Ja.quote:Op zondag 24 mei 2015 00:08 schreef studentje7 het volgende:
Ik ben zelf Russisch en ik vind het echt belachelijk dat ze in de zaal Boe gaan roepen als er punten naar Rusland gaan.
Echt Wtf? Omdat Poetin een debieltje is moet er maar gehaat worden op alle Russen?
Jep.quote:Op zondag 24 mei 2015 00:08 schreef studentje7 het volgende:
Ik ben zelf Russisch en ik vind het echt belachelijk dat ze in de zaal Boe gaan roepen als er punten naar Rusland gaan.
Echt Wtf? Omdat Poetin een debieltje is moet er maar gehaat worden op alle Russen?
Hoewel het nummer politiek gezien niet bij het land past, kun je niet ontkennen dat het prachtig gezonden is en de staging goed is.quote:Op zondag 24 mei 2015 00:07 schreef Elfletterig het volgende:
Gadverdamme.... als Rusland het Songfestival wint met zo'n nummer op zo'n moment is dat toch wel een historisch dieptepunt. Alle bevriende buurlanden - en dat zijn er nogal wat - doen in elk geval weer braaf hun plicht.
of Italiëquote:
als het niet donker is zien we edsiliaquote:Op zondag 24 mei 2015 00:08 schreef Claude_Viole het volgende:
Wie zien we zo in Nederland de punten voorlezen?
quote:Op zondag 24 mei 2015 00:09 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
als het niet donker is zien we edsilia
Stel je niet zo aan. Dit is een liedjeswedstrijd...maak het niet groter dan het is.quote:Op zondag 24 mei 2015 00:07 schreef Elfletterig het volgende:
Gadverdamme.... als Rusland het Songfestival wint met zo'n nummer op zo'n moment is dat toch wel een historisch dieptepunt. Alle bevriende buurlanden - en dat zijn er nogal wat - doen in elk geval weer braaf hun plicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |