Dat dus.quote:Op maandag 25 mei 2015 02:45 schreef Fer het volgende:
Hij zal ervan leren en volgende keer pakt ie Grosjean met een schijnbeweging buitenom.
Hier wordt alle vorm van kritiek meteen weggehaald. Censuur!quote:Op maandag 25 mei 2015 00:53 schreef Nattekat het volgende:
Wow... De reacties op het FP bericht over die straf... Dan ben ik echt blij dat hier wat actiever gemod wordt
Niet normaal hoe veel Max-bashers daar zitten.
Wat heeft dit met de race te maken?quote:Op maandag 25 mei 2015 03:05 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Hier wordt alle vorm van kritiek meteen weggehaald. Censuur!
Op de FP ook weer dezelfde figuren als hier die er keihard tegenin gaan_!!!
Volgende keer is het geen Monaco meer, dus volop ruimte om in te halen.quote:Op maandag 25 mei 2015 02:45 schreef Fer het volgende:
Hij zal ervan leren en volgende keer pakt ie Grosjean met een schijnbeweging buitenom.
Dat het publiek hoopt op af en toe een mooie crash is een feit, maar een goede coureur is een coureur die maximaal resultaat behaalt en daarvoor is de finish halen toch wel belangrijk.quote:Op maandag 25 mei 2015 07:56 schreef MakkieR het volgende:
Overigens siert het hem, dat hij het probeert, dat kun je niet zeggen van die andere zogenaamde F1 coureurs. Zonder max was Monaco echt oersaai geworden. geen inhaalacties what so ever.
De licentie wordt niet afgepakt.quote:Op maandag 25 mei 2015 09:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik moet dit maar voor duizendste keer zeggen.
Max is 17
Max rijdt zijn eerste jaar in F1
Max wordt ook bewierookt om zijn rijstijl gisteren
Max mag! deze fouten maken
Max gaat hiervan leren
Max gaat steeds beter rijden
Ook Massa, Maldonaldo, Grosjean enz enz hebben domme crashes veroorzaakt. Moet hun licentie ook maar afgepakt worden?
Maak je niet zo drukquote:Op maandag 25 mei 2015 09:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik moet dit maar voor duizendste keer zeggen.
Max is 17
Max rijdt zijn eerste jaar in F1
Max wordt ook bewierookt om zijn rijstijl gisteren
Max mag! deze fouten maken
Max gaat hiervan leren
Max gaat steeds beter rijden
Ook Massa, Maldonaldo, Grosjean enz enz hebben domme crashes veroorzaakt. Moet hun licentie ook maar afgepakt worden?
Zijn vader deed dat ook altijd en kwam nooit aan de finish. Het is maar wat je belangrijk vindt. De teambazen hebben daar een bepaald beeld bij.quote:Op zondag 24 mei 2015 17:56 schreef dz5b604 het volgende:
[.Dit is toch wat we willen zien? Racen op de limiet! Ongeacht of het nou een nederlander is of niet, al zou vettel of alonso zo bezig zijn vinden we het ook heerlijk om te zien.
Meteen al die verstappen haters overal..]
Dat is ook mooi en dat willen we ook zien, maar dan moet die niet z'n wagen in de boarding rijden.
hem met zijn vader vergelijken vind ik wel ver gaan, je moet gewoon naar hem kijken en feit is gewoon dat hij heel talentvol is, als dit in goeie banen geleid wordt kan het heel leuk wordenquote:Op maandag 25 mei 2015 09:28 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Zijn vader deed dat ook altijd en kwam nooit aan de finish. Het is maar wat je belangrijk vindt. De teambazen hebben daar een bepaald beeld bij.
Misschien is het handig om eens een keer aan de finish te komen. Zijn teamgenoot doet dat wel en heeft al meer punten. At the end of the day gaan de teambazen en de sponsoren gewoon hun knopen tellen.quote:Op maandag 25 mei 2015 09:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
hem met zijn vader vergelijken vind ik wel ver gaan, je moet gewoon naar hem kijken en feit is gewoon dat hij heel talentvol is, als dit in goeie banen geleid wordt kan het heel leuk worden
Max Verstappen is de type racer ala Hamilton en Senna. Gaat er gewoon voor, dan kunnen dit soort dingen gebeuren. Tevens is de reden waarom hij uitviel te betwijfelen, ik vind het nog steeds een brake test van Grosjean. En dit heeft hij nog een keer gedaan die Grosjean.quote:Op maandag 25 mei 2015 09:33 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Misschien is het handig om eens een keer aan de finish te komen. Zijn teamgenoot doet dat wel en heeft al meer punten. At the end of the day gaan de teambazen en de sponsoren gewoon hun knopen tellen.
Hoe waar dit ook is, is het niet echt fair om dit aan Max aan te schrijven na zijn eerste ongeval.quote:Op maandag 25 mei 2015 09:33 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Misschien is het handig om eens een keer aan de finish te komen. Zijn teamgenoot doet dat wel en heeft al meer punten. At the end of the day gaan de teambazen en de sponsoren gewoon hun knopen tellen.
It was not the start of the chaos on his Sunday as the teenager had already bumped into the back of Pastor Maldonado.quote:Op maandag 25 mei 2015 09:43 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Max Verstappen is de type racer ala Hamilton en Senna. Gaat er gewoon voor, dan kunnen dit soort dingen gebeuren. Tevens is de reden waarom hij uitviel te betwijfelen, ik vind het nog steeds een brake test van Grosjean. En dit heeft hij nog een keer gedaan die Grosjean.
Max Verstappen was een hele lange tijd trending op Twitter, de hele F1 wereld had het over hem na de race...dan doe je het als broekie van 17 jaar gewoon heel goed.
Niemand had het over Sainz, die reed een kleurloze race, ik zie meer in een racer Verstappen, die zorgt dat je weer uit kan kijken naar een F1 race.
Alles best, maar uiteindelijk moet je gewoon punten rijden in plaats van een cascadeur zijn.quote:Op maandag 25 mei 2015 09:49 schreef alwaysonhold het volgende:
Wat ik frappant vindt is hoe mensen hier over Max reageren. Waarom? Als je zijn Formule 3 race seizoen had gezien dan had je kunnen weten wat voor racer het is, altijd juist voor kleine gaatjes gaan. Dan is juist waarvoor hij de racer is, wat hij nu is.
In China deed hij ook zo een actie, wat geweldig was.
Voor die mensen die hopen dat Max altijd berekend zal rijden? Zo een rijder is hij niet.
Dat is ook wat ik zo mooi aan hem vindt, dat altijd er maximaal voor gaan. Check dit filmpje eens
Heb jij enig idee hoeveel geld er met die punten gemoeid gaan?quote:Op maandag 25 mei 2015 09:54 schreef aesop het volgende:
Fout of geen fout, Verstappen heeft voorlopig zijn toekomst in de F1 veiliggesteld. In China, Maleisie en gisteren heeft ie laten zien dat ie heel, heel bijzonder is. Natuurlijk zijn er kritische opmerkingen, en misschien ook wel terecht, maar uiteindelijk is het racen, horen ongelukken erbij en, vooral, het nemen van risico's.
Ik kijk sowieso natuurlijk met extra interesse nu Max mee doet, maar kunnen we niet heel objectief vaststellen dat Max in drie van de zes GP's de smaakmaker was? Hoe vaak heeft hij nu al de inhaalactie van de dag op zijn naam staan? Die punten komen vanzelf wel.
Vanuit de kijker bezien ja... Maar F1 draait om geld.quote:Op maandag 25 mei 2015 09:35 schreef aesop het volgende:
http://www.bbc.com/sport/0/formula1/32869909
Dit artikel slaat de spijker op zijn kop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |