Ik neem aan dat de bekende muizen ook wel inspiratie in deze 'opdracht' kunnen vinden.quote:
Ah, jeetje, jij hier? Hoi.quote:Op zondag 24 mei 2015 12:11 schreef AdoraBelle het volgende:
Hoi mensjes.
Ik weet nog dat m'n vader de luciferdoosjes gebruikte om een spin in te vangen en die dan buiten weer uit te zetten.
Je kwam op de 'opdacht' af? Of miste je de 40+ers.........quote:Op zondag 24 mei 2015 12:14 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, ik ben de afgelopen tijd wat meer een lurker geworden, maar soms post ik ook.
Welke opdracht bedoel je precies?quote:Op zondag 24 mei 2015 12:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je kwam op de 'opdacht' af? Of miste je de 40+ers.........
Nou ja, Je hebt al 1 v/d 25quote:Op zondag 24 mei 2015 12:19 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Welke opdracht bedoel je precies?
En ja, ik voelde me een beetje eenzaam. Dus ik dacht ik kom hier maar weer even posten.
uitgevoerd.quote:Ik weet nog dat m'n vader de luciferdoosjes gebruikte om een spin in te vangen en die dan buiten weer uit te zetten.
Wat zijn de andere opdrachten dan?quote:Op zondag 24 mei 2015 12:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nou ja, Je hebt al 1 v/d 25
[..]
uitgevoerd.
quote:
Je kan er nog een aantal bedenken.quote:Neem een luciferdoosje, zet het voor je neer, bedenk en beschrijf 25 manieren op om het creatief te gebruiken.
Oohquote:Op zondag 24 mei 2015 12:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[..]
Je kan er nog een aantal bedenken.
Dit is wel CRE.quote:Op zondag 24 mei 2015 12:30 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ooh. Ik denk dat ik daarvoor maar bedank.
Ik wacht op een doosje van Fann.quote:Op zondag 24 mei 2015 12:35 schreef chufi het volgende:
Ik heb het geprobeerd en dat vind ik al meer dan genoeg.
Ik zal maar niet naar je zwaaien.quote:Op zondag 24 mei 2015 14:21 schreef svann het volgende:
[..]
Er gaan natuurlijk wat (match)boox mee.
[ afbeelding ]
Geen aannames AUB.quote:Op zondag 24 mei 2015 15:19 schreef chufi het volgende:
Je hebt het niet zo op svann? Ja je wacht op het doosje van Fann maar krijgt svann.. begrijpelijke teleurstelling ..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |