Je he?quote:
Ga klagen in fbquote:
Waarom zou ik klagen over een kut-TT? Van jou zou ik niet anders willen.quote:
Ik heb de blaren nog op mijn handenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Waarom zou ik klagen over een kut-TT? Van jou zou ik niet anders willen.![]()
Pacman is trouwens jarig vandaag. Nog van harte gefeliciteerd.
Ik heb de gameboy, linx, atari en de Nintendo nog ergensquote:
Niet op zoek zijn is het beste. Vandaag of morgen loop je iemand tegen het lijf.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben zo benieuwd naar de contactadvertentie. De mijne heeft niks opgeleverd.
quote:
ja dat werkt.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet op zoek zijn is het beste. Vandaag of morgen loop je iemand tegen het lijf.
Nee het werkt niet, het gaat vanzelfquote:
1 reactie toch?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Ja wat een rare vraag hierquote:
waar kan die dan wel gesteld worden ?quote:
Niet ofzo.quote:
Jij wel, die kut blerdingenquote:
Dat komt, omdat je zelf wilde dat die advertentie weggehaald weg.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:20 schreef Doedezemaar het volgende:
volgens mij staat hij er nog, heb 'm pas nog aan iemand laten zienquote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat komt, omdat je zelf wilde dat die advertentie weggehaald weg.
Hij stond in de OP van dit topic en daar was je niet blij mee.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:46 schreef Doedezemaar het volgende:
volgens mij staat hij er nog, heb 'm pas nog aan iemand laten zien
Die wees je afquote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
volgens mij staat hij er nog, heb 'm pas nog aan iemand laten zien
Je kunt je eigen lijstje toch wel doorgeven?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zal mijn moeder om mijn eisenlijstje vragen. Dan kan de advertentie gemaakt worden.
kingstown kon mijn eisen ook zo verzinnenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:10 schreef just me het volgende:
[..]
Je kunt je eigen lijstje toch wel doorgeven?
Mijn moeder heeft een Excel bestand.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:10 schreef just me het volgende:
[..]
Je kunt je eigen lijstje toch wel doorgeven?
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft een Excel bestand.
Dit wordt niks, bij voorbaat kansloos.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft een Excel bestand.
Het gaat niet om de moeder PPquote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dit wordt niks, bij voorbaat kansloos.
misschien ?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb helemaal geen eisenlijstje, het is allemaal verzonnen. Oh nee, wacht, ik heb wel een voorkeur: ergens tussen de 35 en 46 ofzo, denk ik, misschien..
EN een kinderwensquote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb helemaal geen eisenlijstje, het is allemaal verzonnen. Oh nee, wacht, ik heb wel een voorkeur: ergens tussen de 35 en 46 ofzo, denk ik, misschien..
Die ken ik nietquote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Van die chocolade kaneelamandelen krijg je wel een enorm droge mond
Aldi heeft geen Belgische week muts, de Lidl welquote:
I beg to differquote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Aldi heeft geen Belgische week muts, de Lidl wel
Hoe dan.quote:
Ik neem dit zwaar serieus als Lidl liefhebberquote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:07 schreef Kingstown het volgende:
Bitchfight over 2 kutwinkels. Het zal wel vrijdag zijn.
CUL / Aldi, wat kopen jullie er meestal? #4quote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:19 schreef Doedezemaar het volgende:
http://www.aldi.nl/aldi_c(...)8_5_16070_26031.html
Let vooral op de rode tekst!! Geen wonder dat je dorst krijgtquote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:19 schreef Doedezemaar het volgende:
http://www.aldi.nl/aldi_c(...)8_5_16070_26031.html
Minder kaas eten. Dan word je vanzelf minder zwaar.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:16 schreef Soury het volgende:
Ik neem dit zwaar serieus als Lidl liefhebber
Zo zwaar als ik je vindt kan geen chocolade tegen opquote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Minder kaas eten. Dan word je vanzelf minder zwaar.
Jij bent een muis, dus chocolade eet je sowieso niet.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:26 schreef Soury het volgende:
Zo zwaar als ik je vindt kan geen chocolade tegen op
Bij de Lidl kan ik me amper inhoudenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij bent een muis, dus chocolade eet je sowieso niet.
muizen eten wel chocoladequote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij bent een muis, dus chocolade eet je sowieso niet.
mijn huismuis at de chocoladecigaretten opquote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Muizen eten kaas. En pindakaas. Geen chocolade. En al helemaal niet bij de Lidl.
met zachte vullingquote:
de muizen in mijn vorige huis aten plastic. Gelukkig ook pindakaas, zo kon ik ze in de val lokkenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Muizen eten kaas. En pindakaas. Geen chocolade. En al helemaal niet bij de Lidl.
Muizen eten liever zoet, kaas is onzin.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je zit overal te vertellen dat je zo dol bent op kaas. Je had er hier laatst zelfs een TT over.quote:
limburgse muisquote:
Ik ben een gemodificeerde muis al een paar honderd jaar.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je zit overal te vertellen dat je zo dol bent op kaas. Je had er hier laatst zelfs een TT over.
Zit je ons een beetje in de maling te nemen ofzo?
een gemummicifeerde muis over honderd jaarquote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben een gemodificeerde muis al een paar honderd jaar.
Waar je je gebit op breekt, welke debiel heeft dat verzonnenquote:
Nee asquote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:40 schreef just me het volgende:
[..]
een gemummicifeerde muis over honderd jaar
je hebt ook gestampte muisjesquote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Waar je je gebit op breekt, welke debiel heeft dat verzonnen
Zou die minimuis zwanger zijn dat ze graag zo snel aan de man wil komen?quote:
Die zijn wel te nassenquote:
Wat is nakkenquote:
Dan is het niet best gesteld met je gebit.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Waar je je gebit op breekt, welke debiel heeft dat verzonnen
Nee gadver, ik eet nooit zoet eikquote:
Van een behanger of van een Franse zanger?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zou die minimuis zwanger zijn dat ze graag zo snel aan de man wil komen?
Dat is wel relevante info voor de contactadvertentie natuurliijk.
Nou dan kom ik op sites met reclames waar ik nooit meer vanaf komquote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vraag Fann even of ze het wil Googlen voor je...
Ik ook niet, behalve pindakaas, maar dat vind ik niet echt zoet. Mmm, een boterham met pindakaasquote:
Ik denk van de lapjesmeneer op de markt.quote:
Met sambal of banaanquote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook niet, behalve pindakaas, maar dat vind ik niet echt zoet. Mmm, een boterham met pindakaas
Heerlijk, ik vind dat echt een traktatie.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:46 schreef just me het volgende:
witte boterham, roomboter en pindakaas....
Ik vind fastfood goorquote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Bij de BK heb je daar een cheeseburger voor.
Ohh die zijn wel lekker.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Bij de BK heb je daar een cheeseburger voor.
Ach, het blijft wel heel simpel in de familie.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik denk van de lapjesmeneer op de markt.
Gelukkig niet dezelfde die haar moeder heeft zwanger gemaakt. Dat zou wat ongemakkelijk worden.
veel betekenissen voor het woord nakkiequote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ach, het blijft wel heel simpel in de familie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |