Niet kwoten dus?quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:26 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
ik zal de tekst weghalen, effe plaatje zoeken
Ja stel je voor.....quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Er zal toch maar iemand die tekst serieus nemen...
Tis klaar............quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja stel je voor.....
Fann is wel langszaam
die Googled nu op 'plaatje zoeken'quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja stel je voor.....
Fann is wel langszaam
trusten dan maarquote:Op woensdag 18 maart 2015 00:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Nu kan ik rustig gaan slapen![]()
Die laatste advertentie is geniaal trouwens
Die zijn voor geheime berichten van de maffia en zo... Piet zou dat zo kunnen beamenquote:Op woensdag 18 maart 2015 00:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Wat moet je toch met contactadvertenties?
Ik ga meestal met het vliegtuig.... Ik probeer nu nog wat mee te krijgen van de Fallas 2015 in Valenciaquote:Op woensdag 18 maart 2015 00:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh wacht, in de trein naar Barcelona lees ik de Vanguardia
ik vlieg er ook heen, maar ga met de trein van ons vakantieoord naar Barcelonaquote:Op woensdag 18 maart 2015 00:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ga meestal met het vliegtuig.... Ik probeer nu nog wat mee te krijgen van de Fallas 2015 in Valencia
[ afbeelding ]
Ik wilde serieus erop reageren, ze lijkt op mijn droomvrouw.quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Er zal toch maar iemand die tekst serieus nemen...
yup, boemeltje brengt ons er in een uurtje heenquote:Op woensdag 18 maart 2015 00:50 schreef chufi het volgende:
Ja daar rijdt een trein langs al die vakantie plaatsjes
Grapjasquote:Op woensdag 18 maart 2015 00:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik wilde serieus erop reageren, ze lijkt op mijn droomvrouw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |