neequote:Op maandag 25 mei 2015 13:13 schreef donroyco het volgende:
Ik vond de TT Grote belangen, korte lontjes beter.
Ik weet hetquote:Op maandag 25 mei 2015 13:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee joh. Kijk hoe weinig ze scoren dit jaar
[ afbeelding ]
Sinds 29 november geen twee goals in een wedstrijd.quote:Op maandag 25 mei 2015 13:14 schreef Tchock het volgende:
Goede TT.
Ik zei dus: kijk hoe weinig GAE scoort dit jaar
[ afbeelding ]
Plet niet gehaald.quote:
Ben jij wel helemaal in orde?quote:Op maandag 25 mei 2015 13:13 schreef donroyco het volgende:
Ik vond de TT Grote belangen, korte lontjes beter.
Zelfs het B-elftal van Go Ahead was te sterk eerder dit seizoen.quote:Op maandag 25 mei 2015 13:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
ohja, nog een vraag
HOE heeft FEYENOORD hiervan VERLOREN?
Kuipvrees.quote:Op maandag 25 mei 2015 13:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
ohja, nog een vraag
Mentaliteit.quote:Op maandag 25 mei 2015 13:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
ohja, nog een vraag
Omdat Feyenoordquote:Op maandag 25 mei 2015 13:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
ohja, nog een vraag
En PEC twee keer.quote:Op maandag 25 mei 2015 13:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
ohja, nog een vraag
Plet niet.quote:
Dan heb ik hierbij nog een vraagje:quote:
Klopt, die hadden ze moeten winnen. In Zwolle was Kowet wel echt véél beter.quote:Op maandag 25 mei 2015 13:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In Deventer was PEC niet eens zo slecht volgens mij.
In before: ''NIEMAND IS EEN TOPCLUB IN NEDERLAND''.quote:Op maandag 25 mei 2015 13:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan heb ik hierbij nog een vraagje:
Is Feyenoord een topclub?
Klaas ook al actief in dit topic dan?quote:Op maandag 25 mei 2015 13:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In before: ''NIEMAND IS EEN TOPCLUB IN NEDERLAND''.
GAE > Adelaarshorst > Adelaar > USA > One dollar > LOEMINATIquote:Op maandag 25 mei 2015 13:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom krijgen we in de 44e minuut al extra tijd?
Natuurlijk niet.quote:Op maandag 25 mei 2015 13:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan heb ik hierbij nog een vraagje:
Is Feyenoord een topclub?
quote:Op maandag 25 mei 2015 13:22 schreef hafcfan het volgende:
gvd hoerezooi we gaan echt nog Eindhoven krijgen. De graafschap kan er echt niks van en Go Ahead mist nog meer kansen dan een gemiddelde 4e klasser.
Juist mooi, dan degraderen Heracles en SCC niet.quote:Op maandag 25 mei 2015 13:22 schreef hafcfan het volgende:
gvd hoerezooi we gaan echt nog Eindhoven krijgen. De graafschap kan er echt niks van en Go Ahead mist nog meer kansen dan een gemiddelde 4e klasser.
quote:Op maandag 25 mei 2015 13:24 schreef hafcfan het volgende:
srs als Eindhoven promoveert kun je de hele competitie wel opdoeken. Alle clubs moeten Eindhoven boycotten.
Nee joh. Finale wordt Roda - Graafschap en Volendam - NAC (of andersom).quote:Op maandag 25 mei 2015 13:22 schreef hafcfan het volgende:
hopen dat Volendam gelijkspeeltquote:Op maandag 25 mei 2015 13:24 schreef hafcfan het volgende:
srs als Eindhoven promoveert kun je de hele competitie wel opdoeken. Alle clubs moeten Eindhoven boycotten.
Niet Eindhoven -graafschap en roda nac.quote:Op maandag 25 mei 2015 13:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee joh. Finale wordt Roda - Graafschap en Volendam - NAC (of andersom).
Daar hebben wij Eindhoven niet voor nodigquote:Op maandag 25 mei 2015 13:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Juist mooi, dan degraderen Heracles en SCC niet.
Gooi een hamburger in de panquote:Op maandag 25 mei 2015 13:27 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Nog steeds niet ontbeten, wel boodschappen gedaan.
Snap niet wat mensen zo sympathiek vinden aan die inteeltbende in Volendam.. Eindhoven verdient het dit seizoen meer eigenlijk.quote:Op maandag 25 mei 2015 13:28 schreef Ajacied422 het volgende:
FC Volendam of De Graafschap aub.
Jack Tuyp/Kwakgod, Superboeren
Leuk dat Eindhoven het zo leuk doet, maar er is natuurlijk alles kut aan die mogelijke promotie van hun.quote:Op maandag 25 mei 2015 13:29 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Snap niet wat mensen zo sympathiek vinden aan die inteeltbende in Volendam.. Eindhoven verdient het dit seizoen meer eigenlijk.
Ooh dan weet ik t ook nietquote:Op maandag 25 mei 2015 13:28 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Hmmm, klinkt goed, maar heb niet echt zin in eten.
Je zult op de een of andere manier je overgewicht toch in stand moeten zien te houden.quote:Op maandag 25 mei 2015 13:28 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Hmmm, klinkt goed, maar heb niet echt zin in eten.
De lichtstadderby.quote:Op maandag 25 mei 2015 13:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Leuk dat Eindhoven het zo leuk doet, maar er is natuurlijk alles kut aan die mogelijke promotie van hun.
Is in Volendam wel op zijn plaats.quote:Op maandag 25 mei 2015 13:31 schreef opperkleurder het volgende:
Hans de Koning is een act.
Ik kijk nu ook.
Dat leeft echt voor geen meter natuurlijkquote:
Dordrecht vond ik ook niksquote:Op maandag 25 mei 2015 13:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
beetje genant die blinde haat tegen eindhoven terwijl iedereen dordrecht vorig jaar leuk vond.
Dord heb ik ook nooit leuk gevonden. Ik hoop op VVVquote:Op maandag 25 mei 2015 13:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
beetje genant die blinde haat tegen eindhoven terwijl iedereen dordrecht vorig jaar leuk vond.
quote:
Gister al gedaan met een grote hoeveelheid bierquote:Op maandag 25 mei 2015 13:31 schreef Downwards het volgende:
[..]
Je zult op de een of andere manier je overgewicht toch in stand moeten zien te houden.
Ik vond Dordrecht niet leuk.quote:Op maandag 25 mei 2015 13:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dordtecht heeft nog steeds veel meer fans dan Eindhoven waar t zelfs nu niet vol zit.quote:Op maandag 25 mei 2015 13:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Fair enough. Club heeft nul draagvlak natuurlijk.quote:Op maandag 25 mei 2015 13:33 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dordtecht heeft nog steeds veel meer fans dan Eindhoven waar t zelfs nu niet vol zit.
ooh ik dacht hier op fokquote:Op maandag 25 mei 2015 13:36 schreef Sked het volgende:
[..]
Zou ook een beetje vreemd zijn, tenzij je bij mij om de hoek woont
ArnhemsIJs zeker.quote:Op maandag 25 mei 2015 13:36 schreef Sked het volgende:
[..]
Zou ook een beetje vreemd zijn, tenzij je bij mij om de hoek woont
Opladen voor het moment van de 0-1. Dan komen de vuisten en moeten de hekken kapotquote:Op maandag 25 mei 2015 13:36 schreef Downwards het volgende:
Het ruigere segment van De Adelaarshorst loopt nu pas weer naar hun plaats met een bakje koffie.
quote:Op maandag 25 mei 2015 13:37 schreef Downwards het volgende:
Hey Bert, lul, als je het allemaal zo goed weet godverdomme, was dan zelf op het veld gaan staan.
Tim Immers?quote:
twitter:1Lsport twitterde op maandag 25-05-2015 om 13:40:26Roda-doelman Bram Verbist is geblesseerd. Nadere details volgen later #rodemm reageer retweet
Klinkt als PSV.quote:Op maandag 25 mei 2015 13:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Fair enough. Club heeft nul draagvlak natuurlijk.
quote:Op maandag 25 mei 2015 13:43 schreef donroyco het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is die Annemarie
Een halve Jochem Myjer
Je bedoelt de club die het hoogste percentage seizoenskaarten per zitplaats verkoopt in Nederland?quote:
Is dit echt een vrouw?quote:Op maandag 25 mei 2015 13:43 schreef donroyco het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is die Annemarie
Een halve Jochem Myjer
Ik las de tekst van je post niet en ik dacht serieus dat dit een jonge foto van Jochem Meyer was.quote:Op maandag 25 mei 2015 13:43 schreef donroyco het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is die Annemarie
Een halve Jochem Myjer
wtf. dit moet een grapje zijnquote:Op maandag 25 mei 2015 13:45 schreef hottentot het volgende:
Even wat anders: http://exu-news.com/2015/05/08/marco-verratti-admits-hes-a-woman/![]()
![]()
Is dit De Speld?quote:Op maandag 25 mei 2015 13:45 schreef hottentot het volgende:
Even wat anders: http://exu-news.com/2015/05/08/marco-verratti-admits-hes-a-woman/![]()
![]()
De Kamps heeft na een gesprek met Maaskant op het AUTOTAALGLAS TRAININGSCENTRUM IN ZUNDERT zijn excuses aangeboden op de officiële NAC-website.quote:Op maandag 25 mei 2015 13:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Kamps vond dat dit kan gebeuren, anders moest ie maar gaan dammen.
Nou, Fijn.quote:Op maandag 25 mei 2015 13:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De Kamps heeft na een gesprek met Maaskant op het AUTOTAALGLAS TRAININGSCENTRUM IN ZUNDERT zijn excuses aangeboden op de officiële NAC-website.
Lekker stoer doen voor de camera en dan achteraf:quote:Op maandag 25 mei 2015 13:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Kamps vond dat dit kan gebeuren, anders moest ie maar gaan dammen.
quote:'Ik wil nogmaals aangeven dat het een ongelukkige situatie was en niet ingegeven met de intentie om iemand de wedstrijd uit te schoppen', reageert De Kamps op de clubwebsite. 'Ik ben hiervan geschrokken en wil dan ook graag mijn excuses aanbieden aan Jeffrey.'
'Uit mijn interview na de wedstrijd is dat gisteren niet goed gebleken en dat wil ik graag rechtzetten', vervolgde De Kamps. 'Ik begrijp dat ik gezwijnd heb met de kleur van de kaart. De scheidsrechter had ook rood kunnen geven. Ik werk er met de trainers continue aan om mijn spel op dit gebied te verbeteren. In mijn pogingen van meerwaarde te zijn voor deze club, ga ik daarin nog te vaak over de schreef.'
Ooh geschreven op een manier zoals hij dat nooit zou zeggenquote:Op maandag 25 mei 2015 13:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Lekker stoer doen voor de camera en dan achteraf:
[..]
Is het ook, maar vond hem wel briljant, zo stupide dat sommigen het juist geloven.quote:
Is gehuurd jaquote:Op maandag 25 mei 2015 13:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Plet komt ook niet echt geïnteresseerd over, hé.
Mensen geloven de Speld ook altijd.quote:Op maandag 25 mei 2015 13:50 schreef hottentot het volgende:
[..]
Is het ook, maar vond hem wel briljant, zo stupide dat sommigen het juist geloven.
Ik kon nergens vinden of het echt of fake was, maar het moest toch wel gewoon fake zijnquote:
MADquote:Op maandag 25 mei 2015 13:51 schreef Tchock het volgende:
Dan degradeert GAE straks, vertrekt de halve selectie en dan volgend jaar Europa League![]()
Stom systeem.
Vrouwen kunnen niet voetballen, weet je toch ?quote:Op maandag 25 mei 2015 13:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kon nergens vinden of het echt of fake was, maar het moest toch wel gewoon fake zijn
Met een Juupkes budget jaquote:Op maandag 25 mei 2015 13:51 schreef Tchock het volgende:
Dan degradeert GAE straks, vertrekt de halve selectie en dan volgend jaar Europa League![]()
Stom systeem.
Mad dat die plek niet gewoon gaat naar een club die het verdient. Had graag PEC gehad natuurlijk maar ook Feyenoord of Heerenveen/Vitesse zou eerlijker zijn geweest dan dit.quote:
Nee.quote:Op maandag 25 mei 2015 13:53 schreef Pedroso het volgende:
Is die Jansen van De Graafschap misschien een zoon van Willy ?
Hij speelde op zijn 7e al bij Pescara, het was vast wel iemand opgevallen.quote:Op maandag 25 mei 2015 13:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kon nergens vinden of het echt of fake was, maar het moest toch wel gewoon fake zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nouja ik ging even checken of die site echt speldachtig was of dat het gewoon een random geintje was.quote:Op maandag 25 mei 2015 13:53 schreef hottentot het volgende:
[..]
Hij speelde op zijn 7e al bij Pescara, het was vast wel iemand opgevallen.
quote:Op maandag 25 mei 2015 13:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Even tussendoor een nieuwe aflevering van steek in de rug.Ik zie Cocu nergens op die foto.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Even tussendoor een nieuwe aflevering van steek in de rug.Wel weer standaard voor een reservespelerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja hoor, zand eroverquote:Op maandag 25 mei 2015 13:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je mijn excuses nog aanvaard?
Zit je nou de grapjes van Sierd na te papegaaien of was jij eerder? Weet niet precies hoe veel vertraging mijn stream heeft.quote:Op maandag 25 mei 2015 13:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Kolder schiet de bal in de voortuin van bewoners van de Vetkampstraat.
quote:Op maandag 25 mei 2015 13:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gisteren dronk ik koffie die echt ó-ver-goor was.
Gelukkig maarquote:Op maandag 25 mei 2015 13:56 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja hoor, zand erover
Ik heb je post gelezen en nu ik snap waar jij vandaan komt is er wat mij betreft geen probleem.
Sierd was net iets eerder, maar misschien kan het gewoon zo zijn dat Sierd soms hetzelfde over dingen denkt zoals ik dat doe.quote:Op maandag 25 mei 2015 13:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zit je nou de grapjes van Sierd na te papegaaien of was jij eerder? Weet niet precies hoe veel vertraging mijn stream heeft.
quote:
quote:
Stijn zorgt ervoor dat de mensen zonder Fox Sport de Sierd klassiekers ook meekrijgen.quote:Op maandag 25 mei 2015 13:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zit je nou de grapjes van Sierd na te papegaaien of was jij eerder? Weet niet precies hoe veel vertraging mijn stream heeft.
Even tussendoor een nieuwe aflevering van steek in de rug.SowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sierd klassiekers kunnen niet genoeg herhaald worden.quote:Op maandag 25 mei 2015 13:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Stijn zorgt ervoor dat de mensen zonder Fox Sport de Sierd klassiekers ook meekrijgen.
Vraag het hem...quote:Op maandag 25 mei 2015 13:58 schreef hottentot het volgende:
Hoeveel krijgt GAE om alle kansen te missen?
Ja.quote:
Moet je voor janlul niet betalen nu?quote:
Betalen voor een illegale streamquote:
Sierd is het met mij éénsquote:
quote:Op maandag 25 mei 2015 14:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
wat komt zometeen op Fox 1? Volendam of Roda?
Oke.quote:Op maandag 25 mei 2015 13:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe me een gunst door naar FC Eindhoven - FC Volendam te kijken.
quote:Op maandag 25 mei 2015 14:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
wat komt zometeen op Fox 1? Volendam of Roda?
Minuut geleden al maar okquote:Op maandag 25 mei 2015 14:01 schreef Rickertman96 het volgende:
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLGOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLGOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLGOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLGOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLGOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLGOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLGOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLGOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL
quote:Op maandag 25 mei 2015 14:02 schreef Tchock het volgende:
De laatste keer dat GAE drie keer scoorde was vorige week in de club.
Kunnen we er iig thuis niet van verliezenquote:
Helaas doen ze nog wel gewoon mee aan de beker...quote:Op maandag 25 mei 2015 14:03 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Kunnen we er iig thuis niet van verliezen
Beker laten wij al jaren lopenquote:Op maandag 25 mei 2015 14:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Helaas doen ze nog wel gewoon mee aan de beker...
quote:Op maandag 25 mei 2015 14:03 schreef Downwards het volgende:
Het wordt onrustig bij het huis van Plet.
Wil jij beweren van niet dan?quote:Op maandag 25 mei 2015 14:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nu doe je net of jullie dat bewust doen
Nee joh, we laten de beker lopen zodat jullie ook eens een prijs kunnen pakkenquote:
Die zitten aan de gehaktballen.quote:
quote:Op maandag 25 mei 2015 14:05 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Nee joh, we laten de beker lopen zodat jullie ook eens een prijs kunnen pakken
Nee, alleen Europa. En als we dat niet redden, laten we de rest gewoon lopen, boeit competitie ook niet meerquote:Op maandag 25 mei 2015 14:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt he. Het is overduidelijk dat jullie je vol richten op het kampioenschap.
'Fans' van GAE op het veld.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |