Beeeeheeelievveeeequote:Op zondag 24 mei 2015 02:12 schreef Susi het volgende:
Oh getver komt zo Dima Bilan met die ijsdanser en die klootviool.
quote:Op zondag 24 mei 2015 02:13 schreef Susi het volgende:
[..]
Geweldige stem, knappe vrouw en een echte performance
onterechte winnaarsquote:Op zondag 24 mei 2015 02:12 schreef Susi het volgende:
Dat Noorse knulletje is idd zwaar irritant.quote:Op zondag 24 mei 2015 02:12 schreef Susi het volgende:
quote:Op zondag 24 mei 2015 02:13 schreef Susi het volgende:
[..]
De Nederlandse televoters zetten Finland nog op 7.quote:Op zondag 24 mei 2015 02:12 schreef Cee het volgende:
Australische jurylid 1 zette België in de eerste halve finale op de laatste plaats, jurylid 3 op de eerste.
ik houd van lijstjes.
En in 2008.quote:Op zondag 24 mei 2015 02:13 schreef Susi het volgende:
[..]
Waar zie je dat?quote:Op zondag 24 mei 2015 02:09 schreef Cee het volgende:
Twee van de Belgische juryleden hebben Finland op 3 gerankt.
Er zijn inderdaad heel veel gekke dingen uit te halen ja. Wat ik dan wel als lijstjesliefhebber jammer vind, is dat je de halve finale en finale niet heel makkelijk naast elkaar kan leggen.quote:Op zondag 24 mei 2015 02:12 schreef Cee het volgende:
Australische jurylid 1 zette België in de eerste halve finale op de laatste plaats, jurylid 3 op de eerste.
ik houd van lijstjes.
Ik zat bij 2014 te kijken dus laat maar.quote:Op zondag 24 mei 2015 02:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Waar zie je dat?
Ik zit heel raar te kijken zeker, maar ik zie uitslagen ZONDER Finland erin.
Nou. Ik kan me dit nummer ook totaal niet herinneren.quote:
Over zes jaar ben je de winnaar van vanavond ook weer vergeten.quote:Op zondag 24 mei 2015 02:17 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nou. Ik kan me dit nummer ook totaal niet herinneren.
Op basis waarvan wordt gezegd dat Nederland 14e is en Denemarken 13e? Ze hebben toch even veel punten?quote:Op zondag 24 mei 2015 02:15 schreef Fred_B het volgende:
De Deense jury zette Trijntje op de 2e plek. Geen wonder dat die de finale ook niet hebben gehaald
quote:
Ik vond Zweden sowieso wel matig. Maar iedereen hier schijnt het leuk te vinden.quote:Op zondag 24 mei 2015 02:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Over zes jaar ben je de winnaar van vanavond ook weer vergeten.
Ik weet nu al niet meer hoe het liedje heetquote:Op zondag 24 mei 2015 02:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Over zes jaar ben je de winnaar van vanavond ook weer vergeten.
Geer bedoel jequote:Op zondag 24 mei 2015 02:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als Jeroen van der Boom er bij had gezeten hadden we gewonnen.
Obv het aantal verschillende landen dat op een land heeft gestemd worden ze gerankt.quote:Op zondag 24 mei 2015 02:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Op basis waarvan wordt gezegd dat Nederland 14e is en Denemarken 13e? Ze hebben toch even veel punten?
Die konden niet eens op Montenegro stemmen?quote:Op zondag 24 mei 2015 02:17 schreef L3gend het volgende:
De Macedonische jury![]()
Die zetten allemaal Montenegro op de 1ste plek en Servie als 2de plek
Vind je het gek dat ze verdacht waren en niet meetelden
Die ordinaire homohumorquote:Op zondag 24 mei 2015 02:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh ja, Geer, dat was echt om te gieren geweest.
Ik denk niet dat dat per se het probleem is. Want dat doen dergelijke landen wel vaker. Niet dat het block voting tegenwoordig de uitslag nog zozeer in de top beïnvloed, maar voormalig Joegoslavische landen blijven nu eenmaal op elkaar stemmen.quote:Op zondag 24 mei 2015 02:17 schreef L3gend het volgende:
De Macedonische jury![]()
Die zetten allemaal Montenegro op de 1ste plek en Servie als 2de plek
Vind je het gek dat ze verdacht waren en niet meetelden
Ik vond het echt niet bijzonder. En Rusland al helemaal niet. Blonde dame met een beetje open jurkje maar het liedje kan ik me gewoon niet herinneren.quote:Op zondag 24 mei 2015 02:19 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik vond Zweden sowieso wel matig. Maar iedereen hier schijnt het leuk te vinden.
Meer hoge punten of van meer landen punten... Welke eerst komt weet ik zo gauw niet meerquote:Op zondag 24 mei 2015 02:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Op basis waarvan wordt gezegd dat Nederland 14e is en Denemarken 13e? Ze hebben toch even veel punten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |