Zou goed kunnen, ik ben daar niet van overtuigd. Maar hij zal dan inderdaad wel moeten laten zien dat hij beter speelt bij betere teams, en niet door het ijs zakken. Dat zouden we moeten zien met de tussenstop/ ofwel zijn eindstation in jouw ogen. Als hij daar moeite blijkt te hebben/ houden, met het tempo, kan hij een vervolgstap wel vergeten, ik denk dat hij zich makkelijk aanpastquote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Barca? Nou nee dat is echt te hoog gegrepen hoor ook met een tussenstop
Nee, en daarom moeten wij hem maar nemen?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:55 schreef Akilla het volgende:
Hoezo? ze zijn toch niet tevreden over hem daar? dacht dat die nooit speelde..
Ja want duits voetbal bij 1 of andere degradant die lekker op de lange bal speelt past ook zo lekker bij kalou....quote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, en daarom moeten wij hem maar nemen?1 oud-speler is wel genoeg of wilde je Ono ook nog polsen?
Past zo lekker bij Kalou? Heb je hem op de voet gevolgd dan sinds hij weg is bij Chelsea? Sinds hij überhaupt weg is bij Feyenoord. Die hele Kalou wordt door half fok aanbeden, maar denk dat 90 procent geen wedstrijd van hem heeft gezienquote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:03 schreef Akilla het volgende:
[..]
Ja want duits voetbal bij 1 of andere degradant die lekker op de lange bal speelt past ook zo lekker bij kalou....
iets met appels en peren..
Ik denk ook dat Barca te hoog gegrepen is. Maar ik denk zeker dat ie (eventueel met tussenstop) goed genoeg is voor Arsenal, Dortmund of Juventus.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:41 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Zou goed kunnen, ik ben daar niet van overtuigd. Maar hij zal dan inderdaad wel moeten laten zien dat hij beter speelt bij betere teams, en niet door het ijs zakken. Dat zouden we moeten zien met de tussenstop/ ofwel zijn eindstation in jouw ogen. Als hij daar moeite blijkt te hebben/ houden, met het tempo, kan hij een vervolgstap wel vergeten, ik denk dat hij zich makkelijk aanpast
Dan nog doen ze 'm niet gratis weg, en hij vangt nu zo'n 3 miljoen per jaar dacht ik. Totaal niet te betalen, en ondanks dat Kalou elke week wel een keer roept dat ie graag terug wil, wil hij niet zoveel inleveren.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:55 schreef Akilla het volgende:
Hoezo? ze zijn toch niet tevreden over hem daar? dacht dat die nooit speelde..
Zo stoppen ze hier elke keer de optie Kalou weg als iemand daar over begint.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:52 schreef Scrummie het volgende:
Hou maar op over Kalou, is niet te betalen.
Omdat Kuyt geen 1000 Afrikaanse kindjes hoeft te voeden. Kalou wel.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zo stoppen ze hier elke keer de optie Kalou weg als iemand daar over begint.
Beetje jammer wel heeft zelf aangeven weer met Kuijt te willen spelen is ook al begin dertig.
Als Kuyt wil inleveren waarom zou Kalou dat dan niet willen ?
Toevallig heb ik hem bij chelsea nog wel gezien. Lille ook een paar keer. Kalou is iemand die een actie wil maken en dat gaat gewoon niet als je hem in de spits gaat zetten en alleen maar lange ballen probeert te geven...quote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Past zo lekker bij Kalou? Heb je hem op de voet gevolgd dan sinds hij weg is bij Chelsea? Sinds hij überhaupt weg is bij Feyenoord. Die hele Kalou wordt door half fok aanbeden, maar denk dat 90 procent geen wedstrijd van hem heeft gezien
Goed, dat zou kunnen. AL denk ik niet dat ze de hoofdprijs vragen en ze willen zijn salaris vast wel beter gebruiken. Als die dan echt naar feyenoord wil, moet die natuurlijk inleveren, maar ik vind het te makkelijk om het allemaal maar aan te nemen en het niet te proberen, zo blijven al die eisen namelijk alleen maar aannames...quote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan nog doen ze 'm niet gratis weg, en hij vangt nu zo'n 3 miljoen per jaar dacht ik. Totaal niet te betalen, en ondanks dat Kalou elke week wel een keer roept dat ie graag terug wil, wil hij niet zoveel inleveren.
Oke man. Kopen we Kalou. Weer een dure speler waar je totaal geen zekerheid van hebt of hij weer zo goed rendeert bij Feyenoord. En wat weer ten koste gaat van Bilal, Boet en Anass. Dat heb je liever?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:24 schreef Akilla het volgende:
[..]
Toevallig heb ik hem bij chelsea nog wel gezien. Lille ook een paar keer. Kalou is iemand die een actie wil maken en dat gaat gewoon niet als je hem in de spits gaat zetten en alleen maar lange ballen probeert te geven...
[..]
Goed, dat zou kunnen. AL denk ik niet dat ze de hoofdprijs vragen en ze willen zijn salaris vast wel beter gebruiken. Als die dan echt naar feyenoord wil, moet die natuurlijk inleveren, maar ik vind het te makkelijk om het allemaal maar aan te nemen en het niet te proberen, zo blijven al die eisen namelijk alleen maar aannames...
Bonaventura is de oudere broer dat is zijn task niet van Salomon.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Omdat Kuyt geen 1000 Afrikaanse kindjes hoeft te voeden. Kalou wel.
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Bonaventura is de oudere broer dat is zijn task niet van Salomon.
Ik ben bang dat ze straks met De Sutter aan komen zetten.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:31 schreef Lange_Lans het volgende:
Jelle Vossen misschien een optie. Was volgens mij al eens eerder in beeld, maar verkoos toen de CL met Genk. Of ik moet me heel sterk vergissen, wat ik natuurlijk niet uitsluit.![]()
Is hij net zo goed als toen ? Was toen een tijdje spits van Belgie is inmiddels voorbij gestreefd door Lukaku, Benteke en Origi. Die hadden we toen moeten halen.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:31 schreef Lange_Lans het volgende:
Jelle Vossen misschien een optie. Was volgens mij al eens eerder in beeld, maar verkoos toen de CL met Genk. Of ik moet me heel sterk vergissen, wat ik natuurlijk niet uitsluit.![]()
Die vind ik stiekem wel best goed. Daar heeft PSV ook nog een poosje, tevergeefs, achteraan gezeten.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ze straks met De Sutter aan komen zetten.
Heeft dit seizoen in de championship gespeeld. Dat volg ik helaas niet op de samenvattingen van Fox na en daar is hij me eerlijk gezegd nooit opgevallen. Maar ja, Pelle zat ook een beetje op een dood spoor en Kwidetti speelde helemaal niet.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is hij net zo goed als toen ? Was toen een tijdje spits van Belgie is inmiddels voorbij gestreefd door Lukaku, Benteke en Origi. Die hadden we toen moeten halen.
Ik zou ook alles half lezen....quote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oke man. Kopen we Kalou. Weer een dure speler waar je totaal geen zekerheid van hebt of hij weer zo goed rendeert bij Feyenoord. En wat weer ten koste gaat van Bilal, Boet en Anass. Dat heb je liever?
Ik heb hem toevallig laatst (eind april) live in het stadion gezien toen ze tegen BM Gladbach moesten, ik vind het niet echt lange halen snel thuis zoals Hertha speelt hoor, en Kalou begon gewoon in de basis, en ik hoorde op de tribune geen gehoon of wat dan ook bij mislukkende acties van hem. Hij speelde overigens niet heel overtuigend vond ik, creerde wel een paar mogelijkheden (en had een assist bij HBSCs enige doelpunt)quote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:24 schreef Akilla het volgende:
[..]
Toevallig heb ik hem bij chelsea nog wel gezien. Lille ook een paar keer. Kalou is iemand die een actie wil maken en dat gaat gewoon niet als je hem in de spits gaat zetten en alleen maar lange ballen probeert te geven...
[..]
Goed, dat zou kunnen. AL denk ik niet dat ze de hoofdprijs vragen en ze willen zijn salaris vast wel beter gebruiken. Als die dan echt naar feyenoord wil, moet die natuurlijk inleveren, maar ik vind het te makkelijk om het allemaal maar aan te nemen en het niet te proberen, zo blijven al die eisen namelijk alleen maar aannames...
Ik zou Achahbar niet meer op de flank positioneren, ik zou hem of graag in de spits, of graag op 10 zien.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:56 schreef Akilla het volgende:
[..]
Ik zou ook alles half lezen....
ALs boëtius weg zou gaan zou ik het doen, bilal/achabar op rechts, kalou links, kuyt spits
ik denk dat je hem toch een beetje overschat, iemand die geen basisplaats in oranje af kan dwingen zie ik niet zo snel de top halenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:41 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Zou goed kunnen, ik ben daar niet van overtuigd. Maar hij zal dan inderdaad wel moeten laten zien dat hij beter speelt bij betere teams, en niet door het ijs zakken. Dat zouden we moeten zien met de tussenstop/ ofwel zijn eindstation in jouw ogen. Als hij daar moeite blijkt te hebben/ houden, met het tempo, kan hij een vervolgstap wel vergeten, ik denk dat hij zich makkelijk aanpast
Zou goed kunnenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:25 schreef Tarado het volgende:
ik denk dat je hem toch een beetje overschat, iemand die geen basisplaats in oranje af kan dwingen zie ik niet zo snel de top halen
Zeker niet doen. Gisteren zien spelen bij Middlesbrough. Wat een aids.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:31 schreef Lange_Lans het volgende:
Welk geld? Die schamele 5 miljoen die we te besteden krijgen? Welk scoutingsnetwerk moet de talenten gaan vinden?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:36 schreef hhh38 het volgende:
Zal wel weer veel woorden en weinig daden worden op de transfermarkt. Ik hoop echt dat het geld efficiënt wordt uitgegeven deze zomer, al zijn er weinig posities waar we geen versterking kunnen gebruiken
"Ik word hier oprecht verdrietig van."quote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:36 schreef hhh38 het volgende:
Zal wel weer veel woorden en weinig daden worden op de transfermarkt. Ik hoop echt dat het geld efficiënt wordt uitgegeven deze zomer, al zijn er weinig posities waar we geen versterking kunnen gebruiken
Guidetti en Pelle waren beide erg veilige keuzes aangezien ze beide gehuurd waren en die optie tot koop was erg goed geregeld door Van Geel.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:24 schreef Pokkelmans het volgende:
Ook zoiets. Omdat Pelle en Guidetti gelukstreffers waren moet er maar altijd een onverantwoord risico genomen worden? Omdat het toevallig twee keer goed uitpakte?
Klopt. Maar ik bedoel het risico op sportief gebied. Als Pelle eenzelfde productie bij Feyenoord had gehad als bij AZ, Parma, of Sampdoria was zijn eerste seizoen gewoon in het water gevallen (met alle gevolgen van dien), ondanks dat het risico financieel gezien gering was.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:34 schreef Henrys het volgende:
[..]
Guidetti en Pelle waren beide erg veilige keuzes aangezien ze beide gehuurd waren en die optie tot koop was erg goed geregeld door Van Geel.
En we hebben genoeg geld dat het geen risico meer is, zeker als Clasie wordt verkocht.
Maar goed, hier worden spelers als Kramer en Chery al als risico gezien
Ik verwacht toch wel dat er 5 tot 7 miljoen te besteden is deze zomer. Daar kan je 2 à 3 hele degelijke versterkingen van halen, maar ook een hoop rommel. Hopelijk wordt het het eerste. Van exotische transfers moeten we het nooit hebben, dus haal ze maar gewoon uit de eredivisie.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Zeker niet doen. Gisteren zien spelen bij Middlesbrough. Wat een aids.
[..]
Welk geld? Die schamele 5 miljoen die we te besteden krijgen? Welk scoutingsnetwerk moet de talenten gaan vinden?
Van Geel hoort al vanaf de winter aan een nieuwe selectie te bouwen vind ik danquote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:04 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Van Geel heeft nu wel extra tijd om de selectie rond te krijgen, aangezien we geen Europees voetbal hebben.
Nu je geen Europees speelt zijn AZ en Vitesse concurrenten voor versterkingen. En om nou te zeggen dat Feyenoord een betere springplank is?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik verwacht toch wel dat er 5 tot 7 miljoen te besteden is deze zomer. Daar kan je 2 à 3 hele degelijke versterkingen van halen, maar ook een hoop rommel. Hopelijk wordt het het eerste. Van exotische transfers moeten we het nooit hebben, dus haal ze maar gewoon uit de eredivisie.
Het probleem is dat we nog steeds geen pieken hebben om de hoofdprijs te betalen, en de transferdeadline ver in het seizoen ligt. Zeker met het EK op komst, zal het seizoen wel weer lekker vroeg beginnen...quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:04 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Van Geel heeft nu wel extra tijd om de selectie rond te krijgen, aangezien we geen Europees voetbal hebben.
Afgelopen seizoen verkochten we aan Southampton, Porto en Lazio?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nu je geen Europees speelt zijn AZ en Vitesse concurrenten voor versterkingen. En om nou te zeggen dat Feyenoord een betere springplank is?
Ik heb het over het aantrekken van spelers, lees anders eerst even.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:34 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Afgelopen seizoen verkochten we aan Southampton, Porto en Lazio?
Ach laat ook maar, haphaphap op die PSV trollen
Dan ga je ervan uit dat die clubs de groepsfase gaan halen, dat is ook geen zekerheidje tegenwoordig.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik heb het over het aantrekken van spelers, lees anders eerst even.
Feyenoord speelt geen minuut Europees, wordt een stuk lastiger om spelers uit de Eredvisie te halen als bijvoorbeeld AZ en Vitesse zich ook gaan mengen in de koop.
Feyenoord kan nog steeds een hoger salaris bieden dan die twee ploegen. Schijnt de laatste jaren best belangrijk te zijn voor spelers. Verder denk ik dat spelers niet zo opportunistisch zijn. Volgend seizoen kan het zo weer andersom zijn welke ploegen Europa in gaan. Bovendien heeft Feyenoord vorig jaar zeker bewezen een goede springplank te zijn naar het buitenland. Spelers kwamen terecht bij een Portugese en Italiaanse topclub en een Engelse subtopper en middenmotor. Wat zetten AZ en Vitesse daar precies tegenover?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nu je geen Europees speelt zijn AZ en Vitesse concurrenten voor versterkingen. En om nou te zeggen dat Feyenoord een betere springplank is?
Salaris zal inderdaad in het voordeel van Feyenoord werken, maar of ze de korte termijn van Europees spelen daar minder zwaar aan wegen, vraag ik me af.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:39 schreef Lastpost het volgende:
Salaris > Europees voetbal
Grotere club, beter betaald, makkelijker naar het buitenland. In 9/10 gevallen winnen we het gewoon van clubs als Vitesse en AZ hoor.
Die andere clubs moeten toch ook gewoon nog voorrondes spelen? Moeten ze ook maar zien te halen natuurlijk. Anders is het qua ervaring voor dergelijke gasten niet veel anders dan een openingswedstrijd van Feyenoord of de clubs in de voorbereiding.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Salaris zal inderdaad in het voordeel van Feyenoord werken, maar of ze de korte termijn van Europees spelen daar minder zwaar aan wegen, vraag ik me af.
Zeker, zeker. Loterijtje, natuurlijk. Maar ik denk dat spelers met de korte visie daar gevoelig voor zijn. En dan is het een beetje muntje tossen wat het verschil in salaris dan is en voor welke club ze dan kiezen.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:49 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Die andere clubs moeten toch ook gewoon nog voorrondes spelen? Moeten ze ook maar zien te halen natuurlijk. Anders is het qua ervaring voor dergelijke gasten niet veel anders dan een openingswedstrijd van Feyenoord of de clubs in de voorbereiding.![]()
Ofwel 95% van de spelers zullen kiezen voor het hoogste salaris, al dan daartoe geholpen door hun zaakwaarnemerquote:Op dinsdag 26 mei 2015 18:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maar ik denk dat spelers met de korte visie daar gevoelig voor zijn. En dan is het een beetje muntje tossen wat het verschil in salaris dan is en voor welke club ze dan kiezen.
Sorry, ik moet hier even van bijkomen hoor. Je zegt zowaar iets zinnigs. I did not see that comming.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 18:36 schreef klaasweetalles het volgende:
Die Kazim moet niet zo dom lullen interviews en allerlei debiele sprookjes gaan vertellen hoe goed hij wel niet is.
Toen Guliit kritische over hem uitliet begon hij te janken, gullit heeft uiteindelijk gelijk gehad over hem.
Kazim moet minder gaan liggen, minder debiele opmerkingen maken richting de scheidsrechter enzovooorts enzovoorts
Boetius bakt er helemaal niets van omdat Kazim in de spits staat!quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:55 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Kazim mag van mij best dom lullen en sprookjes vertellen zolang hij die ballen er maar in peert. Met al zijn beperkingen heeft hij het ook heel behoorlijk gedaan. Helemaal als je bedenkt dat hij met Boetius en Immers te maken heeft die er allebei geen klote van kunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |