quote:Op maandag 8 juni 2015 15:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
We hebben het inderdaad verwijderd, wat voegt het toe?
Het begint een beetje een overkill te worden. Verder is er niemand bestraft, benote, besneden of bevroren... tis vriendelijk gevraagd of het kon gewoon kon stoppen. Vergelijkingen met Hitler is niemand dolf op.
Deze drie reacties zijn gewijzigd door Frutsel, maar wat is er dan gewijzigd, zover ik kan zien zijn de reacties hetzelfde gebleven?quote:Op maandag 8 juni 2015 15:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
We hebben het inderdaad verwijderd, wat voegt het toe?
Zijn inderdaad niet gewijzigd. Ik had ze aangevinkt om te bewerken maar zag daarna dat Specularium er al antwoord op gegeven had in het topic zelf maar dan krijg je de melding dat het bericht aangepast is. Ik was ff te snel met de inkt.quote:Op maandag 8 juni 2015 15:14 schreef Irakees het volgende:
[..]
Deze drie reacties zijn gewijzigd door Frutsel, maar wat is er dan gewijzigd, zover ik kan zien zijn de reacties hetzelfde gebleven?
NWS / AK partij verliest meerderheid in Turks parlement na verkiezingen
hoe verkeerd?quote:
Game of Thrones bedoel je toch? Dit is NWS, geen TV...quote:
quote:Op maandag 8 juni 2015 19:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit is toch niet de tv fb? Tenzij je het over een andere got TT had?
quote:
hihi oops!quote:Op maandag 8 juni 2015 19:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Game of Thrones bedoel je toch? Dit is NWS, geen TV...
ok, soms een soap dus ik kan me je vergissing ook wel weer voorstellen
Gisteren was mijn post al weg voor ik hem geplaatst hadquote:Op maandag 8 juni 2015 20:45 schreef sp3c het volgende:
ga nou niet hier ook beginnen, de post was al weg voor je erop reageerde
Ik probeer beetje een luchtige noot te vinden, anders wordt het zo bloedserieus... toch?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 15:49 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zeker. Hoe lang ga je nog door met je gebagger?
Het kan ook een overkill worden aan nootjes... en het kreeg ietwat de overhandquote:Op dinsdag 9 juni 2015 15:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik probeer beetje een luchtige noot te vinden, anders wordt het zo bloedserieus... toch?
Na, ja, je moet ook wel uitkijken ook, want wrs zullen de familieleden meteen meelezen op FOK! en noteren ze je naam.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 16:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Het kan ook een overkill worden aan nootjes... en het kreeg ietwat de overhand
Die had ik al doorgegevenquote:Op dinsdag 9 juni 2015 16:02 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Na, ja, je moet ook wel uitkijken ook, want wrs zullen de familieleden meteen meelezen op FOK! en noteren ze je naam.
Mja, liever kap ik ook wel, maar je blijft zien, sommigen zijn gewoon zoals ik het de vorige x ook al opbracht compleet niet capabel om een Erdogan / Turkije buiten het topic te houden, terwijl ik het uitsluitend heb over wat zich in Syrie speelt icm ISIS.quote:
quote:Op maandag 1 juni 2015 15:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je doet hetzelfde met Assad toch, oke jij hebt er de middelen niet voor om vergeleken te worden met Erdogan, Ill give you that, maar Assad terroriseert zijn volk net zo goed als de erkende terroristen, op dat vlak, wanneer je de middelen zou hebben, wat zou het verschil zijn?
Dan reageer je daar op wat ik daar zeg, niet een week later in het Syrie topic over iets wat ik zei over Erdogan in een topic over Erdogan, zijn buitenlandbeleid en Assad wat ik opbracht.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 18:57 schreef pietba het volgende:
Ja leuk maar je haalt zelf in een topic over Erdogan Assad aan, beetje hypocriet dat je daar nu andersom over klaagt.
NWS / Erdogan: "bevrijdt Jeruzalem van de Joden!"
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |