quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:13 schreef chufi het volgende:
EN dan weer een nieuwe die verkloot wordt door een modje !??
Ik weet niet meer welke film dat was, maar wat vreselijkquote:
Ja ik zag hem vorige week weer eens langs komen (Movie 43), maar ik moest ook gelijk weer wegzappenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet niet meer welke film dat was, maar wat vreselijk
Ik heb het geblocked.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik zag hem vorige week weer eens langs komen (Movie 43), maar ik moest ook gelijk weer wegzappen
Geen idee. Ik moest het weer even opzoeken op imdb. Ik heb dat mormel ooit gekeken.quote:
Morgen gaan we naar B&Hquote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:28 schreef Joezi het volgende:
Is er al nieuwe aanwas uit CRE? Lekkere vadsige dames om mee te naaien?
Ik heb geen idee. Best grappig er zijn sub fora waar ik het bestaan niet van weetquote:
Ik zit al klaar met naald en draad.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:28 schreef Joezi het volgende:
Is er al nieuwe aanwas uit CRE? Lekkere vadsige dames om mee te naaien?
Geen zorgen borduur maar snel. Zo snel zijn we weer ergens anders.quote:
Babes and Hunks.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:39 schreef chufi het volgende:
Ze hebben daar wel 1 topic met bijna 200000 views
B&H
Bibi Breijman / "Kabouter" (Oh Oh Cherso) 123 fullpage pberends 266 197.796 18-05-2015 09:35:42
Iwanius
Als in adoptiequote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:42 schreef Patapon het volgende:
Daar vinden jullie vast wel nieuwe aanwas.
Kom je nog wel eens kijken dan?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:42 schreef Patapon het volgende:
Daar vinden jullie vast wel nieuwe aanwas.
Tuurlijk wat een domme vraag.quote:
Met die rede mag je ook wegblijvenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:48 schreef Patapon het volgende:
Tja dit topic staat nu in mijn actieve topics. Dus ik kom nog wel eens langs.
Je hebt in ieder geval de leeftijd ....quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:48 schreef Patapon het volgende:
Tja dit topic staat nu in mijn actieve topics. Dus ik kom nog wel eens langs.
Wijkbeheerder, oei oppassenquote:
Wat is het ?quote:
Lastig,afhankelijk waar.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:56 schreef Patapon het volgende:
Ik beheer wat wijken en dan eigenlijk alleen beheer en onderhoud van de openbare ruimte. Maar mijn hoofdtaak is het coördineren van werkzaamheden rondom evenementen.
Is dat waar je voor gestudeerd hebt?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:56 schreef Patapon het volgende:
Ik beheer wat wijken en dan eigenlijk alleen beheer en onderhoud van de openbare ruimte. Maar mijn hoofdtaak is het coördineren van werkzaamheden rondom evenementen.
En andersom Sasquote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:02 schreef sacha het volgende:
[..]
nee![]()
dit is om ons te laten kennismaken met het hele forum![]()
'wij' willen ons huis terug!
Tsja creatief met YT kan ook nog hier.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Je mag ook kunstjes met je paarden doen Piet
En dan gaan we afhaken.... of zullen we voort borduren op het oude conceptquote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
straks zoveel nieuwe aanwas dat 40+ weer opengaat
*gelooft in sprookjes
Je beheert een hele wijk?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:08 schreef Patapon het volgende:
Heel leuk. Ik ben pas 1,5 jaar wijkbeheerder. Hiervoor verleende ik evenementenvergunningen bij dezelfde gemeente.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |