quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:13 schreef chufi het volgende:
EN dan weer een nieuwe die verkloot wordt door een modje !??
Ik weet niet meer welke film dat was, maar wat vreselijkquote:
Ja ik zag hem vorige week weer eens langs komen (Movie 43), maar ik moest ook gelijk weer wegzappenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet niet meer welke film dat was, maar wat vreselijk
Ik heb het geblocked.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik zag hem vorige week weer eens langs komen (Movie 43), maar ik moest ook gelijk weer wegzappen
Geen idee. Ik moest het weer even opzoeken op imdb. Ik heb dat mormel ooit gekeken.quote:
Morgen gaan we naar B&Hquote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:28 schreef Joezi het volgende:
Is er al nieuwe aanwas uit CRE? Lekkere vadsige dames om mee te naaien?
Ik heb geen idee. Best grappig er zijn sub fora waar ik het bestaan niet van weetquote:
Ik zit al klaar met naald en draad.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:28 schreef Joezi het volgende:
Is er al nieuwe aanwas uit CRE? Lekkere vadsige dames om mee te naaien?
Geen zorgen borduur maar snel. Zo snel zijn we weer ergens anders.quote:
Babes and Hunks.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:39 schreef chufi het volgende:
Ze hebben daar wel 1 topic met bijna 200000 views
B&H
Bibi Breijman / "Kabouter" (Oh Oh Cherso) 123 fullpage pberends 266 197.796 18-05-2015 09:35:42
Iwanius
Als in adoptiequote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:42 schreef Patapon het volgende:
Daar vinden jullie vast wel nieuwe aanwas.
Kom je nog wel eens kijken dan?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:42 schreef Patapon het volgende:
Daar vinden jullie vast wel nieuwe aanwas.
Tuurlijk wat een domme vraag.quote:
Met die rede mag je ook wegblijvenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:48 schreef Patapon het volgende:
Tja dit topic staat nu in mijn actieve topics. Dus ik kom nog wel eens langs.
Je hebt in ieder geval de leeftijd ....quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:48 schreef Patapon het volgende:
Tja dit topic staat nu in mijn actieve topics. Dus ik kom nog wel eens langs.
Wijkbeheerder, oei oppassenquote:
Wat is het ?quote:
Lastig,afhankelijk waar.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:56 schreef Patapon het volgende:
Ik beheer wat wijken en dan eigenlijk alleen beheer en onderhoud van de openbare ruimte. Maar mijn hoofdtaak is het coördineren van werkzaamheden rondom evenementen.
Is dat waar je voor gestudeerd hebt?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:56 schreef Patapon het volgende:
Ik beheer wat wijken en dan eigenlijk alleen beheer en onderhoud van de openbare ruimte. Maar mijn hoofdtaak is het coördineren van werkzaamheden rondom evenementen.
En andersom Sasquote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:02 schreef sacha het volgende:
[..]
nee![]()
dit is om ons te laten kennismaken met het hele forum![]()
'wij' willen ons huis terug!
Tsja creatief met YT kan ook nog hier.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Je mag ook kunstjes met je paarden doen Piet
En dan gaan we afhaken.... of zullen we voort borduren op het oude conceptquote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
straks zoveel nieuwe aanwas dat 40+ weer opengaat
*gelooft in sprookjes
Je beheert een hele wijk?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:08 schreef Patapon het volgende:
Heel leuk. Ik ben pas 1,5 jaar wijkbeheerder. Hiervoor verleende ik evenementenvergunningen bij dezelfde gemeente.
Dan open je toch een tipoc in F&F.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:10 schreef sacha het volgende:
heb ik goffer allemaal foto's gemaakt van mijn bloementuin voor in F&F, zitten we weer in CRE
Plaats ze daar en geeg ons de link of andersom... Plaats ze hier en plaats daar een link... Wees eens creatiefquote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:10 schreef sacha het volgende:
heb ik goffer allemaal foto's gemaakt van mijn bloementuin voor in F&F, zitten we weer in CRE
IK POST AL IN F&Fquote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan open je toch een tipoc in F&F.
Database aanleggen met foto's en op juiste moment posten.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:12 schreef sacha het volgende:
en voordat ik mijn gepunnikte Barbapapa op de foto heb zitten we weer in CUL
Ah, kom op. Ff door punniken!quote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:12 schreef sacha het volgende:
en voordat ik mijn gepunnikte Barbapapa op de foto heb zitten we weer in CUL
IK POST AL IN F&Fquote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Plaats ze daar en geeg ons de link of andersom... Plaats ze hier en plaats daar een link... Wees eens creatief
helemaal nietquote:
Crossposten.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:18 schreef sacha het volgende:
[..]
helemaal niet![]()
alles wat ik qua foto's in F&F plaats heb ik altijd gecross post in 40+![]()
dat ben je zeker alweer vergeten
Ja waarschijnlijk dan.... Vroeger hadden we daar een speciaal topic voorquote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:18 schreef sacha het volgende:
[..]
helemaal niet![]()
alles wat ik qua foto's in F&F plaats heb ik altijd gecross post in 40+![]()
dat ben je zeker alweer vergeten
ik pleurde dat gewoon in de SCquote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja waarschijnlijk dan.... Vroeger hadden we daar een speciaal topic voor
Stadswacht noemen we het hier.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:08 schreef Patapon het volgende:
Heel leuk. Ik ben pas 1,5 jaar wijkbeheerder. Hiervoor verleende ik evenementenvergunningen bij dezelfde gemeente.
Hier hebben ze scootersquote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die sukkels op de fiets bedoel je?
Shit waar is het dementie topic als je het nodig hebt,quote:
Stel je niet zo aanquote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:56 schreef just me het volgende:
[..]
Shit waar is het dementie topic als je het nodig hebt,
hier rijden ze op die grote steppen
ah, chef van de prullenbakkenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:16 schreef Patapon het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 22 mei 2015 21:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Stadswacht noemen we het hier.
[/3quote]
Néé dat ben ik niet! wijkbeheerder kun je het best vpvergelijken met de wijkregisseur,alleen beslis ik alleen over wat er in de openbare ruimte geplaatst mag worden. Prullenbakken en bankjes enzo.
Geen scooter dus. Lantefanteren en crea bea zijnquote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:16 schreef Patapon het volgende:
[..]
[/3quote]
Néé dat ben ik niet! wijkbeheerder kun je het best vpvergelijken met de wijkregisseur,alleen beslis ik alleen over wat er in de openbare ruimte geplaatst mag worden. Prullenbakken en bankjes enzo.
Kun je ook mensen op laten pakken die elke keer weer brood aan vogels geven buiten hun comfortzone, maar bij mij voor de deur... Waardoor er een giga vogeloverlast ontstaatquote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:16 schreef Patapon het volgende:
[..]
[/3quote]
Ga je moeilijk doenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Kun je ook mensen op laten pakken die elke keer weer brood aan vogels geven buiten hun comfortzone, maar bij mij voor de deur... Waardoor er een giga vogeloverlast ontstaat
Ik zou alles wat vogels voert afknallen. Ik krijg geen wapen als stadswachtquote:
Dat mag idd niet want ze dragen ook al burka's en zo ...quote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou alles wat vogels voert afknallen. Ik krijg geen wapen als stadswacht
Ik woon aan het water en naast meeuwen en duiven, ook eenden , meerkoeten, kraaien en soms wat zwanen. Maar echt veel ...quote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Hier gooien de allochtonen al hun overtollige brood op straat, continu meeuwen hier
Dat is het probleem ook. Ze mogen geen voedsel weggooien. Dus voor de beestjes op straat Overlast van duiven en muizenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Hier gooien de allochtonen al hun overtollige brood op straat, continu meeuwen hier
vanmiddag flink wat watervogels gezien en ook reigersquote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik woon aan het water en naast meeuwen en duiven, ook eenden , meerkoeten, kraaien en soms wat zwanen. Maar echt veel ...
Ze gooien het wel weg ...quote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is het probleem ook. Ze mogen geen voedsel weggooien. Dus voor de beestjes op straat Overlast van duiven en muizen
Ja ik ook, maar niet op straat. Brood voor eenden is trouwens slecht.quote:
Die beesten worden veels te dikquote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar niet op straat. Brood voor eenden is trouwens slecht.
Ze verkrachten de vrouwtjes omdat ze niks anders te doen hebben. Plus het rot op de bodem van het water.quote:
Ik was vanmiddag bij het grotere openwater en daar was haast geen vogel te zien... Die zitten allemaal in de woonwijken, bij de winkelcentraquote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
vanmiddag flink wat watervogels gezien en ook reigers
Er zwemmen hier nog wel grote vissen, dus misschien eten die ook meequote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze verkrachten de vrouwtjes omdat ze niks anders te doen hebben. Plus het rot op de bodem van het water.
Van de dode eendenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 23:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Er zwemmen hier nog wel grote vissen, dus misschien eten die ook mee
hanggroep vogelsquote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik was vanmiddag bij het grotere openwater en daar was haast geen vogel te zien... Die zitten allemaal in de woonwijken, bij de winkelcentra
Waar mensen zijn is ongedierte.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 23:02 schreef chufi het volgende:
Nu op RTL 4 docu de wilde stad over ongedierte in de stad
*2e scherm aanzet*quote:Op vrijdag 22 mei 2015 23:02 schreef chufi het volgende:
Nu op RTL 4 docu de wilde stad over ongedierte in de stad
Bloedworst.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 23:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In zijn bek lijkt me het meeste spektakel opleveren.
van links naar rechts ?quote:
Dat soort nummers draait Piet niet ... Vroeger poste ie wel eens Nederlandstalige BS als tubjesquote:
Ken je 2 emmertjes water halen niet?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 00:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat soort nummers draait Piet niet ... Vroeger poste ie wel eens Nederlandstalige BS als tubjes
Neequote:Op zaterdag 23 mei 2015 00:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ken je 2 emmertjes water halen niet?
Ga hier maar lekker Nederlands praten met Chufi.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 00:44 schreef mar378 het volgende:
[..]
Nej de 360 cam is zeer slecht de in de loods is veel beter!
Hai Mootie, wo komst Du her?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 00:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Ga hier maar lekker Nederlands praten met Chufi.
OK, maar laat maar... Ik kruip er zo vantussenquote:Op zaterdag 23 mei 2015 01:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Neuh, wel een Veulpoepers remix versie
Ah, d8 dat het al langer Wasquote:Op zaterdag 23 mei 2015 11:49 schreef chufi het volgende:
[..]
We zijn amper een week op reis dus van GC -> BNW -> MUZ -> ESF -< GC -> F&F -> CRE
Das best wel zielig......quote:Op zaterdag 23 mei 2015 12:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
sinds het opheffen van 40+ zijn we ontheemd
neh.. die hebben al heel veel mensen gezien, is niet leuk meerquote:Op zaterdag 23 mei 2015 12:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat moet jij zeggen... Laat eens wat van je creatieve werkjes zien
Chocolaquote:Op zaterdag 23 mei 2015 15:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
Wat is het basismateriaal voor vandaag?
quote:
Dat was DDM's verzoekquote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:54 schreef sacha het volgende: met het versoe
rot op met je smakkeronie![]()
/soury
Ik zou er niet van staan te kijken als ie hem zelf gemaakt heeft. En ik bedoel niet alleen de foto.quote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Laat dr nou in de waan.... Ook al wil ik geen kinderen en ben ik te oud....
oooh wat klinkt dat lievquote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Gisteren kwam ik een oude bekende tegen die ik al lang niet meer gezien had, krijg ik de vraag jij hebt toch ook kinderen? Ik zeg ja, en eentje staat naast je.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Das mooi om te kunnen zeggen lijkt me... Of had ie het moeten zien?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gisteren kwam ik een oude bekende tegen die ik al lang niet meer gezien had, krijg ik de vraag jij hebt toch ook kinderen? Ik zeg ja, en eentje staat naast je.
Door die baard is dat minder zichtbaar.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Das mooi om te kunnen zeggen lijkt me... Of had ie het moeten zien?
Dus je was wel trots om het te kunnen zeggenquote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Door die baard is dat minder zichtbaar.
En het is daar donker en iedereen heeft gezopen.
Ben altijd trots.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus je was wel trots om het te kunnen zeggen
Ik neem aan dat de bekende muizen ook wel inspiratie in deze 'opdracht' kunnen vinden.quote:
Ah, jeetje, jij hier? Hoi.quote:Op zondag 24 mei 2015 12:11 schreef AdoraBelle het volgende:
Hoi mensjes.
Ik weet nog dat m'n vader de luciferdoosjes gebruikte om een spin in te vangen en die dan buiten weer uit te zetten.
Je kwam op de 'opdacht' af? Of miste je de 40+ers.........quote:Op zondag 24 mei 2015 12:14 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, ik ben de afgelopen tijd wat meer een lurker geworden, maar soms post ik ook.
Welke opdracht bedoel je precies?quote:Op zondag 24 mei 2015 12:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je kwam op de 'opdacht' af? Of miste je de 40+ers.........
Nou ja, Je hebt al 1 v/d 25quote:Op zondag 24 mei 2015 12:19 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Welke opdracht bedoel je precies?
En ja, ik voelde me een beetje eenzaam. Dus ik dacht ik kom hier maar weer even posten.
uitgevoerd.quote:Ik weet nog dat m'n vader de luciferdoosjes gebruikte om een spin in te vangen en die dan buiten weer uit te zetten.
Wat zijn de andere opdrachten dan?quote:Op zondag 24 mei 2015 12:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nou ja, Je hebt al 1 v/d 25
[..]
uitgevoerd.
quote:
Je kan er nog een aantal bedenken.quote:Neem een luciferdoosje, zet het voor je neer, bedenk en beschrijf 25 manieren op om het creatief te gebruiken.
Oohquote:Op zondag 24 mei 2015 12:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[..]
Je kan er nog een aantal bedenken.
Dit is wel CRE.quote:Op zondag 24 mei 2015 12:30 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ooh. Ik denk dat ik daarvoor maar bedank.
Ik wacht op een doosje van Fann.quote:Op zondag 24 mei 2015 12:35 schreef chufi het volgende:
Ik heb het geprobeerd en dat vind ik al meer dan genoeg.
Ik zal maar niet naar je zwaaien.quote:Op zondag 24 mei 2015 14:21 schreef svann het volgende:
[..]
Er gaan natuurlijk wat (match)boox mee.
[ afbeelding ]
Geen aannames AUB.quote:Op zondag 24 mei 2015 15:19 schreef chufi het volgende:
Je hebt het niet zo op svann? Ja je wacht op het doosje van Fann maar krijgt svann.. begrijpelijke teleurstelling ..
die is lievquote:Op zondag 24 mei 2015 12:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Neem een luciferdoosje, zet het voor je neer, bedenk en beschrijf 25 manieren op om het creatief te gebruiken.
[ afbeelding ]
Wat doe jij zoal met je lege doosjes?quote:
in de papierbakquote:Op zondag 24 mei 2015 19:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat doe jij zoal met je lege doosjes?
Creepyquote:
Sjesus, niet echt creatief ditquote:
Ik was mezelf na een reboot even kwijt.quote:
Joezi is een trol.quote:
ga heen jijquote:
Ik eigenlijk ook dat Crea Bea thema beviel me wel.quote:
Ohh nice daar kan ik wel wat mee. Er is al een sc trouwens. Ik was erbij toen het opgericht werdquote:
Ik had een tijdje de OP van dat aanmeld topic, kreeg ik allemaal PM's van users of ze erin mochtenquote:Op zondag 24 mei 2015 21:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohh nice daar kan ik wel wat mee. Er is al een sc trouwens. Ik was erbij toen het opgericht werd
De SC of KPD in general?quote:Op zondag 24 mei 2015 21:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohh nice daar kan ik wel wat mee. Er is al een sc trouwens. Ik was erbij toen het opgericht werd
Ik ga geheel naakt.quote:
Ga er ook even op inquote:
Was APK destijds en iedereen kreeg toegang. Was hilarishquote:Op zondag 24 mei 2015 21:15 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik had een tijdje de OP van dat aanmeld topic, kreeg ik allemaal PM's van users of ze erin mochten
We zitten niet meer in CREquote:
Nu toch ook, al is die leeftijdscheck wel erg streng.quote:Op zondag 24 mei 2015 21:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Was APK destijds en iedereen kreeg toegang. Was hilarish
Remlof toch? Of was dat een andere keer. mods kunnen geen toegang geven.quote:Op zondag 24 mei 2015 21:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Was APK destijds en iedereen kreeg toegang. Was hilarish
De eerste was ik bij. Wat lachen was datquote:Op zondag 24 mei 2015 21:28 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nu toch ook, al is die leeftijdscheck wel erg streng.
Geen mods in onze SCquote:Op zondag 24 mei 2015 21:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Remlof toch? Of was dat een andere keer. mods kunnen geen toegang geven.
Yvonne en we kregen allemaal toegang.quote:Op zondag 24 mei 2015 21:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Remlof toch? Of was dat een andere keer. mods kunnen geen toegang geven.
Staat me vaag iets van bij ja.quote:Op zondag 24 mei 2015 21:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Yvonne en we kregen allemaal toegang.APK opende de sc daar.
Iedereen was verbaasd. Ja we werden allemaal 18 vandaagquote:
Lobasca over de pisquote:
Nee we lopen een rondje GS nu weer hoe fijnquote:
maar ik heb pas het lidmaatschap gehadquote:Op zondag 24 mei 2015 21:38 schreef chufi het volgende:
Nu zijn we 40+ dus hebben we niets meer te zoeken in KPD
Nou zo spannend is het niet, maar dat weet je vast welquote:Op zondag 24 mei 2015 21:38 schreef chufi het volgende:
Nu zijn we 40+ dus hebben we niets meer te zoeken in KPD
moest je lid worden ?quote:
Piemels kan je ook zonder wel zienquote:
Een trieste bedoeling, wie wil mijn spannende aars zien?quote:Op zondag 24 mei 2015 21:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou zo spannend is het niet, maar dat weet je vast wel
Ja doe eens openquote:Op zondag 24 mei 2015 21:41 schreef Joezi het volgende:
[..]
Een trieste bedoeling, wie wil mijn spannende aars zien?
quote:Op zondag 24 mei 2015 21:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu pas? Met al die KSC skatties die er in los gaan
Uhh waarom ?quote:
ja dus en ?quote:Op zondag 24 mei 2015 21:47 schreef chufi het volgende:
KPD lijkt me geen strak plan... Sommigen mensen hier hebben kinderen
owquote:Op zondag 24 mei 2015 21:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan zit er een filter op en dan telt het niet
En dan open je een topicquote:
Het loopt lollig uit de handquote:
Ik klaag nietquote:
Ja vond het niet zo leuk, maar what the fuck, ik denk dat TS dit niet voor ogen had. De bitchquote:
Die zit weer aan de bananensjips met dr aap, gniffelen in dr vuistjequote:Op zondag 24 mei 2015 22:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja vond het niet zo leuk, maar what the fuck, ik denk dat TS dit niet voor ogen had. De bitch
Ze mag me wel, dat blijktquote:Op zondag 24 mei 2015 22:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Die zit weer aan de bananensjips met dr aap, gniffelen in dr vuistje
Ik weet het wel zeker.quote:Op zondag 24 mei 2015 22:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien is ze het stiekem zelfs wel echt
Ja maar het is niet wederzijds, vriendinnen ok maar verder nietquote:
Ze heeft natuurlijk ook geen piemulquote:Op zondag 24 mei 2015 22:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar het is niet wederzijds, vriendinnen ok maar verder niet
Ik val niet op boerinnenquote:
quote:Op zondag 24 mei 2015 22:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja vond het niet zo leuk, maar what the fuck, ik denk dat TS dit niet voor ogen had. De bitch
quote:
quote:
We gaan gewoon cra bea doorquote:Op zondag 24 mei 2015 22:51 schreef chufi het volgende:
Iemand heeft het begrip tour niet begrepen...
Poefquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |