quote:Uitzendschema deze week @NPO1
Zaterdag 23 mei - 20:25-20:55: Op weg naar het Songfestival
Zaterdag 23 mei - 21:00-00:40: Finale Eurovisie Songfestival
Redundancyquote:Op zondag 24 mei 2015 00:01 schreef Claude_Viole het volgende:
Waarom draagt die vent twee microfoons?
quote:Op zondag 24 mei 2015 00:02 schreef Arashimashou het volgende:
Fucking witrussen. Denk niet dat wij komen helpen wanneer de Russische tanks jullie platrollen.
Ik zou een cola drinkenquote:Op zondag 24 mei 2015 00:02 schreef Stickertje het volgende:
je tv zachter proberen te zetten dmv het volume op je laptop te verlagen![]()
ik schonk net wijn in naast mn glas.quote:Op zondag 24 mei 2015 00:02 schreef Stickertje het volgende:
je tv zachter proberen te zetten dmv het volume op je laptop te verlagen![]()
quote:
Nederland gaat gewoon weer 11 en 12 punten aan België en Duitsland geven zoals altijd.quote:
11 jaquote:Op zondag 24 mei 2015 00:03 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Nederland gaat gewoon weer 11 en 12 punten aan België en Duitsland geven zoals altijd.
ik rol nu van de bank van het lachen.quote:Op zondag 24 mei 2015 00:03 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
ik schonk net wijn in naast mn glas.
Omdat kuttaal Fransquote:Op zondag 24 mei 2015 00:04 schreef Claude_Viole het volgende:
Waarom zegt die precentatrice steeds Littalie?
Is Frans.quote:Op zondag 24 mei 2015 00:04 schreef Claude_Viole het volgende:
Is Fransquote:Op zondag 24 mei 2015 00:04 schreef Claude_Viole het volgende:
en dan ook nog zo dicht tegen elkaar geproptquote:Op zondag 24 mei 2015 00:04 schreef Negentiendertig het volgende:
Oostblokslet met grote tietenIt's getting old
Het zit toch al in een glas.quote:Op zondag 24 mei 2015 00:03 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
ik schonk net wijn in naast mn glas.
quote:
en Zwedenquote:
Log uit gekquote:Op zondag 24 mei 2015 00:04 schreef Super-B het volgende:
Dat liedje van Italië is toch niks man. Liever Zweden dan Italië.
Ik word er wel geil vanquote:Op zondag 24 mei 2015 00:04 schreef Stickertje het volgende:
[..]
en dan ook nog zo dicht tegen elkaar gepropt
Volgens mij ook niet.quote:Op zondag 24 mei 2015 00:05 schreef iBenny het volgende:
Belgie doet volgens de bookmakers niet meer mee
Edsiliaquote:Op zondag 24 mei 2015 00:05 schreef Claude_Viole het volgende:
Wie krijgen we zo aan de lijn bij Nederland?
Pattyquote:Op zondag 24 mei 2015 00:05 schreef Claude_Viole het volgende:
Ik heb hier ook maar een nieuw glas ingeschonken.quote:Op zondag 24 mei 2015 00:05 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]nou, hier was t ff paniek, doekjes halen...
Wie heb ik aan de lijn, hallo hallo.quote:Op zondag 24 mei 2015 00:05 schreef Claude_Viole het volgende:
Heey.quote:Op zondag 24 mei 2015 00:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
Mag hopen dat dat kut Rusland niet wint
met andere woorden.... het einde van het Songfestival dus!quote:Op zondag 24 mei 2015 00:06 schreef CrashO het volgende:
[..]
Nee joh. Al die oostblok landen voten altijd Rusland.
Speciaal voor Sylvana, er zijn wel erg veel blanken bij dit Europese liedjesfestijn.quote:Op zondag 24 mei 2015 00:06 schreef Susi het volgende:
[..]
Wie heb ik aan de lijn, hallo hallo.
Edsilia.
Dat voornamelijkquote:Op zondag 24 mei 2015 00:07 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Dat boe geroep voor dat Russische meisje is gewoon lullig, alsof zij iets kan doen aan de politiek.
Dat willen die flikkertjes maar niet begrijpen.quote:Op zondag 24 mei 2015 00:07 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Dat boe geroep voor dat Russische meisje is gewoon lullig, alsof zij iets kan doen aan de politiek.
Madquote:Op zondag 24 mei 2015 00:07 schreef Elfletterig het volgende:
Gadverdamme.... als Rusland het Songfestival wint met zo'n nummer op zo'n moment is dat toch wel een historisch dieptepunt. Alle bevriende buurlanden - en dat zijn er nogal wat - doen in elk geval weer braaf hun plicht.
MADquote:Op zondag 24 mei 2015 00:07 schreef Elfletterig het volgende:
Gadverdamme.... als Rusland het Songfestival wint met zo'n nummer op zo'n moment is dat toch wel een historisch dieptepunt. Alle bevriende buurlanden - en dat zijn er nogal wat - doen in elk geval weer braaf hun plicht.
Rustig Efteling, om 12:30 speelt PEC ZWOLLEquote:Op zondag 24 mei 2015 00:07 schreef Elfletterig het volgende:
mad?quote:Op zondag 24 mei 2015 00:07 schreef Elfletterig het volgende:
Ja.quote:Op zondag 24 mei 2015 00:08 schreef studentje7 het volgende:
Ik ben zelf Russisch en ik vind het echt belachelijk dat ze in de zaal Boe gaan roepen als er punten naar Rusland gaan.
Echt Wtf? Omdat Poetin een debieltje is moet er maar gehaat worden op alle Russen?
Jep.quote:Op zondag 24 mei 2015 00:08 schreef studentje7 het volgende:
Ik ben zelf Russisch en ik vind het echt belachelijk dat ze in de zaal Boe gaan roepen als er punten naar Rusland gaan.
Echt Wtf? Omdat Poetin een debieltje is moet er maar gehaat worden op alle Russen?
Hoewel het nummer politiek gezien niet bij het land past, kun je niet ontkennen dat het prachtig gezonden is en de staging goed is.quote:Op zondag 24 mei 2015 00:07 schreef Elfletterig het volgende:
of Italiëquote:
als het niet donker is zien we edsiliaquote:Op zondag 24 mei 2015 00:08 schreef Claude_Viole het volgende:
Wie zien we zo in Nederland de punten voorlezen?
quote:Op zondag 24 mei 2015 00:09 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
als het niet donker is zien we edsilia
Stel je niet zo aan. Dit is een liedjeswedstrijd...maak het niet groter dan het is.quote:Op zondag 24 mei 2015 00:07 schreef Elfletterig het volgende:
Wie?quote:Op zondag 24 mei 2015 00:09 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
als het niet donker is zien we edsilia
Omdat Rusland punten krijgt van bevriende landen.quote:
^dit dus.. zij is er alleen om een liedje te zingen, niet om politiek te doenquote:Op zondag 24 mei 2015 00:08 schreef studentje7 het volgende:
Ik ben er nog lang niet gerust op. Het westerse "blok" mag wel heel massaal 12 punten aan Zweden geven. In Oost-Europa stemmen ze massaal op Rusland.quote:
Worden al die songfestivalflikkers tenminste hard in elkaar getimmerd, inclusief Cornald Maas en Jan Smit (die verward wordt met een flikker).quote:Op zondag 24 mei 2015 00:08 schreef DrNick het volgende:
Beter gaan we niet naar Moskou volgend jaar.
iddquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |