Bloedworst.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 23:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In zijn bek lijkt me het meeste spektakel opleveren.
van links naar rechts ?quote:
Dat soort nummers draait Piet niet ... Vroeger poste ie wel eens Nederlandstalige BS als tubjesquote:
Ken je 2 emmertjes water halen niet?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 00:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat soort nummers draait Piet niet ... Vroeger poste ie wel eens Nederlandstalige BS als tubjes
Neequote:Op zaterdag 23 mei 2015 00:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ken je 2 emmertjes water halen niet?
Ga hier maar lekker Nederlands praten met Chufi.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 00:44 schreef mar378 het volgende:
[..]
Nej de 360 cam is zeer slecht de in de loods is veel beter!
Hai Mootie, wo komst Du her?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 00:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Ga hier maar lekker Nederlands praten met Chufi.
OK, maar laat maar... Ik kruip er zo vantussenquote:Op zaterdag 23 mei 2015 01:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Neuh, wel een Veulpoepers remix versie
Ah, d8 dat het al langer Wasquote:Op zaterdag 23 mei 2015 11:49 schreef chufi het volgende:
[..]
We zijn amper een week op reis dus van GC -> BNW -> MUZ -> ESF -< GC -> F&F -> CRE
Das best wel zielig......quote:Op zaterdag 23 mei 2015 12:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
sinds het opheffen van 40+ zijn we ontheemd
neh.. die hebben al heel veel mensen gezien, is niet leuk meerquote:Op zaterdag 23 mei 2015 12:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat moet jij zeggen... Laat eens wat van je creatieve werkjes zien
Chocolaquote:Op zaterdag 23 mei 2015 15:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
Wat is het basismateriaal voor vandaag?
quote:
Dat was DDM's verzoekquote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:54 schreef sacha het volgende: met het versoe
rot op met je smakkeronie![]()
/soury
Ik zou er niet van staan te kijken als ie hem zelf gemaakt heeft. En ik bedoel niet alleen de foto.quote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Laat dr nou in de waan.... Ook al wil ik geen kinderen en ben ik te oud....
oooh wat klinkt dat lievquote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Gisteren kwam ik een oude bekende tegen die ik al lang niet meer gezien had, krijg ik de vraag jij hebt toch ook kinderen? Ik zeg ja, en eentje staat naast je.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Das mooi om te kunnen zeggen lijkt me... Of had ie het moeten zien?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gisteren kwam ik een oude bekende tegen die ik al lang niet meer gezien had, krijg ik de vraag jij hebt toch ook kinderen? Ik zeg ja, en eentje staat naast je.
Door die baard is dat minder zichtbaar.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Das mooi om te kunnen zeggen lijkt me... Of had ie het moeten zien?
Dus je was wel trots om het te kunnen zeggenquote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Door die baard is dat minder zichtbaar.
En het is daar donker en iedereen heeft gezopen.
Ben altijd trots.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus je was wel trots om het te kunnen zeggen
Ik neem aan dat de bekende muizen ook wel inspiratie in deze 'opdracht' kunnen vinden.quote:
Ah, jeetje, jij hier? Hoi.quote:Op zondag 24 mei 2015 12:11 schreef AdoraBelle het volgende:
Hoi mensjes.
Ik weet nog dat m'n vader de luciferdoosjes gebruikte om een spin in te vangen en die dan buiten weer uit te zetten.
Je kwam op de 'opdacht' af? Of miste je de 40+ers.........quote:Op zondag 24 mei 2015 12:14 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, ik ben de afgelopen tijd wat meer een lurker geworden, maar soms post ik ook.
Welke opdracht bedoel je precies?quote:Op zondag 24 mei 2015 12:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je kwam op de 'opdacht' af? Of miste je de 40+ers.........
Nou ja, Je hebt al 1 v/d 25quote:Op zondag 24 mei 2015 12:19 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Welke opdracht bedoel je precies?
En ja, ik voelde me een beetje eenzaam. Dus ik dacht ik kom hier maar weer even posten.
uitgevoerd.quote:Ik weet nog dat m'n vader de luciferdoosjes gebruikte om een spin in te vangen en die dan buiten weer uit te zetten.
Wat zijn de andere opdrachten dan?quote:Op zondag 24 mei 2015 12:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nou ja, Je hebt al 1 v/d 25
[..]
uitgevoerd.
quote:
Je kan er nog een aantal bedenken.quote:Neem een luciferdoosje, zet het voor je neer, bedenk en beschrijf 25 manieren op om het creatief te gebruiken.
Oohquote:Op zondag 24 mei 2015 12:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[..]
Je kan er nog een aantal bedenken.
Dit is wel CRE.quote:Op zondag 24 mei 2015 12:30 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ooh. Ik denk dat ik daarvoor maar bedank.
Ik wacht op een doosje van Fann.quote:Op zondag 24 mei 2015 12:35 schreef chufi het volgende:
Ik heb het geprobeerd en dat vind ik al meer dan genoeg.
Ik zal maar niet naar je zwaaien.quote:Op zondag 24 mei 2015 14:21 schreef svann het volgende:
[..]
Er gaan natuurlijk wat (match)boox mee.
[ afbeelding ]
Geen aannames AUB.quote:Op zondag 24 mei 2015 15:19 schreef chufi het volgende:
Je hebt het niet zo op svann? Ja je wacht op het doosje van Fann maar krijgt svann.. begrijpelijke teleurstelling ..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |