quote:Op zaterdag 30 mei 2015 10:14 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik stap uit, kijk om me heen, en even voel ik mij alleen.
Want ik zie haar nog niet staan. Ik loop door naar de uitgang en achter de ovpoortjes verschijnt haar lachende gezicht, voor mij gevoel lijkt alles langzamer te gaan. Keddededeng
Al die enorme heisa die ontstaat als je een pasje uit je handjes laat vallen !quote:Op zaterdag 30 mei 2015 01:16 schreef Teslynd het volgende:
Strippenkaarten kopen kon o.a. op het postkantoor en bij de sigarenboer. En je blauwe en roze. De roze waren voelbaar goedkoper. Zorgen dat je de vervoersbewijzen hebt en klaar was je. Dus geen in- en uitchecken met pasje die snel beschadigd zullen zijn en voor 7,50 nieuw gekocht moeten worden. Belachelijk is dat. Je checkt in en even later weer uit. Ga je met dat pasje in de hand zitten? Steek je het in je zak of in je tas? En dan weer uitchecken. Bij de overstap opnieuw 2x. Laten vallen geeft gelijk problemen.
Uitstekend argument idd. Het gaat alsnog maar om 20% van de stations waar dat niet meer kan.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 10:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Romantisch op je partner wachten op het perron kan dus niet meer...
Dan heb je dat alsnog op die 20% van die stations. Hartstikke vervelend.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 11:14 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Uitstekend argument idd. Het gaat alsnog maar om 20% van de stations waar dat niet meer kan.
Volgens de propaganda van de NS krijgt 90 procent van de reizigers te maken met poortjes.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 11:14 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Uitstekend argument idd. Het gaat alsnog maar om 20% van de stations waar dat niet meer kan.
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 03:07 schreef NewHorizon het volgende:
Als het andersom was gegaan, dus van een systeem met 1 pasje voor alle vervoerders, waarbij je even scant bij op- en afstappen, naar een systeem waar je overal losse kaartjes moet kopen, uitzoeken hoeveel strippen je moet stempelen, etc, dan zijn het voor een groot deel dezelfde mensen die staan te zeiken dat het allemaal opeens zo ingewikkeld moet.
Dit is in principe gewoon een heerlijk systeem. Ik ben het er wel mee eens dat sommige dingen beter moeten.
Dat kan statistisch dan best wel kloppen een grote groep reizigers stappen op kleine stations in en reizen naar de steden waar de poortjes zitten. En de andere grote groep reist van stad naar stad waar bij beide poortjes zitten.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 11:50 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Volgens de propaganda van de NS krijgt 90 procent van de reizigers te maken met poortjes.
Je moet ook niet van die seniele wijven daten die niet zefstandig de uitgang weten te vinden.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 10:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Romantisch op je partner wachten op het perron kan dus niet meer...
Kan je automatisch laten opladen. Maar daar heb je ook wat over te zeiken.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 09:15 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Nu moet je genoeg saldo op je kaart hebben staan.
Dan is je rekening ook gelijk gekoppeld aan je OV-chipkaart. Ge-wel-dig.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 12:43 schreef computergirl het volgende:
[..]
Kan je automatisch laten opladen. Maar daar heb je ook wat over te zeiken.
Holy shit zeg.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 12:41 schreef computergirl het volgende:
[..]
Je moet ook niet van die seniele wijven daten die niet zefstandig de uitgang weten te vinden.
Zeiken om het zeiken weer.
Ja idd vooral het geheel automatische dat je nergens invloed op hebt. Als je al een SMS of zo zou kunnen krijgen die je dan als bevestiging terug moet sturen oid voordat er zomaar 50 euro van mijn rekening wordt geschreven dan zou ik het misschien wel overwegen.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 12:43 schreef computergirl het volgende:
[..]
Kan je automatisch laten opladen. Maar daar heb je ook wat over te zeiken.
Ik ben geen kid, maar heb gewoon een hekel aan nutteloos gezeikquote:Op zaterdag 30 mei 2015 12:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Holy shit zeg.Als je het niet aanstaat moet je maar beledigen, want dan ben je zo'n cool kid op het internet.
Dan is het niet automatisch hequote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:01 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ja idd vooral het geheel automatische dat je nergens invloed op hebt. Als je al een SMS of zo zou kunnen krijgen die je dan als bevestiging terug moet sturen oid voordat er zomaar 50 euro van mijn rekening wordt geschreven dan zou ik het misschien wel overwegen.
Het hele leven is een aaneenschakeling van nutteloze zeik dingen dat je nog leeft.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:02 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ik ben geen kid, maar heb gewoon een hekel aan nutteloos gezeik
Dit topic is echt wel het verzamelpunt voor mensen die zeiken uit liefhebberijquote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:04 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Het hele leven is een aaneenschakeling van nutteloze zeik dingen dat je nog leeft.
Variabele kosten hetzelfde beschouwen als vaste kosten.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:04 schreef computergirl het volgende:
[..]
Dan is het niet automatisch he
Je betaald de huur en zo ook nog via maandelijkse accptgiro?
Werkt inderdaad best handig jaquote:Op zaterdag 30 mei 2015 12:55 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dan is je rekening ook gelijk gekoppeld aan je OV-chipkaart. Ge-wel-dig.
Goed idee Basp! Dat is pas efficiency. Alles moet gewoon automatisch afgeschreven worden wanneer je uit winkels loopt.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:10 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Variabele kosten hetzelfde beschouwen als vaste kosten.![]()
Jij hebt bijvoorbeeld H&M toch ook geen machtiging gegeven die de RFID chip in de kleding uitleest bij verlaten van de winkel waarna ook automatisch een afboeking van je rekening volgt?
Dat tankstations nog geen mogelijkheid hebben om je kenteken aan een rekening te koppelen. Sowieso dat verkeersboetes nog opgestuurd worden meteen incasseren door het cjib van het bekende rekeningnummer van de kentekenhouder.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Goed idee Basp! Dat is pas efficiency. Alles moet gewoon automatisch afgeschreven worden wanneer je uit winkels loopt.
OV-chipkaart to the max.
Ja, anders is het lastig incasseren he?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:20 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, en hebben ze nog meer informatie over je...
Doen ze ook, als je maar lang genoeg wachtquote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:23 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dat tankstations nog geen mogelijkheid hebben om je kenteken aan een rekening te koppelen. Sowieso dat verkeersboetes nog opgestuurd worden meteen incasseren door het cjib van het bekende rekeningnummer van de kentekenhouder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |