Jah, nu met Zweedse tettenquote:Op zondag 24 mei 2015 01:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hebben jullie het ook allemaal opstaan?
http://www.npo.nl/live/npo-best
Jahaaquote:Op zondag 24 mei 2015 01:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Schalger ja..... In Zweden geven ze een hele andere inhoud aan dat woord, dan zoals het in Duitsland of Nederland bekend staat.quote:Op zondag 24 mei 2015 01:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Schlager?! Naar welk programma heb je vanavond zitten kijken?
Malta, San Marino en Albanië zijn alleen vakjury. Litouwen, Georgië, Tsjechië en Moldavië zijn berucht om het lage aantal televotes.quote:Op zondag 24 mei 2015 01:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Malta is denk ik ook het makkelijkste te manipuleren. In Litouwen moeten ze denk ik wel erg veel stemmen opkopen om wat te halen. Maar het zou zomaar kunnen.
quote:Op zondag 24 mei 2015 01:24 schreef tong80 het volgende:
Ik kan nergens de top tien vinden. Iemand die hem hier kan posten.
Jaquote:Op zondag 24 mei 2015 01:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Valt allemaal ook wel weer mee. Zijn uitlatingen zijn in elk geval stukken minder schokkend dan het beleid in Rusland.quote:
Een Jaap Stam momentje voor jou idd...quote:Op zondag 24 mei 2015 01:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
1999, dan heb ik dus net Edsilia gemist
Zingend dan.
Ik vond haar liedje zo verschrikkelijk zoetsappig en haar gehuil ook zo nep. Bijna net zo nep als alles van Conchita.quote:Op zondag 24 mei 2015 01:25 schreef Vampess het volgende:
[..]
Terecht i.v.m. de alternatieven. Alhoewel had ik het het Russische meisje ook wel gegund
Ah ja, die was dat. Het zijn ook wel de twee grootste 'zorgenkindjes' van de deelnemende landen. Azerbeidzjan en Armenië. Sowieso al dat die twee elkaar al niet kunnen luchten en nogal vreemd stemgedrag hebben veroorzaakt al die jaren.quote:Op zondag 24 mei 2015 01:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Armenië zette alle favorieten helemaal onderaan, zodat ze zelf zouden profiteren.
Ja, mee eens.quote:Op zondag 24 mei 2015 01:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Best een matig liedje deze Zweedse dame. Niet echt memorabel wat mij betreft.
ik hou niet echt van over de top emotionele vrouwen..quote:Op zondag 24 mei 2015 01:25 schreef Vampess het volgende:
[..]
Terecht i.v.m. de alternatieven. Alhoewel had ik het het Russische meisje ook wel gegund
Dan maar even wachten op One More Night van Esther Hartquote:Op zondag 24 mei 2015 01:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Een Jaap Stam momentje voor jou idd...
Dat had ik dus met Willeke Alberti
Tuurlijk wel. Kijk maar eens naar de act van België, waar gek genoeg het lopen een nadrukkelijke rol speelde.quote:Op zondag 24 mei 2015 01:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nu moet ik wel zeggen dat van Walk Along echt niets te maken was. Maar verder hebben minstens 95% van de andere landen aangetoond hoe je een betere act kan fabriceren.
Alles uit een ouwe doos iddquote:Op zondag 24 mei 2015 01:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
NPO best na het songfestival is een prima gewoonte
Het gaat de laatste jaren wat mij betreft ook een beetje te veel over homo's. Ik trek regelmatig voor homo's ten strijde maar het ESF mag ook wel weer gewoon over de liedjes gaan wat mij betreft.quote:Op zondag 24 mei 2015 01:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Valt allemaal ook wel weer mee. Zijn uitlatingen zijn in elk geval stukken minder schokkend dan het beleid in Rusland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |