Dat was DDM's verzoekquote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:54 schreef sacha het volgende: met het versoe
rot op met je smakkeronie![]()
/soury
Ik zou er niet van staan te kijken als ie hem zelf gemaakt heeft. En ik bedoel niet alleen de foto.quote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Laat dr nou in de waan.... Ook al wil ik geen kinderen en ben ik te oud....
oooh wat klinkt dat lievquote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Gisteren kwam ik een oude bekende tegen die ik al lang niet meer gezien had, krijg ik de vraag jij hebt toch ook kinderen? Ik zeg ja, en eentje staat naast je.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Das mooi om te kunnen zeggen lijkt me... Of had ie het moeten zien?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gisteren kwam ik een oude bekende tegen die ik al lang niet meer gezien had, krijg ik de vraag jij hebt toch ook kinderen? Ik zeg ja, en eentje staat naast je.
Door die baard is dat minder zichtbaar.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Das mooi om te kunnen zeggen lijkt me... Of had ie het moeten zien?
Dus je was wel trots om het te kunnen zeggenquote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Door die baard is dat minder zichtbaar.
En het is daar donker en iedereen heeft gezopen.
Ben altijd trots.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus je was wel trots om het te kunnen zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |