neequote:Op maandag 25 mei 2015 13:13 schreef donroyco het volgende:
Ik vond de TT Grote belangen, korte lontjes beter.
Ik weet hetquote:Op maandag 25 mei 2015 13:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee joh. Kijk hoe weinig ze scoren dit jaar
[ afbeelding ]
Sinds 29 november geen twee goals in een wedstrijd.quote:Op maandag 25 mei 2015 13:14 schreef Tchock het volgende:
Goede TT.
Ik zei dus: kijk hoe weinig GAE scoort dit jaar
[ afbeelding ]
Plet niet gehaald.quote:
Ben jij wel helemaal in orde?quote:Op maandag 25 mei 2015 13:13 schreef donroyco het volgende:
Ik vond de TT Grote belangen, korte lontjes beter.
Zelfs het B-elftal van Go Ahead was te sterk eerder dit seizoen.quote:Op maandag 25 mei 2015 13:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
ohja, nog een vraag
HOE heeft FEYENOORD hiervan VERLOREN?
Kuipvrees.quote:Op maandag 25 mei 2015 13:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
ohja, nog een vraag
Mentaliteit.quote:Op maandag 25 mei 2015 13:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
ohja, nog een vraag
Omdat Feyenoordquote:Op maandag 25 mei 2015 13:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
ohja, nog een vraag
En PEC twee keer.quote:Op maandag 25 mei 2015 13:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
ohja, nog een vraag
Plet niet.quote:
Dan heb ik hierbij nog een vraagje:quote:
Klopt, die hadden ze moeten winnen. In Zwolle was Kowet wel echt véél beter.quote:Op maandag 25 mei 2015 13:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In Deventer was PEC niet eens zo slecht volgens mij.
In before: ''NIEMAND IS EEN TOPCLUB IN NEDERLAND''.quote:Op maandag 25 mei 2015 13:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan heb ik hierbij nog een vraagje:
Is Feyenoord een topclub?
Klaas ook al actief in dit topic dan?quote:Op maandag 25 mei 2015 13:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In before: ''NIEMAND IS EEN TOPCLUB IN NEDERLAND''.
GAE > Adelaarshorst > Adelaar > USA > One dollar > LOEMINATIquote:Op maandag 25 mei 2015 13:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom krijgen we in de 44e minuut al extra tijd?
Natuurlijk niet.quote:Op maandag 25 mei 2015 13:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan heb ik hierbij nog een vraagje:
Is Feyenoord een topclub?
quote:Op maandag 25 mei 2015 13:22 schreef hafcfan het volgende:
gvd hoerezooi we gaan echt nog Eindhoven krijgen. De graafschap kan er echt niks van en Go Ahead mist nog meer kansen dan een gemiddelde 4e klasser.
Juist mooi, dan degraderen Heracles en SCC niet.quote:Op maandag 25 mei 2015 13:22 schreef hafcfan het volgende:
gvd hoerezooi we gaan echt nog Eindhoven krijgen. De graafschap kan er echt niks van en Go Ahead mist nog meer kansen dan een gemiddelde 4e klasser.
quote:Op maandag 25 mei 2015 13:24 schreef hafcfan het volgende:
srs als Eindhoven promoveert kun je de hele competitie wel opdoeken. Alle clubs moeten Eindhoven boycotten.
Nee joh. Finale wordt Roda - Graafschap en Volendam - NAC (of andersom).quote:Op maandag 25 mei 2015 13:22 schreef hafcfan het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |