Je he?quote:
Ga klagen in fbquote:
Waarom zou ik klagen over een kut-TT? Van jou zou ik niet anders willen.quote:
Ik heb de blaren nog op mijn handenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Waarom zou ik klagen over een kut-TT? Van jou zou ik niet anders willen.![]()
Pacman is trouwens jarig vandaag. Nog van harte gefeliciteerd.
Ik heb de gameboy, linx, atari en de Nintendo nog ergensquote:
Niet op zoek zijn is het beste. Vandaag of morgen loop je iemand tegen het lijf.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben zo benieuwd naar de contactadvertentie. De mijne heeft niks opgeleverd.
quote:
ja dat werkt.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet op zoek zijn is het beste. Vandaag of morgen loop je iemand tegen het lijf.
Nee het werkt niet, het gaat vanzelfquote:
1 reactie toch?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Ja wat een rare vraag hierquote:
waar kan die dan wel gesteld worden ?quote:
Niet ofzo.quote:
Jij wel, die kut blerdingenquote:
Dat komt, omdat je zelf wilde dat die advertentie weggehaald weg.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:20 schreef Doedezemaar het volgende:
volgens mij staat hij er nog, heb 'm pas nog aan iemand laten zienquote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat komt, omdat je zelf wilde dat die advertentie weggehaald weg.
Hij stond in de OP van dit topic en daar was je niet blij mee.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:46 schreef Doedezemaar het volgende:
volgens mij staat hij er nog, heb 'm pas nog aan iemand laten zien
Die wees je afquote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
volgens mij staat hij er nog, heb 'm pas nog aan iemand laten zien
Je kunt je eigen lijstje toch wel doorgeven?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zal mijn moeder om mijn eisenlijstje vragen. Dan kan de advertentie gemaakt worden.
kingstown kon mijn eisen ook zo verzinnenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:10 schreef just me het volgende:
[..]
Je kunt je eigen lijstje toch wel doorgeven?
Mijn moeder heeft een Excel bestand.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:10 schreef just me het volgende:
[..]
Je kunt je eigen lijstje toch wel doorgeven?
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft een Excel bestand.
Dit wordt niks, bij voorbaat kansloos.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft een Excel bestand.
Het gaat niet om de moeder PPquote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dit wordt niks, bij voorbaat kansloos.
misschien ?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb helemaal geen eisenlijstje, het is allemaal verzonnen. Oh nee, wacht, ik heb wel een voorkeur: ergens tussen de 35 en 46 ofzo, denk ik, misschien..
EN een kinderwensquote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb helemaal geen eisenlijstje, het is allemaal verzonnen. Oh nee, wacht, ik heb wel een voorkeur: ergens tussen de 35 en 46 ofzo, denk ik, misschien..
Die ken ik nietquote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Van die chocolade kaneelamandelen krijg je wel een enorm droge mond
Aldi heeft geen Belgische week muts, de Lidl welquote:
I beg to differquote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Aldi heeft geen Belgische week muts, de Lidl wel
Hoe dan.quote:
Ik neem dit zwaar serieus als Lidl liefhebberquote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:07 schreef Kingstown het volgende:
Bitchfight over 2 kutwinkels. Het zal wel vrijdag zijn.
CUL / Aldi, wat kopen jullie er meestal? #4quote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:19 schreef Doedezemaar het volgende:
http://www.aldi.nl/aldi_c(...)8_5_16070_26031.html
Let vooral op de rode tekst!! Geen wonder dat je dorst krijgtquote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:19 schreef Doedezemaar het volgende:
http://www.aldi.nl/aldi_c(...)8_5_16070_26031.html
Minder kaas eten. Dan word je vanzelf minder zwaar.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:16 schreef Soury het volgende:
Ik neem dit zwaar serieus als Lidl liefhebber
Zo zwaar als ik je vindt kan geen chocolade tegen opquote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Minder kaas eten. Dan word je vanzelf minder zwaar.
Jij bent een muis, dus chocolade eet je sowieso niet.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:26 schreef Soury het volgende:
Zo zwaar als ik je vindt kan geen chocolade tegen op
Bij de Lidl kan ik me amper inhoudenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij bent een muis, dus chocolade eet je sowieso niet.
muizen eten wel chocoladequote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij bent een muis, dus chocolade eet je sowieso niet.
mijn huismuis at de chocoladecigaretten opquote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Muizen eten kaas. En pindakaas. Geen chocolade. En al helemaal niet bij de Lidl.
met zachte vullingquote:
de muizen in mijn vorige huis aten plastic. Gelukkig ook pindakaas, zo kon ik ze in de val lokkenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Muizen eten kaas. En pindakaas. Geen chocolade. En al helemaal niet bij de Lidl.
Muizen eten liever zoet, kaas is onzin.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je zit overal te vertellen dat je zo dol bent op kaas. Je had er hier laatst zelfs een TT over.quote:
limburgse muisquote:
Ik ben een gemodificeerde muis al een paar honderd jaar.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je zit overal te vertellen dat je zo dol bent op kaas. Je had er hier laatst zelfs een TT over.
Zit je ons een beetje in de maling te nemen ofzo?
een gemummicifeerde muis over honderd jaarquote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben een gemodificeerde muis al een paar honderd jaar.
Waar je je gebit op breekt, welke debiel heeft dat verzonnenquote:
Nee asquote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:40 schreef just me het volgende:
[..]
een gemummicifeerde muis over honderd jaar
je hebt ook gestampte muisjesquote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Waar je je gebit op breekt, welke debiel heeft dat verzonnen
Zou die minimuis zwanger zijn dat ze graag zo snel aan de man wil komen?quote:
Die zijn wel te nassenquote:
Wat is nakkenquote:
Dan is het niet best gesteld met je gebit.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Waar je je gebit op breekt, welke debiel heeft dat verzonnen
Nee gadver, ik eet nooit zoet eikquote:
Van een behanger of van een Franse zanger?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zou die minimuis zwanger zijn dat ze graag zo snel aan de man wil komen?
Dat is wel relevante info voor de contactadvertentie natuurliijk.
Nou dan kom ik op sites met reclames waar ik nooit meer vanaf komquote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vraag Fann even of ze het wil Googlen voor je...
Ik ook niet, behalve pindakaas, maar dat vind ik niet echt zoet. Mmm, een boterham met pindakaasquote:
Ik denk van de lapjesmeneer op de markt.quote:
Met sambal of banaanquote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook niet, behalve pindakaas, maar dat vind ik niet echt zoet. Mmm, een boterham met pindakaas
Heerlijk, ik vind dat echt een traktatie.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:46 schreef just me het volgende:
witte boterham, roomboter en pindakaas....
Ik vind fastfood goorquote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Bij de BK heb je daar een cheeseburger voor.
Ohh die zijn wel lekker.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Bij de BK heb je daar een cheeseburger voor.
Ach, het blijft wel heel simpel in de familie.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik denk van de lapjesmeneer op de markt.
Gelukkig niet dezelfde die haar moeder heeft zwanger gemaakt. Dat zou wat ongemakkelijk worden.
veel betekenissen voor het woord nakkiequote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ach, het blijft wel heel simpel in de familie.
Ben opgegroeid zowat in de snackbar wanneer mijn moeder d'r karbonades weer eens niet te vreten waren.quote:
Lekker Simpel houdenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ach, het blijft wel heel simpel in de familie.
Ik was in de war met iets anders, waar je dan een euro voor nodig hebt, maar ik ben het woord (weer eens een keer) vergetenquote:
condoomautomaat ?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was in de war met iets anders, waar je dan een euro voor nodig hebt, maar ik ben het woord (weer eens een keer) vergeten
Nice, die zong ik afgelopen week nog..... maar ik weet niet meer wat de aanleiding was.quote:
ook al nietquote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nice, die zong ik afgelopen week nog..... maar ik weet niet meer wat de aanleiding was.
Ik ga ze inwisselen voor airmilesquote:
Een patatje met en een berenklauw vind ik dan wel weer lekker, maar die prefab hamburgers vind ik goor.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben opgegroeid zowat in de snackbar wanneer mijn moeder d'r karbonades weer eens niet te vreten waren.
quote:
Fijn te wetenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:57 schreef just me het volgende:
Dukken: Eén persoon gaat op het podium/kampvuurkuil staan en de kampvuurleider kiest tweede persoon uit het publiek en vraagt of hij/zij kan dukken. Als deze tweede persoon dit niet kan, mag de persoon op de rug van de eerste persoon gaan zitten en de kurk in de hand van de eerste persoon leggen. Zodra de kurk erop ligt, gaat de eerste persoon lopen en rare geluiden maken.
weer wat geleerd
Ja zoiets was het, maar dan met een euro. Ik heb ooit eens ergens gewerkt, waar dat een soort van ontgroeningsritueel was.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:57 schreef just me het volgende:
Dukken: Eén persoon gaat op het podium/kampvuurkuil staan en de kampvuurleider kiest tweede persoon uit het publiek en vraagt of hij/zij kan dukken. Als deze tweede persoon dit niet kan, mag de persoon op de rug van de eerste persoon gaan zitten en de kurk in de hand van de eerste persoon leggen. Zodra de kurk erop ligt, gaat de eerste persoon lopen en rare geluiden maken.
weer wat geleerd
graag gedaanquote:
Zijn de eerste tekenen van alzheimer. Dat je KTG gaat haperen, maar dat je nog alles weet over 30 jaar geleden.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:59 schreef Deisyy het volgende:
Ja zoiets was het, maar dan met een euro. Ik heb ooit eens ergens gewerkt, waar dat een soort van ontgroeningsritueel was.
Dat weet ik dus nog wel
Dat ik me nog telefoonnummers van 25 jaar geleden herinner is ook een symptoom? Ook gebruik ik steeds vaker uitdrukkingen die mijn vader en moeder gebruikte, uitdrukkingen die ik toen zelfs irritant vond.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 23:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zijn de eerste tekenen van alzheimer. Dat je KTG gaat haperen, maar dat je nog alles weet over 30 jaar geleden.
Ja telefoonnummers 0001 en 0002 en het geheime nummer ken ik ook nogquote:Op vrijdag 22 mei 2015 23:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat ik me nog telefoonnummers van 25 jaar geleden herinner is ook een symptoom? Ook gebruik ik steeds vaker uitdrukkingen die mijn vader en moeder gebruikte, uitdrukkingen die ik toen zelfs irritant vond.
0592-43215quote:Op vrijdag 22 mei 2015 23:02 schreef Deisyy het volgende:
Dat ik me nog telefoonnummers van 25 jaar geleden herinner is ook een symptoom? Ook gebruik ik steeds vaker uitdrukkingen die mijn vader en moeder gebruikte, uitdrukkingen die ik toen zelfs irritant vond.
Wie?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 23:01 schreef Kingstown het volgende:
Wie is Deisyy trouwens en wat doet ze hier?
002 voor de tijd, 003 voor het weerquote:Op vrijdag 22 mei 2015 23:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja telefoonnummers 0001 en 0002 en het geheime nummer ken ik ook nog
De geinlijn. Moppen van Maxquote:Op vrijdag 22 mei 2015 23:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
002 voor de tijd, 003 voor het weer
Maar ik herinner me dus ook 6-cijferige telefoonnummers van zussen en vriendinnetje, terwijl die gegevens van mij van mijn schijf mogen.
Jouw vocaroo stem. Kan hem weer zo voor me halen.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 23:13 schreef Deisyy het volgende:
Die stem, ik kan hem weer zo voor me halen.
Welk topic?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 23:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
0592-43215
Eerste telefoonnummer wat we hadden. Mijn tel. nummer nu moet ik opzoeken. Ik mis dat topic van drakin.
Dat was mijn nep stem, ik praatte expres zachter zodat mijn Rotterdamse tongval niet te horen zou zijn.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 23:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jouw vocaroo stem. Kan hem weer zo voor me halen.
Weer die leeftijd, altijd hetzelfdequote:Op zaterdag 23 mei 2015 00:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zoek dus een rijke vent, want zelf platzak.
Langer dan 1,75 meter.
Tussen de 28 en 35.
Moet van honden en andere dieren houden, want een huis zonder huisdieren is leeg.
Volgende kenmerken zijn een pré.
Vindt country wel oké om aan te horen
Houdt niet van Coldplay
Houdt van natuur
Mooie ogen
Heeft humor
Is trouw
Kan ermee leven dat hij mij nooit helemaal zal begrijpen
Tot zover wat mij nu te binnen schiet
Die had ik onthouden.quote:
Ik ben nog aan het broeden. Op mijn leeftijd duurt dat wat langer, maar het gaat helemaal goedkomen.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 00:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zoek dus een rijke vent, want zelf platzak.
Langer dan 1,75 meter.
Tussen de 28 en 35.
Moet van honden en andere dieren houden, want een huis zonder huisdieren is leeg.
Volgende kenmerken zijn een pré.
Vindt country wel oké om aan te horen
Houdt niet van Coldplay
Houdt van natuur
Mooie ogen
Heeft humor
Is trouw
Kan ermee leven dat hij mij nooit helemaal zal begrijpen
Tot zover wat mij nu te binnen schiet
zie, nog eentje die afvaltquote:Op zaterdag 23 mei 2015 12:35 schreef Koen66 het volgende:
Honden, leuke beesten, maar niet in mijn huis
de kandidaat die ik voor ogen heb valt ook net buiten de rangequote:Op zaterdag 23 mei 2015 12:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Koen was al afgevallen bij wens nummer 3....
bij nr 1 alquote:Op zaterdag 23 mei 2015 12:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Koen was al afgevallen bij wens nummer 3....
Goh PP ik ben nu wel nieuwsgierig gewordenquote:Op zaterdag 23 mei 2015 16:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ga mijn eisenlijstje maar niet posten.
Is er geen bingokaart van?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 16:47 schreef just me het volgende:
[..]
Goh PP ik ben nu wel nieuwsgierig geworden
Ik onthoud dat soort dingen nietquote:
1: Ik heb altijd gelijk.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 16:47 schreef just me het volgende:
[..]
Goh PP ik ben nu wel nieuwsgierig geworden
mannen... ze denken maar aan één ding...quote:Op zaterdag 23 mei 2015 16:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
1: Ik heb altijd gelijk.
2: Indien niet zie artikel 1.
2 dingen, het bier is bijna op.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 16:54 schreef just me het volgende:
[..]
mannen... ze denken maar aan één ding...
dat kan niet hčquote:
nee? het is waar, net als vorig jaar, toen poste ik: een Koning op een fiets, hoe vind je zoietsquote:Op zaterdag 23 mei 2015 17:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee...
Hoe staat het met die biowinkel voorraad?
Met dat laatste scoor je natuurlijk veel punten daar in de gemeenschapquote:Op zaterdag 23 mei 2015 17:15 schreef sacha het volgende:
[..]
nee? het is waar, net als vorig jaar, toen poste ik: een Koning op een fiets, hoe vind je zoiets![]()
de voorraad van de biowinkel heb ik uitgedeeld
aan de bewoners van de Groene Draeck ?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 17:15 schreef sacha het volgende:
[..]
nee? het is waar, net als vorig jaar, toen poste ik: een Koning op een fiets, hoe vind je zoiets![]()
de voorraad van de biowinkel heb ik uitgedeeld
Zoals ik al zei, vrouwen met eisen vallen bij voorbaat al af.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 16:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 17:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Met dat laatste scoor je natuurlijk veel punten daar in de gemeenschap
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 17:21 schreef just me het volgende:
[..]
aan de bewoners van de Groene Draeck ?
Ik ben niet veeleisend. Wel kieskeurig.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 16:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
IK EIS EEN NIET AUTISTISCHE MANquote:Op zaterdag 23 mei 2015 17:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, vrouwen met eisen vallen bij voorbaat al af.
dat is jouw goed rechtquote:Op zaterdag 23 mei 2015 17:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben niet veeleisend. Wel kieskeurig.
mooi uitgangspuntquote:Op zaterdag 23 mei 2015 17:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben niet veeleisend. Wel kieskeurig.
wil je bij mijn verzameling?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 18:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Voor bij jou achter in de tuin zeker![]()
Ik ben dan ook maar autistisch
dat lijkt me overduidelijkquote:
zijn er cursussen voor ?quote:
Kom eerst maar eens langsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 18:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Kom eerst maar eens langs
Bij mij onder het balkon heb ik nog wel een plekjeelke keer als ik in de stad ben maak ik grote omtrekkende bewegingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...
mooie docu, zo is mijn Postbode ookquote:Op zaterdag 23 mei 2015 18:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ajb. Voor je collectie:
http://dokument.ncrv.nl/pagina/regels-van-matthijs
Je komt niet eens in de buurt bedoel jequote:Op zaterdag 23 mei 2015 18:21 schreef sacha het volgende:
[..]
elke keer als ik in de stad ben maak ik grote omtrekkende bewegingen
Mag ie zolang opblijven? EN gaat ie ook smsen ?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 18:34 schreef sacha het volgende:
vanavond songfestival avond met de Aap![]()
sjips & cola, 'we' zijn voor België
vanavond wel en neequote:Op zaterdag 23 mei 2015 18:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Mag ie zolang opblijven? EN gaat ie ook smsen ?
Ik ga het missen maar ik heb wel een favo. Ik ben vergeten welkequote:Op zaterdag 23 mei 2015 18:34 schreef sacha het volgende:
vanavond songfestival avond met de Aap![]()
sjips & cola, 'we' zijn voor België
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 19:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ga het missen maar ik heb wel een favo. Ik ben vergeten welke
Ik zit te zoeken.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 19:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Het hele ESF is aan me voorbij gegaan, het enige wat ik gezien heb is de puntentelling van Trein en de grappen op Facebook over haar outfit.
"het lijkt wel alsof Trein een scheet heeft gelaten in een duikpak".
Is goed, maar ik heb toch geen flauw idee over wie je het dan hebtquote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 19:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is goed, maar ik heb toch geen flauw idee over wie je het dan hebt
quote:
Nee, ik feliciteer ook gewoon weer "vrienden" met hun verjaardag.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 19:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het lukt nog steeds niet zo best met de ontwenningskuur.
Daar heb ik anders helemaal niets van gemerkt.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 19:23 schreef Deisyy het volgende:
Nee, ik feliciteer ook gewoon weer "vrienden" met hun verjaardag.
Geinig wel, weinig ESF-gehalte in ieder geval.quote:
Wie de fuck is Caroquote:
Dat glitterplaatje met felicitaties was van mij!quote:Op zaterdag 23 mei 2015 19:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Daar heb ik anders helemaal niets van gemerkt.
Ja doeg he? Caronline bedoel ik nietquote:Op zaterdag 23 mei 2015 19:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
1 van de eerste 40 plussers. Een vriendin van APK
Nog zo'n Nederlandse zangeres met zo'n dikke reet, maar die vooral in ENgeland bekend is om dat soort liedjesquote:
En één van de weinige Fokkers die ik weleens irl heb gezien.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 19:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
1 van de eerste 40 plussers. Een vriendin van APK
Ja ohh. Ze kwam altijd als een boerin over.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 19:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En één van de weinige Fokkers die ik weleens irl heb gezien.
Niets is wat het lijktquote:Op zaterdag 23 mei 2015 19:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ohh. Ze kwam altijd als een boerin over.
Ik zet de radio maar weer eens aanquote:Op zaterdag 23 mei 2015 19:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog zo'n Nederlandse zangeres met zo'n dikke reet, maar die vooral in ENgeland bekend is om dat soort liedjes
Nee zeker niet. Dat moeten meer mensen doen.quote:
quote:za 23 mei 2015, 18:18
'Volgend jaar Caro Emerald op Songfestival'
va
Als het aan de lezers van Prive.nl ligt stuurt Nederland volgend jaar Caro Emerald naar het Eurovisie Songfestival. Dat blijkt uit een pol. Met maar liefst 37% van de stemmen prijkt Caro bovenaan het lijstje.
Het publiek ziet ook Dotan graag naar het Songfestival afreizen. Hij kreeg 27% van de stemmen, gevolgd door De Jeugd van Tegenwoordig met 13% en Alain Clark met 11%.
Ook op Jan Smit (7%) en Douwe Bob (5%) werd gestemd.
Wat moeten mensen meer doen? Op en boerin lijken of naar meets gaan?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 19:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee zeker niet. Dat moeten meer mensen doen.
Jan Smitquote:
Niets is wat het lijkt lijkt me meer dan genoegquote:Op zaterdag 23 mei 2015 19:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat moeten mensen meer doen? Op en boerin lijken of naar meets gaan?
Met die nasale palingsoundstemquote:
Hoe staat het er eigenlijk voor met de meet van 31 juni? Begin er al enorm veel zin in te krijgen.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 19:38 schreef Deisyy het volgende:
Wat moeten mensen meer doen? Op en boerin lijken of naar meets gaan?
Moet ik die ook weer googelenquote:Op zaterdag 23 mei 2015 19:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met die nasale palingsoundstem
Dan liever Dotan.
Ik was daar al achterquote:Op zaterdag 23 mei 2015 19:41 schreef Deisyy het volgende:
Dotan is ook een stuk leuker om naar te kijken.
[ afbeelding ]
Ik ook! De voorbereidingen zijn in volle gang, de locatie is inmiddels besproken, net als de midgetgolfbanen. Het zou wel leuk zijn als er wat meer aanmeldingen binnenkomen, want met zijn tweeën midgetgolfen is best een beetje saai.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 19:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoe staat het er eigenlijk voor met de meet van 31 juni? Begin er al enorm veel zin in te krijgen.
Ja best wel stomquote:Op zaterdag 23 mei 2015 19:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hipster met z'n baardje. Zou niet geven.
Ik vind zijn hits wel aardig hoor en hij is aardig om naar te kijken ook.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 19:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Dotan is een gehypte niks. En hij kan niet zingen.
Ik ben ook niks, klik ofzoquote:Op zaterdag 23 mei 2015 19:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Dotan is een gehypte niks. En hij kan niet zingen.
Waar heb je die dan gezien?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 19:50 schreef Doedezemaar het volgende:
En ik krijg de rillingen van zijn moeder
Die heb ik nog niet mogen ontmoetenquote:Op zaterdag 23 mei 2015 19:50 schreef Doedezemaar het volgende:
En ik krijg de rillingen van zijn moeder
Nee dat is een aperte leugenquote:Op zaterdag 23 mei 2015 19:51 schreef Deisyy het volgende:
Patty Harpenau is zijn moeder! Zij is inderdaad eng!
Ja, ik vond haar ook altijd eng, maar ik wist niet dat zij de moeder van Dotan was.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 19:51 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
vroeger op tv en in de bladen, naar type
Is het een leugen dat ze eng is of dat ze de moeder van Dotan is?quote:
had u die voorgeschreven dokter?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 19:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het lukt nog steeds niet zo best met de ontwenningskuur.
Sjesus. De garnalen in de gordijn buizen zijn nog niet ter sprakequote:Op zaterdag 23 mei 2015 19:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, ik vond haar ook altijd eng, maar ik wist niet dat zij de moeder van Dotan was.
Patty had ooit de man van Tineke Verburg afgepakt en toen heeft Tineke al zijn knopen van zijn overhemden afgeknipt
Ik zit in de ontkennings fasequote:Op zaterdag 23 mei 2015 19:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is het een leugen dat ze eng is of dat ze de moeder van Dotan is?
Je bedoelt dat je even lekker dwars wilt liggenquote:
Niet echt, maar ach wat jij wilquote:Op zaterdag 23 mei 2015 19:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je even lekker dwars wilt liggen
Klinkt goed! Ik had afgelopen week een heerlijk toetje gemaakt met de chocolate chips koekjes van Lidlquote:Op zaterdag 23 mei 2015 19:58 schreef Doedezemaar het volgende:
Ze hebben bij de Aldi nieuwe American cookies, groot, per 4 verpakt en ik wil niet eens weten hoeveel kcal per stuk, maar ze zijn heerlijk, ik heb nu de variant met macadamia en melkchocola.
Flikker op met je kut koek.CUL / Aldi, wat kopen jullie er meestal? #4quote:Op zaterdag 23 mei 2015 19:58 schreef Doedezemaar het volgende:
Ze hebben bij de Aldi nieuwe American cookies, groot, per 4 verpakt en ik wil niet eens weten hoeveel kcal per stuk, maar ze zijn heerlijk, ik heb nu de variant met macadamia en melkchocola.
Ik was het topic al even kwijt dus ik ben nu blijquote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:14 schreef Deisyy het volgende:
Inderdaad, altijd bereid om iemand de weg te wijzen op Fok!
Kijk aanquote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:14 schreef just me het volgende:
[..]
Ik was het topic al even kwijt dus ik ben nu blij
Dankzij soury en de kutkoek van DDMquote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:14 schreef just me het volgende:
[..]
Ik was het topic al even kwijt dus ik ben nu blij
Fann aan de foonquote:
In de soete suikerbolquote:
Nee Isegrim CUL / [Volgtopic] Bakkerij beginnen! #10quote:
Ik zou eens een karretje nemen. Lidl is geweldig, en Aldi heeft ook heerlijke top dingen.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:31 schreef Kingstown het volgende:
Aldi en LIDL Culinair durven te noemen.Dat hoort in KLB. Of ONZ.
Het zijn inderdaad vooroordelen, een aantal producten zijn best OK.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou eens een karretje nemen. Lidl is geweldig, en Aldi heeft ook heerlijke top dingen.
Een aantalquote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het zijn inderdaad vooroordelen, een aantal producten zijn best OK.
Best veel zelfs, maar ik koop er toch altijd selectief, heb gewoon bepaalde producten die ik na proberen regelmatig koop, als het niet lekker is ga ik het niet nog een keer kopen.quote:
Ik ook. Wat men niet weet moeten ze maar in CUL zoeken.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik doe mijn boodschappen bijna uitsluitend bij de Aldi en Lidl en ben regelmatig behoorlijk culinair bezig.
Of je zout op ofzoquote:
Ja krulspeldenquote:
Engeland.quote:
Zit je lapo te huntenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
ik heb geen termieten gezienquote:
'We' laten 'ons' zoals altijd weer van 'onze' beste kant zien en weer over 'ons' heenlopen.quote:Nederland betaalde als enige naheffing Brussel.
De andere landen die vorig jaar een naheffingsaanslag kregen (Bulgarije, Frankrijk, Italië, Cyprus, Malta, Slovenië en het Verenigd Koninkrijk) hebben tot nu toe de hand op de knip gehouden.
Onze minister Dijsselbloem was er echter vorig jaar al als haantje de voorste bij de knip te trekken en zonder blikken of blozen 1,1 miljard Euro over te boeken naar onze Brusselse graaimachine.
De EEG was niks mis mee, maar het gedrocht wat thans de EU isquote:Op zondag 24 mei 2015 13:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
Via de FP.
[..]
'We' laten 'ons' zoals altijd weer van 'onze' beste kant zien en weer over 'ons' heenlopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |