De vrouw van Patrese vond het nog minder leuk om een rondje mee te rijdenquote:Op maandag 25 mei 2015 00:15 schreef Xylos het volgende:
[..]
Kan gespeeld zijn ja, maat ik vind het ook nooit prettig om naast de chauffeur te zitten omdat je dan geen controle hebt. Jos is ook al een dagje ouder aan het worden hè.
1 ding zeg ik, ene Schumacher had in zijn begin jaren precies zo geracet als Max Verstappen gister deed. Daar doet Max me namelijk ook aan denken, Max is trouwens in zijn hele jaar in de formule 3 slechts 1 keer in aanraking gekomen met een andere coureur. En zoals gister, och daar leert hij ook weer van.quote:Op maandag 25 mei 2015 09:52 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Alles best, maar uiteindelijk moet je gewoon punten rijden in plaats van een cascadeur zijn.
Zelfs Jackie Stewart heeft dat geleerd.
Mwa, als het team zo graag die punten wil kunnen ze natuurlijk tijdens de pitstop eens normaal de banden wisselen en daar geen 35 seconden over doen, dan had Max met weinig risico meerdere punten kunnen pakken in plaats van met veel risico mogelijk 1 punt.quote:Op maandag 25 mei 2015 09:57 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Heb jij enig idee hoeveel geld er met die punten gemoeid gaan?
Het gaat tijd worden dat hij die punten bij elkaar rijdt. Met rijke sponsoren kan hij het niet redden. Zoals Maldonado of dat soort jongens.
Ja,quote:Op maandag 25 mei 2015 10:14 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Mwa, als het team zo graag die punten wil kunnen ze natuurlijk tijdens de pitstop eens normaal de banden wisselen en daar geen 35 seconden over doen, dan had Max met weinig risico meerdere punten kunnen pakken in plaats van met veel risico mogelijk 1 punt.
Waarom niet?quote:Op maandag 25 mei 2015 10:18 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Ja,
dat zullen ze wel expres gedaan hebben. Het is goed met jou. Dit draagt niet echt bij aan de discussie.
Technisch mankement? de banden konden er gewoon af en op, het lukte alleen niet zo blijkbaar.quote:Op maandag 25 mei 2015 10:21 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Omdat je een technisch mankement met een rijdersfout vergelijkt?
Juist bij Red Bull kijken ze verder dan hun neus lang is. Het aantal punten is afhankelijk van verschillende factoren. De coureur is er een van, maar het team ook. Zonder de problemen met Renault en pitstops had Max nu gewoon minimaal 15 punten gehad.quote:Op maandag 25 mei 2015 10:18 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Ja,
dat zullen ze wel expres gedaan hebben. Het is goed met jou. Dit draagt niet echt bij aan de discussie.
Maar pech in de pitbox heeft juist grote invloed op de strategie, het doel is natuurlijk om in de punten te eindigen, niet om op p11 of lager te eindigen.quote:Op maandag 25 mei 2015 10:23 schreef IBAZ het volgende:
[..]
We hebben het hier over de rijders-strategie. Niet over pech in de pitbox.
Ah okay. Had ik even gemist, dan zullen ze het inderdaad wel expres gedaan hebben, dat zal Max leren.quote:Op maandag 25 mei 2015 10:23 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Technisch mankement? de banden konden er gewoon af en op, het lukte alleen niet zo blijkbaar.
Hij lag op dat moment 11e, hij had nog geen punten. En waarom? Door die pitstop, die kostte wel punten.quote:Op maandag 25 mei 2015 10:28 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ah okay. Had ik even gemist, dan zullen ze het inderdaad wel expres gedaan hebben, dat zal Max leren.![]()
Deze actie kost het team punten. De andere uitvalbeurten kan Max niets aan doen die staan op konto van Renault.
Het is een complot.quote:Op maandag 25 mei 2015 10:31 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hij lag op dat moment 11e, hij had nog geen punten. En waarom? Door die pitstop, die kostte wel punten.
...quote:Op maandag 25 mei 2015 10:31 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hij lag op dat moment 11e, hij had nog geen punten. En waarom? Door die pitstop, die kostte wel punten.
En over Nast is Mercedes ook heel goed over aan het twitterenquote:Op maandag 25 mei 2015 10:10 schreef IBAZ het volgende:
stand rookies 2015.
Nasr 16
Sainz 9
Max 6
At the end of the day wordt hier naar gekeken.
Dit draagt echt niets bij aan de discussie.quote:
Hij was dan ook niet bezig om in te halen. Dat Grosjean de binnenkant verdedigt en eerder het gas los laat, daar kan Max weinig aan doen.quote:Op maandag 25 mei 2015 10:33 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
...
Max is toch zo'n ster in inhalen? Hij had nog 14 rondes.
Kom op, als dit echt zo was, en het had gevaarlijk geweest oid, had de FIA toch nooit die straffen uitgedeeld aan Max?quote:Op maandag 25 mei 2015 10:40 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hij was dan ook niet bezig om in te halen. Dat Grosjean de binnenkant verdedigt en eerder het gas los laat, daar kan Max weinig aan doen.
Ik heb sinds gisteren geleerd dat als iemand achterop iemand crashed, de achterste altijd de straf krijgt. Dus dat zegt in feite niets over de schuldvraag. Wmb was het gewoon een race-incident. Max was aan het pushen, Grosjean was aan het verdedigen. Max remt vijf meter later, Grosjean vijf meter eerder. Dan krijg je dit. Part of the game, dit is racen.quote:Op maandag 25 mei 2015 10:41 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Kom op, als dit echt zo was, en het had gevaarlijk geweest oid, had de FIA toch nooit die straffen uitgedeeld aan Max?
Wat is dit voor rare regelquote:Op maandag 25 mei 2015 10:43 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik heb sinds gisteren geleerd dat als iemand achterop iemand crashed, de achterste altijd de straf krijgt. Dus dat zegt in feite niets over de schuldvraag. Wmb was het gewoon een race-incident. Max was aan het pushen, Grosjean was aan het verdedigen. Max remt vijf meter later, Grosjean vijf meter eerder. Dan krijg je dit. Part of the game, dit is racen.
Dit was sarcastisch bedoelt. Het idee alleen al dat ze in de pit iemand expres of door onachtzaamheid benadelen is van de zotte.quote:Op maandag 25 mei 2015 10:37 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dit draagt echt niets bij aan de discussie.
Moet Grosjean de deur open zetten?quote:Op maandag 25 mei 2015 10:49 schreef S95Sedan het volgende:
Je kan zeggen wat je wil van Max maar uiteindelijk willen de mensen dit zien. Pech hebben met Maldonado in het begin hebben en net die hoek eraf rijden. Vervolgens met de stop weer enorme pech hebben en 30seconde verliezen.
Uiteindelijk naar supersoft wisselen en gewoon achter Vettel kunnen blijven plakken Bottas inhalen op die manier en zelfs een gat laten vallen en weer terug dicht rijden, 2-3seconde per rondje sneller rijden dan de persoon voor je.
Dat zo'n lul als Grosjean dan het gas loslaat eerst naar buiten (links) gaat en vervolgens weer naar binnen (rechts), hij wist dat hij flink sneller was en dan neem je als coureur het risico door dat soort geintjes te flikken.
De FIA zijn gewoon een stelletje incompetente prutsers. Racet er eens een keer wel iemand straffen ze het op zo'n manier af. Maar dan moet er weer een voorbeeld gesteld worden ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |