abonnement Unibet Coolblue
pi_152977170
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 15:43 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Biologische achtergrond?

Nah ja duidelijk getroll weer dit. Want to Know is een prima website met prima kritische artikelen net waar niet alles van waar is maar waar wel overal een kern van waarheid in zit. Dat kan ik niet van het NOS journaal zeggen.

Maar goed daar zal jij wel weer anders over denken omdat jij de politici en de bedrijven op hun blauwe oogjes gelooft.
oei, daar kruipt weer iemand in zijn slachtoffer rol.

relax gewoon even, ik laat mij graag verrassen, stuur eens een link van je favo Want to know artikel!
pi_152977198
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 15:43 schreef Japie77 het volgende:

[..]
Want to Know is een prima website met prima kritische artikelen net waar niet alles van waar is maar waar wel overal een kern van waarheid in zit. Dat kan ik niet van het NOS journaal zeggen.
Nee het is geen prima website, het zaait angst met volslagen idiote artikelen met als enige onderbouwing de duim van de schrijver
  dinsdag 26 mei 2015 @ 15:48:17 #53
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_152977254
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 15:45 schreef Chewie het volgende:

[..]

Doe je gewoon dom of ben je het gewoon echt?

Dat staat er namelijk niet, het gaat om oerdomme kritiek die geen enkele wetenschappelijke basis heeft zoals "want to know" dit brengt. Dat jij dit geloofd zegt ook meer over jou dan over de medische wetenschap.
Dat jij nou denkt dat alles waar het woordje wetenschappelijk bij staat WAARHEID is en de rest onzin is een gebrek van jou. Daar kan een website niet zoveel aan doen. En dan nog staat er enorm veel wetenschappelijk bewezen dingen op WTK. Dus je verkoopt gewoon onzin.
Feyenoord!
  dinsdag 26 mei 2015 @ 15:48:22 #54
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_152977261
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 15:41 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Ok dus alleen kritiek waar je het mee eens bent....
Waarschijnlijk is het met veel zaken zo dat er wel kwalijke schijn is en misschien ook wel een paar goede vonken maar dat sommige sites er een bosbrand van maken. Ik ben het ook een beetje aan het nalezen nu en wat wanttoknow zegt en wat er verder gezegd wordt sluit gewoon niet op elkaar aan, al is het inderdaad wel aangetoond dat die Coutinho met de farmaceutische industrie van doen heeft en als hij te kritisch wordt die industrie aan touwtjes kunnen trekken die Coutinho's belangen pijn kunnen doen. Ik denk niet dat hij er zelf geld aan over houdt. Dat is bij die Ab Osterhaus wel een stuk anders, dat vind ik een kwalijk persoon.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 26 mei 2015 @ 15:48:48 #55
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_152977282
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 15:46 schreef .SP. het volgende:

[..]

oei, daar kruipt weer iemand in zijn slachtoffer rol.

relax gewoon even, ik laat mij graag verrassen, stuur eens een link van je favo Want to know artikel!
Zou niet weten hoe je dit als slachtofferrol kan zien. Leg eens uit?
Feyenoord!
pi_152977302
Het blijft toch een bijzonder fenomeen, de msm zonder blikken of blozen afdoen als onzin en de meest idiote website/wordpress blog omarmen als de waarheid.

Waarom de NOS er bij gesleept word is me overigens ook een raadsel, de "voorstanders" van vaccineren beroepen zich op hele andere bronnen dan de NOS.
pi_152977348
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 15:48 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Zou niet weten hoe je dit als slachtofferrol kan zien. Leg eens uit?
Dat je meteen troll roept als je moeilijke vragen krijgt.
pi_152977359
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 15:48 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Dat jij nou denkt dat alles waar het woordje wetenschappelijk bij staat WAARHEID is en de rest onzin is een gebrek van jou. Daar kan een website niet zoveel aan doen. En dan nog staat er enorm veel wetenschappelijk bewezen dingen op WTK. Dus je verkoopt gewoon onzin.
Waar zeg ik dat japie? Denk eerst eens voor jezelf na voordat je het probeert te doen voor een ander.

De wetensschap stelt zelf continue vragen of iets wel de waarheid is, angstzaai sites als WTK zeggen de waarheid te vertellen maar zijn zelden kritisch en al helemaal niet op zichzelf. WTK is dus eigenlijk een soort El_Mata

En laat dan eens wat wetenschappelijk bewezen zaken van WTK zien?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 26-05-2015 15:51:32 ]
pi_152977465
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 15:43 schreef Japie77 het volgende:
Want to Know is een prima website met prima kritische artikelen
Die hele website kende ik niet, maar dít is het hoofdartikel (!) op die site:

Kanker.. de mensheid al 100-den jaren bedonderd!!
De grote beloning van het ontwikkelen van medicijnen en geneeskundig-wetenschappelijke methodes om ziekten te genezen, ligt voor velen niet in het helpen genezen van je medemens, maar in de hebzucht van de vol-vette beloning..!
Geld, heel veel geld ligt als een gouden pot te wachten als beloning voor het 'nieuwe medicijn'. Dat dit vervolgens ten koste gaat van de patiënt :? , is bijzaak geworden..
Ook bij veel gezondheidswetenschappers gaat het tegenwoordig vaker om het onderzoek zélf, dan om de feitelijke doelstelling: je medemens helpen.
Vooral bij de ontwikkeling van kankermedicijnen komt deze valse doelstelling steeds vaker keihard boven water. Een """""""topartikel""""""" van onderzoeksjournaliste Désirée Röver


Sorry, Japie, maar hier kan ik echt niks mee. Een guyveriaans gebruik van hoofdletters, tot 2 toe in de titel. :')

quote:
Dat kan ik niet van het NOS journaal zeggen.
Een valse tegenstelling. De MSM zijn inderdaad niet kritisch, maar dat maakt een andere site dat niet opeens wel.

Er is genoeg tegen BigPharma en griepprikken in te brengen, maar dit soort gelul over dat medicijnen NIETS genezen, artsen ALLEEN MAAR geldwolven zijn en meer van dat soort absolutistische praat, kan ik echt niet serieus nemen... :N
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  dinsdag 26 mei 2015 @ 15:54:28 #60
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_152977507
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 15:48 schreef jogy het volgende:

[..]

Waarschijnlijk is het met veel zaken zo dat er wel kwalijke schijn is en misschien ook wel een paar goede vonken maar dat sommige sites er een bosbrand van maken. Ik ben het ook een beetje aan het nalezen nu en wat wanttoknow zegt en wat er verder gezegd wordt sluit gewoon niet op elkaar aan, al is het inderdaad wel aangetoond dat die Coutinho met de farmaceutische industrie van doen heeft en als hij te kritisch wordt die industrie aan touwtjes kunnen trekken die Coutinho's belangen pijn kunnen doen. Ik denk niet dat hij er zelf geld aan over houdt. Dat is bij die Ab Osterhaus wel een stuk anders, dat vind ik een kwalijk persoon.
Ik geloof helemaal niet dat die Coutinho een "slecht" persoon is ofzo. Maar als je toch als adviseur van de overheid werkt moet je toch zorgen dat je er sowieso niks aan zou kunnen overhouden? Dan moet je zorgen dat je geen enkele schijn tegen je hebt.

En dat staat verder los van of de kritiek op vaccineren terecht is. Verder vind ik het aanklagen van een huisarts die kritische geluiden laat horen mbt vaccinaties walgelijk en daar is Coutinho ook verantwoordelijk voor. En natuurlijk de beeldvorming vanuit het RIVM tot mensen die kritisch zijn door deze weg te zetten als onnozel en nog veel erger wat ik ook afkeur.

Dat Want To Know soms een beetje overdrijft ben ik wel met je eens maar zoals ik al eerder zei, er zit een kern van waarheid in de meeste artikelen. Ze hebben gewoon zo'n walging van het systeem dat dit vaak door klinkt in veel artikelen.
Feyenoord!
  dinsdag 26 mei 2015 @ 15:55:47 #61
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_152977570
quote:
15s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 15:49 schreef Chewie het volgende:
Het blijft toch een bijzonder fenomeen, de msm zonder blikken of blozen afdoen als onzin en de meest idiote website/wordpress blog omarmen als de waarheid.

Waarom de NOS er bij gesleept word is me overigens ook een raadsel, de "voorstanders" van vaccineren beroepen zich op hele andere bronnen dan de NOS.
Ik heb het over de propaganda van de MSM tov WTK in zijn geheel.
Feyenoord!
pi_152977596
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 15:54 schreef Japie77 het volgende:
Maar als je toch als adviseur van de overheid werkt moet je toch zorgen dat je er sowieso niks aan zou kunnen overhouden?
Huh, als adviseur van de overheid moet je gratis werken??

Juist niet, reken lekker hoge prijzen, zuig die overheid zoveel mogelijk uit. :6
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_152977613
quote:
9s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 15:53 schreef El_Matador het volgende:

Een valse tegenstelling. De MSM zijn inderdaad niet kritisch, maar dat maakt een andere site dat niet opeens wel.
Waarom moet de MSM kritisch zijn. Ik heb liever dat ze neutraal zijn. Kritisch houdt namelijk in dat je nieuws gaat achterhouden. Ik weet dat neutrale MSM een utopie is, er zijn altijd belangen. Daarom kun je ook beter verschillenden MSM in de gaten houden en daaruit zelf concluderen wat voor jou de waarheid is (rekening houden met dat jouw waarheid dat vaak totaal niet is)
  dinsdag 26 mei 2015 @ 15:58:06 #64
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_152977660
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 15:51 schreef Chewie het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat japie? Denk eerst eens voor jezelf na voordat je het probeert te doen voor een ander.

De wetensschap stelt zelf continue vragen of iets wel de waarheid is, angstzaai sites als WTK zeggen de waarheid te vertellen maar zijn zelden kritisch en al helemaal niet op zichzelf. WTK is dus eigenlijk een soort El_Mata

En laat dan eens wat wetenschappelijk bewezen zaken van WTK zien?
Dat zeg je duidelijk in je vorige post, oerdomme kritiek die geen enkele wetenschappelijke basis heeft.

En ik ga hier geen dingen voor je oplepelen. Hoeft toch ook niet aangezien je doet voorkomen dat er alleen maar onzin op WTK staat dus dan heb je de hele site al doorgelezen.....
Feyenoord!
pi_152977686
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 15:57 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
Waarom moet de MSM kritisch zijn. Ik heb liever dat ze neutraal zijn.
Kritisch en neutraal zijn geen tegengestelde begrippen.

Maar je eerste vraag geeft al aan dat je volledig anders denkt dan ik en het lijkt me dan ook zinloos om erover door te gaan, bovendien gaat het over BigPharma en niet de verzonnen verhalen verspreidende MSM.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  dinsdag 26 mei 2015 @ 16:03:05 #66
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_152977872
quote:
9s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 15:53 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Die hele website kende ik niet, maar dít is het hoofdartikel (!) op die site:

Kanker.. de mensheid al 100-den jaren bedonderd!!
De grote beloning van het ontwikkelen van medicijnen en geneeskundig-wetenschappelijke methodes om ziekten te genezen, ligt voor velen niet in het helpen genezen van je medemens, maar in de hebzucht van de vol-vette beloning..!
Geld, heel veel geld ligt als een gouden pot te wachten als beloning voor het 'nieuwe medicijn'. Dat dit vervolgens ten koste gaat van de patiënt :? , is bijzaak geworden..
Ook bij veel gezondheidswetenschappers gaat het tegenwoordig vaker om het onderzoek zélf, dan om de feitelijke doelstelling: je medemens helpen.
Vooral bij de ontwikkeling van kankermedicijnen komt deze valse doelstelling steeds vaker keihard boven water. Een """""""topartikel""""""" van onderzoeksjournaliste Désirée Röver


Sorry, Japie, maar hier kan ik echt niks mee. Een guyveriaans gebruik van hoofdletters, tot 2 toe in de titel. :')

[..]

Een valse tegenstelling. De MSM zijn inderdaad niet kritisch, maar dat maakt een andere site dat niet opeens wel.

Er is genoeg tegen BigPharma en griepprikken in te brengen, maar dit soort gelul over dat medicijnen NIETS genezen, artsen ALLEEN MAAR geldwolven zijn en meer van dat soort absolutistische praat, kan ik echt niet serieus nemen... :N
Laatste stukje zeggen ze ook niet. Zoals ik al eerder zei ze overdrijven soms een beetje maar er zit altijd een kern van waarheid in.

Kende je Want to Know niet? Want to Know is opgericht door Fred Burks een exvertaler voor president Bush die zo zat was van de leugens dat hij die site oprichte.

or Those Who Want To Know
I want to know the truth.
This website provides a concise, reliable introduction to vital information of which few are aware. We specialize in providing fact-filled news articles and concise summaries of major cover-ups and corruption which impact our lives and world. All information is taken from the most reliable sources available and can be verified using the links provided. Sources are always noted, with links direct to the information source provided when possible.

WantToKnow.info presents this information as an opportunity for you to educate yourself and others, and to inspire us to join in working together for the good of all. We shine light into the unconscious shadows of ourselves and our world with the intention of inviting us both individually and collectively to make more conscious choices which allow us to step ever more fully into our magnificence and to build a brighter future for us all.

Return visitors can explore our most recent posts and summaries of news articles that should have made front page news. And don't miss key excerpts from 20 of the most revealing major media news articles ever published. For those new to this website, please read on.

Did you know that:

-20 leading journalists, including winners of several Emmys and a Pulitzer, have described being prevented by corporate media ownership from reporting riveting stories on major cover-ups.
-BBC News has exposed plans of the U.S. military to "provide maximum control" of the Internet, as detailed in a declassified secret Pentagon document signed by a U.S. Secretary of Defense.
-Government documents released through the Freedom of Information Act show top Pentagon generals once approved plans to foment terrorism and kill innocent civilians in major U.S. cities.
-CBS News quotes Secretary of Defense Rumsfeld, "According to some estimates, we cannot track $2.3 trillion in transactions." That's $8,000 for every man, woman and child in the US.
-Multiple reliable sources show that you may be eating genetically modified food daily which scientific experiments have repeatedly demonstrated cause sickness and death in lab animals.
-Detroit's leading newspaper reported the 1908 Ford Model T boasted a fuel economy of 25 mpg. Yet over 100 years later, the EPA average mileage for all cars is still around 25 mpg.
-A highly decorated US General wrote the book War is a Racket, which depicts how he was manipulated, and how most wars are waged to keep the coffers of big corporations filled.
-The former chief of a prestigious medical journal revealed that the total profits of the 10 Fortune 500 drug companies were more than the profits of the other 490 businesses combined.
-Declassified CIA documents leave no doubt that through hypnosis, drugs, and electric shock, secret mind control projects created super spies, terrorists, assassins, and more.
-3,000 respected leaders, including government officials and professors, have expressed harsh criticism of the 9/11 Commission Report. Many allege government complicity in the attacks.
-Explore a list arranged by category with links to excerpts of the most revealing major media articles ever published covering a wide variety of fascinating and vital topics..

http://www.wanttoknow.info/
Feyenoord!
  dinsdag 26 mei 2015 @ 16:03:18 #67
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_152977883
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 15:54 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Ik geloof helemaal niet dat die Coutinho een "slecht" persoon is ofzo. Maar als je toch als adviseur van de overheid werkt moet je toch zorgen dat je er sowieso niks aan zou kunnen overhouden? Dan moet je zorgen dat je geen enkele schijn tegen je hebt.

En dat staat verder los van of de kritiek op vaccineren terecht is. Verder vind ik het aanklagen van een huisarts die kritische geluiden laat horen mbt vaccinaties walgelijk en daar is Coutinho ook verantwoordelijk voor. En natuurlijk de beeldvorming vanuit het RIVM tot mensen die kritisch zijn door deze weg te zetten als onnozel en nog veel erger wat ik ook afkeur.

Dat Want To Know soms een beetje overdrijft ben ik wel met je eens maar zoals ik al eerder zei, er zit een kern van waarheid in de meeste artikelen. Ze hebben gewoon zo'n walging van het systeem dat dit vaak door klinkt in veel artikelen.
Hij en rivm kunnen aanklagen wie ze willen natuurlijk, ik vond het leuk om te lezen dat die huisarts de zaak gewonnen heeft dus is het in ieder geval geen totale smaad wat die man uitkraamt en een teken dat NL iig geen bananenrepubliek is :P.

En hoe dan ook vind ik het ook goed dat de nieuwe vaccinaties wel streng tegen het licht gehouden worden. De oude varianten hebben door de decennia heen hun nut wel bewezen denk ik. hpv en de seizoens griepprik ben ik minder enthousiast over.

Al met al is wanttoknow een stuk beter en leesbaarder dan niburu maar dat is niet heel moeilijk. net als met naturalnews is het wel een goede plek om de bronnen vandaan te stelen en die te lezen, dat geeft meestal een stuk milder beeld dan wat er beweerd wordt en dat is ook juist de reden dat het soms zo'n makkelijk doelwit is voor critici. Imo de pimo dan.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 26 mei 2015 @ 16:04:30 #68
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_152977955
quote:
11s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 15:56 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Huh, als adviseur van de overheid moet je gratis werken??

Juist niet, reken lekker hoge prijzen, zuig die overheid zoveel mogelijk uit. :6
Dat bedoelde ik niet. Ik had het over belangenverstrengeling. Tuurlijk mag een adviseur wel betaald krijgen voor zijn werk. Maar trouwens na het Mexicaanse Griep fiasco (veel te veel vaccins over) had Coutinho daar ook wel verantwoordelijk voor gehouden mogen worden lijkt mij. Dat heeft de burger nl ook enorm veel geld gekost.
Feyenoord!
  dinsdag 26 mei 2015 @ 16:05:13 #69
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_152977982
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 15:57 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Waarom moet de MSM kritisch zijn. Ik heb liever dat ze neutraal zijn. Kritisch houdt namelijk in dat je nieuws gaat achterhouden. Ik weet dat neutrale MSM een utopie is, er zijn altijd belangen. Daarom kun je ook beter verschillenden MSM in de gaten houden en daaruit zelf concluderen wat voor jou de waarheid is (rekening houden met dat jouw waarheid dat vaak totaal niet is)
Een Journaal wat het nieuws (propaganda van overheden en bedrijven) brengt als waarheid is een goede zaak?
Feyenoord!
  dinsdag 26 mei 2015 @ 16:05:54 #70
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_152978010
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 15:57 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Waarom moet de MSM kritisch zijn. Ik heb liever dat ze neutraal zijn. Kritisch houdt namelijk in dat je nieuws gaat achterhouden. Ik weet dat neutrale MSM een utopie is, er zijn altijd belangen. Daarom kun je ook beter verschillenden MSM in de gaten houden en daaruit zelf concluderen wat voor jou de waarheid is (rekening houden met dat jouw waarheid dat vaak totaal niet is)
Hoe jij het zegt is volgens mij meer een andere interpretatie van de betekenis van woorden dan daadwerkelijke een andere mening hebben. Kritisch is niet het potentieel achterhouden van informatie maar het nalopen van de gegeven informatie en door gecentraliseerde nieuwsbureaus schort het daar wel eens aan.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 26 mei 2015 @ 16:08:34 #71
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_152978115
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 16:05 schreef jogy het volgende:

[..]

Hoe jij het zegt is volgens mij meer een andere interpretatie van de betekenis van woorden dan daadwerkelijke een andere mening hebben. Kritisch is niet het potentieel achterhouden van informatie maar het nalopen van de gegeven informatie en door gecentraliseerde nieuwsbureaus schort het daar wel eens aan.
Wel eens? Dat is schering en inslag.
Feyenoord!
pi_152978196
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 16:03 schreef Japie77 het volgende:
Kende je Want to Know niet? Want to Know is opgericht door Fred Burks een exvertaler voor president Bush die zo zat was (hoe WEET je dat?) van de leugens dat hij die site oprichte (en dus is deze site opeens wel waar??).
Ehhhh, en welke garantie heb ik dat juist deze persoon betrouwbaar zou zijn?? :o

Opgericht door een ex-medewerker van fucking president George W. Bush is voor jou een pré?

Brrr.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  dinsdag 26 mei 2015 @ 16:12:46 #73
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_152978275
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 16:08 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Wel eens? Dat is schering en inslag.
Gewoon mild brengen japie, niet met gestrekt been meteen op de nekwervels richten.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_152978481
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 15:58 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Dat zeg je duidelijk in je vorige post, oerdomme kritiek die geen enkele wetenschappelijke basis heeft.
De vraag was waar zeg ik dat alles wetenschappelijk de waarheid zou zijn? Dat is namelijk nogal een onwetenschappelijk standpunt.

quote:
En ik ga hier geen dingen voor je oplepelen. Hoeft toch ook niet aangezien je doet voorkomen dat er alleen maar onzin op WTK staat dus dan heb je de hele site al doorgelezen.....
Zeg dan gewoon dat je niet in staat bent om wetenschappelijke onderbouwing te vinden op die angstzaai site.
  dinsdag 26 mei 2015 @ 16:18:29 #75
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_152978501
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 15:43 schreef Chewie het volgende:

[..]

Dat zijn dan nog niet alle kosten die een huisarts maakt, zijn assistentes en huisvesting kosten ook geld.

[..]

Dus polio vaccin en mazelen vaccin zijn ook overbodige zooi? En hoe verklaar jij dan het praktisch verdwijnen van deze ziektes?

Het is nogal stupide om te stellen dat de griepprik (die zeker niet in alle gevallen onzinnig is) een goed voorbeeld is voor de rest van de vaccinaties, hiermee geef je alleen maar aan totaal geen kennis van zaken te hebben en alleen maar angstzaaiers zoals naturalnews/wewanttoknow en idioten als lambieke (want een idioot is het zeker wat dit onderwerp betreft) lijkt te volgen.

En nogmaals hoe is de griepprik een voorbeeld van het slaafse gedrag van mensen, nog geen 20% van de totale bevolking haalt deze prik en bij de risicogroepen is de opkomst maar 75%?
Die huisvesting heeft een HA toch al en die assistenten toch ook? Mijn beide HA-en de assistentes zetten die prik. Ben er wel eens geweest, er was heel wat volk wat snel weggewerkt werd. Binnen een minuut was die shot gezet. Laatste jaren komt er inderdaad het besef bij mensen dat de griepprik kolder is, dus de opkomst zal wel wat gestagneerd zijn, goed zo. Nu de rest van de vaccinaties nog maar ook daar worden steeds meer mensen zich bewust van. Nadeel is dat nog veel mensen gehersenspoeld zijn en deze mensen wegzetten als gevaar en idioten.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_152978670
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 16:18 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Die huisvesting heeft een HA toch al en die assistenten toch ook? Mijn beide HA-en de assistentes zetten die prik. Ben er wel eens geweest, er was heel wat volk wat snel weggewerkt werd. Binnen een minuut was die shot gezet. Laatste jaren komt er inderdaad het besef bij mensen dat de griepprik kolder is, dus de opkomst zal wel wat gestagneerd zijn, goed zo. Nu de rest van de vaccinaties nog maar ook daar worden steeds meer mensen zich bewust van. Nadeel is dat nog veel mensen gehersenspoeld zijn en deze mensen wegzetten als gevaar en idioten.
Definieer de laatste jaren eens? Vanaf 1998 ligt het cijfer jaarlijks tussen de 15 en 20%

Maar goed onderbouw nu eens goed dat de griepprik altijd onzinnig is en waarom dit een goed voorbeeld is voor de rest van de vaccinaties?

https://www.degrotegriepm(...)faq-griepvaccinatie/

Gezien je tekst is het bij jou ook meer willen geloven dat mensen slaafs zijn dan dat je daadwerkelijk kunt onderbouwen dat de mensen zo slaafs zijn als het op vaccinaties aankomt.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 26-05-2015 16:22:58 ]
  dinsdag 26 mei 2015 @ 16:30:42 #77
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_152979006
Is er in de afgelopen jaren trouwens wel eens verkeerd voorbereid wat de griepprik betreft? Dat de verkeerde virusstreng wordt gebruikt voor de seizoensvaccinaties?
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 26 mei 2015 @ 16:33:35 #78
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_152979107
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 16:22 schreef Chewie het volgende:

[..]

Definieer de laatste jaren eens? Vanaf 1998 ligt het cijfer jaarlijks tussen de 15 en 20%

Maar goed onderbouw nu eens goed dat de griepprik altijd onzinnig is en waarom dit een goed voorbeeld is voor de rest van de vaccinaties?

https://www.degrotegriepm(...)faq-griepvaccinatie/

Gezien je tekst is het bij jou ook meer willen geloven dat mensen slaafs zijn dan dat je daadwerkelijk kunt onderbouwen dat de mensen zo slaafs zijn als het op vaccinaties aankomt.
Ik kan wel met info aankomen wat anders beweert maar het heeft toch geen zin. Allemaal kolder, onbetrouwbaar etc etc. Osterhaus en Coutinho zijn nobele mannen, RIVM sjoemelt niet, BP handelt alleen maar ten goede van de mensheid, ik zeg droom lekker verder :Z
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_152979245
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 16:30 schreef jogy het volgende:
Is er in de afgelopen jaren trouwens wel eens verkeerd voorbereid wat de griepprik betreft? Dat de verkeerde virusstreng wordt gebruikt voor de seizoensvaccinaties?
Relevante vraag!

Nog een:

Hoe is het sterftecijfer van mensen die wél een griepprik gehaald hebben versus mensen die dat steeds geweigerd hebben? Per risicogroep.

sterftecijfer: a/1000 AIDS-patiënten met griepprik
sterftecijfer: b/1000 AIDS-patiënten die nooit een griepprik gehad hebben

sterftecijfer: c/1000 chronisch zieken met griepprik
sterftecijfer: d/1000 chronisch zieken die nooit een griepprik gehad hebben

sterftecijfer: e/1000 kinderen (12-) met griepprik
sterftecijfer: f/1000 kinderen (12-) die nooit een griepprik gehad hebben

sterftecijfer: x/1000 65+'ers met griepprik
sterftecijfer: y/1000 65+'ers die nooit een griepprik gehad hebben
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  dinsdag 26 mei 2015 @ 16:40:41 #80
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_152979368
quote:
6s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 16:12 schreef jogy het volgende:

[..]

Gewoon mild brengen japie, niet met gestrekt been meteen op de nekwervels richten.
_O_ ^O^
Feyenoord!
pi_152979478
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 16:30 schreef jogy het volgende:
Is er in de afgelopen jaren trouwens wel eens verkeerd voorbereid wat de griepprik betreft? Dat de verkeerde virusstreng wordt gebruikt voor de seizoensvaccinaties?
Afgelopen winter, maar dat wist je wel.
  dinsdag 26 mei 2015 @ 16:44:12 #82
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_152979497
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 16:43 schreef .SP. het volgende:

[..]

Afgelopen winter, maar dat wist je wel.
Nee serieus niet, niet zo paranoïde hé.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_152979593
quote:
11s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 16:44 schreef jogy het volgende:

[..]

Nee serieus niet, niet zo paranoïde hé.
Dan mijn excuses, het was echter aardig breed uitgemeten in het nieuws.
pi_152979722
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 16:46 schreef .SP. het volgende:

[..]

Dan mijn excuses, het was echter aardig breed uitgemeten in het nieuws.
Niet iedereen volgt (hetzelfde) nieuws en op dezelfde terreinen.

Ik volg nu helemaal geen nieuws meer, heerlijk, kan het iedereen aanraden
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_152979789
quote:
12s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 16:49 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Niet iedereen volgt (hetzelfde) nieuws en op dezelfde terreinen.

Ik volg nu helemaal geen nieuws meer, heerlijk, kan het iedereen aanraden
Het was in meerdere nieuwsbronnen gemeld, maakt niet uit. En ignorance is bliss!
  dinsdag 26 mei 2015 @ 16:52:39 #86
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_152979871
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 16:46 schreef .SP. het volgende:

[..]

Dan mijn excuses, het was echter aardig breed uitgemeten in het nieuws.
Ah check, ik volg het nieuws eigenlijk niet echt dus dat heb ik volledig gemist. Maar als het in het nieuws is geweest dan spreekt dat wel weer voor de (Nederlandse) mainstream media overigens. Dat dan weer wel.

Ik vroeg het omdat ik wel ergens ooit gehoord had dat de vaccins gemaakt worden op basis van prognoses van welke streng dominant gaat worden en ik was benieuwd. Niet benieuwd om te googlen overigens :@.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 26 mei 2015 @ 16:53:02 #87
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_152979887
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 15:41 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Ok dus alleen kritiek waar je het mee eens bent....
Kan je nou echt niet lezen wat ik schrijf? :? Stop aub eens met mij woorden in de mond leggen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_152979903
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 16:50 schreef .SP. het volgende:

[..]

Het was in meerdere nieuwsbronnen gemeld, maakt niet uit. En ignorance is bliss!
Ja, maar dan nog. Als je een gezond individu bent met verder nooit griep of dat soort dingen, heb je er gewoon weinig mee te maken.

Jij zal ook niet op alle terreinen evenveel nieuws meegekregen hebben.

Van ignorance is geen sprake. Ignoring wel. ;)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_152979947
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 16:52 schreef jogy het volgende:

[..]

Ah check, ik volg het nieuws eigenlijk niet echt dus dat heb ik volledig gemist. Maar als het in het nieuws is geweest dan spreekt dat wel weer voor de (Nederlandse) mainstream media overigens. Dat dan weer wel.

Ik vroeg het omdat ik wel ergens ooit gehoord had dat de vaccins gemaakt worden op basis van prognoses van welke streng dominant gaat worden en ik was benieuwd. Niet benieuwd om te googlen overigens :@.
Correct, grof gezegd kijkt men wat er een jaar ervoor op het zuidelijk halfrond rondwaart en maakt op basis daarvan een mix van vaccins (eiwitten). Dit jaar zaten ze er naast, wat gelijk in een record griep-epidemie heeft geleidt.
  dinsdag 26 mei 2015 @ 16:55:43 #90
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_152980010
quote:
12s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 16:49 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Niet iedereen volgt (hetzelfde) nieuws en op dezelfde terreinen.

Ik volg nu helemaal geen nieuws meer, heerlijk, kan het iedereen aanraden
Ik ben daar ook mee opgehouden, sowieso het algemene nieuws op tv. Ik krijg alleen wat mee via de radio zoals zojuist een shooting op de Walmart in Dakota geloof ik. Denk daar dan snel het mijne van. Ik heb geen zin meer om te onderzoeken wel een false flag of niet, want het zijn er zoveel inmiddels :{
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_152980070
quote:
12s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 16:53 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja, maar dan nog. Als je een gezond individu bent met verder nooit griep of dat soort dingen, heb je er gewoon weinig mee te maken.

Jij zal ook niet op alle terreinen evenveel nieuws meegekregen hebben.

Van ignorance is geen sprake. Ignoring wel. ;)
Helaas niet helemaal waar, sommige stammen zijn juist gevaarlijker voor jonge gezonden mensen. Het heeft er waarschijnlijk mee te maken dat het grootste effect op de gezondheid van een geinfecteerd persoon door een overactief immuunsysteem komt en niet direct door de actie van het virus. Was het maar zo eenvoudig!
  dinsdag 26 mei 2015 @ 16:57:37 #92
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_152980111
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 16:04 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Dat bedoelde ik niet. Ik had het over belangenverstrengeling. Tuurlijk mag een adviseur wel betaald krijgen voor zijn werk. Maar trouwens na het Mexicaanse Griep fiasco (veel te veel vaccins over) had Coutinho daar ook wel verantwoordelijk voor gehouden mogen worden lijkt mij. Dat heeft de burger nl ook enorm veel geld gekost.
Dat achteraf gepraat heeft zo weinig nut... Als de situatie omgekeerd was geweest (Mex griep wel zo gevaarlijk als men eerst dacht, maar geen vaccins ingekocht) had hij nog veel meer kritiek over zich heen gehad. Dus wat had hij volgens jou dan moeten doen?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 26 mei 2015 @ 16:58:21 #93
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_152980153
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 16:30 schreef jogy het volgende:
Is er in de afgelopen jaren trouwens wel eens verkeerd voorbereid wat de griepprik betreft? Dat de verkeerde virusstreng wordt gebruikt voor de seizoensvaccinaties?
Ja, afgelopen winter was dat het geval :)
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 26 mei 2015 @ 17:03:24 #94
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_152980342
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 16:30 schreef jogy het volgende:
Is er in de afgelopen jaren trouwens wel eens verkeerd voorbereid wat de griepprik betreft? Dat de verkeerde virusstreng wordt gebruikt voor de seizoensvaccinaties?
Het is niet met zekerheid te zeggen welke griep er gaat heersen, dus ja, dan kan je er ook wel eens naast zitten.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_152980382
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 16:56 schreef .SP. het volgende:

[..]

Helaas niet helemaal waar, sommige stammen zijn juist gevaarlijker voor jonge gezonden mensen. Het heeft er waarschijnlijk mee te maken dat het grootste effect op de gezondheid van een geinfecteerd persoon door een overactief immuunsysteem komt en niet direct door de actie van het virus. Was het maar zo eenvoudig!
Met een "overactief immuunsysteem" (eerste keer dat ik dat hoor) en voldoende weerstand kom je over een griepje wel heen. Of ie nu Spaans, Mexicaans of Larens is. ;)

Werk aan je weerstand en je hebt heel die prikjes niet nodig. Was 20-40 jaar geleden ook niet, en toen staken we van alles in ons mond. ;)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  dinsdag 26 mei 2015 @ 17:05:34 #96
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_152980412
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 16:56 schreef .SP. het volgende:

[..]

Helaas niet helemaal waar, sommige stammen zijn juist gevaarlijker voor jonge gezonden mensen. Het heeft er waarschijnlijk mee te maken dat het grootste effect op de gezondheid van een geinfecteerd persoon door een overactief immuunsysteem komt en niet direct door de actie van het virus. Was het maar zo eenvoudig!
Dit, de miljoenen doden van de spaanse griep waren nu juist vooral veel jonge gezonde mensen
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  dinsdag 26 mei 2015 @ 17:07:24 #97
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_152980481
quote:
12s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 17:04 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Met een "overactief immuunsysteem" (eerste keer dat ik dat hoor) en voldoende weerstand kom je over een griepje wel heen. Of ie nu Spaans, Mexicaans of Larens is. ;)

Werk aan je weerstand en je hebt heel die prikjes niet nodig. Was 20-40 jaar geleden ook niet, en toen staken we van alles in ons mond. ;)
Nee, dat is niet zo.
http://www.npowetenschap.(...)-Griep-opgelost.html
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_152980579
quote:
12s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 17:04 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Met een "overactief immuunsysteem" (eerste keer dat ik dat hoor) en voldoende weerstand kom je over een griepje wel heen. Of ie nu Spaans, Mexicaans of Larens is. ;)

Werk aan je weerstand en je hebt heel die prikjes niet nodig. Was 20-40 jaar geleden ook niet, en toen staken we van alles in ons mond. ;)
Sorry, maar ik denk dat je niet helemaal weet waar je het over hebt. Een 'gezonde weerstand' is absoluut geen garantie voor beterschap in het geval een zoonotisch virus als griep.
pi_152980621
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 17:10 schreef .SP. het volgende:

[..]

Sorry, maar ik denk dat je niet helemaal weet waar je het over hebt. Een 'gezonde weerstand' is absoluut geen garantie voor beterschap in het geval een zoonotisch virus als griep.
Platspuiten!

Sorry, nee.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_152980680
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 17:11 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Platspuiten!

Sorry, nee.
Niemand zegt dat de oplossing platspuiten is, misplaatste stemmingmakerij.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')