quote:Uitzendschema deze week @NPO1
Zaterdag 23 mei - 20:25-20:55: Op weg naar het Songfestival
Zaterdag 23 mei - 21:00-00:40: Finale Eurovisie Songfestival
Ze playbackt.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:24 schreef iBenny het volgende:
Het lijkt net of ze playbackt... of ligt dat aan mij?
eensquote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:24 schreef Ewelina het volgende: [..]
vanuit centrum. Ik ga het nummer wel steeds meer waarderen trouwens. Alleen die koptelefoon niet.
welk nummer nietquote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:26 schreef Stickertje het volgende:
gaat zeker over oorlog aan de achtergrond te zien
BBC ondertiteld alles Engelsquote:
Rusland is tegen europa en heeft hier derhalve niets te zoekenquote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:26 schreef Super-B het volgende:
Ik ben vanavond voor Polina Gagarina (RUS) en haar nummer ''Million Voices''.
Ja, leuk liedje dat!quote:
Datquote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:26 schreef Negentiendertig het volgende:
Normaal ben ik wel fan van zingen in eigen taal, maar Frans![]()
Vergeet me nietquote:
dat is hansquote:
Bij mij niet?quote:
ik ookquote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:26 schreef Super-B het volgende:
Ik ben vanavond voor Polina Gagarina (RUS) en haar nummer ''Million Voices''.
Of gewoon weer een laatste plaats zoals vorig jaarquote:
Dan zou ik op Armenie stemmen vanwege de genocide.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:27 schreef superniger het volgende:
Frankrijk krijgt mijn sympathie stem vanwege de aanslagen een tijdje geleden.
songfestival.. niet het sympatiekfestivalquote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:27 schreef superniger het volgende:
Frankrijk krijgt mijn sympathie stem vanwege de aanslagen een tijdje geleden.
ik moet hier postenquote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Over een mislukt dieet. De chocolaaaaa wint altijd.
als Frankrijk in het Nederlands zingt welquote:
Jaquote:
En de 1e halve finale had 2222222quote:
Dat is wel traditie inderdaadquote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:28 schreef Mani89 het volgende:
Frankrijk en Engeland zullen weer afgaan als een gieter.
quote:
Dit kan toch nietquote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
En de 1e halve finale had 2222222
ESF / [Live] Eerste halve finale - ESF in Wenen! #4 Nederland naar de finale
heyquote:
finland had door gemoetenquote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:29 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben al lang blij dat Finland niet door is..
dat was echt erg geweest
quote:
Jullie kijken niet via de BBC met Graham.quote:
Het is zaterdag, dan mag ie een uurtje langer opblijven.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:30 schreef banaantjeEE het volgende:
Moet die niet al lang in zijn bedje liggen?
geluid is bagger op BBCquote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[..]
Jullie kijken niet via de BBC met Graham.
quote:
Liever baggergeluid met Graham dan beter geluid mt Jan Smitquote:
Hoe zet je die ondertiteling aanquote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:31 schreef douche-eendje het volgende:
Ondertiteling ook aangezet. Nu is het grappiger ja
De Belg heeft ook goed geluid.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:32 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Liever baggergeluid met Graham dan beter geluid mt Jan Smit
België is de tussenoplossing, goed geluid, en net zo leuk commentaar als Grahamquote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:32 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Liever baggergeluid met Graham dan beter geluid mt Jan Smit
Sorry. Ik hou van Graham.quote:
Waar kun je de voorspellingen van de bookmakers in de gaten houden? Veranderen die telkens na optreden?quote:
Het zou toch best kunnen ja. Of misschien is Graham gewoon een smakeloze man!quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:33 schreef KingRoland het volgende:
mani heb je dat net gehoord? dead inside
Was flauw grapje hoor. Jaaa ik vind Estland ook heel leukquote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:33 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
haha!misschien heb ik een afwijking dan. Estland vind ik ook leuk, mag dat wel?
quote:
vooral die man. Goed engels ook.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:34 schreef ntm het volgende:
[..]
Was flauw grapje hoor. Jaaa ik vind Estland ook heel leuk
Fuck Zweden.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:36 schreef KingRoland het volgende:
Rusland, Zweden en België de echte kanshebbers.
http://www.oddschecker.com/tv/eurovision/winnerquote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:33 schreef Super-B het volgende:
[..]
Waar kun je de voorspellingen van de bookmakers in de gaten houden? Veranderen die telkens na optreden?
Haha bij de voorbeschouwing zei iemand dat Waylon & Ilse in ieder geval nog goed konden doen alsof ze elkaar mochtenquote:
Ik zou haar alle hoeken van mijn slaapkamer laten zienquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lovend zijn over BTquote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:37 schreef Ewelina het volgende:
Ah, UK
Hmm Graham vindt het uiteraard goed, maar hey hij was ook lovend over Bonnie Tyer.
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik zou haar alle hoeken van mijn slaapkamer laten zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
Paar jaar geleden stuurden ze een paar stewardessen.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:38 schreef Anonymousz het volgende:
nummers van uk zijn zo slecht tegenwoordig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |