abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155168017
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 01:33 schreef totnutoe het volgende:

[..]

dit zegt iets over jou
ik heb mijn kinderen nog nooit geslagen
wel wijsheid meegeven

en jij? wie ben jij? speel je de wijsneus?
wat is je doel hier? je disinfo/onwetendheid verspreiden?
Ja dat zeggen ze allemaal en ik geloof best dat je goede bedoelingen er bij hebt en denkt dat je het juiste doet, maar uiteindelijk is het wel mishandeling...
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_155168046
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 01:34 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Ja dat zeggen ze allemaal en ik geloof best dat je goede bedoelingen er bij hebt en denkt dat je het juiste doet, maar uiteindelijk is het wel mishandeling...
moet je dit soort info nu verspreiden van je baas? of is het je onwetendheid?
pi_155168064
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 01:36 schreef totnutoe het volgende:

[..]

moet je dat soort info nu verspreiden van je baas? of is het je onwetendheid?
Ik kan me voorstellen als je zo vastgeroest zit in een wereldje waar slaan heel gewoon is, dat je niet meer ziet wat de gevolgen er van zijn voor je kinderen maar ik kan types als jij zo uittekenen. Nogmaals als je bedoelingen goed zijn dan is het niet jouw schuld, slechts de groepen waar je je in begeeft, maar uiteindelijk sla je ze wel.
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_155168132
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 01:37 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Ik kan me voorstellen als je zo vastgeroest zit in een wereldje waar slaan heel gewoon is, dat je niet meer ziet wat de gevolgen er van zijn voor je kinderen maar ik kan types als jij zo uittekenen. Nogmaals als je bedoelingen goed zijn dan is het niet jouw schuld, slechts de groepen waar je je in begeeft, maar uiteindelijk sla je ze wel.
even voor mijn duidelijkheid
wat bedoel je met slaan? of mijn kinderen slaan? hoe kom je erop dat ik dit doe? waar is dat uit te lezen?

en ik kan types als jij ook zo uittekenen
je doet me aan iemand denken
wel blijven opletten hoor
pi_155168157
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 01:41 schreef totnutoe het volgende:

[..]

even voor mijn duidelijkheid
wat bedoel je met slaan? of mijn kinderen slaan? hoe kom je erop dat ik dit doe? waar is dat uit te lezen?

en ik kan types als jij ook zo uittekenen
je doet me aan iemand denken
wel blijven opletten hoor
Laat maar we begrijpen elkaar niet en het is al laat bij jou

(laatste wat ik wil is je boos maken, want daar lijden je kinderen alleen maar onder)
pi_155168174
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 01:42 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Laat maar we begrijpen elkaar niet en het is al laat bij jou

(laatste wat ik wil is je boos maken, want daar lijden je kinderen alleen maar onder)
:') whatever ventje
pi_155168199
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 01:42 schreef totnutoe het volgende:

[..]

Haha zelfs dat heb je fout :D

Hopelijk zie je wel in dat de manier waarop je eerder postte offensive is en totaal nergens op slaat.

En natuurlijk sla je je kinderen niet, over het algemeen geloof ik in het beste van mensen.
pi_155171064
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 01:33 schreef totnutoe het volgende:

[..]

wat is je doel hier? je disinfo/onwetendheid verspreiden?
Oh the dear Lord, the irony.
  donderdag 13 augustus 2015 @ 09:19:48 #159
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_155171565
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 01:42 schreef totnutoe het volgende:

[..]

Van wie ben jij nu weer een kloon dan.
pi_155171980
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 23:30 schreef totnutoe het volgende:

[..]

die (zelf)kritiek waar je het over hebt gaat bij jullie niet diep/ver genoeg, weet ik al
en wetenschappelijke artikelen worden wel voor zoete koek aangenomen. ik heb jou nooit echt kritisch gezien hier op bnw, tenzij iemand die jij hoog acht iets kritisch zegt,
daarna, pas daarna he..vind jij het ook wel een beetje
En hoe weet jij dat allemaal?
En vertel, als de wetenschap geen zelfkritiek zou kennen, hoe zijn ze dan zover gekomen?
  donderdag 13 augustus 2015 @ 10:07:52 #161
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_155172449
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 01:15 schreef oompaloompa het volgende:
Ik ben niet boos maar wel teleurgesteld...
Dat is nog veel erger. Maar oké, totnutoe, stop met het aanvallen van de mede-users hier op basis van wat ze in hun leven doen. Hier wordt de reeks niet interessanter of leesbaarder van. Verdere posts op deze manier worden verwijderd.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  donderdag 13 augustus 2015 @ 10:09:32 #162
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_155172477
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 09:44 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

En hoe weet jij dat allemaal?
En vertel, als de wetenschap geen zelfkritiek zou kennen, hoe zijn ze dan zover gekomen?
Omkopen kom je ver hoor. Zelfkritiek kennen ze niet. En kent een wetenschapper het wel dan het heeft ie geen lang leven beschoren.

[ Bericht 7% gewijzigd door jogy op 13-08-2015 10:12:34 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 13 augustus 2015 @ 10:12:04 #163
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_155172538
reactie op verwijderd stukje.

[ Bericht 32% gewijzigd door jogy op 13-08-2015 10:12:52 ]
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_155172552
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 00:27 schreef totnutoe het volgende:

[..]

mooi he, nooit bij de bron vandaan, nooit uit eerste hand, :)
maakt het uit, als je haar maar goed zit
Jij hebt alles uit de eerste hand... Nou ben ik wel heel benieuwd..
pi_155172606
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 01:44 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Haha zelfs dat heb je fout :D

Hopelijk zie je wel in dat de manier waarop je eerder postte offensive is en totaal nergens op slaat.

En natuurlijk sla je je kinderen niet, over het algemeen geloof ik in het beste van mensen.
Ik denk niet dat dit zinvol is, Oompa..
Het stijltje doet me teveel denken aan een andere troll, die hoog van de toren blies om uiteindelijk met niks te komen. Een redelijke discussie zit er gewoon niet in.
pi_155172768
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 10:09 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Omkopen kom je ver hoor. Zelfkritiek kennen ze niet. En kent een wetenschapper het wel dan het heeft ie geen lang leven beschoren.
Onderbouw het eens..
pi_155181761
Dus kritische wetenschappers worden om het leven gebracht? Allemaal? Valt dat niet op?
pi_155181779
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 10:15 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ik denk niet dat dit zinvol is, Oompa..
Het stijltje doet me teveel denken aan een andere troll, die hoog van de toren blies om uiteindelijk met niks te komen. Een redelijke discussie zit er gewoon niet in.
Door de avatar dacht ik dat het een gezellig moedertje was :/
  donderdag 13 augustus 2015 @ 16:49:55 #169
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_155182688
quote:
1s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 16:20 schreef mootie het volgende:
Dus kritische wetenschappers worden om het leven gebracht? Allemaal? Valt dat niet op?
Nou, ja, wel dus. Er is zelfs een site over gemaakt. Doet me ook een beetje denken aan de sterfgevallen van top biologen een aantal jaren geleden. http://whatreallyhappened.com/WRHARTICLES/deadbiologists.html Al bleek daar ook wel weer iets mee te zijn waardoor het niet zo dramatisch was als weergegeven.
Vrijheid
  donderdag 13 augustus 2015 @ 18:50:10 #170
52357 Lambiekje
pi_155185966
Waarom kan de statement wetenschap is bedrog niet?

Anno nu is integriteit een no-go.
Wetenschap is nagenoeg compleet fraudulent.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_155186081
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 18:50 schreef Lambiekje het volgende:

Daar heb je vast degelijke bronnen voor. En 'nagenoeg'; over hoeveel procent heb je het dan?
pi_155188019
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 18:50 schreef Lambiekje het volgende:

Omdat een statement onderbouwd moet worden. En onderbouwing zie ik alleen in homeopatische hoeveelhden van jouw kant.
pi_155304838
geen dwang, wel gevolgen. Prima ontwikkeling!

http://www.sciencealert.c(...)troduced-in-victoria
pi_155305739
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 20:41 schreef .SP. het volgende:

Mooi geframed :D
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 10:27:14 #175
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_155318219
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 20:41 schreef .SP. het volgende:

Meh, geen strafrechtelijk dwang maar alsnog dwang. Het is wel een beetje een glijdende schaal zeg maar. Wel begrijpelijk op zich, maar toch krijg ik er een beetje een nare bijsmaak van.
Vrijheid
pi_155319186
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 10:27 schreef jogy het volgende:

[..]

Meh, geen strafrechtelijk dwang maar alsnog dwang. Het is wel een beetje een glijdende schaal zeg maar. Wel begrijpelijk op zich, maar toch krijg ik er een beetje een nare bijsmaak van.
Waarom nare smaak? Ouders mogen doen wat ze willen echter hun keus brengt op deze manier andere kinderen niet (minder...) in gevaar.

Waar ik een nare smaak van krijg is dat de kinderen van die debiele ouders niet zelf de keus kunnen maken maar afhankelijk zijn van het gebrek aan hersencellen van hun gehersenspoelde ouders. Maar goed, dat geldt ook voor religie.
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 11:18:42 #177
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_155319404
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 11:07 schreef .SP. het volgende:

[..]

Waarom nare smaak? Ouders mogen doen wat ze willen echter hun keus brengt op deze manier andere kinderen niet (minder...) in gevaar.

Waar ik een nare smaak van krijg is dat de kinderen van die debiele ouders niet zelf de keus kunnen maken maar afhankelijk zijn van het gebrek aan hersencellen van hun gehersenspoelde ouders. Maar goed, dat geldt ook voor religie.
Ik kan met de beste wil van de wereld niet uitsluiten dat vaccinaties nadelige gevolgen kunnen hebben, misschien pas in de toekomst hoor. Het is een beetje hetzelfde als met andere zaken als het koppelen en digitaliseren van alles zodat men zich niet meer kan onttrekken aan de observatie van de overheid. NU is het geen probleem, NU gaat het (waarschijnlijk) niet mis maar zodra er een andere entiteit aan de macht komt die er wel misbruik van wil maken dan heeft die dus al de infrastructuur in handen om er gebruik van te maken.

Ik vind een vaccinatiegraad van 92% meer dan genoeg, even heel hard gezegd (en uiteraard piep ik anders als ik later kinderen krijg die overlijden of gehandicapt raken door rode hond terwijl ze wel gevaccineerd zijn) vind ik de voordelen opwegen tegen de nadelen. Daarom, ik begrijp het wel. Maar toch.
Vrijheid
pi_155319542
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 11:18 schreef jogy het volgende:

[..]

Ik kan met de beste wil van de wereld niet uitsluiten dat vaccinaties nadelige gevolgen kunnen hebben, misschien pas in de toekomst hoor. Het is een beetje hetzelfde als met andere zaken als het koppelen en digitaliseren van alles zodat men zich niet meer kan onttrekken aan de observatie van de overheid. NU is het geen probleem, NU gaat het (waarschijnlijk) niet mis maar zodra er een andere entiteit aan de macht komt die er wel misbruik van wil maken dan heeft die dus al de infrastructuur in handen om er gebruik van te maken.

Ik vind een vaccinatiegraad van 92% meer dan genoeg, even heel hard gezegd (en uiteraard piep ik anders als ik later kinderen krijg die overlijden of gehandicapt raken door rode hond terwijl ze wel gevaccineerd zijn) vind ik de voordelen opwegen tegen de nadelen. Daarom, ik begrijp het wel. Maar toch.
Ach ja, de expert zegt dat 92% genoeg is. Stel nu dat het in een bepaalde wijk 100% is en in de wijk waar jij met je kind dat immunogecomprimeerd is woont 80%. Hoe gelukkig zou jij zijn als je kind met de mazelen thuiskomt omdat een groep lijpo's vaccineren niet nodig vindt?

Er wordt al meer dan 350 jaar gevaccineerd om nu te zeggen dat vaccins gevaarlijk zijn slaat nergens op. En er is nooit aangetoond dat vaccins slechts zijn, er is alleen aangetoond dat vaccins goed zijn.

Dat jij nu ook twijfel gaat zaaien op basis van helemaal niets is buitengewoon laakbaar en slecht en zou je je eigenlijk voor moeten schamen!
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 11:32:19 #179
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_155319685
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 11:25 schreef .SP. het volgende:

[..]

Ach ja, de expert zegt dat 92% genoeg is. Stel nu dat het in een bepaalde wijk 100% is en in de wijk waar jij met je kind dat immunogecomprimeerd is woont 80%. Hoe gelukkig zou jij zijn als je kind met de mazelen thuiskomt omdat een groep lijpo's vaccineren niet nodig vindt?

Er wordt al meer dan 350 jaar gevaccineerd om nu te zeggen dat vaccins gevaarlijk zijn slaat nergens op. En er is nooit aangetoond dat vaccins slechts zijn, er is alleen aangetoond dat vaccins goed zijn.

Dat jij nu ook twijfel gaat zaaien op basis van helemaal niets is buitengewoon laakbaar en slecht en zou je je eigenlijk voor moeten schamen!
Je leest niet goed, maakt niet uit hoor want het kan de beste overkomen. Ik zeg nergens dat vaccinaties nu slecht zijn of dat deze nadelige gevolgen hebben (medische kant), ik zeg dat een eventueel kwaadwillende overheid met de gereedschappen van een (semi) verplichte vaccinatie zonder te veel moeite (relatief) er misbruik van kan (niet gaat) maken. Nuance, zoek het eens op in het woordenboek. Het zegt dus niets maar dan ook niets over de staat van vaccinatie op dit moment, ik uit alleen mijn zorgen over het feit dat elke mens in potentie in staat is om verschrikkelijke shit uit te halen met systemen die in den beginne bedoelt zijn om goed te doen. Nat als dat je met een mes een heerlijk gerecht kan voorbereiden maar ook je hele familie ermee uit kan moorden.
Vrijheid
pi_155319807
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 11:32 schreef jogy het volgende:

[..]

Je leest niet goed, maakt niet uit hoor want het kan de beste overkomen. Ik zeg nergens dat vaccinaties nu slecht zijn of dat deze nadelige gevolgen hebben (medische kant), ik zeg dat een eventueel kwaadwillende overheid met de gereedschappen van een (semi) verplichte vaccinatie zonder te veel moeite (relatief) er misbruik van kan (niet gaat) maken. Nuance, zoek het eens op in het woordenboek. Het zegt dus niets maar dan ook niets over de staat van vaccinatie op dit moment, ik uit alleen mijn zorgen over het feit dat elke mens in potentie in staat is om verschrikkelijke shit uit te halen met systemen die in den beginne bedoelt zijn om goed te doen. Nat als dat je met een mes een heerlijk gerecht kan voorbereiden maar ook je hele familie ermee uit kan moorden.
Nuance :')

Sorry dat ik je stap van een levensreddend vaccin naar een overheid die "iets" in vaccins kan doen om "iets" met de mensen te doen niet zag.

Maar goed, er zijn inderdaad al zoveel bewijzen van het "iets" in vaccins dat we inderdaad moeten oppassen met vaccinaties en dit vooral ook op een openbaar forum moeten aanstippen zodat er nog meer twijfel in de hoofden van mensen komt zodat er nog minder gevaccineerd wordt! *O*
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 12:33:42 #181
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_155320936
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 11:38 schreef .SP. het volgende:

[..]

Nuance :')

Sorry dat ik je stap van een levensreddend vaccin naar een overheid die "iets" in vaccins kan doen om "iets" met de mensen te doen niet zag.

Maar goed, er zijn inderdaad al zoveel bewijzen van het "iets" in vaccins dat we inderdaad moeten oppassen met vaccinaties en dit vooral ook op een openbaar forum moeten aanstippen zodat er nog meer twijfel in de hoofden van mensen komt zodat er nog minder gevaccineerd wordt! *O*
We hebben het nu even specifiek over Australië toch?

Kijk maar even hoe fijn die met hun bevolking omgaan, specifiek de gehandicapten en Aboriginals.

http://www.theguardian.co(...)erilisation-practice
http://www.abc.net.au/new(...)their-consent/101008

Die wil ik geen verplichte vaccinaties uit laten voeren, die gasten zijn gestoord. Dan maar geen volledige 100% vaccinatiegraad. Een overheid die niet te vertrouwen is wil ik niet het wettelijke recht geven om zonder mijn toestemming iets in mij of mijn kinderen te spuiten. Of de daadwerkelijke vaccinaties die gebruikt zouden moeten worden nou goed zijn of niet.
Vrijheid
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 12:36:07 #182
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_155320999
Of bijvoorbeeld Israel.

http://www.forbes.com/sit(...)-with-birth-control/

Onder het mom van 'vaccinaties zijn goed voor je' werden de vrouwen chemisch gesteriliseerd. Maar dat zal nooit en te nimmer ergens anders gebeuren natuurlijk, overheden zijn gevuld met goedwillende zachtmoedige mensen die kittens knuffelen.

Als je iets wil doen aan het burgervertrouwen in vaccins moet je dit soort dingen niet laten gebeuren. En zolang overheden blijven denken dat ze weten wat goed is voor hun onderdanen zonder altijd even gelijk te hebben of enige scrupules te laten zien kan dat niet en hebben ze niet het morele overwicht om vaccinaties verder op te dringen dan met promotie campagnes.
Vrijheid
pi_155321222
Wow, wat een hoop guilty by association bullshit komt er naar boven.

Dus omdat sommige ambtenaren in sommige landen (misschien) stoute dingen gedaan hebben, in combinatie met fictieve toevoegingen door fictieve entiteiten moeten we stoppen met vaccineren? Briljant Jogy, werkelijk briljant.
pi_155349111
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 12:36 schreef jogy het volgende:
Of bijvoorbeeld Israel.

http://www.forbes.com/sit(...)-with-birth-control/

Onder het mom van 'vaccinaties zijn goed voor je' werden de vrouwen chemisch gesteriliseerd. Maar dat zal nooit en te nimmer ergens anders gebeuren natuurlijk, overheden zijn gevuld met goedwillende zachtmoedige mensen die kittens knuffelen.

Nergens in dat hele artikel staat dat het onder het mom van vacinaties ging. Leuk he dingen erbij verzinnen. We hebben nog iemand op Fok! die dat goed kan en dat is Djeez.

Over je andere punt. Als een overheid kwaad wilt heeft het ontelbare andere mogelijkheden. Verplichte vaccinatie om iets te bereiken is nu niet echt heel erg makkelijk.
  woensdag 19 augustus 2015 @ 12:24:43 #185
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_155349469
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 12:10 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Nergens in dat hele artikel staat dat het onder het mom van vacinaties ging. Leuk he dingen erbij verzinnen. We hebben nog iemand op Fok! die dat goed kan en dat is Djeez.

Over je andere punt. Als een overheid kwaad wilt heeft het ontelbare andere mogelijkheden. Verplichte vaccinatie om iets te bereiken is nu niet echt heel erg makkelijk.
Andere bron: http://www.independent.co(...)consent-8468800.html

"One of the Ethiopian women who was interviewed is quoted as saying: “They [medical staff] told us they are inoculations. We took it every three months. We said we didn’t want to.” It is alleged that some of the women were forced or coerced to take the drug while in transit camps in Ethiopia."

https://en.wikipedia.org/wiki/Inoculation

Dus tja..
Vrijheid
pi_155354036
quote:
14s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 12:24 schreef jogy het volgende:

[..]

Andere bron: http://www.independent.co(...)consent-8468800.html

"One of the Ethiopian women who was interviewed is quoted as saying: “They [medical staff] told us they are inoculations. We took it every three months. We said we didn’t want to.” It is alleged that some of the women were forced or coerced to take the drug while in transit camps in Ethiopia."

https://en.wikipedia.org/wiki/Inoculation

Dus tja..
En dat heeft geen fuck met het verbod om ongevaccineerde kinderen niet op openbare kinderopvangen in Australie toe te laten, je bent onnodige twijfel aan het zaaien.
Je redenatie en onderbouwing is net zo kut als de Lambiekjes en Japies van BNW, het is wel duidelijk waar je gekleurde moderatie gedrag vandaan komt.
  woensdag 19 augustus 2015 @ 15:38:14 #187
262 Re
Kiss & Swallow
pi_155354663
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 15:16 schreef .SP. het volgende:

[..]

En dat heeft geen fuck met het verbod om ongevaccineerde kinderen niet op openbare kinderopvangen in Australie toe te laten, je bent onnodige twijfel aan het zaaien.
Je redenatie en onderbouwing is net zo kut als de Lambiekjes en Japies van BNW, het is wel duidelijk waar je gekleurde moderatie gedrag vandaan komt.
nou ja, jij stelt iets als absolute waarheid, terwijl dat het niet is:
quote:
je eerste zin is in principe ook een pure drogredenatie, en er is wel aangetoond dat vaccinaties slecht kunnen zijn (al is het alleen al allergische reacties en andere bijwerkingen zoals bijv. geregistreerd in VAERS) en er zijn genoeg vaccines die niet goed zijn of hun effectiviteit verliezen.

Dus ook bij jou schort het wat aan de redenatie en onderbouwing.

Wat verder geen ene malle moer zegt over of vaccines goed of slecht zijn, over het algemeen zijn ze gewoon goed voor de mens, levensreddend zelfs. Maar als ik als bijvoorbeeld evolutionair bioloog zou beweren dat vaccinaties uiteindelijk slecht zijn voor de mensheid omdat het diversiteit tegen gaat, is dat vanuit dat oogpunt ook een valide argument.
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  maandag 24 augustus 2015 @ 22:59:18 #188
52357 Lambiekje
pi_155514759
quote:
US media blackout: French oppose vaccines
Get used to it. We live in an Orwellian landscape. When there is a really serious story that needs to be censored, it is. It gets little or no play. It’s buried.

And vaccines is one of those stories.

Here, from thevaccinereaction.org, is a shocker: “The French National Debate on Vaccines,” by Marco Caceres, August 19:

Between 2005 and 2010, the proportion of French people in favour or very in favour of vaccination dropped from 90% to 60% (2013 INPES Peretti-Watel health barometer). The percentage of French people between the ages of 18 and 75 who are anti-vaccination increased from 8.5% in 2005 to 38.2% in 2010. In 2005, 58% of doctors questioned the usefulness of vaccines administered to children while 31% of doctors were expressing doubts about vaccine safety. These figures must surely have increased since then.
France has punched a gaping hole in the fake consensus about vaccines.

In the US and other countries, people are taught there is an overwhelming positive attitude about vaccines. Allowing this story about France to leak and bleed into major media would refute that lie in a second.

Not only is consensus built through relentless propaganda, but when the consensus doesn’t exist because the propaganda fails, that fact is blacked out.

To put it another way, major media exist to invent consensus, and when they can’t, they hide the fact.

American medical reporters for mainstream outlets are among the worst journalists in the world. Over the years, I’ve spoken to some of them. They try to radiate scientific authority, but behind that front they’re a) brainwashed morons or b) sold-out pharmaceutical shills.

The shills hype medical drugs, vaccines, and just-over-the horizon research breakthroughs with the phony conviction of late-night infomercial spokespeople.

One reason a high percentage of the French oppose vaccines is: out in the countryside, they still know what good clean food is. Based on several conversations I’ve had with people who live there, the fresh local produce makes American food, by comparison, taste like cardboard. The French understand that real nutrition is a key to preserving health.

That’s why pharmaceutical giants are rooting hard for GMOs and pesticides, and are, in some cases, producing them. The more GMOs and chemical poisons on the land, the lower the level of general health, and the easier it is to peddle vaccines and drugs as a necessary answer.

That’s how the game is played.
bron
Wat is dat een-tweetje tussen badpharma (vaccin) - en bigfood (gmo) toch fantastisch.
Kortom het gaat erom om mensen ziek te maken en te houden. Het liefst voordat je geboren bent.

En natuurlijk dat een journalisten voornamelijk een domme hoernalisten zijn. Dat moge duidelijk zijn.
  maandag 24 augustus 2015 @ 23:03:09 #189
52357 Lambiekje
pi_155514863
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 12:45 schreef .SP. het volgende:
Wow, wat een hoop guilty by association bullshit komt er naar boven.

Dus omdat sommige ambtenaren in sommige landen (misschien) stoute dingen gedaan hebben, in combinatie met fictieve toevoegingen door fictieve entiteiten moeten we stoppen met vaccineren? Briljant Jogy, werkelijk briljant.
niet alleen stoppen ... alle betrokken artsen en ander medici verbannen. Die beroepgsgroep moet met huid en haar verbannen worden.
  maandag 24 augustus 2015 @ 23:05:57 #190
52357 Lambiekje
pi_155514939
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 11:25 schreef .SP. het volgende:

[..]

nu niet de feite vedraaien ... er is nog NIMMER aangetoond dat het wel werkt. Alles berust op bedrog, omkoop en vervalsing.

Ik snap niet hoe je durft dat te stellen. Ik denk dat je hersens aangetast zijn. Jij medische grapjas. Een criminelere beroep kan je niet verzinnen.

Zonder twijfel is vaccins het allerslechtste wat de mens ooit heeft bedacht. By far.
pi_155515282
Al dat kwik in vaccins lijkt wel een doel te hebben, agenda 21.

“Mercury exposure linked to homosexuality: Contaminated birds exhibit unusual same-sex behavior”

http://www.fourwinds10.ne(...)ews.php?q=1440263105
pi_155521471
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 23:05 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

nu niet de feite vedraaien ... er is nog NIMMER aangetoond dat het wel werkt. Alles berust op bedrog, omkoop en vervalsing.

Ik snap niet hoe je durft dat te stellen. Ik denk dat je hersens aangetast zijn. Jij medische grapjas. Een criminelere beroep kan je niet verzinnen.

Zonder twijfel is vaccins het allerslechtste wat de mens ooit heeft bedacht. By far.
Ik zie dagelijks dat vaccins werken, jij daarentegen komt je zolderkamer niet af en haalt je kennis uit websites geschreven door mensen die dom zijn. je bent totaal ongeloofwaardig.
pi_155521494
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 23:03 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

niet alleen stoppen ... alle betrokken artsen en ander medici verbannen. Die beroepgsgroep moet met huid en haar verbannen worden.
Ga terug onder je steen inhoudsloze schreeuwende aap, kom eens met feiten en onderbouwing. Je bent de online versie van de dorpsgek die al 15 jaar op het plein schreeuwt dat de wereld morgen vergaat.
  dinsdag 25 augustus 2015 @ 10:52:50 #194
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155521952
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 23:03 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

:D hey lambiekje ik ben in de afgelopen 1,5 maand 2 keer bij de eerste hulp geweest.
Eerste keer voor hartproblemen ( wat nu zo goed als opgelost is) en ja het klopt nog :+
2e keer om dat ik een kabel in mijn oog heb gekregen waarbij mijn netvlies was beschadigd.

Beide gevallen heb ik overleefd en de kosten waren erg laag!
Viel beide nog ver in de eigen bijdrage, hoe verklaar je dat?
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
  dinsdag 25 augustus 2015 @ 10:53:16 #195
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_155521960
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 23:17 schreef totnutoe het volgende:
Al dat kwik in vaccins lijkt wel een doel te hebben, agenda 21.

“Mercury exposure linked to homosexuality: Contaminated birds exhibit unusual same-sex behavior”

http://www.fourwinds10.ne(...)ews.php?q=1440263105
Wat zijn de concentraties kwik waar we over praten?
Gaat het over dezelfde soort kwik? Ethyl, Methyl? Zijn verschillende stoffen waar het lichaam verschillend op reageert.

Het gaat (eufemistisch gezegd) extreem kort door de bocht als je dit onderzoek aan agenda 21 wil koppelen.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  dinsdag 25 augustus 2015 @ 10:53:52 #196
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155521968
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 10:25 schreef .SP. het volgende:

[..]

Ga terug onder je steen inhoudsloze schreeuwende aap, kom eens met feiten en onderbouwing. Je bent de online versie van de dorpsgek die al 15 jaar op het plein schreeuwt dat de wereld morgen vergaat.
op zijn grafsteen komt over 40 jaar te staan.

"zie je wel!"
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
  dinsdag 25 augustus 2015 @ 11:05:37 #197
52357 Lambiekje
pi_155522248
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 10:24 schreef .SP. het volgende:

[..]

Ik zie dagelijks dat vaccins werken, jij daarentegen komt je zolderkamer niet af en haalt je kennis uit websites geschreven door mensen die dom zijn. je bent totaal ongeloofwaardig.
nee jij bent ongeloofwaardig brownshirtmedicus.
  dinsdag 25 augustus 2015 @ 11:06:35 #198
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155522275
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 11:05 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

nee jij bent ongeloofwaardig.
bron :+
  dinsdag 25 augustus 2015 @ 11:07:03 #199
52357 Lambiekje
pi_155522285
quote:
EU agency opens investigation into HPV vaccine after shot damages thousands of families
The European Medicines Agency (EMA) has launched a probe into the highly controversial HPV vaccination program following thousands of reports of young girls falling seriously ill after getting jabbed. Per the Swedish news source Svenska Dagbladet (SvD), the European Union's version of the Food And Drug Administration (FDA) launched the investigation to determine whether or not the safety claims associated with Gardasil and Cervarix, the two HPV vaccines currently in circulation, are actually legitimate.

The multinational drug corporations behind the two vaccines, Merck & Co. and GlaxoSmithKline (GSK), respectively, say the vaccines are perfectly safe and come with minimal risk of side effects. But the many thousands of young girls throughout the world who've suffered serious side effects, including several hundred recently featured in a Danish documentary that aired on Denmark's TV2 network, claim otherwise, reporting major health failures almost immediately following the jab.

HPV vaccines have already been administered to some 70 million women worldwide, but their safety and effectiveness is questionable at best. The science used to justify their commercial approval simply doesn't stand up to scrutiny, and yet many countries throughout the world have adopted HPV vaccines as a preventative medicine for preventing cervical cancer.

Canadian researchers published a study in 2013 revealing that the industry-sponsored trials used to justify commercial approval of HPV vaccines are "largely inadequate" and present "evidence of selective reporting of results from clinical trials," meaning vaccine companies cherry-pick data to suit their own agenda.

"[T]he widespread optimism regarding HPV vaccines long-term benefits appears to rest on a number of unproven assumptions (or such which are at odd with factual evidence) and significant misinterpretation of available data," the team wrote.

"For example, the claim that HPV vaccination will result in approximately 70% reduction of cervical cancers is made despite the fact that the clinical trials data have not demonstrated to date that the vaccines have actually prevented a single case of cervical cancer (let alone cervical cancer death), nor that the current overly optimistic surrogate marker-based extrapolations are justified."
http://www.naturalnews.co(...)y_investigation.html
Ah een onderzoek naar de criminele strapatsen van HPV.
  dinsdag 25 augustus 2015 @ 11:09:06 #200
52357 Lambiekje
pi_155522341
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 11:06 schreef theguyver het volgende:

[..]

bron :+
nou dat lijkt me niet heel nodig. Hij claimt dat vaccins veilig zijn. Criminelere onzin bestaat er niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')