abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_152937087
Hij zal ervan leren en volgende keer pakt ie Grosjean met een schijnbeweging buitenom.
.
pi_152937143
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 02:45 schreef Fer het volgende:
Hij zal ervan leren en volgende keer pakt ie Grosjean met een schijnbeweging buitenom.
Dat dus.
Grosjean reed daar de normale lijn, wanneer je weet dat hij eerder gaat remmen door mindere banden kun je beter wat aan de buitenkant gaan zitten, aan de binnenkant was er geen ruimte.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 25-05-2015 02:51:45 ]
  maandag 25 mei 2015 @ 03:03:51 #228
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_152937249
Hopen dat die er van leert, terechte straf. Gelukkig blijft het bij 5 plaatsen :)
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  maandag 25 mei 2015 @ 03:05:07 #229
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_152937262
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 00:53 schreef Nattekat het volgende:
Wow... De reacties op het FP bericht over die straf... Dan ben ik echt blij dat hier wat actiever gemod wordt :X

Niet normaal hoe veel Max-bashers daar zitten.
Hier wordt alle vorm van kritiek meteen weggehaald. Censuur!

Op de FP ook weer dezelfde figuren als hier die er keihard tegenin gaan :')_!!!
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_152937385
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 03:05 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Hier wordt alle vorm van kritiek meteen weggehaald. Censuur!

Op de FP ook weer dezelfde figuren als hier die er keihard tegenin gaan :')_!!!
Wat heeft dit met de race te maken?
  maandag 25 mei 2015 @ 03:43:49 #231
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_152937535
Jemig wat duurt die Nascar race toch lang
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_152938058
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 02:45 schreef Fer het volgende:
Volgende keer is het geen Monaco meer, dus volop ruimte om in te halen.
Overigens siert het hem, dat hij het probeert, dat kun je niet zeggen van die andere zogenaamde F1 coureurs. Zonder max was Monaco echt oersaai geworden. geen inhaalacties what so ever.
pi_152938495
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 07:56 schreef MakkieR het volgende:

Overigens siert het hem, dat hij het probeert, dat kun je niet zeggen van die andere zogenaamde F1 coureurs. Zonder max was Monaco echt oersaai geworden. geen inhaalacties what so ever.
Dat het publiek hoopt op af en toe een mooie crash is een feit, maar een goede coureur is een coureur die maximaal resultaat behaalt en daarvoor is de finish halen toch wel belangrijk.

Je kan dus redeneren wat je wil, dit weekend heeft Max het niet best gedaan.

Ik gaf recent nog aan dat ik het gevoel begin te krijgen dat Max een alles of niets rijder is. Als dat zo is, dan moet hij dat verdomd snel afleren, want dat is een kwaliteit waar ze in de F1 niet op zitten te wachten.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  maandag 25 mei 2015 @ 09:22:23 #234
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_152938522
Katlego Kopi
Mercedes always put Lewis in a very bad predicament. None of this has ever happened to Nico not once!

MERCEDES AMG PETRONAS
There is no bias Katlego - this is sport. Remember Abu Dhabi last year, it can go either way and it's always heart wrenching!

Avis Lam
What a idiot decision!!!!!!
Is that really need to change tyres or a planned team order to let Nico Win the 1st?...Meer weergeven

MERCEDES AMG PETRONAS
We thought we had a pit stop gap but we got our numbers wrong today. A bad mistake but we will learn from this and try to improve

Andy Gallienne
But nico didn't win the race, it was handed to him by his team. What a disgrace from what's supposed to be a professional team.

MERCEDES AMG PETRONAS
It was completely our mistake and we cost Lewis the win, but there are no conspiracies, just human error!

Just Burcel
what a stupid mistake..

MERCEDES AMG PETRONAS
We can't argue with your comment Just

Noel Chen
Lewis Hamilton is the real winner

MERCEDES AMG PETRONAS
You're right Noel, even Nico said Lewis deserved it. Completely our mistake, we cost Lewis the win and we can only apologise

Tom Hammond
Lewis was the star today because of his post race attitude. It's not rocket science Mercedes TRY LOOKING OUT OF THE WINDOW AND GET OFF YOUR COMPUTERS.

MERCEDES AMG PETRONAS
Exactly right Tom, he showed his class today post-race. Understand your frustration with the strategy call - it was our mistake and we need to take that on the chin and apologise to Lewis

Stephen Dalgleish
I'd be embarrassed if I was Rosberg... Claiming such a win as if he deserved it! Good drive Hamilton, shame the team destroyed it.

MERCEDES AMG PETRONAS
We cost Lewis the win and can understand your frustration. It was completely our mistake and we can only apologise

Othneil Gallimore
What the hell was that???!!!!

MERCEDES AMG PETRONAS
It's a good question Othneil - a complete mistake, human error; we just got our numbers wrong today and we can only apologise

Gregory Matthews
AMG PETRONAS just robbed Lewis Hamilton...!!!!!

MERCEDES AMG PETRONAS
We can't argue with you Gregory, you're right we did. We can only apologise for our error and promise to try to improve in the future

Le Capitan Cater Appalling.
An absolute travesty! Lewis Hamilton won that race.

MERCEDES AMG PETRONAS
He deserved to! We cost him the race win and we can only apologise. A complete mistake

Mark A. Swift
The way Rosberg celebrated just cements in my mind what a truly terrible person he really is. Lewis Hamilton you're the true winner, 21 seconds ahead and no question the fastest man in F1.

MERCEDES AMG PETRONAS
Nico's celebration was actually very restrained - he said Lewis deserved to win and was very gracious. He just won the Monaco GP for the third year in a row, a win is a win even in unfortunate circumstances

etc, etc
Calm down, please!
  maandag 25 mei 2015 @ 09:24:50 #235
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_152938538
Ik moet dit maar voor duizendste keer zeggen.

Max is 17
Max rijdt zijn eerste jaar in F1
Max wordt ook bewierookt om zijn rijstijl gisteren
Max mag! deze fouten maken
Max gaat hiervan leren
Max gaat steeds beter rijden

Ook Massa, Maldonaldo, Grosjean enz enz hebben domme crashes veroorzaakt. Moet hun licentie ook maar afgepakt worden?
pi_152938573
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 09:24 schreef Frozen-assassin het volgende:

Max is 17
Max gaat hiervan leren

Ook Massa, Maldonaldo, Grosjean enz enz hebben domme crashes veroorzaakt. Moet hun licentie ook maar afgepakt worden?
De licentie wordt niet afgepakt.

En natuurlijk horen fouten erbij, maar die mag je ook gewoon benoemen.
  maandag 25 mei 2015 @ 09:28:40 #237
131800 Tarado
capô de fusca
pi_152938575
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 09:24 schreef Frozen-assassin het volgende:

Max is 17
Max gaat hiervan leren

Maak je niet zo druk :) c_/
  maandag 25 mei 2015 @ 09:28:54 #238
65918 IBAZ
broeinest
pi_152938579
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2015 17:56 schreef dz5b604 het volgende:

[.Dit is toch wat we willen zien? Racen op de limiet! Ongeacht of het nou een nederlander is of niet, al zou vettel of alonso zo bezig zijn vinden we het ook heerlijk om te zien.

Meteen al die verstappen haters overal..]

Dat is ook mooi en dat willen we ook zien, maar dan moet die niet z'n wagen in de boarding rijden.
Zijn vader deed dat ook altijd en kwam nooit aan de finish. Het is maar wat je belangrijk vindt. De teambazen hebben daar een bepaald beeld bij.

[ Bericht 14% gewijzigd door IBAZ op 25-05-2015 09:35:54 ]
  maandag 25 mei 2015 @ 09:31:27 #239
131800 Tarado
capô de fusca
pi_152938617
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 09:28 schreef IBAZ het volgende:

[..]

Zijn vader deed dat ook altijd en kwam nooit aan de finish. Het is maar wat je belangrijk vindt. De teambazen hebben daar een bepaald beeld bij.
hem met zijn vader vergelijken vind ik wel ver gaan, je moet gewoon naar hem kijken en feit is gewoon dat hij heel talentvol is, als dit in goeie banen geleid wordt kan het heel leuk worden
  maandag 25 mei 2015 @ 09:33:34 #240
65918 IBAZ
broeinest
pi_152938639
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 09:31 schreef Tarado het volgende:

[..]

hem met zijn vader vergelijken vind ik wel ver gaan, je moet gewoon naar hem kijken en feit is gewoon dat hij heel talentvol is, als dit in goeie banen geleid wordt kan het heel leuk worden
Misschien is het handig om eens een keer aan de finish te komen. Zijn teamgenoot doet dat wel en heeft al meer punten. At the end of the day gaan de teambazen en de sponsoren gewoon hun knopen tellen.
pi_152938658
http://www.bbc.com/sport/0/formula1/32869909

Dit artikel slaat de spijker op zijn kop.
  maandag 25 mei 2015 @ 09:42:44 #242
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_152938753
Vraagje ... er was zoveel gedonder over dat team niet meer strategie door mogen geven over de radio. Was wat Grosjean te horen kreeg niet gewoon strategie en tips om te racen (iets wat, dacht ik, verboden was door de FIA)?
Had namelijk niets met veiligheid of met duurzaamheid van de auto te maken.
Calm down, please!
pi_152938759
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 09:33 schreef IBAZ het volgende:

[..]

Misschien is het handig om eens een keer aan de finish te komen. Zijn teamgenoot doet dat wel en heeft al meer punten. At the end of the day gaan de teambazen en de sponsoren gewoon hun knopen tellen.
Max Verstappen is de type racer ala Hamilton en Senna. Gaat er gewoon voor, dan kunnen dit soort dingen gebeuren. Tevens is de reden waarom hij uitviel te betwijfelen, ik vind het nog steeds een brake test van Grosjean. En dit heeft hij nog een keer gedaan die Grosjean.

Max Verstappen was een hele lange tijd trending op Twitter, de hele F1 wereld had het over hem na de race...dan doe je het als broekie van 17 jaar gewoon heel goed.

Niemand had het over Sainz, die reed een kleurloze race, ik zie meer in een racer Verstappen, die zorgt dat je weer uit kan kijken naar een F1 race.
  maandag 25 mei 2015 @ 09:46:42 #244
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_152938796
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 09:33 schreef IBAZ het volgende:

[..]

Hoe waar dit ook is, is het niet echt fair om dit aan Max aan te schrijven na zijn eerste ongeval.
Hij kan er ook weinig aan doen dat ze bij Reno geen wielmoeren aan kunnen draaien, of een bougie in een blok zetten :')

Iedereen die nu een grote mond heeft over zijn crash, moet misschien eens in de spiegel krijgen. Net alsof "de grote namen" nóóóóóit een foutje hebben gemaakt. Of met hun 17e(!) al in de F1 reden. Jealousy is a bitch :)
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  maandag 25 mei 2015 @ 09:47:06 #245
65918 IBAZ
broeinest
pi_152938798
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 09:43 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

Max Verstappen is de type racer ala Hamilton en Senna. Gaat er gewoon voor, dan kunnen dit soort dingen gebeuren. Tevens is de reden waarom hij uitviel te betwijfelen, ik vind het nog steeds een brake test van Grosjean. En dit heeft hij nog een keer gedaan die Grosjean.

Max Verstappen was een hele lange tijd trending op Twitter, de hele F1 wereld had het over hem na de race...dan doe je het als broekie van 17 jaar gewoon heel goed.

Niemand had het over Sainz, die reed een kleurloze race, ik zie meer in een racer Verstappen, die zorgt dat je weer uit kan kijken naar een F1 race.
It was not the start of the chaos on his Sunday as the teenager had already bumped into the back of Pastor Maldonado.
moments from showing just how smart a driver he can be, the teenager perhaps showed just how naive he can be on lap 64 of 78.

On the tight and twisty circuit, notoriously difficult on which to overtake, Verstappen found himself too close to Grosjean to be able to react to the Lotus braking and smashed into its rear, launching himself head on into the barriers at Sainte Devote.

Buiten NL zijn er ook gewoon mensen die wel kritisch zijn.
pi_152938831
Wat ik frappant vindt is hoe mensen hier over Max reageren. Waarom? Als je zijn Formule 3 race seizoen had gezien dan had je kunnen weten wat voor racer het is, altijd juist voor kleine gaatjes gaan. Dan is juist waarvoor hij de racer is, wat hij nu is.

In China deed hij ook zo een actie, wat geweldig was.

Voor die mensen die hopen dat Max altijd berekend zal rijden? Zo een rijder is hij niet.

Dat is ook wat ik zo mooi aan hem vindt, dat altijd er maximaal voor gaan. Check dit filmpje eens
  maandag 25 mei 2015 @ 09:52:03 #247
65918 IBAZ
broeinest
pi_152938856
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 09:49 schreef alwaysonhold het volgende:
Wat ik frappant vindt is hoe mensen hier over Max reageren. Waarom? Als je zijn Formule 3 race seizoen had gezien dan had je kunnen weten wat voor racer het is, altijd juist voor kleine gaatjes gaan. Dan is juist waarvoor hij de racer is, wat hij nu is.

In China deed hij ook zo een actie, wat geweldig was.

Voor die mensen die hopen dat Max altijd berekend zal rijden? Zo een rijder is hij niet.

Dat is ook wat ik zo mooi aan hem vindt, dat altijd er maximaal voor gaan. Check dit filmpje eens
Alles best, maar uiteindelijk moet je gewoon punten rijden in plaats van een cascadeur zijn.
Zelfs Jackie Stewart heeft dat geleerd.
pi_152938889
Fout of geen fout, Verstappen heeft voorlopig zijn toekomst in de F1 veiliggesteld. In China, Maleisie en gisteren heeft ie laten zien dat ie heel, heel bijzonder is. Natuurlijk zijn er kritische opmerkingen, en misschien ook wel terecht, maar uiteindelijk is het racen, horen ongelukken erbij en, vooral, het nemen van risico's.

Ik kijk sowieso natuurlijk met extra interesse nu Max mee doet, maar kunnen we niet heel objectief vaststellen dat Max in drie van de zes GP's de smaakmaker was? Hoe vaak heeft hij nu al de inhaalactie van de dag op zijn naam staan? Die punten komen vanzelf wel.
  maandag 25 mei 2015 @ 09:57:23 #249
65918 IBAZ
broeinest
pi_152938922
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 09:54 schreef aesop het volgende:
Fout of geen fout, Verstappen heeft voorlopig zijn toekomst in de F1 veiliggesteld. In China, Maleisie en gisteren heeft ie laten zien dat ie heel, heel bijzonder is. Natuurlijk zijn er kritische opmerkingen, en misschien ook wel terecht, maar uiteindelijk is het racen, horen ongelukken erbij en, vooral, het nemen van risico's.

Ik kijk sowieso natuurlijk met extra interesse nu Max mee doet, maar kunnen we niet heel objectief vaststellen dat Max in drie van de zes GP's de smaakmaker was? Hoe vaak heeft hij nu al de inhaalactie van de dag op zijn naam staan? Die punten komen vanzelf wel.
Heb jij enig idee hoeveel geld er met die punten gemoeid gaan?
Het gaat tijd worden dat hij die punten bij elkaar rijdt. Met rijke sponsoren kan hij het niet redden. Zoals Maldonado of dat soort jongens.
pi_152938945
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 09:35 schreef aesop het volgende:
http://www.bbc.com/sport/0/formula1/32869909

Dit artikel slaat de spijker op zijn kop.
Vanuit de kijker bezien ja... Maar F1 draait om geld.

Voetbal is ook leuker om te zien als beide teams vol op de winst spelen, maar de coaches die daar voor kiezen en onderaan eindigen moeten ook verkassen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')