In weinig niet Engels-sprekende landen wordt zo veel en goed Engels gesproken als in Nederland.quote:Op zondag 24 mei 2015 02:19 schreef 11en30 het volgende:
Nederlanders die Engels proberen te spreken..
Maar dat alle juryleden dat invulden is wel echt verdacht, bij andere landen zijn de juryleden iets meer verdeeldquote:Op zondag 24 mei 2015 02:21 schreef Redefine het volgende:
Ik denk niet dat dat per se het probleem is. Want dat doen dergelijke landen wel vaker. Niet dat het block voting tegenwoordig de uitslag nog zozeer in de top beïnvloed, maar voormalig Joegoslavische landen blijven nu eenmaal op elkaar stemmen.
Haar kapsel was ook bloed irritant.quote:Op zondag 24 mei 2015 02:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kim-Lian was altijd bloed irritant bij de Kids Top 20.
Dat waren echt nog eens tijden
Nou, wat een vooruitgangquote:Op zondag 24 mei 2015 02:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat Noorse knulletje is idd zwaar irritant.
Gelukkig daarna Sieneke
Nee hoor. De meningen zijn behoorlijk verdeelt. Vrij veel mensen die het niet zo heel boeiend vonden. Zelf kan ik met de winst van Zweden leven, maar had liever een andere winnaar gezien.quote:Op zondag 24 mei 2015 02:19 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik vond Zweden sowieso wel matig. Maar iedereen hier schijnt het leuk te vinden.
Bedankt voor die bloemen.quote:Op zondag 24 mei 2015 02:23 schreef Cee het volgende:
Pools jurylid Mihai Pocorschi zette Nederland op de 2e plaats.
Bloemen voor de beste man.
We hebben weleens merkwaardiger gestemd. Het lijkt zowaar op een vorm van smaak dit lijstje.quote:Op zondag 24 mei 2015 02:19 schreef Fred_B het volgende:
Dit stemden de Nederlandse televoters vandaag:
12 Belgium
10 Italy
8 Sweden
7 Australia
6 Armenia
5 Russia
4 Poland
3 Israel
2 Estonia
1 Serbia
Denemarken is groter dan Nederland daaromquote:Op zondag 24 mei 2015 02:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Op basis waarvan wordt gezegd dat Nederland 14e is en Denemarken 13e? Ze hebben toch even veel punten?
En een brilletjequote:Op zondag 24 mei 2015 02:23 schreef Cee het volgende:
Roemeens jurylid Mihai Pocorschi zette Nederland op de 2e plaats.
Bloemen voor de beste man.
Met België ben ik sowieso erg blijquote:Op zondag 24 mei 2015 02:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
We hebben weleens merkwaardiger gestemd. Het lijkt zowaar op een vorm van smaak dit lijstje.
Jomanda had helaas het einde van deze fantastische zender voorspeld dus toen was er geen omkeren meer aan.quote:
Vader Jacob op een keyboard spelen is voor mij al een hele uitdaging.quote:Op zondag 24 mei 2015 02:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ging toen ook proberen dit op de piano te leren
Was best pittig.
Ik denk dat met voldoende oefening dat toch moet lukken.quote:Op zondag 24 mei 2015 02:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vader Jacob op een keyboard spelen is voor mij al een hele uitdaging.
Lekkerquote:Op zondag 24 mei 2015 02:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zet de Bossche bollen op tafel.
bedankt hansquote:
Sinds Joan een FOK! account heeft voel ik sympathie voor haar.quote:Op zondag 24 mei 2015 02:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Veruit de ergste van al onze inzendingen. Ja, vele malen erger dan Joan Franka.
Positief in de zin dat niemand de tekst begreep, ja.quote:Op zondag 24 mei 2015 02:25 schreef Susi het volgende:
Nouja, het enige positieve vind ik dat NL wat Nederlandstalig stuurde.
joanquote:Op zondag 24 mei 2015 02:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Veruit de ergste van al onze inzendingen. Ja, vele malen erger dan Joan Franka.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Duidelijk een nichtje van Trijntje.
Armenië, Polen en Servië zal wel diaspora zijn, maar het overheerst in het huidige systeem toch niet meer.quote:Op zondag 24 mei 2015 02:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
We hebben weleens merkwaardiger gestemd. Het lijkt zowaar op een vorm van smaak dit lijstje.
Dan is ze inderdaad net als wij. Wij kunnen ook niet zingen.quote:Op zondag 24 mei 2015 02:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sinds Joan een FOK! account heeft voel ik sympathie voor haar.
quote:Op zondag 24 mei 2015 02:26 schreef Cee het volgende:
Finalist van Pop Idol in Estland in 2011, Triin Niitoja, zette Nederland op 1.Naar haar vernoemd zelfs, zo te zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Duidelijk een nichtje van Trijntje.![]()
En ze kan goed een indiaan nadoen, net als Stijn Vreven.quote:Op zondag 24 mei 2015 02:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan is ze inderdaad net als wij. Wij kunnen ook niet zingen.
(Grapje Joan, je bent geweldig. Daten?)
Ik denk dat jij morgen vooral koppijn hebt.quote:Op zondag 24 mei 2015 02:26 schreef ChatGirl het volgende:
Wedden dat ik dit morgen de hele dag nog in mn kop heb zitten
Een enorme verdeeldheid kan net zo verdacht zijn. Ik denk niet dat je een jury kan schorsen voor het stemmen op hetzelfde land. Zeker niet als er een culturele/geografische logica achter de stemmen zit.quote:Op zondag 24 mei 2015 02:22 schreef L3gend het volgende:
[..]
Maar dat alle juryleden dat invulden is wel echt verdacht, bij andere landen zijn de juryleden iets meer verdeeld
quote:Op zondag 24 mei 2015 02:26 schreef Cee het volgende:
Finalist van Pop Idol in Estland in 2011, Triin Niitoja, zette Nederland op 1.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Duidelijk een nichtje van Trijntje.
De Sahara is zonder meer erg droog.
Armenie geen twaalf in een jaar dat wij niet meededen.quote:Op zondag 24 mei 2015 02:19 schreef Fred_B het volgende:
Dit stemden de Nederlandse televoters vandaag:
12 Belgium
10 Italy
8 Sweden
7 Australia
6 Armenia
5 Russia
4 Poland
3 Israel
2 Estonia
1 Serbia
| Forum Opties | |