Ja dat zeggen ze allemaal en ik geloof best dat je goede bedoelingen er bij hebt en denkt dat je het juiste doet, maar uiteindelijk is het wel mishandeling...quote:Op donderdag 13 augustus 2015 01:33 schreef totnutoe het volgende:
[..]
dit zegt iets over jou
ik heb mijn kinderen nog nooit geslagen
wel wijsheid meegeven
en jij? wie ben jij? speel je de wijsneus?
wat is je doel hier? je disinfo/onwetendheid verspreiden?
moet je dit soort info nu verspreiden van je baas? of is het je onwetendheid?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 01:34 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ja dat zeggen ze allemaal en ik geloof best dat je goede bedoelingen er bij hebt en denkt dat je het juiste doet, maar uiteindelijk is het wel mishandeling...
Ik kan me voorstellen als je zo vastgeroest zit in een wereldje waar slaan heel gewoon is, dat je niet meer ziet wat de gevolgen er van zijn voor je kinderen maar ik kan types als jij zo uittekenen. Nogmaals als je bedoelingen goed zijn dan is het niet jouw schuld, slechts de groepen waar je je in begeeft, maar uiteindelijk sla je ze wel.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 01:36 schreef totnutoe het volgende:
[..]
moet je dat soort info nu verspreiden van je baas? of is het je onwetendheid?
even voor mijn duidelijkheidquote:Op donderdag 13 augustus 2015 01:37 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen als je zo vastgeroest zit in een wereldje waar slaan heel gewoon is, dat je niet meer ziet wat de gevolgen er van zijn voor je kinderen maar ik kan types als jij zo uittekenen. Nogmaals als je bedoelingen goed zijn dan is het niet jouw schuld, slechts de groepen waar je je in begeeft, maar uiteindelijk sla je ze wel.
Laat maar we begrijpen elkaar niet en het is al laat bij jouquote:Op donderdag 13 augustus 2015 01:41 schreef totnutoe het volgende:
[..]
even voor mijn duidelijkheid
wat bedoel je met slaan? of mijn kinderen slaan? hoe kom je erop dat ik dit doe? waar is dat uit te lezen?
en ik kan types als jij ook zo uittekenen
je doet me aan iemand denken
wel blijven opletten hoor
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 01:42 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Laat maar we begrijpen elkaar niet en het is al laat bij jou
(laatste wat ik wil is je boos maken, want daar lijden je kinderen alleen maar onder)
Haha zelfs dat heb je foutquote:
Oh the dear Lord, the irony.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 01:33 schreef totnutoe het volgende:
[..]
wat is je doel hier? je disinfo/onwetendheid verspreiden?
En hoe weet jij dat allemaal?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 23:30 schreef totnutoe het volgende:
[..]
die (zelf)kritiek waar je het over hebt gaat bij jullie niet diep/ver genoeg, weet ik al
en wetenschappelijke artikelen worden wel voor zoete koek aangenomen. ik heb jou nooit echt kritisch gezien hier op bnw, tenzij iemand die jij hoog acht iets kritisch zegt,
daarna, pas daarna he..vind jij het ook wel een beetje
Dat is nog veel erger. Maar oké, totnutoe, stop met het aanvallen van de mede-users hier op basis van wat ze in hun leven doen. Hier wordt de reeks niet interessanter of leesbaarder van. Verdere posts op deze manier worden verwijderd.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 01:15 schreef oompaloompa het volgende:
Ik ben niet boos maar wel teleurgesteld...
Omkopen kom je ver hoor. Zelfkritiek kennen ze niet. En kent een wetenschapper het wel dan het heeft ie geen lang leven beschoren.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 09:44 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
En hoe weet jij dat allemaal?
En vertel, als de wetenschap geen zelfkritiek zou kennen, hoe zijn ze dan zover gekomen?
Jij hebt alles uit de eerste hand... Nou ben ik wel heel benieuwd..quote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:27 schreef totnutoe het volgende:
[..]
mooi he, nooit bij de bron vandaan, nooit uit eerste hand,![]()
maakt het uit, als je haar maar goed zit
Ik denk niet dat dit zinvol is, Oompa..quote:Op donderdag 13 augustus 2015 01:44 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Haha zelfs dat heb je fout
Hopelijk zie je wel in dat de manier waarop je eerder postte offensive is en totaal nergens op slaat.
En natuurlijk sla je je kinderen niet, over het algemeen geloof ik in het beste van mensen.
Onderbouw het eens..quote:Op donderdag 13 augustus 2015 10:09 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Omkopen kom je ver hoor. Zelfkritiek kennen ze niet. En kent een wetenschapper het wel dan het heeft ie geen lang leven beschoren.
Door de avatar dacht ik dat het een gezellig moedertje was :/quote:Op donderdag 13 augustus 2015 10:15 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dit zinvol is, Oompa..
Het stijltje doet me teveel denken aan een andere troll, die hoog van de toren blies om uiteindelijk met niks te komen. Een redelijke discussie zit er gewoon niet in.
Nou, ja, wel dus. Er is zelfs een site over gemaakt. Doet me ook een beetje denken aan de sterfgevallen van top biologen een aantal jaren geleden. http://whatreallyhappened.com/WRHARTICLES/deadbiologists.html Al bleek daar ook wel weer iets mee te zijn waardoor het niet zo dramatisch was als weergegeven.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:20 schreef mootie het volgende:
Dus kritische wetenschappers worden om het leven gebracht? Allemaal? Valt dat niet op?
Daar heb je vast degelijke bronnen voor. En 'nagenoeg'; over hoeveel procent heb je het dan?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 18:50 schreef Lambiekje het volgende:
Waarom kan de statement wetenschap is bedrog niet?
Anno nu is integriteit een no-go.
Wetenschap is nagenoeg compleet fraudulent.
Omdat een statement onderbouwd moet worden. En onderbouwing zie ik alleen in homeopatische hoeveelhden van jouw kant.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 18:50 schreef Lambiekje het volgende:
Waarom kan de statement wetenschap is bedrog niet?
Anno nu is integriteit een no-go.
Wetenschap is nagenoeg compleet fraudulent.
Mooi geframedquote:Op maandag 17 augustus 2015 20:41 schreef .SP. het volgende:
geen dwang, wel gevolgen. Prima ontwikkeling!
http://www.sciencealert.c(...)troduced-in-victoria
Meh, geen strafrechtelijk dwang maar alsnog dwang. Het is wel een beetje een glijdende schaal zeg maar. Wel begrijpelijk op zich, maar toch krijg ik er een beetje een nare bijsmaak van.quote:Op maandag 17 augustus 2015 20:41 schreef .SP. het volgende:
geen dwang, wel gevolgen. Prima ontwikkeling!
http://www.sciencealert.c(...)troduced-in-victoria
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |