quote:Op zondag 24 mei 2015 21:03 schreef klaasweetalles het volgende:
een schone lei in je reet man\
wat een gay tt
Ik had een zeer interessante discussie met Scrummie. Ik raad je zeker aan die even te lezen.quote:Op zondag 24 mei 2015 21:03 schreef Bombvis het volgende:
Afgelopen topics nog wat gemist of kan ik die gewoon overslaan?
mooi toch scheelt een hoop wedstrijden en een hoop inspanningen die andere clubs dan wel zullen hebben, kan voordelig zijnquote:
Eigenlijk geven de twee posts boven je een mooie samenvatting.quote:Op zondag 24 mei 2015 21:03 schreef Bombvis het volgende:
Afgelopen topics nog wat gemist of kan ik die gewoon overslaan?
Nu wordt Feyenoord zeker kampioen ja. Dat kan niet meer anders.quote:Op zondag 24 mei 2015 21:04 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
mooi toch scheelt een hoop wedstrijden en een hoop inspanningen die andere clubs dan wel zullen hebben, kan voordelig zijn
Had al zo'n vermoeden, dan ga ik mij de moeite besparenquote:Op zondag 24 mei 2015 21:05 schreef Kolasnoc het volgende:
[..]
Eigenlijk geven de twee posts boven je een mooie samenvatting.
Slimquote:Op zondag 24 mei 2015 21:05 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Had al zo'n vermoeden, dan ga ik mij de moeite besparen
jullie hebben vandaag gelijk gespeeld tegen heerenveenquote:Op zondag 24 mei 2015 21:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Oh, dit is nieuw voor me. Van wie heb je dat?
Wat vervelend, was compleet langs me heengegaan.quote:Op zondag 24 mei 2015 21:06 schreef Tyron het volgende:
[..]
jullie hebben vandaag gelijk gespeeld tegen heerenveen
en de wedstrijd daarvoor verloren
dusja daarom geen europees voetbal voor feyenoord nadat jullie onder az zijn geëindigd
ja snap ikquote:Op zondag 24 mei 2015 21:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wat vervelend, was compleet langs me heengegaan.
Sinds de wedstrijd van Go Ahead Eagles.quote:Op zondag 24 mei 2015 21:09 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja snap ik
OP is ook al een tijdje niet geupdate
apart
Wordt deze week weer up to Date gemaakt.quote:Op zondag 24 mei 2015 21:09 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja snap ik
OP is ook al een tijdje niet geupdate
apart
geen enkele club behalve psv heeft europees voetbalquote:Op zondag 24 mei 2015 21:06 schreef Tyron het volgende:
[..]
jullie hebben vandaag gelijk gespeeld tegen heerenveen
en de wedstrijd daarvoor verloren
dusja daarom geen europees voetbal voor feyenoord nadat jullie onder az zijn geëindigd
*belandtquote:Op zondag 24 mei 2015 21:12 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
geen enkele club behalve psv heeft europees voetbal
de rest mag domme kwalificatie wedstrijden voordat je maar in een toernooi beland....
jij bent zeker zo een vmbo studentje?quote:
Groningen...quote:Op zondag 24 mei 2015 21:12 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
de rest mag domme kwalificatie wedstrijden voordat je maar in een toernooi beland....
Groningen is al zeker van de groepsfasequote:Op zondag 24 mei 2015 21:12 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
oke goed van zequote:Op zondag 24 mei 2015 21:16 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Groningen is al zeker van de groepsfase
Speelde vandaag weer prima ja. Paar ongelukkige momenten, maar ook veel goede. Vraag mij alleen af of die volgend jaar gaat spelen, dan zou Kuyt in de spits moeten en dan Achahbar op 10?quote:Op zondag 24 mei 2015 21:14 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ben benieuwd naar Bilal komend seizoen!
Waarom heeft die gast dan een heel jaar op de tribune gezetenquote:Op zondag 24 mei 2015 21:14 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ben benieuwd naar Bilal komend seizoen!
#schuldvanfredsjquote:Op zondag 24 mei 2015 21:19 schreef Adames het volgende:
[..]
Waarom heeft die gast dan een heel jaar op de tribune gezeten
ik heb er even naar gezocht en feyenoord verloor toen met 0-1quote:Op zondag 24 mei 2015 21:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sinds de wedstrijd van Go Ahead Eagles.
Is er toen wat aparts gebeurd ofzo?
Dat jij je eigenwaarde ontleent aan de prestaties van je favoriete voetbalclub wil natuurlijk niet zeggen dat iedereen zo in het leven staat.quote:Op zondag 24 mei 2015 21:19 schreef Loveless85 het volgende:
En das nog steeds meer dan Feyenoord, Klaas. Dat moet pijn doen. Kan je het nu bagatelliseren, maar zo'n ineenstorting is gewoon kansloos, zeker als je vervolgens niet verder komt dan een gelijkspel en verliespartij tegen de nummer 7.
Kan ik ook echt niet begrijpen...quote:Op zondag 24 mei 2015 21:19 schreef Adames het volgende:
[..]
Waarom heeft die gast dan een heel jaar op de tribune gezeten
helemaal nietquote:Op zondag 24 mei 2015 21:19 schreef Loveless85 het volgende:
En das nog steeds meer dan Feyenoord, Klaas. Dat moet pijn doen. Kan je het nu bagatelliseren, maar zo'n ineenstorting is gewoon kansloos, zeker als je vervolgens niet verder komt dan een gelijkspel en verliespartij tegen de nummer 7.
Zekerquote:Op zondag 24 mei 2015 21:34 schreef Lastpost het volgende:
Leuk en aardig maar dit resultaat (Play-offs moeten spelen en geen EL) is gewoon beschamend. Maar nu even niets en straks met een aantal nieuwe jongens een team smeden dat vooruit kan de komende jaren.
Maar de titel wil ik nu niet meer horen vanuit het bestuur.
Nationaal ben je ook geen moment in aanmerking gekomen voor prijzen hèquote:Op zondag 24 mei 2015 21:30 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
helemaal niet
Ben benieuwd hoeveel clubs straks de kwalificaties door gaan komen
Zal me ook helemaal niets verbazen als ajax na 2 kwalificatie rondes eruit ligt
Is gewoon het nivo van het nederlands voetbal
beter beperken tot nationaal vlak is mijn motto
europees komen we teveel kwaliteit tekort op dit moment
Ik ben voor een opstelling met 10 man uit de eigen jeugdquote:Op zondag 24 mei 2015 21:43 schreef Pleun2011 het volgende:
We leken goed bezig de afgelopen jaren maar doorgroeien zit er voorlopig niet in.. zo'n slecht seizoen leidt tot minder transferopbrengsten en dus minder geld om de selectie te versterken. En spelers in wie Feyenoord interesse heeft zullen ook laten meewegen dat we geen Europees voetbal spelen in hun keuze. Vandaag stonden er 7 spelers uit de eigen opleiding in de basis. Op zich positief, maar het zijn er teveel.. de spelers die uit de opleiding komen zijn teveel middelmaat. Dan krijg je dus een seizoen als dit..
Hij had vandaag al een betere opstelling gemaakt dan rutte heel het seizoen....quote:Op zondag 24 mei 2015 21:49 schreef Downwards het volgende:
Oh ja, nu gaan we de hele zomer horen dat ze met een schone lei gaan beginnen, dat er een frisse start wordt gemaakt, dat Gio dan eindelijk het team naar zijn hand kan zetten.
Ik wil gewoon een ploeg met spelers die goed genoeg zijn en als deze niet in de eigen jeugd voorhanden zijn dan moeten ze worden gekocht.quote:Op zondag 24 mei 2015 21:46 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik ben voor een opstelling met 10 man uit de eigen jeugd
Feyenoord heeft geen geld te besteden, dus worden er een stuk of 100 spelers de afgelopen 10 jaar gekocht die geen fuk toevoegen. Beter een jeugdspeler opleiden dan.quote:Op zondag 24 mei 2015 21:50 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een ploeg met spelers die goed genoeg zijn en als deze niet in de eigen jeugd voorhanden zijn dan moeten ze worden gekocht.
Verheijen is een zelfingenomen kerel maar hij zou best eens gelijk kunnen hebben..quote:‘Het Rutten-effect is voor de allergrootste domoren duidelijk geworden’
Zondag, 24 mei 2015 om 21:39
Raymond Verheijen waarschuwde er bij de aanstelling van Fred Rutten als trainer van Feyenoord al voor dat de teams van Rutten in de laatste maanden van het seizoen ‘structureel wegzakken’. Volgens de inspanningsfysioloog en oud-trainer van Jong Feyenoord is dat het gevolg van het feit dat Rutten ‘lang en vaak’ traint.
Verheijen keek zondag naar de play-offwedstrijd tussen Feyenoord en sc Heerenveen (2-2) en zag hoe de Rotterdamse krachten in de verlenging wegvloeiden: “'Door alle blessures en krampgevallen vanmiddag is het Fred Rutten-effect nu zelfs voor de allergrootste domoren in het voetballen duidelijk geworden”, schrijft hij op zijn account op Twitter.
“Maar Rutten is slechts één voorbeeld. Veel trainers zijn onkundig op dit vakgebied. Na twee seizoenen periodiseren door Jean-Paul van Gastel stelt Ronald Koeman ook een onkundige conditietrainer aan: Feyenoords slechtste competitiestart ooit”, gaat Verheijen verder. “En Frank de Boer gaat na vier titels ineens harder trainen dan voorheen: slechtste competitiestart ooit en in januari gaat hij weer de fout in.”
“Door de onkunde van deze ongeschoolde trainers steeds maar weer bloot te leggen, zal langzaam maar zeker de lat omhoog gaan in het voetballen. Het gebrek aan intelligentie en analytisch vermogen zal altijd een probleem blijven in het voetballen. Tegen domheid is geen kruid gewassen”, besluit Verheijen.
Dat is wel zo maar je kan ook te ver doorschieten.. spelers als Nelom..Manu.. en Vilhena en Boetius dit seizoen..allemaal uit de eigen jeugd maar je komt er niet verder mee. Dan moet je verder kijken als club.. binnen het beschikbare budget uiteraardquote:Op zondag 24 mei 2015 21:54 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Juist de jeugdopleiding maakte het verschil.
Europese wedstrijden gaf jullie dit seizoen nog iets te vieren.quote:Op zondag 24 mei 2015 21:30 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
helemaal niet
Ben benieuwd hoeveel clubs straks de kwalificaties door gaan komen
Zal me ook helemaal niets verbazen als ajax na 2 kwalificatie rondes eruit ligt
Is gewoon het nivo van het nederlands voetbal
beter beperken tot nationaal vlak is mijn motto
europees komen we teveel kwaliteit tekort op dit moment
Wie hadden er dan voor die spelers in de plaats moeten staan...quote:Op zondag 24 mei 2015 21:56 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat is wel zo maar je kan ook te ver doorschieten.. spelers als Nelom..Manu.. en Vilhena en Boetius dit seizoen..allemaal uit de eigen jeugd maar je komt er niet verder mee. Dan moet je verder kijken als club.. binnen het beschikbare budget uiteraard
Dat klopt, daarom zou Feyenoord eens iets aan hun scouting moeten doen.quote:Op zondag 24 mei 2015 22:01 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Wie hadden er dan voor die spelers in de plaats moeten staan...
want al die spelers die dan wel gehaald worden zijn niet beter als deze spelertjes..
FeYenoord haalt spelers uit de nederlandse markt, maar dat zijn echt helemaal geen bijzondere spelers, want in nederland lopen er helemaal geen bijzondere spelers meer rond.
Ik vind PSV ook niets bijzonders en dat bleek ook wel in de Europese wedstrijden.. toen kwamen ze tekort. Maar voor Nederlandse begrippen steken ze er wel bovenuit.. De Jong is ook een spits die van een ander kaliber is als wat wij hebben lopenquote:Het is gewoon allemaal domme middelmaat. Zelfs psv heeft buiten wijnaldum en depay gewoon een middelmatig elftal. Alleen zij hadden dan wel 22 spelers in huis waarmee ze een competitie konden winnen. PSV is toch ook gewoon een midelmatig elftal? Dat is echt helemaal niets bijzonders.
Bijna elke eredivisieclub heeft een betere spits dan ons rondlopenquote:Op zondag 24 mei 2015 22:08 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat klopt, daarom zou Feyenoord eens iets aan hun scouting moeten doen.
[..]
Ik vind PSV ook niets bijzonders en dat bleek ook wel in de Europese wedstrijden.. toen kwamen ze tekort. Maar voor Nederlandse begrippen steken ze er wel bovenuit.. De Jong is ook een spits die van een ander kaliber is als wat wij hebben lopen
niet mee eensquote:Op zondag 24 mei 2015 22:08 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat klopt, daarom zou Feyenoord eens iets aan hun scouting moeten doen.
[..]
Ik vind PSV ook niets bijzonders en dat bleek ook wel in de Europese wedstrijden.. toen kwamen ze tekort. Maar voor Nederlandse begrippen steken ze er wel bovenuit.. De Jong is ook een spits die van een ander kaliber is als wat wij hebben lopen
Utrecht - Haller.quote:Op zondag 24 mei 2015 22:14 schreef Henrys het volgende:
[..]
Bijna elke eredivisieclub heeft een betere spits dan ons rondlopen
ADO - Kramer
Heerenveen - Uth
Groningen - De Leeuw
PEC - Necid
Vitesse - Traore
Cambuur - Ogbeche
Zijn allemaal veel en veel beter dan Kazim en Te Vrede. Achahbar heeft te weinig gespeeld
Je vergeet Guardado, de Jong en Willems dan heb je 5 spelers oftewel de helft van je veldspelers die beter zijn dan middelmaat.quote:Op zondag 24 mei 2015 22:01 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Het is gewoon allemaal domme middelmaat. Zelfs psv heeft buiten wijnaldum en depay gewoon een middelmatig elftal. Alleen zij hadden dan wel 22 spelers in huis waarmee ze een competitie konden winnen. PSV is toch ook gewoon een midelmatig elftal? Dat is echt helemaal niets bijzonders.
Dat vind jij dat ze boven middelmaat zijn, maar ik niet.quote:Op zondag 24 mei 2015 22:21 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je vergeet Guardado, de Jong en Willems dan heb je 5 spelers oftewel de helft van je veldspelers die beter zijn dan middelmaat.
Man, man, man.quote:Op zondag 24 mei 2015 22:01 schreef klaasweetalles het volgende:
Het is gewoon allemaal domme middelmaat. Zelfs psv heeft buiten wijnaldum en depay gewoon een middelmatig elftal. Alleen zij hadden dan wel 22 spelers in huis waarmee ze een competitie konden winnen. PSV is toch ook gewoon een midelmatig elftal? Dat is echt helemaal niets bijzonders.
Willems gaat PSV volgend seizoen heel wat miljoenen opleveren.quote:Op zondag 24 mei 2015 22:28 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Dat vind jij dat ze boven middelmaat zijn, maar ik niet.
Voor Nederlandse begrippen zijn ze goed, voor buitenlandse begrippen in betere competities denk ik dat ze het heel moeilijk gaan krijgen.Finbogason van Heerenveen schoot er vorig jaar meer als 25 in, maar zit nu gewoon ergens op de bank, en ik kan nog wel effe doorgaan met voorbeelden ook van psv spelers die uitblonken maar in het buitenland overal op de bank zitten. Ook ajax spelers.
Conclusie: als je uitblinkt in Nederland zegt dat helemaal niets.
Ze zijn te goed voor Nederland maar voor het buitenland missen ze kwaliteiten.
Wat denk je nou? Dat een buitenlandse club snel Willems wil gaan halen, die als een blinde met de bal naar voren rent en drie man passeert en vervolgens een gat in de defensie achterlaat......NOWAY.
precies wat ik zegquote:Op zondag 24 mei 2015 22:32 schreef Lastpost het volgende:
PSV heeft voor Eredivisie begrippen gewoon een prima elftal met enkele spelers die erboven uitsteken.
Je 2de zin spreekt het eerste tegen.quote:Op zondag 24 mei 2015 22:35 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
precies wat ik zeg
ze hebben 22 eredivisie waardige speler met gemiddelde spelers.
Geen toppers.
nee hoor helemaal nietquote:
Wat praat jij een onzin zeg, echt waar.quote:Op zondag 24 mei 2015 22:35 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
precies wat ik zeg
ze hebben 22 eredivisie waardige speler met gemiddelde spelers.
Geen toppers.
De meeste nederlandse ploegen hebben geen 22 eredivisiewaardige spelers, zelfs ajax niet dit seizoen.
Hij zegt dat er een paar boven uitsteken, daarna zeg jij dat hij precies zegt wat jij zegt, maar jij zegt dat het allemaal middelmaat is.quote:Op zondag 24 mei 2015 22:37 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
nee hoor helemaal niet
nederland is 1 van de zwakste competities in europa op dit moment
1 oog is koning in het land van blinden
Take a break.quote:Op zondag 24 mei 2015 22:37 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
nee hoor helemaal niet
nederland is 1 van de zwakste competities in europa op dit moment
1 oog is koning in het land van blinden
Of ze er bovenuit steken zullen we volgend seizoen weer zien in de Champions League waar ze voor de kerst eruit vliegen. Dan mag jij die spelers weer lekker toppers gaan noemenquote:Op zondag 24 mei 2015 22:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hij zegt dat er een paar boven uitsteken, daarna zeg jij dat hij precies zegt wat jij zegt, maar jij zegt dat het allemaal middelmaat is.
Of hap ik nu?
12 miljoen voor deelname. Dan mag je wel spreken van toppers, ja. Al verliezen ze alles met 22-0quote:Op zondag 24 mei 2015 22:40 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Of ze er bovenuit steken zullen we volgend seizoen weer zien in de Champions League waar ze voor de kerst eruit vliegen. Dan mag jij die spelers weer lekker toppers gaan noemen
Ja want ik vind ze toppers voor niveau CL.quote:Op zondag 24 mei 2015 22:40 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Of ze er bovenuit steken zullen we volgend seizoen weer zien in de Champions League waar ze voor de kerst eruit vliegen. Dan mag jij die spelers weer lekker toppers gaan noemen
quote:Op zondag 24 mei 2015 22:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja want ik vind ze toppers voor niveau CL.
Je praat echt een partij onzin bij elkaar, niet te geloven.quote:Op zondag 24 mei 2015 22:40 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ach, ze kunnen nog altijd Kuyt daar neerzetten.quote:Op zondag 24 mei 2015 22:48 schreef BadderHaring het volgende:
Zelfs Dijks wil niet naar Feyenoord.
Nuff said.
Veel slechter dan Nelom/Wilkshere kan nietquote:
Luister goser, jij snapt het allemaal niet zo snel he..quote:Op zondag 24 mei 2015 22:47 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je praat echt een partij onzin bij elkaar, niet te geloven.
Je zegt eerst dat Feijenoord in de ontmoetingen met PSV de betere ploeg was, maar dat ondanks dat PSV kampioen is, en Feijenoord geen Europees voetbal haalt.
Dan zeg je dat PSV een middelmatige ploeg is, en dat ze Europees te kort komen.
Kun je me vertellen waarom dat relevant is?
PSV heeft spelers die in de competitie het verschil kunnen maken. Een "blinde" Willems die 13 assists geeft bijv. Of een middelmatige Guardado met meer dan 100 caps in het Mexicaanse elftal. Of een spits die er 20+ maakt.
Wie bij Feijenoord kunnen dat? Want als het middelmaat is, zullen er meerdere teams zijn met dat soort spelers.
Tevens grapjes maken over een vroegtijdige uitschakeling van PSV in de CL is niet echt slim op de dag dat je club naast Europees voetbal grijpt. Iets wat PSV in nog geen 40 jaar is overkomen met hun middelmaat.
Zou me niet verbazen als Feyenoord nu voor hem gaat.. Weet verder niet wat ik van Dijks moet vinden.. alles beter dan Nelom inderdaad.quote:
Dijks kan totaal niet koppen en is positioneel ook niet sterk. Leuk voor de middenmoot, maar geen speler voor de Nederlandse (sub)top.quote:Op zondag 24 mei 2015 22:57 schreef Henrys het volgende:
Van Anholt, Chery , Dijks , Kramer,Tighdaouni zouden we allemaal erg goed kunnen gebruiken en zijn allemaal met Feyenoord in verband gebracht.
Middenmoot? Uitstekend Feyenoord speler dus.quote:Op zondag 24 mei 2015 23:00 schreef Downwards het volgende:
[..]
Dijks kan totaal niet koppen en is positioneel ook niet sterk. Leuk voor de middenmoot, maar geen speler voor de Nederlandse (sub)top.
Al zou hij wat beter dan Nelom zijn, dan nog zou het een miskoop betekenen.
quote:Op zondag 24 mei 2015 23:16 schreef Vjenne12345 het volgende:
Maar jullie hebben wel het beste veld, publiek () , en jeugdopleiding. Daar win je verder niks mee maar ach...
Je hebt het er maar druk mee. Doet de grafsfeer in de Arena zo'n pijn?quote:Op zondag 24 mei 2015 23:16 schreef Vjenne12345 het volgende:
Maar jullie hebben wel het beste veld, publiek () , en jeugdopleiding. Daar win je verder niks mee maar ach...
Fenerbahce was geschorst hè de afgelopen jaren, hij is het gewendquote:Op zondag 24 mei 2015 23:25 schreef eight het volgende:
Maar goed dat Kuyt al getekend heeft. Die kan zich vast niet meer herinneren wanneer hij voor het laatst niet heeft meegedaan aan de Europese leagues
Zul je zien dat van Geel volledig content is met kuyt, Anas en Kazimquote:Op zondag 24 mei 2015 22:59 schreef Tomatenboer het volgende:
Gelukkig, dit seizoen zit er weer op.
Nu kan Van Geel meteen beginnen met het aantrekken van een scorende spits, een middenvelder (voor als Clasie vertrekt), een linksback en een verdedigende stand-in voor Van Beek en Kongolo.
Hopelijk heeft hij van afgelopen zomer geleerd, anders wachten we weer tot september op een stel 2e keuzes en een veredelde Charisteas / Kazim aankoop.
Waarom willen mensen nog een scorende spits? Dat zijn de duurste spelers en die hebben we al met Kuyt en Achahbar. Liever dat er nog een goede linksbuiten wordt gehaald. Dan ben je niet afhankelijk van de fragiele vorm van Boëtius en Bilal. Voor de rest eens met je aankopen.quote:Op zondag 24 mei 2015 22:59 schreef Tomatenboer het volgende:
Gelukkig, dit seizoen zit er weer op.
Nu kan Van Geel meteen beginnen met het aantrekken van een scorende spits, een middenvelder (voor als Clasie vertrekt), een linksback en een verdedigende stand-in voor Van Beek en Kongolo.
Hopelijk heeft hij van afgelopen zomer geleerd, anders wachten we weer tot september op een stel 2e keuzes en een veredelde Charisteas / Kazim aankoop.
Ah, mooi.quote:Op zondag 24 mei 2015 23:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Fenerbahce was geschorst hè de afgelopen jaren, hij is het gewend
twitter:RobSchoof twitterde op zondag 24-05-2015 om 18:21:03Schade voor #Feyenoord enorm: weg Europees voetbal, weg Clasie, vermoedelijk, spelers en Giovanni van Bronckhorst aangeslagen de zomer in. reageer retweet
De joden van de NRC smullen ook mee.twitter:RobSchoof twitterde op zondag 24-05-2015 om 18:32:12Tot zover dus, het zestiende tussenjaar van #Feyenoord. #FEYHEE reageer retweet
Vorige wedstrijd inderdaad een buitenspeldoelpunt tegen, maar vandaag terecht doelpunt van El Ahmadi afgekeurd. Niet alleen vanwege dat handje, maar hij haakte die gozer ook nog eens.quote:Op zondag 24 mei 2015 23:34 schreef Vasion het volgende:
Het voetbal was iig weer eens heerlijk, het publiek was fantastisch, alleen het probleem heel het seizoen is het scorend vermogen.
In deze play offs was de scheids echt dramatisch, buitenspel goal en die uberjood Blom die een goal annuleert in de 85e minuut.
Ik klaag echt nooit over een scheids, maar die Blom was echt pro Heerenveen vandaag.
Goedkoop scoren.quote:Op zondag 24 mei 2015 23:42 schreef Downwards het volgende:
twitter:RobSchoof twitterde op zondag 24-05-2015 om 18:21:03Schade voor #Feyenoord enorm: weg Europees voetbal, weg Clasie, vermoedelijk, spelers en Giovanni van Bronckhorst aangeslagen de zomer in. reageer retweet
De joden van de NRC smullen ook mee.twitter:RobSchoof twitterde op zondag 24-05-2015 om 18:32:12Tot zover dus, het zestiende tussenjaar van #Feyenoord. #FEYHEE reageer retweet
Ons seizoen is al enkele dagen voorbij hoorquote:Op zondag 24 mei 2015 23:27 schreef eight het volgende:
[..]
Je hebt het er maar druk mee. Doet de grafsfeer in de Arena zo'n pijn?
Maak je de 2-0, kun je de boel dichtgooien en het op de counter gokken.quote:Op zondag 24 mei 2015 23:53 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Vorige wedstrijd inderdaad een buitenspeldoelpunt tegen, maar vandaag terecht doelpunt van El Ahmadi afgekeurd. Niet alleen vanwege dat handje, maar hij haakte die gozer ook nog eens.
En dat Manu het vandaag verneukt heeft is wel heel simpel gedacht. Sinds AZ heeft Feyenoord gewoon collectief gefaald, ook vandaag hoewel er nu tenminste kansen werden gecreëerd. Maar ja daar heb je geen kut aan als je ze een voor een om zeep helpt.
Nee, je bent niet duidelijk, simpelweg omdat jij er niks van snapt. Hoe kun jij verklaren dat PSV kampioen is geworden omdat de rest zo slecht was, terwijl Ajax ongeveer net zoveel punten heeft gehaald als voorgaande jaren? Dat kun je niet hè? Je hebt er overduidelijk moeite mee dat een andere ploeg dan het jouw zo geliefde Feijenoord een aantal spelers hebben die op nationaal niveau boven de rest uitsteken. Je vergelijkt PSV de hele tijd met Feijenoord, prima dan gaan we het anders stellen. Als Memphis, Wijnaldum, de Jong, Willems en Guardado bij Feijenoord hadden gespeeld, dan was Feijenoord kampioen geworden. Als ze bij Ajax hadden gespeeld, dan was Ajax kampioen geworden. Weet je waarom? Omdat het spelers zijn die het verschil kunnen maken. Spelers die boven de middelmaat uitsteken en individuele kwaliteiten hebben.quote:Op zondag 24 mei 2015 22:59 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Luister goser, jij snapt het allemaal niet zo snel he..
PSV was goed omdat de rest zo slecht was....
Zelfs ajax was beneden alle peil
Feyenoord was inderdaad beter in de topwedstrijden tegen psv en ajax, maar daar gaat het niet om. In dat soort wedstrijden wordt je geen kampioen.
Feyenoord en Ajax hadden een veel te matige selectie om het 34 wedstrijden lang te kunnen volhouden, Beide ploegen storte op een bepaald moment helemaal in elkaar. Dat heeft met kwaliteit te maken. en de breedte van je selectie
Feyenoord had dit seizoen niet eens een spits......dan is het toch knap dat psv landskampioen is geworden of niet? Je concurenten kunnen gewoon niet aan de basis principes voldoen voor een volwaardige eredivisieniveau.
In principe is het nog heel knap dat Feyenoord 4e is geworden.....dat zegt denk ik wel genoeg....
Feyenoord had dit jaar een selectie die voldeed aan een middenmoter in de eredivisie.
Real Madrid had met hun hoogste jeugdelftal kampioen kunnen worden in nederland....
ik hoop dat ik nu duidelijk ben......
Reageer er gewoon niet op man. Maakt dit topic een stuk leuker.quote:Op maandag 25 mei 2015 08:01 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nee, je bent niet duidelijk, simpelweg omdat jij er niks van snapt. Hoe kun jij verklaren dat PSV kampioen is geworden omdat de rest zo slecht was, terwijl Ajax ongeveer net zoveel punten heeft gehaald als voorgaande jaren? Dat kun je niet hè? Je hebt er overduidelijk moeite mee dat een andere ploeg dan het jouw zo geliefde Feijenoord een aantal spelers hebben die op nationaal niveau boven de rest uitsteken. Je vergelijkt PSV de hele tijd met Feijenoord, prima dan gaan we het anders stellen. Als Memphis, Wijnaldum, de Jong, Willems en Guardado bij Feijenoord hadden gespeeld, dan was Feijenoord kampioen geworden. Als ze bij Ajax hadden gespeeld, dan was Ajax kampioen geworden. Weet je waarom? Omdat het spelers zijn die het verschil kunnen maken. Spelers die boven de middelmaat uitsteken en individuele kwaliteiten hebben.
Jij kunt nog zo slap uit je nek lullen, pak de eindstanden van de afgelopen jaren er maar bij, vergelijk het puntentotaal van PSV met die van de kampioenen van de voorgaande jaren.
Daarbij spreek je jezelf continu tegen, en snapt iedereen die een andere mening dan jij hebt het in jouw ogen niet.
Logisch dat het gros van de Feijenoorders hier in dit topic geen aandacht meer besteedt aan jou, en doet alsof je lucht bent.
Beste nieuws van de dag inderdaadquote:Op zondag 24 mei 2015 22:48 schreef BadderHaring het volgende:
Zelfs Dijks wil niet naar Feyenoord.
Nuff said.
Voldoet aan alle eisen.quote:Op maandag 25 mei 2015 08:17 schreef Bombvis het volgende:
Contract van Janko is trouwens niet verlengd in Australië. 31 jaar, ervaring, kan makkelijk scoren en transfervrij
Is dat opportuun dan?quote:Op maandag 25 mei 2015 08:13 schreef Lastpost het volgende:
Hoop dat we nu wel voor Van Anholt gaan trouwens. Zie ik liever dan Dijks.
Ook nog maar een jaarcontract.
Vond ik geen slechte. Pure afmaker. Zat in Australië wel boven het salary cap dus verdiende daar blijkbaar enorm veel.quote:Op maandag 25 mei 2015 08:17 schreef Bombvis het volgende:
Contract van Janko is trouwens niet verlengd in Australië. 31 jaar, ervaring, kan makkelijk scoren en transfervrij
lijkt me onhaalbaarquote:Op maandag 25 mei 2015 08:13 schreef Lastpost het volgende:
Hoop dat we nu wel voor Van Anholt gaan trouwens. Zie ik liever dan Dijks.
Ook nog maar een jaarcontract.
IK BEN DE GROOTSTE LUCHTBEL DIE JE OOIT ZULT TEGENKOMEN FLAPPIE!quote:Op maandag 25 mei 2015 08:01 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nee, je bent niet duidelijk, simpelweg omdat jij er niks van snapt. Hoe kun jij verklaren dat PSV kampioen is geworden omdat de rest zo slecht was, terwijl Ajax ongeveer net zoveel punten heeft gehaald als voorgaande jaren? Dat kun je niet hè? Je hebt er overduidelijk moeite mee dat een andere ploeg dan het jouw zo geliefde Feijenoord een aantal spelers hebben die op nationaal niveau boven de rest uitsteken. Je vergelijkt PSV de hele tijd met Feijenoord, prima dan gaan we het anders stellen. Als Memphis, Wijnaldum, de Jong, Willems en Guardado bij Feijenoord hadden gespeeld, dan was Feijenoord kampioen geworden. Als ze bij Ajax hadden gespeeld, dan was Ajax kampioen geworden. Weet je waarom? Omdat het spelers zijn die het verschil kunnen maken. Spelers die boven de middelmaat uitsteken en individuele kwaliteiten hebben.
Jij kunt nog zo slap uit je nek lullen, pak de eindstanden van de afgelopen jaren er maar bij, vergelijk het puntentotaal van PSV met die van de kampioenen van de voorgaande jaren.
Daarbij spreek je jezelf continu tegen, en snapt iedereen die een andere mening dan jij hebt het in jouw ogen niet.
Logisch dat het gros van de Feijenoorders hier in dit topic geen aandacht meer besteedt aan jou, en doet alsof je lucht bent.
dat het niveau in NL schrikbarend is ben ik wel met je eensquote:Op maandag 25 mei 2015 09:21 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
IK BEN DE GROOTSTE LUCHTBEL DIE JE OOIT ZULT TEGENKOMEN FLAPPIE!![]()
Ik heb nergens gezegd dat depay of wijnaldum geen goede spelers zijn. Ik heb gezegd dat ze gemiddeld beter zijn dan de rest van de nederlandse spelers maar of ze dat in het buitenland ook kunnen zijn moet nog blijken.
Zijn we het over eens dat het nivo in nederland gewoon superslecht is? Als depay in de tijd van Gullit en van basten had rondgelopen, of in de tijd van ajax 1995, of in de perioden dat psv nederland domineerde dan was het gewoon een gemiddelde voetballer geweest.
Nederlandse verdedigers kunnen er geen fuk van tegenwoordig. Ik kan echt helemaal geen goede verdedigers opnoemen in nederland op dit moment. Ze missen allemaal nog wat, maken op dit moment allemaal domme fouten, ja en dan kunnen spelers als depay uitblinken in nederland. LAten ze maar in het buitenland ook proberen zo een mannetje te passeren,
PSV is gewoon een middelmatig elftal dat in duitsland, belgie, spanje, italie, engeland, schotland ergens in de middenmoot was geeindigd. Degradatie was in die landen mogelijk geweest.
Het nivo van de nederlandse competitie was vorig seizoen inderdaad wat hoger als dit seizoen. Het is allemaal slechter geworden.quote:Op maandag 25 mei 2015 09:31 schreef Tortugal het volgende:
Ik word er ook zo verdrietig van als je ziet dat Janmaat, Pelle, De Vrij en Bruno allemaal prima tot geweldig spelen in Europa's subtop, en dat die samen 33 miljoen opgeleverd hebben. Jasper Cillessen moet evenveel geld waard zijn...
Op welk gebied? Vertrekken vermoedelijk de nodige spelers (Gok op Boëtius, Te Vrede, Vilhena en Clasie) en dat zijn niet de minst betaalde. Dan nog het vertrek van enkele dure bankzitters en er is op financieel vlak in ieder geval genoeg mogelijk.quote:
Ik sluit niet uit dat die jongens dan eerder voor AZ of Vitesse kiezen. Speel je Europees.quote:Op maandag 25 mei 2015 09:56 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Op welk gebied? Vertrekken vermoedelijk de nodige spelers (Gok op Boëtius, Te Vrede, Vilhena en Clasie) en dat zijn niet de minst betaalde. Dan nog het vertrek van enkele dure bankzitters en er is op financieel vlak in ieder geval genoeg mogelijk.
Denk dat die jongen zelf ook wel een overstap ziet zitten.
Denk dat Europees voetbal niet doorslaggevend is in het besluit van spelers van dat kaliber en we nog een streepje voor hebben tegenover dergelijke clubs. Maar ik heb ook geen glazen bol en tot op heden is er officieel nog geen interesse in die speler kenbaar gemaakt door de clubs in kwestie.quote:Op maandag 25 mei 2015 10:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik sluit niet uit dat die jongens dan eerder voor AZ of Vitesse kiezen. Speel je Europees.
Luchtbel? Je weet dat een dwarszittende scheet ook niet meer is dan een luchtbel? Als jij daarmee geassocieerd wil worden prima.quote:Op maandag 25 mei 2015 09:21 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
IK BEN DE GROOTSTE LUCHTBEL DIE JE OOIT ZULT TEGENKOMEN FLAPPIE!![]()
Ik heb nergens gezegd dat depay of wijnaldum geen goede spelers zijn. Ik heb gezegd dat ze gemiddeld beter zijn dan de rest van de nederlandse spelers maar of ze dat in het buitenland ook kunnen zijn moet nog blijken.
Zijn we het over eens dat het nivo in nederland gewoon superslecht is? Als depay in de tijd van Gullit en van basten had rondgelopen, of in de tijd van ajax 1995, of in de perioden dat psv nederland domineerde dan was het gewoon een gemiddelde voetballer geweest.
Nederlandse verdedigers kunnen er geen fuk van tegenwoordig. Ik kan echt helemaal geen goede verdedigers opnoemen in nederland op dit moment. Ze missen allemaal nog wat, maken op dit moment allemaal domme fouten, ja en dan kunnen spelers als depay uitblinken in nederland. LAten ze maar in het buitenland ook proberen zo een mannetje te passeren,
PSV is gewoon een middelmatig elftal dat in duitsland, belgie, spanje, italie, engeland, schotland ergens in de middenmoot was geeindigd. Degradatie was in die landen mogelijk geweest.
quote:
Is die te betalen dan?quote:Op maandag 25 mei 2015 11:00 schreef BadderHaring het volgende:
Feyenoord had beter Toivonen op kunnen pikken bij Rennes. Beter dan Kazim, Immers en Toornstra bijelkaar. Hadden ze een 10 en een prima reservespits gehad.
Goede post gozer!quote:Op maandag 25 mei 2015 10:29 schreef tja77 het volgende:
[..]
Luchtbel? Je weet dat een dwarszittende scheet ook niet meer is dan een luchtbel? Als jij daarmee geassocieerd wil worden prima.
Wat betreft de rest van je kant noch wal rakende bijdrage. Elke keer als jij het over de spelers van PSV hebt, ga jij ze afzetten tegen Europese ploegen. Je wordt geen landskampioen door resultaten in de EL of CL.
Je noemt PSV een middelmatige ploeg, met 2 goede voetballers, en dat klopt gewoon niet. Voor Nederlandse maatstaven, (en daar gaat het om als je landskampioen wilt worden) heeft PSV 5 spelers die het verschil hebben gemaakt. Dat is gewoon een half team. Zonder die 5 zou PSV niet eens Europees voetbal hebben gehaald. En met die 5 zou Feijenoord, Ajax, Vitesse enz. gewoon ook kampioen zijn geworden. Dan ben je geen middelmatige voetballer. Ja voor Spanje, Engeland enz. maar dat is de discussie ook helemaal niet.
Ik neem tenminste aan dat je eerst nationaal succes gaat behalen, alvorens je druk te maken hoe je er Europees voor staat. Geen enkele Nederlandse ploeg zal overwinteren in de CL, en geen enkele Nederlandse ploeg zal halve finale halen EL. Dat is al jaren niet meer haalbaar, ook niet de afgelopen jaren dat Ajax kampioen werd. Maar om te stellen dat PSV kampioen is geworden omdat de rest zo zwak was? Dan geldt dat ook voor Bayern Munchen en voor Chelsea. Want die landen zijn al jaren Europees net zo dominant als dat Nederland dat niet is.
Ah zo. Ik denk dat die meer dan een miljoen per jaar verdient.quote:Op maandag 25 mei 2015 11:02 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Goedkoper dan die drie bijelkaar. En geen groot succes afgelopen seizoen, volgens mij.
Kuyt ook. Ik heb liever Toivonen.quote:Op maandag 25 mei 2015 11:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ah zo. Ik denk dat die meer dan een miljoen per jaar verdient.
geen probleem voor martin van geel, Mathijsen verdient 1.2 miljoen per seizoen voor een plaats op de bank.quote:Op maandag 25 mei 2015 11:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ah zo. Ik denk dat die meer dan een miljoen per jaar verdient.
Waarom heb jij liever Toivonen?quote:Op maandag 25 mei 2015 11:05 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Kuyt ook. Ik heb liever Toivonen.
Was daar gewoon het gehele seizoen basisspeler, dus die lijkt me niet haalbaar.quote:Op maandag 25 mei 2015 11:02 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Goedkoper dan die drie bijelkaar. En geen groot succes afgelopen seizoen, volgens mij.
ik weet niet waar al die psv sukkels hun statistieken vandaan halen...quote:Op maandag 25 mei 2015 11:07 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Was daar gewoon het gehele seizoen basisspeler, dus die lijkt me niet haalbaar.
Hier Klaasje, http://nl.soccerway.com/players/ola-toivonen/6293/quote:Op maandag 25 mei 2015 11:09 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik weet niet waar al die psv sukkels hun statistieken vandaan halen...
toivoinen dit seizoen 7 keer op het veld
nl.wikipedia.org/wiki/Ola_Toivonen
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ola_Toivonen
ik geloof wikipediaquote:Op maandag 25 mei 2015 11:09 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hier Klaasje, http://nl.soccerway.com/players/ola-toivonen/6293/
30 wedstrijden waarvan 28 als basisspeler. Zo moeilijk is het allemaal niet hoor.
Sukkel, Nederlandse Wiki geloven. Volslagen onbetrouwbaar voor buitenlandse voetballers in het buitenland.quote:Op maandag 25 mei 2015 11:09 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik weet niet waar al die psv sukkels hun statistieken vandaan halen...
toivoinen dit seizoen 7 keer op het veld
nl.wikipedia.org/wiki/Ola_Toivonen
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ola_Toivonen
Net zoals al die andere psv spelers die in de ned competitie uitblonken maar overal in europa mislukken
foutje van mij....wikipedia was bijgewerkt tot januariquote:Op maandag 25 mei 2015 11:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Goed zo, Klaas. Schijt hebben aan die Tom.
quote:Op maandag 25 mei 2015 11:12 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
foutje van mij....wikipedia was bijgewerkt tot januari
Dat verwachtte ik al.quote:Op maandag 25 mei 2015 11:12 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ook niet te groot om fouten toe te geven. Wat topuser.quote:Op maandag 25 mei 2015 11:12 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Jesus gast.quote:
Meer dan van feitenonderzoek.quote:Op maandag 25 mei 2015 11:13 schreef Tyron het volgende:
ik vind dat klaas echt veel verstand van voetbal heeft
Das fijn, is Klaas op dit punt tenminste niet meer stuurloos.quote:Op maandag 25 mei 2015 11:15 schreef tompsv18 het volgende:
Ik ben zo aardig geweest om de Wikipedia-pagina even aan te passen met de goede statistieken
Dat heb ik al diverse keren uitgelegd in mijn post goserquote:Op maandag 25 mei 2015 11:14 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Jesus gast.![]()
PSV heeft 5 spelers die het niveau van de Eredivisie al ontgroeid zijn en makkelijk in een betere competitie aan de slag kunnen gaan bij de betere clubs uit die competities en een aantal jongens die gewoon in grotere competities bij subtoppers minuten zouden maken.
PSV heeft op de bank spelers zitten die bij ons en mogelijk ook bij Ajax gewoon in de basis zouden staan.
PSV heeft een brede selectie van spelers waarvan er een aantal te goed zijn voor de Eredivisie, een groot deel prima is voor de top van de Eredivisie en een aantal gewoon basisspeler zouden zijn bij clubs als Vitesse, Groningen of Heerenveen.
PSV heeft spelers op het veld staan die kapitaal vertegenwoordigen en voor miljoenen verkocht kunnen worden.
PSV haalt een Poulsen op als back-up terwijl die bij alle andere topclubs gewoon in de basis zou staan.
Daarom is PSV kampioen, omdat ze gewoon betere spelers hebben, spelers die verder zijn in hun ontwikkeling en spelers op de bank die moeiteloos meekunnen. Wij en Ajax hebben een hoop talentvolle spelers die mogelijk ooit naar dat niveau toegaan dat ze de Eredivisie ontgroeien en hogerop kunnen, een aantal spelers die een hoger potentieel hebben dan die van PSV máar gewoon nog niet goed genoeg zijn om de titel te pakken.
PSV heeft een prima mix van ervaring, van kracht, techniek, inzicht en talent en heeft een basiself met spelers die overall een 6 scoren en een enkeling die wekelijks een 8 of 9 scoort.
Je slaat alleen de plank volledig mis, dat is alles.quote:Op maandag 25 mei 2015 11:16 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Dat heb ik al diverse keren uitgelegd in mijn post goser
in de eerste divisie lopen betere spitsen dan van feyenoordquote:Op maandag 25 mei 2015 11:21 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Je slaat alleen de plank volledig mis, dat is alles.![]()
Feyenoord heeft ook voldoende spelers die prima zijn voor de Eredivisie, alleen geen uitblinkers (Hooguit Clasie, maar dat is geen cruciale positie als je praat over kampioenschappen) en absolute toppers die het verschil maken. Daarom wordt je ook slechts 4e en heb je het lastig tegen iedere andere Eredivisie club die het gebrek aan kwaliteit compenseert met vechtlust, strijd en inzet én het gewoon lastig tegen clubs als AZ, Heerenveen, Groningen, PEC etc. omdat zij voorin wél die kwaliteiten hebben rondlopen die wij missen.
Wij hebben gewoon een prima Eredivisie-elftal, maar geen kampioensteam omdat je daarvoor ondanks het Mickey-mouse gehalte tóch gewoon spelers moet hebben die het verschil maken, wekelijks.
Een nieuwe kopsterke makkelijk scorende spits en een 10 als Ziyech en de wereld ziet er al heel anders uit, dan komen er eens goals uit corners en voorzetten en heb je een aanspeelpunt dat wel kan voetballen.
Goed relaas, maar graag wil ik te berde brengen dat het ervaringsaspect bij PSV wat overdreven is. Sterker nog, van alle gebruikte spelers deze jaargang is het teamgemiddelde in leeftijd bij PSV het laagste van de hele competitie.quote:Op maandag 25 mei 2015 11:14 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Jesus gast.![]()
PSV heeft 5 spelers die het niveau van de Eredivisie al ontgroeid zijn en makkelijk in een betere competitie aan de slag kunnen gaan bij de betere clubs uit die competities en een aantal jongens die gewoon in grotere competities bij subtoppers minuten zouden maken.
PSV heeft op de bank spelers zitten die bij ons en mogelijk ook bij Ajax gewoon in de basis zouden staan.
PSV heeft een brede selectie van spelers waarvan er een aantal te goed zijn voor de Eredivisie, een groot deel prima is voor de top van de Eredivisie en een aantal gewoon basisspeler zouden zijn bij clubs als Vitesse, Groningen of Heerenveen.
PSV heeft spelers op het veld staan die kapitaal vertegenwoordigen en voor miljoenen verkocht kunnen worden.
PSV haalt een Poulsen op als back-up terwijl die bij alle andere topclubs gewoon in de basis zou staan.
Daarom is PSV kampioen, omdat ze gewoon betere spelers hebben, spelers die verder zijn in hun ontwikkeling en spelers op de bank die moeiteloos meekunnen. Wij en Ajax hebben een hoop talentvolle spelers die mogelijk ooit naar dat niveau toegaan dat ze de Eredivisie ontgroeien en hogerop kunnen, een aantal spelers die een hoger potentieel hebben dan die van PSV máar gewoon nog niet goed genoeg zijn om de titel te pakken.
PSV heeft een prima mix van ervaring, van kracht, techniek, inzicht en talent en heeft een basiself met spelers die overall een 6 scoren en een enkeling die wekelijks een 8 of 9 scoort.
Dat is zeker zo en bijzonder knap. Vooral achterin nogal jong. Maar ondanks de leeftijd zit er wel al een hoop ervaring in dat elftal en in de as met Guardado, Wijnaldum en De Jong ook een hoop internationale ervaring én wedstrijden op niveau.quote:Op maandag 25 mei 2015 11:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Goed relaas, maar graag wil ik te berde brengen dat het ervaringsaspect bij PSV wat overdreven is. Sterker nog, van alle gebruikte spelers deze jaargang is het teamgemiddelde in leeftijd bij PSV het laagste van de hele competitie.
Dat is het jammere inderdaad. Immers, El Ahmadi, Kazim, Verhoek, Mathijsen, Boulahrouz, Mulder, Graafland, Wilkshire. Allemaal geen geweldenaren die het verschil maken, de één nog slechter als de ander.quote:Op maandag 25 mei 2015 11:31 schreef macca728 het volgende:
Wij hebben ook veel ervaring, maar die hebben geen kwaliteit
Het concept 'volwaardige eredivisiespeler' is natuurlijk aan inflatie onderhevig. Op het moment dat je zegt dat 2 van de 3 titelkandidaten geen volwaardige eredivisieselectie hebben, dan moet je dus concluderen dat je kennelijk die norm naar beneden moet bijstellen.quote:Op maandag 25 mei 2015 11:16 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Dat heb ik al diverse keren uitgelegd in mijn post goser
Psv heeft echt geen bijzondere spelers
zij hebben 22 volwaardige eredivisiespelers
feyenoord 5
ajax. 11
ja dan kan je de nederlandse competitie winnen.
voor de rest stelt het geen fuk voor.
Oh, dat zei jij alquote:Op maandag 25 mei 2015 11:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ook niet te groot om fouten toe te geven. Wat topuser.
.quote:Op maandag 25 mei 2015 11:35 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het concept 'volwaardige eredivisiespeler' is natuurlijk aan inflatie onderhevig. Op het moment dat je zegt dat 2 van de 3 titelkandidaten geen volwaardige eredivisieselectie hebben, dan moet je dus concluderen dat je kennelijk die norm naar beneden moet bijstellen.
PSV had een selectie die de Eredivisie, naar de maatstaven van de laatste paar jaar, ontsteeg. Anders word je niet zo overtuigend kampioen. Als PSV de beschikking had gehad over de voltallige selecties van Ajax en Feyenoord, dan had Cillessen in de goal gestaan en was er op de rechtsbuitenpositie wat concurrentie voor Narsingh geweest. En misschien hadden van Beek en Veltman een wedstrijdje in de basis meegepikt. Op alle andere posities had PSV gewoon de eigen spelers gebruikt, omdat die gewoon beter waren.
Hoe goed de selectie van PSV Europees is, is een kwestie van afwachten. Met wat geluk in de loting kan PSV, als de selectie op Wijnaldum na bijelkaar blijft, best de tweede ronde halen.
Maar je ziet in Denemarken en België dat je met slim beleid kampioen kunt worden. Uitsluiten kun je het niet. Feit is wel dat ze het dit jaar, met name op het einde van het jaar, echt hebben laten lopen.quote:Op maandag 25 mei 2015 12:00 schreef Pleun2011 het volgende:
Je kan niet in de toekomst kijken maar is het gewaagd om te stellen dat we nooit meer een topclub zullen worden? En als het we gebeurt zijn we mannen met grijze baarden denk ik. Hoe dit seizoen is afgelopen is zo typerend voor de club Feyenoord.. je denkt automatisch aan andere dieptepunten. Ajax en PSV hebben ook wel eens een seizoen een dip, maar stellen daarna altijd orde op zaken. Op 5 wedstrijden van het einde zo'n onproffesionele instelling hebben dat je de 3e plek kwijt raakt, zoiets kan ook alleen maar Feyenoord gebeuren. Bij Ajax en PSV zie je dat amateurisme zelden of nooit. We hebben natuurlijk minder te besteden maar dat is maar een deel van het verhaal. Even dat ik dat we sportief er bovenop waren en weer constant bij de top 3 zitten. Dat is helaas niet zo. Voor de zoveelste keer geen Europees voetbal en komend seizoen weer lage verwachtingen.. Feyenoord is geen topclub.
PSV profiteert ook van het feit dat ze structureel meer kunnen investeren in spelers.. Wijnaldum..Maher..De Jong..Narsingh.. hebben allemaal miljoenen gekost. Feyenoord kan dat soort aankopen niet doen.quote:Op maandag 25 mei 2015 11:54 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Conclusie: psv heeft geprofiteerd van de misstanden bij ajax en Feyenoord. Niet omdat ze zelf nou iets bijzonders gedaan hebben afgelopen seizoen. Depay en wijnaldum liepen er de vorige seizoenen ook al rond in eindhoven. Ik denk zelfs dat psv vorig seizoen een betere ploeg had dan nu. PSV heeft met Luuk de jong een goede centrum spits gehaald.
Maar ondertussen doet Feyenoord 15 aankopen die allemaal transfervrij zijn of weinig kosten maar vast met een leuk tekengeld én gigantisch salaris. Doe dan gewoon 2 aankopen die wél iets toevoegen.quote:Op maandag 25 mei 2015 12:02 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
PSV profiteert ook van het feit dat ze structureel meer kunnen investeren in spelers.. Wijnaldum..Maher..De Jong..Narsingh.. hebben allemaal miljoenen gekost. Feyenoord kan dat soort aankopen niet doen.
Ja, en als PSV Robben en van Nistelrooy niet had verkocht, dan hadden ze in 2005 de Champions League gewonnen. Onzinnige argumenten, de spelers die jij noemt waren voor geen één Eredivisieclub nog vast te houden, net als dat Memphis nu weg is bij PSV en Willems, Guardado, de Jong en Arias na nog zo'n seizoen ook niet meer te houden zijn.quote:Op maandag 25 mei 2015 11:54 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
.
ALs Pelle, janmaat, de vrij, INdi, dit seizoen nog bij Feyenoord hadden gespeeld en Koeman trainer was Feyenoord kampioen geworden.
Conclusie: psv heeft geprofiteerd van de misstanden bij ajax en Feyenoord. Niet omdat ze zelf nou iets bijzonders gedaan hebben afgelopen seizoen. Depay en wijnaldum liepen er de vorige seizoenen ook al rond in eindhoven. Ik denk zelfs dat psv vorig seizoen een betere ploeg had dan nu. PSV heeft met Luuk de jong een goede centrum spits gehaald.
Feyenoord heeft een wanbeleid kwa aankopen. En ajax heeft zat geld op de bank maar durft geen grote aankopen te doen. Wanbeleid regeert bij Feyenoord en ajax waarbij het bij psv vrij rustig was dit seizoen.
Feyenoord + slim beleid.. Slim en inventief is Feyenoord nog nooit geweest.. alleen bij het saneren van de schuld misschien. De Feyenoord Academy wordt hoog aangeschreven maar ergens heb ik het gevoel dat we er teveel in zijn gaan geloven dat de jeugdopleiding iets bijzonders is. Wanneer dat niet wordt vertaald naar kwaliteit op het veld ga ik me toch een beetje zorgen maken.quote:Op maandag 25 mei 2015 12:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Maar je ziet in Denemarken en België dat je met slim beleid kampioen kunt worden. Uitsluiten kun je het niet. Feit is wel dat ze het dit jaar, met name op het einde van het jaar, echt hebben laten lopen.
Alleen met jeugd red je het niet, maar ik vind met name de verdedigers uit de jeugd van Feyenoord (al twee lichtingen op rij) toch wel bijzonder hoor.quote:Op maandag 25 mei 2015 12:07 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Feyenoord + slim beleid.. Slim en inventief is Feyenoord nog nooit geweest.. alleen bij het saneren van de schuld misschien. De Feyenoord Academy wordt hoog aangeschreven maar ergens heb ik het gevoel dat we er teveel in zijn gaan geloven dat de jeugdopleiding iets bijzonders is. Wanneer dat niet wordt vertaald naar kwaliteit op het veld ga ik me toch een beetje zorgen maken.
Dat zou Feyenoord best willen denk ik, alleen durven ze het denk ik niet aan om een hoge transfersom te betalen voor 1 of 2 spelers.. er blijft toch altijd een risico aan kleven. Onze duurste aankoop ooit was 7 miljoen en dat was een misser. En de transfervrije spelers die Feyenoord haalt zijn ook bedoeld voor de breedte, zoals Boulahrouz. Daar kan ik nog wel mee leven. Met figuren als Kazim en Wilkshere wat minder.quote:Op maandag 25 mei 2015 12:05 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Maar ondertussen doet Feyenoord 15 aankopen die allemaal transfervrij zijn of weinig kosten maar vast met een leuk tekengeld én gigantisch salaris. Doe dan gewoon 2 aankopen die wél iets toevoegen.![]()
Ik vind dat velen te snel tevreden zijn over Kardorp, Van Beek en Kongolo. Heb hen aan de lopende band fouten zien maken en het oogt voetballend vaak erg onzeker. Maar omdat ze nog zo jong zijn is er nog alle kans op verbetering. Dat een club die zichzelf een topclub noemt met 2 CV's speelt van gemiddeld 20 jaar kan ook alleen maar in Nederland..quote:Ook weer kenmerkend voor dit seizoen is dat de uitblinkers toch gewoon weer eigen jeugdspelers zijn. Karsdorp heeft verdienstelijk gedebuteerd op een vreemde positie, Clasie doet het al jaren prima, Van Beek een constant seizoen en Kongolo wat wisselvalliger maar wel indruk gemaakt. En van al die aankopen, wie heeft daar nou echt een onuitwisbare indruk gemaakt? Tsja.
Waarom noem je in godsnaam Schotland in dat rijtje?quote:Op maandag 25 mei 2015 09:21 schreef klaasweetalles het volgende:
België slaat ook nergens op. PSV was in België ook gewoon nr.1 titelkandidaat geweest.quote:Op maandag 25 mei 2015 12:13 schreef Downwards het volgende:
[..]
Waarom noem je in godsnaam Schotland in dat rijtje?
België had ik nog niet eens gezien, maar is net wat minder belachelijk dan Schotland, maar alsnog totale onzin.quote:Op maandag 25 mei 2015 12:14 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
België slaat ook nergens op. PSV was in België ook gewoon nr.1 titelkandidaat geweest.
Ik denk zelfs dat PSV in Italië gewoon in de top drie had kunnen komen. Zo sterk is die competitie niet.quote:Op maandag 25 mei 2015 12:15 schreef Downwards het volgende:
[..]
België had ik nog niet eens gezien, maar is net wat minder belachelijk dan Schotland, maar alsnog totale onzin.
Dat denk ik dat weer net niet. Dan zul je bijv. zien dat de defensie toch wel erg zwak is en Luuk de Jong ook maar een hele modale spits.quote:Op maandag 25 mei 2015 12:16 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat PSV in Italië gewoon in de top drie had kunnen komen. Zo sterk is die competitie niet.
quote:Op maandag 25 mei 2015 12:16 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat PSV in Italië gewoon in de top drie had kunnen komen. Zo sterk is die competitie niet.
De Serie A is veel fysieker dan de eredivisie.. als je geen kerel bent of niet bereid bent een kerel te worden red je het niet. Het tempo ligt niet altijd hoog maar het is veel intenser dan onze verdedelde jeugdcompetitie. Mede dankzij de scheidsrechters die voor iedere scheet fluiten hebben wij zo'n beetje de fysiek en mentaal slapste competitie van Europa denk ikquote:Op maandag 25 mei 2015 12:16 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Enige voetbalvermogen oke bij psvquote:Op maandag 25 mei 2015 12:13 schreef Downwards het volgende:
[..]
Waarom noem je in godsnaam Schotland in dat rijtje?
Je hebt alleen niet begrepen dat dat niet opgaat als je voetballend 10x zo goed bent als het gemiddelde team in de Schotse competitie. Nog even je huiswerk doen dus.quote:Op maandag 25 mei 2015 12:31 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Enige voetbalvermogen oke bij psv
Strijd, fysieke kracht, conditie, mentaliteit, tot het uiterste gaan.....denk je nou echt dat psv spelers heeft die zich daar een hele competitie zouden kunnen handhaven?
Denk je dat echt dat die jochies van psv zich zouden handhaven bij die kerels die daar rondlopen, weliswaar voetballen niet zo technische, maar daar gaat het niet alleen om in topvoetbal....
voetballend 10 x zo goedquote:Op maandag 25 mei 2015 12:32 schreef Downwards het volgende:
[..]
Je hebt alleen niet begrepen dat dat niet opgaat als je voetballend 10x zo goed bent als het gemiddelde team in de Schotse competitie. Nog even je huiswerk doen dus.
Waarom ga je nog serieus op in?quote:Op maandag 25 mei 2015 12:32 schreef Downwards het volgende:
[..]
Je hebt alleen niet begrepen dat dat niet opgaat als je voetballend 10x zo goed bent als het gemiddelde team in de Schotse competitie. Nog even je huiswerk doen dus.
Waarom is zijn mening minder relevant dan die van jou of elke andere user? Je hoeft het niet met klaas eens te zijn, maar hij geeft wel gewoon zijn eigen eerlijke visie in plaats van met de rest mee te lullen, zoals het gros hier doet.quote:Op maandag 25 mei 2015 12:34 schreef Henrys het volgende:
[..]
Waarom ga je nog serieus op in?
Hoe meer aandacht het krijgt hoe groter het gezwel wordt. Stop je de aandachtstoevoer dan sterft het af maar helaas doet niemand het
Ach ze lullen allebei maar wat, stiekem wel grappig ergens, alleen jammer dat het dit topic zo vervuild.quote:
Bedankt voor jouw bijdrage.quote:Op maandag 25 mei 2015 12:52 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ach ze lullen allebei maar wat, stiekem wel grappig ergens, alleen jammer dat het dit topic zo vervuild.
Fysiek ja, voetballend is het veel minder dan de top van de Eredivise, de top 5 uitgezonderd. Nou ja, misschien overdrijf ik, maar ik denk niet dat PSV in de middenmoot zou eindigen daar of zou degraderen, zoals Klaassnaptergeenkutvan suggereertquote:Op maandag 25 mei 2015 12:29 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
De Serie A is veel fysieker dan de eredivisie.. als je geen kerel bent of niet bereid bent een kerel te worden red je het niet. Het tempo ligt niet altijd hoog maar het is veel intenser dan onze verdedelde jeugdcompetitie. Mede dankzij de scheidsrechters die voor iedere scheet fluiten hebben wij zo'n beetje de fysiek en mentaal slapste competitie van Europa denk ik
Tja oeverloos gelul over PSV en Ajax interesseert mij dus echt geen zak, zelfde als met welke compititie nu nog wel sterk is. Dat is er geen een behalve de grote drie, Engeland, Duitsland en Spanje. Alle andere compitities zijn leveranciers voor de grote drie. Nu mag jij mij uitleggen waarom dit geouwehoer in een Feyenoord topic moet.quote:
Omdat de discussie hier ontstond. En omdat er verder vrij weinig interessants over Feyenoord te zeggen is.quote:Op maandag 25 mei 2015 13:04 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Tja oeverloos gelul over PSV en Ajax interesseert mij dus echt geen zak, zelfde als met welke compititiee nu nog wel sterk is. Dat is er geen een behalve de grote drie, Engeland, Duitsland en Spanje. Alle andere compitities zijn leveranciers voor de grote drie. Nu mag jij mij uitleggen waarom dit geouwehoer in een Feyenoord topic moet.
Dit hoeft van mij ook niet in het Feyenoord-topic, maar het kwam ter sprake en ik heb er verder ook geen belang bij of dit een zooitje wordt of een noemenswaardig Feyenoord-topic.quote:Op maandag 25 mei 2015 13:04 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Tja oeverloos gelul over PSV en Ajax interesseert mij dus echt geen zak, zelfde als met welke compititiee nu nog wel sterk is. Dat is er geen een behalve de grote drie, Engeland, Duitsland en Spanje. Alle andere compitities zijn leveranciers voor de grote drie. Nu mag jij mij uitleggen waarom dit geouwehoer in een Feyenoord topic moet.
Europese wedstrijden tegen ploegen uit dat soort landen zijn wel een graadmeter. En met een begroting van 60-70 miljoen ben je in dat soort competities hooguit een middenmoter.quote:Op maandag 25 mei 2015 13:02 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Fysiek ja, voetballend is het veel minder dan de top van de Eredivise, de top 5 uitgezonderd. Nou ja, misschien overdrijf ik, maar ik denk niet dat PSV in de middenmoot zou eindigen daar of zou degraderen, zoals Klaassnaptergeenkutvan suggereert
Wat een onzinquote:Op maandag 25 mei 2015 12:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Waarom is zijn mening minder relevant dan die van jou of elke andere user? Je hoeft het niet met klaas eens te zijn, maar hij geeft wel gewoon zijn eigen eerlijke visie in plaats van met de rest mee te lullen, zoals het gros hier doet.
Bedankt Klaas.quote:Op maandag 25 mei 2015 13:54 schreef Vasion het volgende:
Het gaat hier vaker over klaas dan over Feyenoord onderwerpen. Alle posts daarover exclusief deze, moeten meteen bestraft worden met een ban..
vanaf..
..
..
nu!
Nee, want anders had je nog een beetje afleiding van wedstrijden, nu gaat dit maanden zo door, incl de transfergeruchtenquote:
We zullen hier nog maanden lezen dat Zyiech een aanwinst zou zijn voor Feyenoordquote:Op maandag 25 mei 2015 14:35 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Nee, want anders had je nog een beetje afleiding van wedstrijden, nu gaat dit maanden zo door, incl de transfergeruchten
Duurt dus nog meer dan een jaar, in dit topic.quote:Op maandag 25 mei 2015 14:34 schreef Downwards het volgende:
[..]
Als je straks de eerste Europese wedstrijd hebt gespeeld, begint het weer van vooraf aan.
Welke Europese wedstrijden?quote:Op maandag 25 mei 2015 14:34 schreef Downwards het volgende:
[..]
Als je straks de eerste Europese wedstrijd hebt gespeeld, begint het weer van vooraf aan.
Roda kan nog promoverenquote:
quote:
quote:
Ik vind het wel grappig hoor, die gasten die nog geen 2 zinnen hier altijd typen die lopen hier nog het meeste te mierenneuken over post van anderen, pleur op naar het viva forum ofzo johquote:
Denk dat we dat maar eens niet moeten doen.. de laatste keer dat we een ploeg hadden die goed genoeg was om kampioen te worden was in 2003 denk ik.. sindsdien is het huilen met de pet op en degenen die het telkens over kampioenschap hebben, hebben net zo'n roze bril als Van Geel denk ik.. door die bril zie je allemaal toppers in plaats van middelmatige spelers met af en toe een vleugje talentquote:Op maandag 25 mei 2015 16:55 schreef BadderHaring het volgende:
Maar goed, ik begreep dat men hier weer een beetje positiever gestemd is na het tweeluik tegen Heerenveen? Feyenoord volgend jaar voor de titel?
Dat het gisteren beter ging had te maken met wijzigingen in de opstelling maar vooral met meer strijdlust. En dat is eigenlijk schandalig. Deze spelersgroep heeft het Legioen aardig laten zitten dit seizoen..en dat Rutten hen niet scherp kreeg is een teken dat hij geen goede coach is.quote:Op maandag 25 mei 2015 17:16 schreef MPC60 het volgende:
Geen kampioen maar het is voor het eerst sinds weken dat ik met een positief gevoel de Kuip verliet. Er lijkt weer een lijn in het spel te zitten en dat alleen al is een hele verbetering.
Daar hadden wij het gisteren ook nog over, hoe raar het is dat we er in de beker eigenlijk altijd bijna gelijk uit liggen. Een stomende Kuip zou toch een goede motivatie moeten zijn..... En direct plaatsen voor Europa zou de andere motivatie moeten zijn.quote:Op maandag 25 mei 2015 17:18 schreef Pleun2011 het volgende:
In de jaren '90 wonnen we 4x in 5 jaar de KNVB-beker.. sindsdien nog maar 1x. Dat is eigenlijk schandalig.. een finale in de eigen Kuip zou ieder seizoen weer een stimulans moeten zijn om er vol voor te gaan. Het lijkt me een mooi streven als we komend seizoen voor de beker gaan.. competitie wordt toch niet veel
De laatste seizoenen is de selectie steeds uitgedund tijdens de zomer en duurde het elke keer weer een tijd voordat het ging lopen. Dat zie je ook aan het aantal behaalde punten in de eerste 8 wedstrijden van de afgelopen seizoenen. Wellicht dat het een met het ander te maken heeft.quote:Op maandag 25 mei 2015 17:25 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Daar hadden wij het gisteren ook nog over, hoe raar het is dat we er in de beker eigenlijk altijd bijna gelijk uit liggen. Een stomende Kuip zou toch een goede motivatie moeten zijn..... En direct plaatsen voor Europa zou de andere motivatie moeten zijn.
Er niets mis met Boetius. Het probleem ligt aan de centrumspitsen. Met een speler als kazim is een vleugelspeler van weinig waarde.quote:Op maandag 25 mei 2015 17:24 schreef Hamilcar het volgende:
Het grote probleem is scorend vermogen: je hebt een gemankeerde spits en een van je vleugeltalenten is hopeloos uit vorm. Dat zal Van Geel ook wel weten, dus het is wachten wie ze gaan halen om het spitsenprobleem op te lossen~
Overigens is Guardado van PSV een geweldige speler.
Onder Koeman en met pelle 1 van de beste spelers vorig seizoen.quote:Op maandag 25 mei 2015 18:00 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Hier gestopt met lezen. Boetius is Jupiler League niveau.
Paar wedstrijden kunnen teren op zijn twee trucjes. Die kent iedereen nu en dan blijkt het gewoon een iel prutsertje.quote:Op maandag 25 mei 2015 18:02 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Onder Koeman en met pelle 1 van de beste spelers vorig seizoen.
beetje lulverhaal, iedereen bleek een prutser dit seizoen.....quote:Op maandag 25 mei 2015 18:05 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Paar wedstrijden kunnen teren op zijn twee trucjes. Die kent iedereen nu en dan blijkt het gewoon een iel prutsertje.
Dat is overdreven. Het begin zoog, het middenstuk was gewoon goed en aan het einde (toen duidelijk was dat Rutte niet zou blijven) stortte het allemaal in als een kaartenhuis.quote:Op maandag 25 mei 2015 18:07 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
beetje lulverhaal, iedereen bleek een prutser dit seizoen.....
Mwah, eerste 4 wedstrijden nadat het officieel bekend was geworden wonnen we, dus dat klopt niet helemaal.quote:Op maandag 25 mei 2015 18:19 schreef Hamilcar het volgende:
en aan het einde (toen duidelijk was dat Rutte niet zou blijven) stortte het allemaal in als een kaartenhuis.
Mijn bronnen zeggen dat Gudde en Van Geel nog jaren op het pluche blijven zitten.quote:Op maandag 25 mei 2015 19:10 schreef klaasweetalles het volgende:
DEZE TOPICTITEL WAS ERG VOORUItziend....
Mijn bronnen zeggen dat Erik Gudde per direct gaat vertrekken bij Feyenoord![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Van Geel anders ook wel hoor, met je ninjaquote:Op maandag 25 mei 2015 19:11 schreef Downwards het volgende:
[..]
Mijn bronnen zeggen dat Gudde en Van Gaal nog jaren op het pluche blijven zitten.
Van Geel komt van Roda, net als De Teen & Vormerquote:Op maandag 25 mei 2015 19:12 schreef Downwards het volgende:
[..]
Waar hebben ze deze gozer vandaan gehaald joh?
Je weet dan in ieder geval wel dat je de ellende in huis haalt.quote:Op maandag 25 mei 2015 19:13 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Van Geel komt van Roda, net als De Teen & Vormer
Niet gelezen.quote:Op maandag 25 mei 2015 19:35 schreef klaasweetalles het volgende:
De verliezer
Het was afgelopen maandagochtend toen ik met een knoop in mijn maag uit mijn auto staptje op kantoor. Momenteel werk ik aan een project waarvan de klant toevalligerwijs hoofdsponsor van de kersverse landskampioen is en het hoofdkantoor zit gevestigd in Amsterdam, u begrijpt dat maakt het voor een Feyenoorder niet altijd even makkelijk. Deze keer weet ik dat het bij het betreden van het kantoor niet eens hoongelach maar medelijden zal zijn, dat is nog veel erger.
Toch komt daar de knoop in mijn maag niet vandaan, het kan me niet veel boeien als je voor zo’n club bent en je voldoening moet halen uit een gesprek bij de koffieautomaat op maandag ochtend.
Nee het is de zoveelste bevestiging dat Feyenoord vergane glorie is, dat je als supporter je letterlijk schor kan schreeuwen of zingen in de wetenschap dat het niks uithaalt. En toch blijf ik het doen, sterker nog ik heb mijn seizoenkaart wederom verlengd (tegen opnieuw een stijging in prijs) dus je kan het me niet kwalijk nemen dat ik vandaag chagrijnig ben.
De pijn zit niet bij de genante afwikkeling van zaken rond Fred Rutten, de trainier die mee moest doen om de landstitel met een ploeg die niet onder doet voor de gemiddelde playoffs tegenstanders. Het is de bevestiging van machteloosheid die pijn doet bij supporters, een dreun die keer op keer aankomt. Ga maar na:
Hoe vaak gaat een icoon uit het voetbal als Willem van Hanegem nog de vinger op de gevoelige plek moeten leggen, zonder door maar iemand dan ook serieus genomen te worden? Hoeveel jaar langer moet de discussie over het stadion nog gaan duren, is 10 jaar aan de korte kant? Hoe vaak gaan we in de VI, de Volkskrant of het AD nog een artikel lezen waarin de naar binnen gekeerde houding van sportbestuurders van de NV Feyenoord aan het licht gebracht wordt? Hoeveel trainers gaan we nog slijten als we er in de afgelopen 10 jaar al 11 gehad hebben, voordat er een balkonscène op de Coolsingel volgt?
Het stadionfiasco, structureel falend sportief beleid, een meer en meer verslechterende verstandhouding tussen club en fans, in het bedrijfsleven zou er geen RVC overeind blijven en dit overleven.
Laat nou dat net het probleem zijn, de voetballerij is geen bedrijfsleven en dus kan alles. Feyenoord is zeker niet de eerste volksclub die daarmee zichzelf in een erg gevaarlijke positie brengt. In Schotland gingen op deze manier de Hearts of Midlothian & Rangers uit Schotland en Portsmouth uit Engeland bijvoorbeeld gingen door dezelfde omstandigheden kopje onder en spelen tegenwoordig in de tweede divisies van hun land met wekelijks 50.000 gelukkige fans op de tribune. De ondergang van die clubs heeft er uiteindelijk toe geleid dat supporters de baas zijn binnen de club.
Feyenoord is niks zonder het legioen. Denk het legioen eens weg en de organisatie doet niet onder voor FC Utrecht of Heracles. Haal de kuip er ook nog eens bij weg en Feyenoord en het eerste elftal verbleekt bij Ajax, PSV of zelfs Vitesse. Zonder het legioen is Feyenoord een structurele subtopper die in de afgelopen 10 jaar slechts 1 prijs won, net als PEC Zwolle of FC Groningen of Heerenveen. AZ, Twente, PSV & Ajax zijn dan ineens buitencategorie vergeleken met Feyenoord. Zonder het legioen en de kuip stelt Feyenoord niks meer voor. Waarom, in godsnaam wordt dat legioen dan aan de kant gezet? Waarom kan het dat een organisatie die bestaat uit zoveel incompetente mensen niet veranderd?
Is het legioen daadwerkelijk vervangbaar? De jeugd die vandaag de dag in aanraking komt met het voetbal is vanzelfsprekend niet meer zoals dat bij mij was. Waar jongetjes nu willen voetballen als Messi en zich willen kleden als Ronaldo, willen de supporters van mijn leeftijd daar niks mee te maken hebben en kijken wij liever naar Pirlo. Afgedankt en bewezen dat dit onterecht was. “Het legioen is met pensioen” is ook steeds vaker te horen als een bezoekende club de kuip aandoet.
Volgens mij valt dat reuze mee, het wordt naarmate de jaren zonder verandering verstrijken alleen steeds meer en meer zwaar om klap na klap te verteren.
De grote verliezer is het legioen, dat zijn we al jaren. Zelfs als we met playoffs voetbal nog Europees voetbal hadden gehaald waren de problemen niet uit de wereld. Het was vorig jaar al moeilijk de selectie op tijd rond te krijgen, om tijdig spelers te vinden die het avontuur bij Feyenoord aan willen. Dat gaat dit jaar niet anders zijn.
Voorlopig is de rekening voor ons, het legioen de grote verliezer al bijna twee decennia.
Er is een generatie die Feyenoord nog nooit kampioen heeft zien worden, het zal wachten zijn tot de generatie die dat wel heeft meegemaakt niet meer naar het stadion komt. Niet de spelers of bestuurders met media getrainde oneliners als “natuurlijk is het jammer dat we niet Europees spelen volgend seizoen” en “volgend jaar beter”. Nee het legioen, hardwerkende Rotterdammers na het 16e tussenjaar op rij en dat terwijl Feyenoord zonder het legioen helemaal nergens is.
Dat biedt wel een heel nieuw perspectief uiteindelijk.quote:Op maandag 25 mei 2015 19:35 schreef klaasweetalles het volgende:
De verliezer
Het was afgelopen maandagochtend toen ik met een knoop in mijn maag uit mijn auto staptje op kantoor. Momenteel werk ik aan een project waarvan de klant toevalligerwijs hoofdsponsor van de kersverse landskampioen is en het hoofdkantoor zit gevestigd in Amsterdam, u begrijpt dat maakt het voor een Feyenoorder niet altijd even makkelijk. Deze keer weet ik dat het bij het betreden van het kantoor niet eens hoongelach maar medelijden zal zijn, dat is nog veel erger.
Toch komt daar de knoop in mijn maag niet vandaan, het kan me niet veel boeien als je voor zo’n club bent en je voldoening moet halen uit een gesprek bij de koffieautomaat op maandag ochtend.
Nee het is de zoveelste bevestiging dat Feyenoord vergane glorie is, dat je als supporter je letterlijk schor kan schreeuwen of zingen in de wetenschap dat het niks uithaalt. En toch blijf ik het doen, sterker nog ik heb mijn seizoenkaart wederom verlengd (tegen opnieuw een stijging in prijs) dus je kan het me niet kwalijk nemen dat ik vandaag chagrijnig ben.
De pijn zit niet bij de genante afwikkeling van zaken rond Fred Rutten, de trainier die mee moest doen om de landstitel met een ploeg die niet onder doet voor de gemiddelde playoffs tegenstanders. Het is de bevestiging van machteloosheid die pijn doet bij supporters, een dreun die keer op keer aankomt. Ga maar na:
Hoe vaak gaat een icoon uit het voetbal als Willem van Hanegem nog de vinger op de gevoelige plek moeten leggen, zonder door maar iemand dan ook serieus genomen te worden? Hoeveel jaar langer moet de discussie over het stadion nog gaan duren, is 10 jaar aan de korte kant? Hoe vaak gaan we in de VI, de Volkskrant of het AD nog een artikel lezen waarin de naar binnen gekeerde houding van sportbestuurders van de NV Feyenoord aan het licht gebracht wordt? Hoeveel trainers gaan we nog slijten als we er in de afgelopen 10 jaar al 11 gehad hebben, voordat er een balkonscène op de Coolsingel volgt?
Het stadionfiasco, structureel falend sportief beleid, een meer en meer verslechterende verstandhouding tussen club en fans, in het bedrijfsleven zou er geen RVC overeind blijven en dit overleven.
Laat nou dat net het probleem zijn, de voetballerij is geen bedrijfsleven en dus kan alles. Feyenoord is zeker niet de eerste volksclub die daarmee zichzelf in een erg gevaarlijke positie brengt. In Schotland gingen op deze manier de Hearts of Midlothian & Rangers uit Schotland en Portsmouth uit Engeland bijvoorbeeld gingen door dezelfde omstandigheden kopje onder en spelen tegenwoordig in de tweede divisies van hun land met wekelijks 50.000 gelukkige fans op de tribune. De ondergang van die clubs heeft er uiteindelijk toe geleid dat supporters de baas zijn binnen de club.
Feyenoord is niks zonder het legioen. Denk het legioen eens weg en de organisatie doet niet onder voor FC Utrecht of Heracles. Haal de kuip er ook nog eens bij weg en Feyenoord en het eerste elftal verbleekt bij Ajax, PSV of zelfs Vitesse. Zonder het legioen is Feyenoord een structurele subtopper die in de afgelopen 10 jaar slechts 1 prijs won, net als PEC Zwolle of FC Groningen of Heerenveen. AZ, Twente, PSV & Ajax zijn dan ineens buitencategorie vergeleken met Feyenoord. Zonder het legioen en de kuip stelt Feyenoord niks meer voor. Waarom, in godsnaam wordt dat legioen dan aan de kant gezet? Waarom kan het dat een organisatie die bestaat uit zoveel incompetente mensen niet veranderd?
Is het legioen daadwerkelijk vervangbaar? De jeugd die vandaag de dag in aanraking komt met het voetbal is vanzelfsprekend niet meer zoals dat bij mij was. Waar jongetjes nu willen voetballen als Messi en zich willen kleden als Ronaldo, willen de supporters van mijn leeftijd daar niks mee te maken hebben en kijken wij liever naar Pirlo. Afgedankt en bewezen dat dit onterecht was. “Het legioen is met pensioen” is ook steeds vaker te horen als een bezoekende club de kuip aandoet.
Volgens mij valt dat reuze mee, het wordt naarmate de jaren zonder verandering verstrijken alleen steeds meer en meer zwaar om klap na klap te verteren.
De grote verliezer is het legioen, dat zijn we al jaren. Zelfs als we met playoffs voetbal nog Europees voetbal hadden gehaald waren de problemen niet uit de wereld. Het was vorig jaar al moeilijk de selectie op tijd rond te krijgen, om tijdig spelers te vinden die het avontuur bij Feyenoord aan willen. Dat gaat dit jaar niet anders zijn.
Voorlopig is de rekening voor ons, het legioen de grote verliezer al bijna twee decennia.
Er is een generatie die Feyenoord nog nooit kampioen heeft zien worden, het zal wachten zijn tot de generatie die dat wel heeft meegemaakt niet meer naar het stadion komt. Niet de spelers of bestuurders met media getrainde oneliners als “natuurlijk is het jammer dat we niet Europees spelen volgend seizoen” en “volgend jaar beter”. Nee het legioen, hardwerkende Rotterdammers na het 16e tussenjaar op rij en dat terwijl Feyenoord zonder het legioen helemaal nergens is.
Prima stuk. Niet mijn mening, want ik houd er niet zo van "oh wat zijn we toch zielig" uitspraken. Of in de tweede alinea toch even vermelden dat jij wel je seizoenskaart hebt verlengd. Dat je dat hier doet op een forum of Twitter of wat voor onzin, maar in een columpje zou ik dat achterwege laten.quote:Op maandag 25 mei 2015 19:35 schreef klaasweetalles het volgende:
De verliezer
En het was al zo imponerend wat deze speler heeft laten zien in zijn eerste seizoen voor Feyenoord.quote:Kazim belooft Het Legioen dat hij na de zomer sterker terugkomt: “Dit seizoen heb je slechts een glimp van de echte Kazim gezien.” Afgelopen zondag zei de ex-speler van onder meer Bursaspor nog dat hij ‘gewoon’ in Rotterdam wil blijven.
Klopt zelfde als vilhena die 2 zijn kapot gemaakt door Rutten.quote:Op maandag 25 mei 2015 18:02 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Onder Koeman en met pelle 1 van de beste spelers vorig seizoen.
• Fernandezquote:Op vrijdag 22 mei 2015 00:06 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Wat dacht je van Janmaat? Echt een geweldige aankoop. En Vormer is dan wel geen topper gebleken, maar is gratis gekomen en voor een paar ton verkocht, was in de tussentijd een nuttige kracht. Toornstra, El Ahmadi en Vermeer goede aankopen. Wijnaldum en Fer gezien de omstandigheden (waar Van Geel niet verantwoordelijk voor was) voor een goede prijs verkocht. Aardig gedaan met verlengingen, met als hoogtepunt Clasie afgelopen zomer. Vergelijk dat ens met Beenhakkert.
Bij Ajax verspillen ze veel meer geld dan bij ons, alleen daar valt het minder op omdat ze meer te besteden hebben en daardoor ook vaker een echt goede speler halen, en ze hebben daar gewoon geluk gehad met Blind bijvoorbeeld. Sigthorsson, Van der Hoorn en Lerin Duarte hebben met zijn drieën meer aan transfersom meer gekost dan de totale transfersommen die Feyenoord betaalde/betaalt voor Pellè, Kazim, Janmaat, El Ahmadi, Kuijt, Goossens, Toornstra, Bilal B., Hahn, Vermeer en Vormer.
De kans dat een speler weinig toevoegt is gewoon een stuk groter als je veel minder te besteden hebt. Schulden wegwerken is een ondankbare taak, maar het moest nu eenmaal gebeuren.
Fernandez is niet goed genoeg voor Feyenoord, maar hij is beter in de spits dan Kazim.quote:Op maandag 25 mei 2015 21:28 schreef rdwilbrink het volgende:
[..]
• Fernandez
• Goossens
• Singh
• Verhoek
• Vormer
• Tevrede
• Armenteros
• Elabdellaoui
• Boularouhz
Allemaal middelmaat spelers niet goed genoeg voor Feyenoord dan kan je wel zeg ze zijn gratis maar die spelers kosten allemaal salaris. Pelle en Guidetti heeft van Geel gewoon geluk mee gehad Pelle is via koeman komen aanwaaien. Janmaat is wel goeie aankoop geweest ben ik het mee eens. 020 haalt Gudelj en wij waren bezig met een Dijks wat ook gewoon middelmaat is (gelukkig komt hij dan ook niet)
Aankomende zomer als het tegen zit raak je weer 2 talenten kwijt. Wijnaldum,Castaignos hadden wel degelijk willen blijven. De begeleiding op varkenoord van talenten is goed maar bij het eerste elftal gaat het altijd mis.
Was gewoon echt pijnlijk om te zien dat een Groot talent van je eigen opleiding kampioen wordt in een PSV shirt. Heb wel respect voor Wijnaldum heeft een mooi geld bedrag geschonken aan de jeugd opleiding van Feyenoord
Tijd dat de bezem door het maasgebouw gaat na jaren van wanbeleid de meest simpele dingen gaan nog fout bij onze club.
Hoeveel geld er al verspilt is aan stadion plannen niet normaal gewoon.
Je vergeet de duurste met een salaris van 1.3 miljoenquote:Op maandag 25 mei 2015 21:28 schreef rdwilbrink het volgende:
[..]
• Fernandez
• Goossens
• Singh
• Verhoek
• Vormer
• Tevrede
• Armenteros
• Elabdellaoui
• Boularouhz
Allemaal middelmaat spelers niet goed genoeg voor Feyenoord dan kan je wel zeg ze zijn gratis maar die spelers kosten allemaal salaris. Pelle en Guidetti heeft van Geel gewoon geluk mee gehad Pelle is via koeman komen aanwaaien. Janmaat is wel goeie aankoop geweest ben ik het mee eens. 020 haalt Gudelj en wij waren bezig met een Dijks wat ook gewoon middelmaat is (gelukkig komt hij dan ook niet)
Aankomende zomer als het tegen zit raak je weer 2 talenten kwijt. Wijnaldum,Castaignos hadden wel degelijk willen blijven. De begeleiding op varkenoord van talenten is goed maar bij het eerste elftal gaat het altijd mis.
Was gewoon echt pijnlijk om te zien dat een Groot talent van je eigen opleiding kampioen wordt in een PSV shirt. Heb wel respect voor Wijnaldum heeft een mooi geld bedrag geschonken aan de jeugd opleiding van Feyenoord
Tijd dat de bezem door het maasgebouw gaat na jaren van wanbeleid de meest simpele dingen gaan nog fout bij onze club.
Hoeveel geld er al verspilt is aan stadion plannen niet normaal gewoon.
quote:Op maandag 25 mei 2015 22:23 schreef Tortugal het volgende:
Mathijsen is gewoon een belangrijke speler geweest.
Ow?quote:Op maandag 25 mei 2015 19:10 schreef klaasweetalles het volgende:
DEZE TOPICTITEL WAS ERG VOORUItziend....
Mijn bronnen zeggen dat Erik Gudde per direct gaat vertrekken bij Feyenoord![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vorig seizoen, zeker.quote:Op maandag 25 mei 2015 22:23 schreef Tortugal het volgende:
Dat zal dan toeval zijn, aangezien het zelden voorkomt.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 00:14 schreef bombmannl het volgende:
Elke keer als ik hier kom koekeloeren is klaasweetalles zich voor lul aan het zetten
Arme Dirkquote:Dirk Kuyt keek zondag met verbijstering toe hoe Feyenoord werd uitgeschakeld in de play-offs voor een Europa League-ticket.
"Ik had nooit verwacht dat Feyenoord geen Europees voetbal zou halen", aldus de aanvaller die volgend seizoen terugkeert in De Kuip.
Kuyt blijft desalniettemin optimistisch. "De ploeg heeft veel kwaliteiten en daarom heb ik vertrouwen in de toekomst. De laatste 7 wedstrijden waren niet goed, maar daarvoor heb ik spelers met veel potentie gezien", besloot Kuyt in gesprek met Radio 1.
Feyenoord speelde zondag onder leiding van Giovanni van Bronckhorst met 2-2 gelijk tegen sc Heerenveen. Na het eerdere 1-0 verlies betekende dat het einde van het seizoen voor de Rotterdammers. De Friezen strijden deze week tegen Vitesse voor een ticket voor de Europa League.
quote:Jordy Clasie hoopt op een spectaculaire transfer naar het buitenland. De manier waarop de aanvoerder van Feyenoord na de uitschakeling door SC Heerenveen voor Europees voetbal door de tunnel van ’zijn’ Kuip afdaalde, was alleszeggend voor de gemoedstoestand van de Oranje-international en beste speler van Feyenoord.
Een hoofd vol verdriet dat hij zijn club door de 1-0 nederlaag eerder en de 2-2 in de return niet aan een Europees ticket heeft kunnen helpen. Adrenaline en woede gierden door zijn lichaam. Maar ook een hoofd vol onzekerheid nog over zijn toekomst, al kijkt hij met een schuin oog naar zijn oude trainer Ronald Koeman die bij Southampton een plek voor hem kan inruimen zodra de Franse middenvelder Morgan Schneiderlin voor een vermogen is verkocht.
Dat Clasie op dit moment nog aan niemand kan vertellen hoe zijn zomer eruit gaat zien en of hij zijn koffers daadwerkelijk kan pakken, heeft ook te maken met het feit dat Feyenoord niet bereid is de speler voor een gering bedrag te verkopen. Wie voor Clasie op de deur gaat kloppen, een Engelse Premier Leagueclub of een Italiaanse Serie A-club, zal in de buurt van het clubtransferrecord (Dirk Kuyt voor 18 miljoen euro naar Liverpool) moeten komen.
De hele top van Feyenoord heeft grote waardering voor de prestaties van Clasie. Maar net als de leiding van PSV, die de absolute hoofdprijs eiste voor de zelf opgeleide Memphis Depay (meer dan 30 miljoen euro), moeten de Rotterdammers zich in het belang van de club zakelijk opstellen bij elk aanbod voor de controlerende middenvelder.
Hoe hoger het bedrag wordt dat voor Clasie op tafel wordt gelegd, hoe meer mogelijkheden Feyenoord krijgt om het elftal voor Van Bronckhorst op te bouwen. Feyenoord laat zich voorlopig niet in de kaarten kijken en voelt zich ook niet geroepen om een prijskaartje te hangen om de nek van Clasie. Dat zou immers de indruk wekken dat hij te koop is.
De realiteit is juist dat vooral Van Bronckhorst en Van Geel Clasie willen houden. Ze hebben nog geen trek om hem te verkopen en denken dat hij ook volgend seizoen na het EK een klapper zou kunnen maken. Tot de dag van vandaag heeft zich ook nog geen enkele club met een bod voor Clasie in De Kuip gemeld. En er is ook geen contact opgenomen met de clubleiding door een buitenlandse club over een mogelijke vraagprijs.
Wat wel mogelijk is, is dat de zaakwaarnemer van de speler achter de schermen al besprekingen voert om de markt te verkennen. Maar vroeg of laat moet er toch met Feyenoord worden onderhandeld en dat zal niet gemakkelijk gaan. Feyenoord heeft Clasie vorig jaar in de allerhoogste salariscategorie geplaatst. Niemand in De Kuip verdient meer dan Clasie. Die status verdient hij ook, vinden de beleidsbepalers. Het legioen heeft er ook geen moeite mee dat Clasie in een categorie boven de top van het elftal zit.
Zijn contract is vorig jaar aangepast en verlengd tot de zomer van 2018, alles behalve met de gedachte om hem in 2015 al van de hand te doen. Feyenoord wilde Clasie het liefst nog drie jaar houden toen het zijn contract verlengde. Als een club hem voor die tijd wil weghalen, zal daar dus een miljoenenbedrag voor op tafel moeten komen. Het maakt de herstructurering van het elftal net zo ingewikkeld als precies een jaar geleden. Van Bronckhorst gaat een drukke vakantie tegemoet. Samen met technisch directeur Martin van Geel en de scouting van Feyenoord moet hij in een paar weken het complete geraamte neerzetten voor een nieuw elftal. Maar zolang er onzekerheid is over de verkoop van Clasie, zo is de afspraak tussen de rvc en de directie, worden er geen miljoenen uitgegeven.
Bovendien blijft het zoeken naar spelers van 2 of 3 miljoen euro, koopjes in de middenmoot, geneuzel. De hele club kan pas een gigantische stap vooruit zetten als er een knoop wordt doorgehakt over de komst van een nieuw stadion
Denk dat 10 met bonussen reeel is. Onder de 10 gewoon lekker houden.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 00:50 schreef hhh38 het volgende:
Als Van Geel 12 tot 15 miljoen voor hem krijgt heeft ie fantastisch gehandeld. Na zo'n jaar krijg je niet gauw de hoofdprijs voor je spelers. Maar voor minder dan 10 mag ie echt niet weg.
Ga je nooit voor hem krijgen. Dan moet hij minimaal 8-12 doelpunten maken, aldus de zeiksnor.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 00:50 schreef hhh38 het volgende:
Als Van Geel 12 tot 15 miljoen voor hem krijgt heeft ie fantastisch gehandeld. Na zo'n jaar krijg je niet gauw de hoofdprijs voor je spelers. Maar voor minder dan 10 mag ie echt niet weg.
Ja na zo'n seizoen krijg je echt 15 miljoen voor hem. Denk dat hij voor 8-10 miljoen uiteindelijk weggaatquote:Op dinsdag 26 mei 2015 00:50 schreef hhh38 het volgende:
die wedstrijd hek gemist.quote:Op maandag 25 mei 2015 22:23 schreef Tortugal het volgende:
50 goals in 32 wedstrijden, ik voel m aankomen.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 06:48 schreef KingRadler het volgende:
Gio krijg Kazim weer aan het voetballen.
volgens Kazim had hij vorig jaar geen ideale voorbereiding gehad. Kazim 2.0 komt eraan
Die zal zich wel even achter de oortjes krabben. Had hij nou toch maar die clausule opgenomen dat hij er nog onder uit kon als EL-kwalificatie mis zou lopen.quote:
Dat is ie zeker wel waard ja. Hij is bv 2 klassen beter dan een Wijnaldum en die is misschien wel 12 miljoen waard.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 06:57 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Die zal zich wel even achter de oortjes krabben. Had hij nou toch maar die clausule opgenomen dat hij er nog onder uit kon als EL-kwalificatie mis zou lopen.
En Clasie? Met 10 miljoen mag je in de handjes klappen hoor.
Hahahaha. You made my day.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 07:04 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dat is ie zeker wel waard ja. Hij is bv 2 klassen beter dan een Wijnaldum en die is misschien wel 12 miljoen waard.
Wijnaldum en Clasie zijn allebei middelmaatquote:Op dinsdag 26 mei 2015 07:04 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dat is ie zeker wel waard ja. Hij is bv 2 klassen beter dan een Wijnaldum en die is misschien wel 12 miljoen waard.
maar wel een contract tot 2018, die speelt volgend seizoen gewoon nog bij Feyenoordquote:Op dinsdag 26 mei 2015 07:57 schreef tompsv18 het volgende:
Clasie gaat met de week slechter spelen. Als er een bod van 10 miljoen komt, moet Van Geel meteen akkoord gaan. Meer zit er echt niet in.
Als Van Geel vast blijft houden aan de vraagprijs van 18 miljoen, dan zeker ja. We hebben het hier natuurlijk maar over een middenvelder van de nummer 4 van de Eredivisie, die er niet eens in slagen zich te kwalificeren voor Europees voetbal. Daarnaast is het een verdedigend ingestelde middenvelder die zelden scoort of een assist geeft. Die leveren veel minder op dan aanvallend ingestelde spelers.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 08:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar wel een contract tot 2018, die speelt volgend seizoen gewoon nog bij Feyenoord
Op zich maakt die stand niet eens zoveel uit als de speler zelf zich uit de malaise had weten te onttrekken maar dat is ook niet het geval, 18 miljoen is dan erg veel maar wie weet is Koeman zo aardig.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 08:07 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Als Van Geel vast blijft houden aan de vraagprijs van 18 miljoen, dan zeker ja. We hebben het hier natuurlijk maar over een middenvelder van de nummer 4 van de Eredivisie, die er niet eens in slagen zich te kwalificeren voor Europees voetbal. Daarnaast is het een verdedigend ingestelde middenvelder die zelden scoort of een assist geeft. Die leveren veel minder op dan aanvallend ingestelde spelers.
Een hoop zinnen maar geen nieuws.. een journalistje van een Amsterdamse krant die waarschijnlijk nooit bij Feyenoord komt en op afstand wat dingen roept die wij allemaal al wetenquote:
Veel te kort door de bocht Pleun, je weet toch dat Gudde en die van der Kraan dikke vriendjes zijn? Als Telegraaf iets roept kan je er vanuit gaan dat het ergens bij de club weg komt.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 08:17 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Een hoop zinnen maar geen nieuws.. een journalistje van een Amsterdamse krant die waarschijnlijk nooit bij Feyenoord komt en op afstand wat dingen roept die wij allemaal al weten
Telegraaf is de laatste tijd sowieso het best ingevoerd. Nu is dat met het beschikbare arsenaal aan clubwatchers ook weer niet al te moeilijk...quote:Op dinsdag 26 mei 2015 08:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Veel te kort door de bocht Pleun, je weet toch dat Gudde en die van der Kraan dikke vriendjes zijn? Als Telegraaf iets roept kan je er vanuit gaan dat het ergens bij de club weg komt.
Dit word gewoon even gedropt, zodat iedereen even ziet dat van Geel hoog inzet etc.
Fer en Wijnaldum werden destijds allebei verkocht voor rond de 5 miljoen, met nog een 1-jarig contract en na een afgrijselijk slecht seizoen van Feyenoord. Ik vind Clasie zelf ook geen 18 miljoen waard.. voor Feyenoord erg nuttig en een aanjager maar geen heel bijzondere spelerquote:Op dinsdag 26 mei 2015 08:07 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Als Van Geel vast blijft houden aan de vraagprijs van 18 miljoen, dan zeker ja. We hebben het hier natuurlijk maar over een middenvelder van de nummer 4 van de Eredivisie, die er niet eens in slagen zich te kwalificeren voor Europees voetbal. Daarnaast is het een verdedigend ingestelde middenvelder die zelden scoort of een assist geeft. Die leveren veel minder op dan aanvallend ingestelde spelers.
Wist ik niet.. maar nu je het zegt.. die journalist komt bij het AD vandaan geloof ik dus dan wordt het weer wat logischerquote:Op dinsdag 26 mei 2015 08:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Veel te kort door de bocht Pleun, je weet toch dat Gudde en die van der Kraan dikke vriendjes zijn? Als Telegraaf iets roept kan je er vanuit gaan dat het ergens bij de club weg komt.
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 07:04 schreef Pedroso het volgende:
[..]
quote:Het seizoen van Feyenoord zit er na het 2-2 gelijkspel van afgelopen zondag tegen Heerenveen op. Weer een seizoen zonder prijs, waarbij de Rotterdammers zich ook niet wisten te plaatsen voor Europees voetbal. En dat doet pijn bij Feyenoord-icoon Willem van Hanegem, die vorig jaar zomer bedankte voor een rol van adviseur in De Kuip. 'De Kromme' blikt in zijn wekelijkse column in het AD terug op het teleurstellende seizoen van de club.
Niet alleen Rutten schuldig
Van Hanegem vindt dat niet alleen de inmiddels vertrokken trainer Fred Rutten de schuldige is voor het mislukte seizoen. "Er zitten toch ook commissarissen, directeuren en assistent-trainers die hadden kunnen ingrijpen? Alleen hebben ze daarboven niet het idee dat ze iets verkeerds doen. Daarom ziet het er dus niet naar uit dat het beter gaat worden."
Europa League
"Er is hard gewerkt, hoor je mensen zeggen. Dat is toch het eerste vereiste? Vooral omdat je als Feyenoord niet de klasse hebt die je zou moeten hebben, moet je je net zoals andere ploegen een slag in de rondte werken. Tegen Heerenveen werd inderdaad heel hard gewerkt, maar dat hadden ze ook tegen Go Ahead moeten doen. Want dan had je de punten wel gepakt en had Feyenoord zich gewoon voor de Europa League geplaatst."
Van Hanegem ergerde zich tijdens de wedstrijd tegen Heerenveen aan een deel van de supporters in de Kuip, die hun ploeg bleven aanmoedigen door te blijven zingen en klappen. "Alsof er niets aan de hand was. Leuk hoor, al die liedjes, maar dit is wel een voetbalclub. Je hebt dit seizoen helemaal niets gewonnen en je gaat voorlopig niets winnen ook. Zo reëel moet je zijn. Eens is de maat vol. Om je club zo te zien stuntelen, doet zo veel pijn."
Topclub
Toch kan Van Hanegem het deze supporters niet kwalijk nemen. "Ze weten niet beter. Alleen oudere supporters hebben nog meegemaakt dat deze club successen behaalde. Gelukkig behoor ik tot die mensen. Ik weet hoe mooi het is om met Feyenoord prijzen te pakken. Voor het geval we het zijn vergeten: Feyenoord was vroeger een bolwerk, een Europese topclub. Kijk eens wat daar nu nog van over is. Feyenoord eindigde dit seizoen 29 punten achter PSV, ja, 29 punten!"
Als er een bod komt van onder de ¤10 mln moet je gewoon de hoorn op de haak gooien. Leuk en aardig, ik wil geen ¤18 mln claimen, maar tussen de 12-15 mln mag het wel zijn voor een ervaren CVM (160+ eredivisie-wedstrijden) die international is, zich bij internationale wedstrijden (Sevilla/ AS Roma) ook onderscheidde, en nog tot de zomer van 2018 vast ligt...quote:Op dinsdag 26 mei 2015 07:57 schreef tompsv18 het volgende:
Clasie gaat met de week slechter spelen. Als er een bod van 10 miljoen komt, moet Van Geel meteen akkoord gaan. Meer zit er echt niet in.
Jup. Wordt weer terug ingevoerd.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 09:23 schreef Elan het volgende:
Toch maar weer terug naar de Verheijen methode?
Gudelj 6 miljoen denk je nou echt dat je voor Clasie in deze vorm het dubbele of zelfs driedubbele krijgtquote:Op dinsdag 26 mei 2015 09:25 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Als er een bod komt van onder de ¤10 mln moet je gewoon de hoorn op de haak gooien. Leuk en aardig, ik wil geen ¤18 mln claimen, maar tussen de 12-15 mln mag het wel zijn voor een ervaren CVM (160+ eredivisie-wedstrijden) die international is, zich bij internationale wedstrijden (Sevilla/ AS Roma) ook onderscheidde, en nog tot de zomer van 2018 vast ligt...
Dat ie niet scoort is niet zo een probleem, daar ligt zijn taak ook niet
En dat moet als een groot pluspunt gezien worden?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:01 schreef exile79 het volgende:
De enige kans voor Clasie om met Dirkie te spelen is komend jaar.
Goede analyse, al ben ik het niet helemaal eens met die geweldige ballen. Hij ziet regelmatig dingen die 99% van de eredivisiespelers niet zien en geeft af en toe echt fantastische passes waarmee spelers (bijna) alleen voor de keeper komen te staan. Maar als je die passes wil geven moet er wel iemand zijn met een goede loopactie.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:00 schreef Lastpost het volgende:
Clasie vertrekt gewoon, alleen voor hoeveel is de vraag. Denk dat je blij mag zijn met een bedrag boven de 10 miljoen. Geen goed schot, scoort amper, geeft ook weinig assists of geweldige ballen en heeft altijd iemand naast zich nodig die fysiek sterker is.
Heeft logischerwijs ook genoeg pluspunten, maar het is niet alsof we de jonge Pirlo of Kroos hebben rondlopen hier. Ben zelfs blij als ie vertrekt, niet omdat ik het geen geweldige speler vind voor die positie, maar puur omdat we andere posities hebben die belangrijker zijn en de miljoenen broodnodig zijn.
Hij heeft een prima overzicht hoor en geeft af en toe een bal waarvan je denkt, tering dat zie je niet vaak in de Eredivisie. Maar het is gewoon te weinig, ook Clasie gaat te vaak voor de veilige optie en tuurlijk heeft dat ook te maken met zijn medespelers en zal een Tadic zo'n bal beter op waarde schatten en betere 'runs' maken dan een Boëtius. Maar ik denk dat het ook gewoon een typische speler is voor een team als Napoli, Schalke of Southampton. Net onder de top in de grote competities.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Goede analyse, al ben ik het niet helemaal eens met die geweldige ballen. Hij ziet regelmatig dingen die 99% van de eredivisiespelers niet zien en geeft af en toe echt fantastische passes waarmee spelers (bijna) alleen voor de keeper komen te staan. Maar als je die passes wil geven moet er wel iemand zijn met een goede loopactie.
Ja, met goede spelers voor zich, gaat het aantal (pre-)assists van Clasie echt heel hard toenemen. Hij weet het tempo van zijn steekpasses en eindpunt van zijn hoge voorzetten uitermate goed in te schatten.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Goede analyse, al ben ik het niet helemaal eens met die geweldige ballen. Hij ziet regelmatig dingen die 99% van de eredivisiespelers niet zien en geeft af en toe echt fantastische passes waarmee spelers (bijna) alleen voor de keeper komen te staan. Maar als je die passes wil geven moet er wel iemand zijn met een goede loopactie.
Het lijkt me wel waarschijnlijker dat ie daardoor wordt aangetrokken dan door Barca bijvoorbeeld, die zal toch wel net wat meer houvast willen hebben.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:11 schreef Lastpost het volgende:
Maar ik denk dat het ook gewoon een typische speler is voor een team als Napoli, Schalke of Southampton. Net onder de top in de grote competities.
Dat is wel zijn kracht al vind ik dat hij wel altijd ruimte nodig heeft om die pass te geven, onder druk wordt het al een stuk moeilijker en wegdraaien kan hij nietquote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:16 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ja, met goede spelers voor zich, gaat het aantal (pre-)assists van Clasie echt heel hard toenemen. Hij weet het tempo van zijn steekpasses en eindpunt van zijn hoge voorzetten uitermate goed in te schatten.
Verder kan hij erg snel omschakelen na balverovering, staat ie positioneel erg goed, en wint veel duels. Alleen zouden de mensen voor hem meer moeten scoren, nogmaals, dat is zijn taak niet. Hij probeert het de laatste 2 seizoenen wel steeds vaker te forceren met afstandsschoten, maar dat vind ik eerder storend dan dat ik het toejuich
Tuurlijk! Is één van z'n grote helden. Ik geloof daar graag in.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:04 schreef Downwards het volgende:
[..]
En dat moet als een groot pluspunt gezien worden?
Hij zal zijn werklust zeker prijzen, maar verder ga je ook maar met een hele gemiddelde speler spelen (en ploeteren in De Eredivisie). Het is niet alsof je nog een jaartje met iemand als Pirlo of Paul Scholes mag spelen.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:22 schreef exile79 het volgende:
[..]
Tuurlijk! Is één van z'n grote helden. Ik geloof daar graag in.
Barca? Nou nee dat is echt te hoog gegrepen hoor ook met een tussenstopquote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:19 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Het lijkt me wel waarschijnlijker dat ie daardoor wordt aangetrokken dan door Barca bijvoorbeeld, die zal toch wel net wat meer houvast willen hebben.
Maar persoonlijk denk ik dat hij zich ook bij een Barca (waarschijnlijk het slimst via een tussenstap Napoli/Schalke/Southampton) wel staande zou kunnen houden. Met zoveel (slim)bewegende mensen voor hem, is het natuurlijk veel makkelijker voor Clasie om de juiste pass te geven. Net wat je zegt dat Tadic al slimmer loopt, denk ik dat hoe beter de spelers voor hem zijn, hoe beter Clasie uit de verf komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |