quote:Op zondag 24 mei 2015 21:03 schreef klaasweetalles het volgende:
een schone lei in je reet man\
wat een gay tt
Ik had een zeer interessante discussie met Scrummie. Ik raad je zeker aan die even te lezen.quote:Op zondag 24 mei 2015 21:03 schreef Bombvis het volgende:
Afgelopen topics nog wat gemist of kan ik die gewoon overslaan?
mooi toch scheelt een hoop wedstrijden en een hoop inspanningen die andere clubs dan wel zullen hebben, kan voordelig zijnquote:
Eigenlijk geven de twee posts boven je een mooie samenvatting.quote:Op zondag 24 mei 2015 21:03 schreef Bombvis het volgende:
Afgelopen topics nog wat gemist of kan ik die gewoon overslaan?
Nu wordt Feyenoord zeker kampioen ja. Dat kan niet meer anders.quote:Op zondag 24 mei 2015 21:04 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
mooi toch scheelt een hoop wedstrijden en een hoop inspanningen die andere clubs dan wel zullen hebben, kan voordelig zijn
Had al zo'n vermoeden, dan ga ik mij de moeite besparenquote:Op zondag 24 mei 2015 21:05 schreef Kolasnoc het volgende:
[..]
Eigenlijk geven de twee posts boven je een mooie samenvatting.
Slimquote:Op zondag 24 mei 2015 21:05 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Had al zo'n vermoeden, dan ga ik mij de moeite besparen
jullie hebben vandaag gelijk gespeeld tegen heerenveenquote:Op zondag 24 mei 2015 21:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Oh, dit is nieuw voor me. Van wie heb je dat?
Wat vervelend, was compleet langs me heengegaan.quote:Op zondag 24 mei 2015 21:06 schreef Tyron het volgende:
[..]
jullie hebben vandaag gelijk gespeeld tegen heerenveen
en de wedstrijd daarvoor verloren
dusja daarom geen europees voetbal voor feyenoord nadat jullie onder az zijn geëindigd
ja snap ikquote:Op zondag 24 mei 2015 21:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wat vervelend, was compleet langs me heengegaan.
Sinds de wedstrijd van Go Ahead Eagles.quote:Op zondag 24 mei 2015 21:09 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja snap ik
OP is ook al een tijdje niet geupdate
apart
Wordt deze week weer up to Date gemaakt.quote:Op zondag 24 mei 2015 21:09 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja snap ik
OP is ook al een tijdje niet geupdate
apart
geen enkele club behalve psv heeft europees voetbalquote:Op zondag 24 mei 2015 21:06 schreef Tyron het volgende:
[..]
jullie hebben vandaag gelijk gespeeld tegen heerenveen
en de wedstrijd daarvoor verloren
dusja daarom geen europees voetbal voor feyenoord nadat jullie onder az zijn geëindigd
*belandtquote:Op zondag 24 mei 2015 21:12 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
geen enkele club behalve psv heeft europees voetbal
de rest mag domme kwalificatie wedstrijden voordat je maar in een toernooi beland....
jij bent zeker zo een vmbo studentje?quote:
Groningen...quote:Op zondag 24 mei 2015 21:12 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
de rest mag domme kwalificatie wedstrijden voordat je maar in een toernooi beland....
Groningen is al zeker van de groepsfasequote:Op zondag 24 mei 2015 21:12 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
oke goed van zequote:Op zondag 24 mei 2015 21:16 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Groningen is al zeker van de groepsfase
Speelde vandaag weer prima ja. Paar ongelukkige momenten, maar ook veel goede. Vraag mij alleen af of die volgend jaar gaat spelen, dan zou Kuyt in de spits moeten en dan Achahbar op 10?quote:Op zondag 24 mei 2015 21:14 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ben benieuwd naar Bilal komend seizoen!
Waarom heeft die gast dan een heel jaar op de tribune gezetenquote:Op zondag 24 mei 2015 21:14 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ben benieuwd naar Bilal komend seizoen!
#schuldvanfredsjquote:Op zondag 24 mei 2015 21:19 schreef Adames het volgende:
[..]
Waarom heeft die gast dan een heel jaar op de tribune gezeten
ik heb er even naar gezocht en feyenoord verloor toen met 0-1quote:Op zondag 24 mei 2015 21:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sinds de wedstrijd van Go Ahead Eagles.
Is er toen wat aparts gebeurd ofzo?
Dat jij je eigenwaarde ontleent aan de prestaties van je favoriete voetbalclub wil natuurlijk niet zeggen dat iedereen zo in het leven staat.quote:Op zondag 24 mei 2015 21:19 schreef Loveless85 het volgende:
En das nog steeds meer dan Feyenoord, Klaas. Dat moet pijn doen. Kan je het nu bagatelliseren, maar zo'n ineenstorting is gewoon kansloos, zeker als je vervolgens niet verder komt dan een gelijkspel en verliespartij tegen de nummer 7.
Kan ik ook echt niet begrijpen...quote:Op zondag 24 mei 2015 21:19 schreef Adames het volgende:
[..]
Waarom heeft die gast dan een heel jaar op de tribune gezeten
helemaal nietquote:Op zondag 24 mei 2015 21:19 schreef Loveless85 het volgende:
En das nog steeds meer dan Feyenoord, Klaas. Dat moet pijn doen. Kan je het nu bagatelliseren, maar zo'n ineenstorting is gewoon kansloos, zeker als je vervolgens niet verder komt dan een gelijkspel en verliespartij tegen de nummer 7.
Zekerquote:Op zondag 24 mei 2015 21:34 schreef Lastpost het volgende:
Leuk en aardig maar dit resultaat (Play-offs moeten spelen en geen EL) is gewoon beschamend. Maar nu even niets en straks met een aantal nieuwe jongens een team smeden dat vooruit kan de komende jaren.
Maar de titel wil ik nu niet meer horen vanuit het bestuur.
Nationaal ben je ook geen moment in aanmerking gekomen voor prijzen hèquote:Op zondag 24 mei 2015 21:30 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
helemaal niet
Ben benieuwd hoeveel clubs straks de kwalificaties door gaan komen
Zal me ook helemaal niets verbazen als ajax na 2 kwalificatie rondes eruit ligt
Is gewoon het nivo van het nederlands voetbal
beter beperken tot nationaal vlak is mijn motto
europees komen we teveel kwaliteit tekort op dit moment
Ik ben voor een opstelling met 10 man uit de eigen jeugdquote:Op zondag 24 mei 2015 21:43 schreef Pleun2011 het volgende:
We leken goed bezig de afgelopen jaren maar doorgroeien zit er voorlopig niet in.. zo'n slecht seizoen leidt tot minder transferopbrengsten en dus minder geld om de selectie te versterken. En spelers in wie Feyenoord interesse heeft zullen ook laten meewegen dat we geen Europees voetbal spelen in hun keuze. Vandaag stonden er 7 spelers uit de eigen opleiding in de basis. Op zich positief, maar het zijn er teveel.. de spelers die uit de opleiding komen zijn teveel middelmaat. Dan krijg je dus een seizoen als dit..
Hij had vandaag al een betere opstelling gemaakt dan rutte heel het seizoen....quote:Op zondag 24 mei 2015 21:49 schreef Downwards het volgende:
Oh ja, nu gaan we de hele zomer horen dat ze met een schone lei gaan beginnen, dat er een frisse start wordt gemaakt, dat Gio dan eindelijk het team naar zijn hand kan zetten.
Ik wil gewoon een ploeg met spelers die goed genoeg zijn en als deze niet in de eigen jeugd voorhanden zijn dan moeten ze worden gekocht.quote:Op zondag 24 mei 2015 21:46 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik ben voor een opstelling met 10 man uit de eigen jeugd
Feyenoord heeft geen geld te besteden, dus worden er een stuk of 100 spelers de afgelopen 10 jaar gekocht die geen fuk toevoegen. Beter een jeugdspeler opleiden dan.quote:Op zondag 24 mei 2015 21:50 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een ploeg met spelers die goed genoeg zijn en als deze niet in de eigen jeugd voorhanden zijn dan moeten ze worden gekocht.
Verheijen is een zelfingenomen kerel maar hij zou best eens gelijk kunnen hebben..quote:‘Het Rutten-effect is voor de allergrootste domoren duidelijk geworden’
Zondag, 24 mei 2015 om 21:39
Raymond Verheijen waarschuwde er bij de aanstelling van Fred Rutten als trainer van Feyenoord al voor dat de teams van Rutten in de laatste maanden van het seizoen ‘structureel wegzakken’. Volgens de inspanningsfysioloog en oud-trainer van Jong Feyenoord is dat het gevolg van het feit dat Rutten ‘lang en vaak’ traint.
Verheijen keek zondag naar de play-offwedstrijd tussen Feyenoord en sc Heerenveen (2-2) en zag hoe de Rotterdamse krachten in de verlenging wegvloeiden: “'Door alle blessures en krampgevallen vanmiddag is het Fred Rutten-effect nu zelfs voor de allergrootste domoren in het voetballen duidelijk geworden”, schrijft hij op zijn account op Twitter.
“Maar Rutten is slechts één voorbeeld. Veel trainers zijn onkundig op dit vakgebied. Na twee seizoenen periodiseren door Jean-Paul van Gastel stelt Ronald Koeman ook een onkundige conditietrainer aan: Feyenoords slechtste competitiestart ooit”, gaat Verheijen verder. “En Frank de Boer gaat na vier titels ineens harder trainen dan voorheen: slechtste competitiestart ooit en in januari gaat hij weer de fout in.”
“Door de onkunde van deze ongeschoolde trainers steeds maar weer bloot te leggen, zal langzaam maar zeker de lat omhoog gaan in het voetballen. Het gebrek aan intelligentie en analytisch vermogen zal altijd een probleem blijven in het voetballen. Tegen domheid is geen kruid gewassen”, besluit Verheijen.
Dat is wel zo maar je kan ook te ver doorschieten.. spelers als Nelom..Manu.. en Vilhena en Boetius dit seizoen..allemaal uit de eigen jeugd maar je komt er niet verder mee. Dan moet je verder kijken als club.. binnen het beschikbare budget uiteraardquote:Op zondag 24 mei 2015 21:54 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Juist de jeugdopleiding maakte het verschil.
Europese wedstrijden gaf jullie dit seizoen nog iets te vieren.quote:Op zondag 24 mei 2015 21:30 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
helemaal niet
Ben benieuwd hoeveel clubs straks de kwalificaties door gaan komen
Zal me ook helemaal niets verbazen als ajax na 2 kwalificatie rondes eruit ligt
Is gewoon het nivo van het nederlands voetbal
beter beperken tot nationaal vlak is mijn motto
europees komen we teveel kwaliteit tekort op dit moment
Wie hadden er dan voor die spelers in de plaats moeten staan...quote:Op zondag 24 mei 2015 21:56 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat is wel zo maar je kan ook te ver doorschieten.. spelers als Nelom..Manu.. en Vilhena en Boetius dit seizoen..allemaal uit de eigen jeugd maar je komt er niet verder mee. Dan moet je verder kijken als club.. binnen het beschikbare budget uiteraard
Dat klopt, daarom zou Feyenoord eens iets aan hun scouting moeten doen.quote:Op zondag 24 mei 2015 22:01 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Wie hadden er dan voor die spelers in de plaats moeten staan...
want al die spelers die dan wel gehaald worden zijn niet beter als deze spelertjes..
FeYenoord haalt spelers uit de nederlandse markt, maar dat zijn echt helemaal geen bijzondere spelers, want in nederland lopen er helemaal geen bijzondere spelers meer rond.
Ik vind PSV ook niets bijzonders en dat bleek ook wel in de Europese wedstrijden.. toen kwamen ze tekort. Maar voor Nederlandse begrippen steken ze er wel bovenuit.. De Jong is ook een spits die van een ander kaliber is als wat wij hebben lopenquote:Het is gewoon allemaal domme middelmaat. Zelfs psv heeft buiten wijnaldum en depay gewoon een middelmatig elftal. Alleen zij hadden dan wel 22 spelers in huis waarmee ze een competitie konden winnen. PSV is toch ook gewoon een midelmatig elftal? Dat is echt helemaal niets bijzonders.
Bijna elke eredivisieclub heeft een betere spits dan ons rondlopenquote:Op zondag 24 mei 2015 22:08 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat klopt, daarom zou Feyenoord eens iets aan hun scouting moeten doen.
[..]
Ik vind PSV ook niets bijzonders en dat bleek ook wel in de Europese wedstrijden.. toen kwamen ze tekort. Maar voor Nederlandse begrippen steken ze er wel bovenuit.. De Jong is ook een spits die van een ander kaliber is als wat wij hebben lopen
niet mee eensquote:Op zondag 24 mei 2015 22:08 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat klopt, daarom zou Feyenoord eens iets aan hun scouting moeten doen.
[..]
Ik vind PSV ook niets bijzonders en dat bleek ook wel in de Europese wedstrijden.. toen kwamen ze tekort. Maar voor Nederlandse begrippen steken ze er wel bovenuit.. De Jong is ook een spits die van een ander kaliber is als wat wij hebben lopen
Utrecht - Haller.quote:Op zondag 24 mei 2015 22:14 schreef Henrys het volgende:
[..]
Bijna elke eredivisieclub heeft een betere spits dan ons rondlopen
ADO - Kramer
Heerenveen - Uth
Groningen - De Leeuw
PEC - Necid
Vitesse - Traore
Cambuur - Ogbeche
Zijn allemaal veel en veel beter dan Kazim en Te Vrede. Achahbar heeft te weinig gespeeld
Je vergeet Guardado, de Jong en Willems dan heb je 5 spelers oftewel de helft van je veldspelers die beter zijn dan middelmaat.quote:Op zondag 24 mei 2015 22:01 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Het is gewoon allemaal domme middelmaat. Zelfs psv heeft buiten wijnaldum en depay gewoon een middelmatig elftal. Alleen zij hadden dan wel 22 spelers in huis waarmee ze een competitie konden winnen. PSV is toch ook gewoon een midelmatig elftal? Dat is echt helemaal niets bijzonders.
Dat vind jij dat ze boven middelmaat zijn, maar ik niet.quote:Op zondag 24 mei 2015 22:21 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je vergeet Guardado, de Jong en Willems dan heb je 5 spelers oftewel de helft van je veldspelers die beter zijn dan middelmaat.
Man, man, man.quote:Op zondag 24 mei 2015 22:01 schreef klaasweetalles het volgende:
Het is gewoon allemaal domme middelmaat. Zelfs psv heeft buiten wijnaldum en depay gewoon een middelmatig elftal. Alleen zij hadden dan wel 22 spelers in huis waarmee ze een competitie konden winnen. PSV is toch ook gewoon een midelmatig elftal? Dat is echt helemaal niets bijzonders.
Willems gaat PSV volgend seizoen heel wat miljoenen opleveren.quote:Op zondag 24 mei 2015 22:28 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Dat vind jij dat ze boven middelmaat zijn, maar ik niet.
Voor Nederlandse begrippen zijn ze goed, voor buitenlandse begrippen in betere competities denk ik dat ze het heel moeilijk gaan krijgen.Finbogason van Heerenveen schoot er vorig jaar meer als 25 in, maar zit nu gewoon ergens op de bank, en ik kan nog wel effe doorgaan met voorbeelden ook van psv spelers die uitblonken maar in het buitenland overal op de bank zitten. Ook ajax spelers.
Conclusie: als je uitblinkt in Nederland zegt dat helemaal niets.
Ze zijn te goed voor Nederland maar voor het buitenland missen ze kwaliteiten.
Wat denk je nou? Dat een buitenlandse club snel Willems wil gaan halen, die als een blinde met de bal naar voren rent en drie man passeert en vervolgens een gat in de defensie achterlaat......NOWAY.
precies wat ik zegquote:Op zondag 24 mei 2015 22:32 schreef Lastpost het volgende:
PSV heeft voor Eredivisie begrippen gewoon een prima elftal met enkele spelers die erboven uitsteken.
Je 2de zin spreekt het eerste tegen.quote:Op zondag 24 mei 2015 22:35 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
precies wat ik zeg
ze hebben 22 eredivisie waardige speler met gemiddelde spelers.
Geen toppers.
nee hoor helemaal nietquote:
Wat praat jij een onzin zeg, echt waar.quote:Op zondag 24 mei 2015 22:35 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
precies wat ik zeg
ze hebben 22 eredivisie waardige speler met gemiddelde spelers.
Geen toppers.
De meeste nederlandse ploegen hebben geen 22 eredivisiewaardige spelers, zelfs ajax niet dit seizoen.
Hij zegt dat er een paar boven uitsteken, daarna zeg jij dat hij precies zegt wat jij zegt, maar jij zegt dat het allemaal middelmaat is.quote:Op zondag 24 mei 2015 22:37 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
nee hoor helemaal niet
nederland is 1 van de zwakste competities in europa op dit moment
1 oog is koning in het land van blinden
Take a break.quote:Op zondag 24 mei 2015 22:37 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
nee hoor helemaal niet
nederland is 1 van de zwakste competities in europa op dit moment
1 oog is koning in het land van blinden
Of ze er bovenuit steken zullen we volgend seizoen weer zien in de Champions League waar ze voor de kerst eruit vliegen. Dan mag jij die spelers weer lekker toppers gaan noemenquote:Op zondag 24 mei 2015 22:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hij zegt dat er een paar boven uitsteken, daarna zeg jij dat hij precies zegt wat jij zegt, maar jij zegt dat het allemaal middelmaat is.
Of hap ik nu?
12 miljoen voor deelname. Dan mag je wel spreken van toppers, ja. Al verliezen ze alles met 22-0quote:Op zondag 24 mei 2015 22:40 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Of ze er bovenuit steken zullen we volgend seizoen weer zien in de Champions League waar ze voor de kerst eruit vliegen. Dan mag jij die spelers weer lekker toppers gaan noemen
Ja want ik vind ze toppers voor niveau CL.quote:Op zondag 24 mei 2015 22:40 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Of ze er bovenuit steken zullen we volgend seizoen weer zien in de Champions League waar ze voor de kerst eruit vliegen. Dan mag jij die spelers weer lekker toppers gaan noemen
quote:Op zondag 24 mei 2015 22:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja want ik vind ze toppers voor niveau CL.
Je praat echt een partij onzin bij elkaar, niet te geloven.quote:Op zondag 24 mei 2015 22:40 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ach, ze kunnen nog altijd Kuyt daar neerzetten.quote:Op zondag 24 mei 2015 22:48 schreef BadderHaring het volgende:
Zelfs Dijks wil niet naar Feyenoord.
Nuff said.
Veel slechter dan Nelom/Wilkshere kan nietquote:
Luister goser, jij snapt het allemaal niet zo snel he..quote:Op zondag 24 mei 2015 22:47 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je praat echt een partij onzin bij elkaar, niet te geloven.
Je zegt eerst dat Feijenoord in de ontmoetingen met PSV de betere ploeg was, maar dat ondanks dat PSV kampioen is, en Feijenoord geen Europees voetbal haalt.
Dan zeg je dat PSV een middelmatige ploeg is, en dat ze Europees te kort komen.
Kun je me vertellen waarom dat relevant is?
PSV heeft spelers die in de competitie het verschil kunnen maken. Een "blinde" Willems die 13 assists geeft bijv. Of een middelmatige Guardado met meer dan 100 caps in het Mexicaanse elftal. Of een spits die er 20+ maakt.
Wie bij Feijenoord kunnen dat? Want als het middelmaat is, zullen er meerdere teams zijn met dat soort spelers.
Tevens grapjes maken over een vroegtijdige uitschakeling van PSV in de CL is niet echt slim op de dag dat je club naast Europees voetbal grijpt. Iets wat PSV in nog geen 40 jaar is overkomen met hun middelmaat.
Zou me niet verbazen als Feyenoord nu voor hem gaat.. Weet verder niet wat ik van Dijks moet vinden.. alles beter dan Nelom inderdaad.quote:
Dijks kan totaal niet koppen en is positioneel ook niet sterk. Leuk voor de middenmoot, maar geen speler voor de Nederlandse (sub)top.quote:Op zondag 24 mei 2015 22:57 schreef Henrys het volgende:
Van Anholt, Chery , Dijks , Kramer,Tighdaouni zouden we allemaal erg goed kunnen gebruiken en zijn allemaal met Feyenoord in verband gebracht.
Middenmoot? Uitstekend Feyenoord speler dus.quote:Op zondag 24 mei 2015 23:00 schreef Downwards het volgende:
[..]
Dijks kan totaal niet koppen en is positioneel ook niet sterk. Leuk voor de middenmoot, maar geen speler voor de Nederlandse (sub)top.
Al zou hij wat beter dan Nelom zijn, dan nog zou het een miskoop betekenen.
quote:Op zondag 24 mei 2015 23:16 schreef Vjenne12345 het volgende:
Maar jullie hebben wel het beste veld, publiek () , en jeugdopleiding. Daar win je verder niks mee maar ach...
Je hebt het er maar druk mee. Doet de grafsfeer in de Arena zo'n pijn?quote:Op zondag 24 mei 2015 23:16 schreef Vjenne12345 het volgende:
Maar jullie hebben wel het beste veld, publiek () , en jeugdopleiding. Daar win je verder niks mee maar ach...
Fenerbahce was geschorst hè de afgelopen jaren, hij is het gewendquote:Op zondag 24 mei 2015 23:25 schreef eight het volgende:
Maar goed dat Kuyt al getekend heeft. Die kan zich vast niet meer herinneren wanneer hij voor het laatst niet heeft meegedaan aan de Europese leagues
Zul je zien dat van Geel volledig content is met kuyt, Anas en Kazimquote:Op zondag 24 mei 2015 22:59 schreef Tomatenboer het volgende:
Gelukkig, dit seizoen zit er weer op.
Nu kan Van Geel meteen beginnen met het aantrekken van een scorende spits, een middenvelder (voor als Clasie vertrekt), een linksback en een verdedigende stand-in voor Van Beek en Kongolo.
Hopelijk heeft hij van afgelopen zomer geleerd, anders wachten we weer tot september op een stel 2e keuzes en een veredelde Charisteas / Kazim aankoop.
Waarom willen mensen nog een scorende spits? Dat zijn de duurste spelers en die hebben we al met Kuyt en Achahbar. Liever dat er nog een goede linksbuiten wordt gehaald. Dan ben je niet afhankelijk van de fragiele vorm van Boëtius en Bilal. Voor de rest eens met je aankopen.quote:Op zondag 24 mei 2015 22:59 schreef Tomatenboer het volgende:
Gelukkig, dit seizoen zit er weer op.
Nu kan Van Geel meteen beginnen met het aantrekken van een scorende spits, een middenvelder (voor als Clasie vertrekt), een linksback en een verdedigende stand-in voor Van Beek en Kongolo.
Hopelijk heeft hij van afgelopen zomer geleerd, anders wachten we weer tot september op een stel 2e keuzes en een veredelde Charisteas / Kazim aankoop.
Ah, mooi.quote:Op zondag 24 mei 2015 23:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Fenerbahce was geschorst hè de afgelopen jaren, hij is het gewend
twitter:RobSchoof twitterde op zondag 24-05-2015 om 18:21:03Schade voor #Feyenoord enorm: weg Europees voetbal, weg Clasie, vermoedelijk, spelers en Giovanni van Bronckhorst aangeslagen de zomer in. reageer retweet
De joden van de NRC smullen ook mee.twitter:RobSchoof twitterde op zondag 24-05-2015 om 18:32:12Tot zover dus, het zestiende tussenjaar van #Feyenoord. #FEYHEE reageer retweet
Vorige wedstrijd inderdaad een buitenspeldoelpunt tegen, maar vandaag terecht doelpunt van El Ahmadi afgekeurd. Niet alleen vanwege dat handje, maar hij haakte die gozer ook nog eens.quote:Op zondag 24 mei 2015 23:34 schreef Vasion het volgende:
Het voetbal was iig weer eens heerlijk, het publiek was fantastisch, alleen het probleem heel het seizoen is het scorend vermogen.
In deze play offs was de scheids echt dramatisch, buitenspel goal en die uberjood Blom die een goal annuleert in de 85e minuut.
Ik klaag echt nooit over een scheids, maar die Blom was echt pro Heerenveen vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |