de meeste die ik ken wel. Niet esthetisch gespierd misschien, met geoliede rollende showspieren. Maar wel krachtig gespierdquote:Op woensdag 27 mei 2015 17:57 schreef Maraca het volgende:
Daarom zijn al die bouwvakkers ook zo gespierdOh wacht
geoliede rollende showspierenquote:Op woensdag 27 mei 2015 17:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de meeste die ik ken wel. Niet esthetisch gespierd misschien, met geoliede rollende showspieren. Maar wel krachtig gespierd
Doe de was dan ook eensquote:Op woensdag 27 mei 2015 18:02 schreef motorbloempje het volgende:
Oh. Gatver. M'n ene hardlooptight had ik uitgeleend aan een vriendin nadat ze d'r hele ding had gescheurd bij over 'n hekje klimmen, dus m'n andere hardlooptight is de enige die ik nu heb... en die zat al 2 dagen in de wasmachine klaar om gewassen te worden.
Nu stink ik
Zo heb ik mijn ochtendje bakstenen sjouwen ook doorgebracht. Tijdens 't lopen van de voor naar de achtertuin ook lifts doen boven m'n hoofd met een baksteen in elke hand. Pompenquote:Op woensdag 27 mei 2015 17:56 schreef Stormqueen het volgende:
Overigens is een ochtendje bakstenen sjouwen minstens zo geldig als een uurtje gewichten duwen.
Het is geen sport. Daar ging het om.quote:Op woensdag 27 mei 2015 17:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat je met iets anders méér verbrandt maakt het ander niet ongeldig natuurlijk
De laatste. Geniet er vanquote:Op woensdag 27 mei 2015 18:32 schreef Lonaa het volgende:
Straks nog een paling opkanen op brood en 2 sigaretten roken
Straks nog 1, 1 voor het slapen gaan, oke klaarquote:
Succesquote:Op woensdag 27 mei 2015 18:35 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Straks nog 1, 1 voor het slapen gaan, oke klaar
Nog niks teruggehoord van PT
Stiekem vind ik het HEEL vervelend dat ie slecht reageert op telefoon en mail.quote:
Niet eens darten?quote:Op woensdag 27 mei 2015 18:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh. In dat geval ga ik vanavond een uur autoracen, als S.
Dit. :vquote:Op woensdag 27 mei 2015 18:43 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Niet eens darten?
Autoracen is wel serieuze topsport namelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |