiten, naar het kinderdagverblijf fietsen, larve halen, larve knuffelen en voeden, eten koken, opeten. Ik hoop vķķr 19:15
quote:Op woensdag 27 mei 2015 17:46 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Do I hear a fatty talking?![]()
Moet altijd zo lachen om mensen die winkelen onder sport rekenen. Want ja ik heb vast veel verbrand.
Of klussenquote:Op woensdag 27 mei 2015 17:46 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Moet altijd zo lachen om mensen die winkelen onder sport rekenen. Want ja ik heb vast veel verbrand.
laten kokenquote:Op woensdag 27 mei 2015 17:48 schreef Sjeen het volgende:
[..]
ja, dat gaat hier niet lukken... Training geven, nieuwe tenue voor club uitzoeken, eten laten kokenIk hoop om half negen aan mijn entrecôte te zitten.
dan heb jij duidelijk nog nooit écht geklust. Ik heb het niet over een gaatje boren.quote:
volleybal idd, 12 joelende kinderen... Ik heb nu al hoofdpijnquote:Op woensdag 27 mei 2015 17:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
laten koken
een entrecote door mijn man laten cremeren is zonde van de koe
Volleybal was het toch?
Jawel hoor. Heb het hele huis verbouwd. Tegels gezet, gestuukt, elektra deels aangelegd, keuken gesloopt, ect. En alsnog versta ik er geen sport onder.quote:Op woensdag 27 mei 2015 17:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan heb jij duidelijk nog nooit écht geklust. Ik heb het niet over een gaatje boren.
ok. Ik vind het wél goede lichaamsbewegingquote:Op woensdag 27 mei 2015 17:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jawel hoor. Heb het hele huis verbouwd. Tegels gezet, gestuukt, elektra deels aangelegd, keuken gesloopt, ect. En alsnog versta ik er geen sport onder.
Ik vond van wel en deed lekker yolo eten en toen kwam ik aan tijdens de verhuizingquote:Op woensdag 27 mei 2015 17:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jawel hoor. Heb het hele huis verbouwd. Tegels gezet, gestuukt, elektra deels aangelegd, keuken gesloopt, ect. En alsnog versta ik er geen sport onder.
Dan heb jij nooit echt gewinkeldquote:Op woensdag 27 mei 2015 17:46 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja, dat is het ookquote:Op woensdag 27 mei 2015 17:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ok. Ik vind het wél goede lichaamsbeweging
quote:Op woensdag 27 mei 2015 17:53 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik vond van wel en deed lekker yolo eten en toen kwam ik aan tijdens de verhuizing
dat je met iets anders méér verbrandt maakt het ander niet ongeldig natuurlijkquote:Op woensdag 27 mei 2015 17:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, dat is het ookMaar ik verbrand meer met krachttrainen of fietsen bv
de meeste die ik ken wel. Niet esthetisch gespierd misschien, met geoliede rollende showspieren. Maar wel krachtig gespierdquote:Op woensdag 27 mei 2015 17:57 schreef Maraca het volgende:
Daarom zijn al die bouwvakkers ook zo gespierdOh wacht
geoliede rollende showspierenquote:Op woensdag 27 mei 2015 17:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de meeste die ik ken wel. Niet esthetisch gespierd misschien, met geoliede rollende showspieren. Maar wel krachtig gespierd
Doe de was dan ook eensquote:Op woensdag 27 mei 2015 18:02 schreef motorbloempje het volgende:
Oh. Gatver. M'n ene hardlooptight had ik uitgeleend aan een vriendin nadat ze d'r hele ding had gescheurd bij over 'n hekje klimmen, dus m'n andere hardlooptight is de enige die ik nu heb... en die zat al 2 dagen in de wasmachine klaar om gewassen te worden.
Nu stink ik
Zo heb ik mijn ochtendje bakstenen sjouwen ook doorgebracht. Tijdens 't lopen van de voor naar de achtertuin ook lifts doen boven m'n hoofd met een baksteen in elke hand. Pompenquote:Op woensdag 27 mei 2015 17:56 schreef Stormqueen het volgende:
Overigens is een ochtendje bakstenen sjouwen minstens zo geldig als een uurtje gewichten duwen.
Het is geen sport. Daar ging het om.quote:Op woensdag 27 mei 2015 17:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat je met iets anders méér verbrandt maakt het ander niet ongeldig natuurlijk
De laatste. Geniet er vanquote:Op woensdag 27 mei 2015 18:32 schreef Lonaa het volgende:
Straks nog een paling opkanen op brood en 2 sigaretten roken
Straks nog 1, 1 voor het slapen gaan, oke klaarquote:
Succesquote:Op woensdag 27 mei 2015 18:35 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Straks nog 1, 1 voor het slapen gaan, oke klaar
Nog niks teruggehoord van PT
Stiekem vind ik het HEEL vervelend dat ie slecht reageert op telefoon en mail.quote:
Niet eens darten?quote:Op woensdag 27 mei 2015 18:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh. In dat geval ga ik vanavond een uur autoracen, als S.
Dit. :vquote:Op woensdag 27 mei 2015 18:43 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Niet eens darten?
Autoracen is wel serieuze topsport namelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |