Niet kwoten dus?quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:26 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
ik zal de tekst weghalen, effe plaatje zoeken
Ja stel je voor.....quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Er zal toch maar iemand die tekst serieus nemen...
Tis klaar............quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja stel je voor.....
Fann is wel langszaam
die Googled nu op 'plaatje zoeken'quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja stel je voor.....
Fann is wel langszaam
trusten dan maarquote:Op woensdag 18 maart 2015 00:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Nu kan ik rustig gaan slapen![]()
Die laatste advertentie is geniaal trouwens
Die zijn voor geheime berichten van de maffia en zo... Piet zou dat zo kunnen beamenquote:Op woensdag 18 maart 2015 00:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Wat moet je toch met contactadvertenties?
Ik ga meestal met het vliegtuig.... Ik probeer nu nog wat mee te krijgen van de Fallas 2015 in Valenciaquote:Op woensdag 18 maart 2015 00:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh wacht, in de trein naar Barcelona lees ik de Vanguardia
ik vlieg er ook heen, maar ga met de trein van ons vakantieoord naar Barcelonaquote:Op woensdag 18 maart 2015 00:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ga meestal met het vliegtuig.... Ik probeer nu nog wat mee te krijgen van de Fallas 2015 in Valencia
[ afbeelding ]
Ik wilde serieus erop reageren, ze lijkt op mijn droomvrouw.quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Er zal toch maar iemand die tekst serieus nemen...
yup, boemeltje brengt ons er in een uurtje heenquote:Op woensdag 18 maart 2015 00:50 schreef chufi het volgende:
Ja daar rijdt een trein langs al die vakantie plaatsjes
Grapjasquote:Op woensdag 18 maart 2015 00:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik wilde serieus erop reageren, ze lijkt op mijn droomvrouw.
Ja, die kinderwens breekt een mogelijk leuke relatie de nek, want ik wil echt niet nog meer kinderen.quote:
Het staat niet in de advertentie maar een goedgevulde koelkast is best handig.quote:
Nu zeker met een volle doos met 5 2-persoonsmaaltijdenquote:Op woensdag 18 maart 2015 00:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het staat niet in de advertentie maar een goedgevulde koelkast is best handig.
alleen de ingrediënten he? Moet het helemaal zelf kokenquote:Op woensdag 18 maart 2015 00:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu zeker met een volle doos met 5 2-persoonsmaaltijden
Wij hebben die insider informatie.quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu zeker met een volle doos met 5 2-persoonsmaaltijden
Ik zal je niet in de weg lopen in de keuken.quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
alleen de ingrediënten he? Moet het helemaal zelf koken
Kan je wel een keer een handje komen helpenquote:Op woensdag 18 maart 2015 00:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
alleen de ingrediënten he? Moet het helemaal zelf koken
koken gaat me goed af, maar de tuin moet nog aangelegd wordenquote:Op woensdag 18 maart 2015 01:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Kan je wel een keer een handje komen helpen
Ik heb geen groene handen... Als kind wat geschoffeld en grasgemaaid dat is het ... Hoeveel m2 is het?quote:Op woensdag 18 maart 2015 01:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
koken gaat me goed af, maar de tuin moet nog aangelegd worden
voortuin 5 bij 2,5 geloof ik en achter iets smaller dan die 5 en dan 6 diep ofzo. Klein tuintje.quote:Op woensdag 18 maart 2015 01:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb geen groene handen... Als kind wat geschoffeld en grasgemaaid dat is het ... Hoeveel m2 is het?
En weet je al hoe je het hebben wil?quote:Op woensdag 18 maart 2015 01:09 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
voortuin 5 bij 2,5 geloof ik en achter iets smaller dan die 5 en dan 6 diep ofzo. Klein tuintje.
weinig tegels. Heb al wat getekend, moet het nog overnemen op ruitjespapier en dan eens kijken of de buurman het nog ziet zitten om de bestrating te doen. Maar goed, dat was ik afgelopen voorjaar en afgelopen najaar ook al van plan, ik kan op de een of andere manier het beginnetje niet vindenquote:
Kan ik me voorstellen, Ik heb er ook geen kaas van gegeten .. Daar ben ik eerlijk over..quote:Op woensdag 18 maart 2015 01:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Ander onderwerp, ik zou er acuut van in een depressie schieten
Toch vreemd, op mij maak je een heel andere indruk.quote:Op woensdag 18 maart 2015 01:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Ander onderwerp, ik zou er acuut van in een depressie schieten
pas in een serie die ik keek ook. Overigens erg goede miniserie, The Kennedy'squote:Op woensdag 18 maart 2015 01:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, Ik heb er ook geen kaas van gegeten .. Daar ben ik eerlijk over..
President Kennedy is net doodgeschoten in een film op TV
Daar heb ik ook wel eens wat van gezien... Weet alleen niet meer waarquote:Op woensdag 18 maart 2015 01:26 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
pas in een serie die ik keek ook. Overigens erg goede miniserie, The Kennedy's
De hele officiële lezing van die moord rammelt ook aan alle kanten.quote:Op woensdag 18 maart 2015 01:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, Ik heb er ook geen kaas van gegeten .. Daar ben ik eerlijk over..
President Kennedy is net doodgeschoten in een film op TV
hij staat op Netflix en ook bij Videoland unlimitedquote:Op woensdag 18 maart 2015 01:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar heb ik ook wel eens wat van gezien... Weet alleen niet meer waar
Heb je al opgezegd?quote:Op woensdag 18 maart 2015 01:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kijk altijd Der Bergdoktor op de ZDF, maar dat zijn gelukkig steeds korte seizoenen. Verder ben ik na bijna een maand Netflix nog niet verder dan aflevering 6 van Mad Men. Zit veel te veel onrust in mijn lijf ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |