2 dingen, het bier is bijna op.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 16:54 schreef just me het volgende:
[..]
mannen... ze denken maar aan één ding...
dat kan niet hčquote:
nee? het is waar, net als vorig jaar, toen poste ik: een Koning op een fiets, hoe vind je zoietsquote:Op zaterdag 23 mei 2015 17:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee...
Hoe staat het met die biowinkel voorraad?
Met dat laatste scoor je natuurlijk veel punten daar in de gemeenschapquote:Op zaterdag 23 mei 2015 17:15 schreef sacha het volgende:
[..]
nee? het is waar, net als vorig jaar, toen poste ik: een Koning op een fiets, hoe vind je zoiets![]()
de voorraad van de biowinkel heb ik uitgedeeld
aan de bewoners van de Groene Draeck ?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 17:15 schreef sacha het volgende:
[..]
nee? het is waar, net als vorig jaar, toen poste ik: een Koning op een fiets, hoe vind je zoiets![]()
de voorraad van de biowinkel heb ik uitgedeeld
Zoals ik al zei, vrouwen met eisen vallen bij voorbaat al af.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 16:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ga mijn eisenlijstje maar niet posten.
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 17:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Met dat laatste scoor je natuurlijk veel punten daar in de gemeenschap
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 17:21 schreef just me het volgende:
[..]
aan de bewoners van de Groene Draeck ?
Ik ben niet veeleisend. Wel kieskeurig.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 16:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ga mijn eisenlijstje maar niet posten.
IK EIS EEN NIET AUTISTISCHE MANquote:Op zaterdag 23 mei 2015 17:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, vrouwen met eisen vallen bij voorbaat al af.
dat is jouw goed rechtquote:Op zaterdag 23 mei 2015 17:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben niet veeleisend. Wel kieskeurig.
mooi uitgangspuntquote:Op zaterdag 23 mei 2015 17:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben niet veeleisend. Wel kieskeurig.
wil je bij mijn verzameling?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 18:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Voor bij jou achter in de tuin zeker![]()
Ik ben dan ook maar autistisch
dat lijkt me overduidelijkquote:
zijn er cursussen voor ?quote:
Kom eerst maar eens langsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 18:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Kom eerst maar eens langs
Bij mij onder het balkon heb ik nog wel een plekjeelke keer als ik in de stad ben maak ik grote omtrekkende bewegingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...
mooie docu, zo is mijn Postbode ookquote:Op zaterdag 23 mei 2015 18:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ajb. Voor je collectie:
http://dokument.ncrv.nl/pagina/regels-van-matthijs
Je komt niet eens in de buurt bedoel jequote:Op zaterdag 23 mei 2015 18:21 schreef sacha het volgende:
[..]
elke keer als ik in de stad ben maak ik grote omtrekkende bewegingen
Mag ie zolang opblijven? EN gaat ie ook smsen ?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 18:34 schreef sacha het volgende:
vanavond songfestival avond met de Aap![]()
sjips & cola, 'we' zijn voor België
vanavond wel en neequote:Op zaterdag 23 mei 2015 18:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Mag ie zolang opblijven? EN gaat ie ook smsen ?
Ik ga het missen maar ik heb wel een favo. Ik ben vergeten welkequote:Op zaterdag 23 mei 2015 18:34 schreef sacha het volgende:
vanavond songfestival avond met de Aap![]()
sjips & cola, 'we' zijn voor België
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 19:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ga het missen maar ik heb wel een favo. Ik ben vergeten welke
Ik zit te zoeken.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 19:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Het hele ESF is aan me voorbij gegaan, het enige wat ik gezien heb is de puntentelling van Trein en de grappen op Facebook over haar outfit.
"het lijkt wel alsof Trein een scheet heeft gelaten in een duikpak".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |