VERREK.quote:Op zondag 24 mei 2015 02:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Naar haar vernoemd zelfs, zo te zien
Hopelijk heb je Lena in je hoofd, dat is echt heerlijkquote:Op zondag 24 mei 2015 02:26 schreef ChatGirl het volgende:
Wedden dat ik dit morgen de hele dag nog in mn kop heb zitten
Ik heb een hele fles wijn op dus dat zit er dik in jaquote:Op zondag 24 mei 2015 02:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik denk dat jij morgen vooral koppijn hebt.
Geen Letland.quote:Op zondag 24 mei 2015 02:19 schreef Fred_B het volgende:
Dit stemden de Nederlandse televoters vandaag:
12 Belgium
10 Italy
8 Sweden
7 Australia
6 Armenia
5 Russia
4 Poland
3 Israel
2 Estonia
1 Serbia
quote:Op zondag 24 mei 2015 02:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hopelijk heb je Lena in je hoofd, dat is echt heerlijk
quote:Op zondag 24 mei 2015 02:27 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Armenie geen twaalf in een jaar dat wij niet meededen.
Estland en Noorwegen jammer. Had ik meer voor verwacht.
Ik blijf die diaspora-voting maar knap irritant vinden.quote:Op zondag 24 mei 2015 02:27 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Armenie geen twaalf in een jaar dat wij niet meededen.
Estland en Noorwegen jammer. Had ik meer voor verwacht.
Blijkbaar vond de organisatie het stemgedrag van de juryleden van Macedonie verdacht en zijn ze niet meegeteled. Dit is de verklaring die ik ziequote:Op zondag 24 mei 2015 02:27 schreef Redefine het volgende:
en enorme verdeeldheid kan net zo verdacht zijn. Ik denk niet dat je een jury kan schorsen voor het stemmen op hetzelfde land. Zeker niet als er een culturele/geografische logica achter de stemmen zit.
Het is pas duidelijk verdacht als er steeds hetzelfde wordt gestemd op afwijkende nummers, waar geen verklaring voor is. Dus geen buurland of een land dat gemiddeld goed scoort. Maar meer nog bijvoorbeeld enorme verschillen tussen de halve finale en de finale. Maar daar is vorig jaar ook geen jury voor geschorst.
Moet kunnen...morgen herstellen en je bent maandag weer fris en fruitigquote:Op zondag 24 mei 2015 02:27 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb een hele fles wijn op dus dat zit er dik in ja![]()
![]()
Diaspora ja. Maar voorgaande jaren zaten er buiten diaspora om nogal vreemde keuzes.quote:Op zondag 24 mei 2015 02:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Armenië, Polen en Servië zal wel diaspora zijn, maar het overheerst in het huidige systeem toch niet meer.
Morgen is F1, dus ook weer biertjes 's middags. Maar gelukkig is het lang weekend.quote:Op zondag 24 mei 2015 02:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Moet kunnen...morgen herstellen en je bent maandag weer fris en fruitig
Ik heb een paar biertjes achterover getikt, eentje voor elk matig nummer dat ik hoorde.quote:Op zondag 24 mei 2015 02:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Moet kunnen...morgen herstellen en je bent maandag weer fris en fruitig
Hey man. Heel Spanje is weer in rouw natuurlijk..Zulke hoge verwachtingen.quote:Op zondag 24 mei 2015 02:29 schreef chufi het volgende:
Tis mooi geweest die slechte muziek... Heb er weer meer dan genoeg van... Volgend jaar misschien meer
Dan heb je wel bijna een kratje weggetikt vanavond.quote:Op zondag 24 mei 2015 02:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb een paar biertjes achterover getikt, eentje voor elk matig nummer dat ik hoorde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |