Door die link te lezen.quote:Op woensdag 27 mei 2015 16:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Mwah, ik ben wel voor de boel wat laagdrempelig houden, dus ook domme vragen moeten kunnen.
Immers, hoe moet je vooraf weten of je vraag dom is als je er geen klap verstand van hebt?
Die hard ben je!quote:Op woensdag 27 mei 2015 17:04 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee voorlopig maar gewoon zonder! Geestelijke krachten!
Een 'oh ja, ETEN!'-effect?quote:Op woensdag 27 mei 2015 16:58 schreef motorbloempje het volgende:
Appeltje toegevoegd aan de lijst, de laatste uit de schaal![]()
Pas erg laat gegeten op m'n veldwerkplek, en dan krijg ik ineens altijd wel onstilbare trekraar
normaal kan ik dagen doorkomen zonder echt trek te hebben als ik gewoon maar wat op tijd eet, maar als ik dan een maaltijd om welke reden dan ook uitstel dan kan ik daarna blijven eten als 't zou moeten
Hier gaat er een kipburger, 400 gram snijbonen en 100 gram rijst in. Met wat zoetzure saus.quote:Op woensdag 27 mei 2015 17:24 schreef Stormqueen het volgende:
Lekker, sarabi!
Mijn kcals voor vandaag zijn helemaal op![]()
(na mijn D.)
quote:Op woensdag 27 mei 2015 17:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hier gaat er een kipburger, 400 gram snijbonen en 100 gram rijst in. Met wat zoetzure saus.
Hoe laat mag je aan je beefdinges?quote:Op woensdag 27 mei 2015 17:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]ook lekker!
Ik had mijn lijstje al gepost, maar dat raakte een beetje ondergesneeuwd![]()
Nu heb ik honger
eh, eerst hier afsluiten, naar het kinderdagverblijf fietsen, larve halen, larve knuffelen en voeden, eten koken, opeten. Ik hoop vķķr 19:15quote:Op woensdag 27 mei 2015 17:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoe laat mag je aan je beefdinges?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |