Geile wijven met SOA'squote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:36 schreef CherryLips het volgende:
Wat is daar eigenlijk te doen en te zienIk bedoel, wat is de aantrekkingskracht?
zou zomaar kunnen dat ik een uurtje ga spijbelen en er ook om 4 uur mee stop. Het cijferuitzoekwerk dat op de planning stond voor vandaag wil toch niet lukken met mijn brakke harsesquote:Op vrijdag 22 mei 2015 14:03 schreef ArTiC het volgende:
Ik moet tot 16:00 maar ook dat lijkt nog een eeuwigheid
Nee, ik heb korting.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:44 schreef CherryLips het volgende:
Zeg Q, ik zie net een advertentie voorbijkomen van Shoestring dat je 100 euro korting krijgt, je was toch niet net te vroeg met boeken he
Goedkoop bier en tempels. Heel veel tempels.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:36 schreef CherryLips het volgende:
Wat is daar eigenlijk te doen en te zienIk bedoel, wat is de aantrekkingskracht?
en geile wijven met SOA'squote:Op vrijdag 22 mei 2015 14:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Goedkoop bier en tempels. Heel veel tempels.
Maar hier moet je eerst de hele avond dure cocktails voor ze kopen en dan nog heb je niet de garantie dat ze met je meegaan.quote:
En hele grote afstanden met niksquote:Op vrijdag 22 mei 2015 14:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Goedkoop bier en tempels. Heel veel tempels.
Envoor je het weet blijven ze plakkenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 14:33 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Maar hier moet je eerst de hele avond dure cocktails voor ze kopen en dan nog heb je niet de garantie dat ze met je meegaan.
doet me denken aan de collega die ik had toen ik een bikbaantje had als postbode. Die man ging ieder jaar met vrienden naar Thailand, Isla Margharita en meer van dat soort oorden. Kregen we na verloop van tijd weer een ansichtkaartje met "Ik ben hier drukker dan op werk"quote:Op vrijdag 22 mei 2015 14:57 schreef KomtTijd... het volgende:
Een monteur van ons zit momenteel op vakantie in Thailand. Zit'ie trots foto's te appen naar zijn collega's van de 18 jarige chicks die hij voor de prijs van wat hier een biertje kost, de hele dag op zijn hotelkamer mag houden.
Ohja en die andere gast die een paar jaar geleden een vrouw gekocht had in Pakistan, is ook helemaal gelukkig: ze komt weer een paar dagen naar Nederland.
En ik maar tinderen.
Hoe kan een postbode dat betalenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:28 schreef DrMarten het volgende:
[..]
doet me denken aan de collega die ik had toen ik een bikbaantje had als postbode. Die man ging ieder jaar met vrienden naar Thailand, Isla Margharita en meer van dat soort oorden. Kregen we na verloop van tijd weer een ansichtkaartje met "Ik ben hier drukker dan op werk"
Wel een wereldgozer verder trouwens
quote:
100 bath had het 'm gekost.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 14:57 schreef KomtTijd... het volgende:
die hij voor de prijs van wat hier een biertje kost, de hele dag op zijn hotelkamer mag houden.
Vrijgezel, redelijk salaris (goeie ouwe tijd), goedkoop leven.quote:
'Vroeger' verdiende postbode vrij aardig voor ongeschoold werk. Niet zozeer het basisloon maar met overwerk en nachtdiensten die rijkelijk beschikbaar waren hoefde je echt niet op een houtje te bijten.quote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 08:00 schreef Samzz het volgende:
Lang weekend. Morgen Boris ophalen
.
Kut kerkklokken.
Ik. Daarnaast, het maakt niet uit waar in het dorp je woont, die kerk hoor je overal.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 08:04 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook in de buurt van een kerk wonen
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 08:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik. Daarnaast, het maakt niet uit waar in het dorp je woont, die kerk hoor je overal.
Heerlijkquote:Op zaterdag 23 mei 2015 08:07 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hier in het dorp en omstreken zijn minstens 3 kerken en 1 carillon , ik hoor er hier helemaal niets van
Snap ik. Op een gegeven moment raak je eraan gewend, zo heb ik geen last van de vliegtuigen die hier vlakbij overvliegen of de snelweggeluiden die hier als de wind deze kant opstaat te horen zijnquote:Op zaterdag 23 mei 2015 08:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heerlijk.
Maar ik hoor ze al bijna niet meer.
Daarom, gaat heel snelquote:Op zaterdag 23 mei 2015 08:09 schreef Juup© het volgende:
[..]
Snap ik. Op een gegeven moment raak je eraan gewend, zo heb ik geen last van de vliegtuigen die hier vlakbij overvliegen of de snelweggeluiden die hier als de wind deze kant opstaat te horen zijn
Hond niet in een mandje achterop?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 08:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom, gaat heel snel.
Blij dat ik vanmiddag lekker met de taxi naar Breskens ga, scheelt een half uur fietsen.
Hij is bijna 70 cm, moet ik eerst een bakfiets aanschaffenquote:Op zaterdag 23 mei 2015 08:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hond niet in een mandje achterop?
Of voorop
Nu zou het nog kunnen, over 6 maanden niet meer denk ikquote:Op zaterdag 23 mei 2015 08:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hond niet in een mandje achterop?
Of voorop
Nee dusquote:Op zaterdag 23 mei 2015 08:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij is bijna 70 cm, moet ik eerst een bakfiets aanschaffen.
Schofthoogte. Ongeveer, hoor. Kan een paar cm schelen.quote:
Bakfietsmoederquote:Op zaterdag 23 mei 2015 08:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij is bijna 70 cm, moet ik eerst een bakfiets aanschaffen.
Bakfietsbaasje danquote:
Zo'n karretje is best achterlijk, sorry dat ik het zegquote:Op zaterdag 23 mei 2015 08:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Bakfietsbaasje dan
Of zo'n karretje achter je fiets.
Vind het altijd wel een grappig gezicht, een hond mee op de fiets
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 08:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo'n karretje is best achterlijk, sorry dat ik het zeg.
Dan liever een bakfiets.
Bakfiets it is thenquote:Op zaterdag 23 mei 2015 08:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo'n karretje is best achterlijk, sorry dat ik het zeg.
Dan liever een bakfiets.
Zelfs toen ik aangaf dat het om een hond van 2 jaar gingquote:
Ooit. Die boef leert maar eerst mee te lopen aan de fietsquote:
Samzz aan de bakfiets, dan wordt je wel heel burgerlijk hoor.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 08:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ooit. Die boef leert maar eerst mee te lopen aan de fiets.
Oh ja, da's nog beter!quote:Op zaterdag 23 mei 2015 08:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ooit. Die boef leert maar eerst mee te lopen aan de fiets.
Niet gelezen denk ik.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 08:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zelfs toen ik aangaf dat het om een hond van 2 jaar ging?
Echt hequote:Op zaterdag 23 mei 2015 08:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Samzz aan de bakfiets, dan wordt je wel heel burgerlijk hoor.
Zieligquote:Op zaterdag 23 mei 2015 08:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oh ja, da's nog beter!
* MissMSX denkt aan de arme vetgemeste hond van haar tante die amper nog kan lopen, laat staan rennen
Een eigen station, met trein?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 08:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echt he. Straks heb ik ook nog een station, god verhoedde.
Netjesquote:Op zaterdag 23 mei 2015 08:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zielig. Gaat hier niet gebeuren, de boef krijgt vers vlees en zondags een eitje
. Bedelen is een no-go.
Ja, vind ik ook. Maar zij denkt echt dat ze goed voor hem zorgtquote:Op zaterdag 23 mei 2015 08:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zielig. Gaat hier niet gebeuren, de boef krijgt vers vlees en zondags een eitje
. Bedelen is een no-go.
Ik maak me nu een beetje zorgen om je.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 08:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echt he. Straks heb ik ook nog een station, god verhoedde.
Kunnen wij wel op bezoek komenquote:
De meeste honden doen een moord voor een eitje. En het is goed voor zequote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 08:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook. Maar zij denkt echt dat ze goed voor hem zorgt
Binnen nu en een jaar is hij dood. Hij is nu 6
Mijn honden deden een moord voor alles wat eetbaar wasquote:Op zaterdag 23 mei 2015 08:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
De meeste honden doen een moord voor een eitje. En het is goed voor ze.
Kan nu al. De bus stopt aan de overkant van de straat waar ik aan woonquote:
Moet ik je komen redden op mijn witte paard(lees: fiets)?quote:
Bij de kroeg of de kerk?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 08:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan nu al. De bus stopt aan de overkant van de straat waar ik aan woon.
True. Maar weinig mensenvoedsel is goed voor hondenquote:Op zaterdag 23 mei 2015 08:53 schreef Juup© het volgende:
[..]
Mijn honden deden een moord voor alles wat eetbaar waswaren geen lastige eters
Het komt wel goed. Ga vanmiddag op weg naar de randstad.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 08:54 schreef aeque het volgende:
[..]
Moet ik je komen redden op mijn witte paard(lees: fiets)?
Yep, dus kregen ze ook gewoon hondenvoer.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 08:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
True. Maar weinig mensenvoedsel is goed voor honden. Een eitje is dan prima.
Ah je komt mij opzoeken.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 08:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het komt wel goed. Ga vanmiddag op weg naar de randstad.
Z'n maatje is anderhalve maand terug overleden. Zelfde leeftijd.quote:
Ik weet, mijn laatste hond kreeg BARF.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 08:57 schreef Samzz het volgende:
Ook zoiets, weinig hondenvoer is echt goed voor honden.
Daarom vers vlees, veel goedkoper dan Royal Canin, Orijen e.d..
Trein, boot, bus?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 08:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan nu al. De bus stopt aan de overkant van de straat waar ik aan woon.
Nee, nee, nee, neequote:Op zaterdag 23 mei 2015 08:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Trein, boot, bus?
Mogen we blijven slapen?
Goed excuus, jaquote:Op zaterdag 23 mei 2015 08:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Z'n maatje is anderhalve maand terug overleden. Zelfde leeftijd.
Haar vorige hond is ook niet oud geworden.
Maar ze ziet het ECHT niet. "Dit ras heeft nou eenmaal veel last van hartklachten."
Goed, ik hou erover op
Ja, ja, ja en uiteraard.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 08:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Trein, boot, bus?
Mogen we blijven slapen?
Helpt het wanneer ik zeg dat ik eigenlijk niet wil, maar moetquote:Op zaterdag 23 mei 2015 08:58 schreef Juup© het volgende:
[..]
OMFG![]()
Nu is het zeker, Samzz is bizar burgerlijk aan het worden
quote:
quote:
NEE.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 08:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Helpt het wanneer ik zeg dat ik eigenlijk niet wil, maar moet?
quote:
En dan noem je mij burgerlijkquote:Op zaterdag 23 mei 2015 09:00 schreef Juup© het volgende:
Wat zal ik vanavond eens gaan doen? Nog geen idee helaas, misschien thuis blijven en Interstellar kijken of zo. Ik wil eigenlijk wel de hort op, maar ik weet niet of ik dat nog kan vanavond
Het leven is geen krentenbol, aequequote:Op zaterdag 23 mei 2015 09:01 schreef aeque het volgende:
[..]Eerst sla je mijn reddingspoging af en nu verkies je de toppers boven mij?
quote:
Dank je, nu heb ik zin in een krentenbol.quote:
The Village People komenquote:Op zaterdag 23 mei 2015 09:03 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat is op zich een enorm PLUSpunt, alleen de Floppers dan weer niet
It's fun to stay at the Y.M.C.A.quote:
Whutquote:Op zaterdag 23 mei 2015 09:18 schreef Samzz het volgende:
Eergisteren een zwaar ongeluk op de manege, trouwens. Meisje met paard en al onderuit geklapt op de straat, onder het paard beland, rug gebroken, nek gebroken, zwaar hoofdletsel. Ze ligt nu in een kunstmatige coma...
Bied een helpende hand aan, goed voor de relatie met de burenquote:Op zaterdag 23 mei 2015 09:16 schreef Samzz het volgende:
Zo eens buiten kijken, ze zijn flink aan het scheppen.
Ik ook, ik eet ze wel.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 09:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Whut
Nu weet ik zeker dat ik nooit paard ga rijden.
Mja, dan kun je ook maar beter nooit meer autorijden, in de trein zitten of over straat fietsen.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 09:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Whut
Nu weet ik zeker dat ik nooit paard ga rijden.
Ik denk niet dat hoveniers op mijn hulp zitten te wachtenquote:Op zaterdag 23 mei 2015 09:19 schreef Juup© het volgende:
[..]
Bied een helpende hand aan, goed voor de relatie met de buren
Ja maar daar heb ik al goede ervaringen mee, paardrijden nog nooit gedaan en nu heb je mij bang gemaakt.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 09:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, dan kun je ook maar beter nooit meer autorijden, in de trein zitten of over straat fietsen.
Het is een ongeluk, die gebeuren...
Graag gedaanquote:Op zaterdag 23 mei 2015 09:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja maar daar heb ik al goede ervaringen mee, paardrijden nog nooit gedaan en nu heb je mij bang gemaakt.
Ja maar die dingen heb je nodig om van A naar B te gaan, paardrijden doe je voor de lolquote:Op zaterdag 23 mei 2015 09:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, dan kun je ook maar beter nooit meer autorijden, in de trein zitten of over straat fietsen.
Het is een ongeluk, die gebeuren...
Voor een aantal mensen is het werk.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 10:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar die dingen heb je nodig om van A naar B te gaan, paardrijden doe je voor de lol
Veel plezierquote:
Nou ja, over een uur of vier met de bus. Dus ik heb nog even.quote:
Tijd genoeg om kleren e.d. te kiezen, alhoewel 4 uur.....quote:Op zaterdag 23 mei 2015 10:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, over een uur of vier met de bus. Dus ik heb nog even.
Jurk hangt al klaarquote:Op zaterdag 23 mei 2015 10:51 schreef Juup© het volgende:
[..]
Tijd genoeg om kleren e.d. te kiezen, alhoewel 4 uur.....
Jij in jurkjequote:
Ze ziet er prachtig uit in jurkjequote:Op zaterdag 23 mei 2015 11:02 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zij mag best wat foto's van zichzelf in de jurk plaatsen in dit topic vind ik
Ja wij weten dat dan weer niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is m'n jurk. Met petticoat. Wel lastig naar het toilet gaan, dat dan weer wel...
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:13 schreef Samzz het volgende:
Leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is m'n jurk. Met petticoat. Wel lastig naar het toilet gaan, dat dan weer wel...
al weet barb het nog beter want die heeft jou in het echt mogen aanschouwen.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
You know it's truequote:
Zeker leukquote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:16 schreef aeque het volgende:
[..]
Leuk.al weet barb het nog beter want die heeft jou in het echt mogen aanschouwen.
Rare bobbels, dat kennen wij mannen nog goed uit onze puberjaren.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeker leuk. Alleen jammer dat de rits aan de zijkant zit, daardoor heb je altijd een rare bobbel. Maar ja, shit happens en ik ben er blij mee
.
Ik weet nog wel dat ik tijdens de les Nederlands aan werd getikt door één van mijn klasgenoten. Hij wilde even laten zien dat ie een stijfje hadquote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Rare bobbels, dat kennen wij mannen nog goed uit onze puberjaren.
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat ik tijdens de les Nederlands aan werd getikt door één van mijn klasgenoten. Hij wilde even laten zien dat ie een stijfje had.
Zijn vingerquote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:23 schreef aeque het volgende:
[..]De eerste vraag die in mij opkomt: waar tikte hij je mee aan?
Ik weet het en het spijt me...quote:
Blijkbaarquote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik weet het en het spijt me...
De jongen in kwestie vond het wel heel wat dan dat hij het zo nodig moest laten zien.
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Blijkbaar. Feit dat ik het me nog levendig voor de geest kan halen vind ik wat minder.
Jaa, zijn broek was dichtquote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:27 schreef aeque het volgende:
[..]Mag toch hopen dat hij zijn broek wel dicht/aan hield?
MooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is m'n jurk. Met petticoat. Wel lastig naar het toilet gaan, dat dan weer wel...
Liepen er maar meer dames in jurkjes!R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
Van 't zomer iedere dag als ik de mogelijkheid krijgquote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:34 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mooi
Liepen er maar meer dames in jurkjes!
Hopelijk krijg je dan wat meer passende complimentjes ipv van een idioot in een joggingsbroekquote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Van 't zomer iedere dag als ik de mogelijkheid krijg.
Die idioot in een joggingsbroek is al járen geledenquote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hopelijk krijg je dan wat meer passende complimentjes ipv van een idioot in een joggingsbroek
En ik maar denken dat de trainingsbroek rage een nieuw iets was.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jaa, zijn broek was dicht. Maar het was zo'n trainingsbroek-achtig ding. Dus er stond een tent omhoog
.
Nooit van gabbers gehoordquote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:40 schreef aeque het volgende:
[..]
En ik maar denken dat de trainingsbroek rage een nieuw iets was.
Eens.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:34 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mooi
Liepen er maar meer dames in jurkjes!
I knowquote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die idioot in een joggingsbroek is al járen geleden. Gelukkig...
Dat geeft veel duidelijkheid met wat voor soort persoon je te maken had. Ik heb er destijds een paar als klasgenoten gehad. Man oh man...quote:
Mannen in pak en vrouwen in jurkjes, the perfect worldquote:
Ik had er maar één van in m'n klas, gelukkigquote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[..]
Dat geeft veel duidelijkheid met wat voor soort persoon je te maken had. Ik heb er destijds een paar als klasgenoten gehad. Man oh man...
Jawel maar eigenlijk nooit mee op school gezeten. En jij bent toch dacht ik niet veel ouder dan ik.quote:
Ik had er een aantal, waarvan enkele met de randjes van nazisme. Mein kampf lezers en zo.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had er maar één van in m'n klas, gelukkig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Dat klopt... Scheelt een paar jaar.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:49 schreef aeque het volgende:
[..]
Jawel maar eigenlijk nooit mee op school gezeten. En jij bent toch dacht ik niet veel ouder dan ik.
Gelukkig wel, ja... Naar volk. Maar zo waren de gabbers bij mij op school niet.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik had er een aantal, waarvan enkele met de randjes van nazisme. Mein kampf lezers en zo.
Ik als halfbloedje heb er heftige discussies mee gehad, vuig volk.
Gelukkig zijn ze zo goed als uitgestorven
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:54 schreef aeque het volgende:
Dit uitzicht![]()
(op het kapotte schuurtje na dan)
Mooie vijverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ach, het waren er maar een paar die zo waren. Gelukkig hadden we ook een grote groep Surinamers op school en daar bleef ik maar bij rondhangen. Beetje security in numbers ideequote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat klopt... Scheelt een paar jaar.
[..]
Gelukkig wel, ja... Naar volk. Maar zo waren de gabbers bij mij op school niet.
[..]
Mooie vijver/
Mag ook wel na al dat werk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is m'n jurk. Met petticoat. Wel lastig naar het toilet gaan, dat dan weer wel...
![]()
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mannen in pak en vrouwen in jurkjes, the perfect world
Komende week trouwens mijn pak ophalen, mijn tweede op maat pak, ben benieuwd
Ik ook niet, daarom heb ik weekend.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 14:11 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb vandaag wel echt zo geen zin in werk he
Is dat die gast van Home? Dat liedje.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 15:10 schreef DrMarten het volgende:
Kom je op RTL (Duitsland) zelfs reclame voor Dotan tegen
Die gozer kun je ook echt niet ontlopen he...
In mijn geval 1,5 dag bijkomen van een drukke week. Gevolgd door nog een drukke week waarvan wel gelukkig maar 3 gevuld met werk. Volgend weekend wordt mijn chill weekend. Maar de drukte is eigenlijk ook wel lekker voor de verandering.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 15:09 schreef DrMarten het volgende:
[..]
3 dagen bijkomen van van een rustig weekje
Maar nu even nietquote:
Kan je dat niet beter andersom doen?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 15:18 schreef Juup© het volgende:
Zo.
Weer iets van mijn "Te doen lijst" voor de komende dagen afgestreept
Nu even bijkomen, en daarna lekker douchen en de douche schrobben
Ohquote:
Jou vind ik altijd liefquote:Op zaterdag 23 mei 2015 15:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh. Mij ook niet dan? Ik heb lang weekend
.
Alleen maar omdat je pussy kreeg.quote:
Neenquote:
En gewoon een zeer matige zanger, wat iets minder opvalt omdat de muziek erachter wel oke is. Snap niet waarom iedereen die gast de hemel in prijst.quote:
Ik ken alleen Home, meer nietquote:Op zaterdag 23 mei 2015 15:29 schreef DrMarten het volgende:
[..]
En gewoon een zeer matige zanger, wat iets minder opvalt omdat de muziek erachter wel oke is. Snap niet waarom iedereen die gast de hemel in prijst.
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 15:30 schreef Barbusse het volgende:
Zodadelijk maar even lunchen
[ afbeelding ]
Gun ons ook eens wat.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 15:34 schreef Barbusse het volgende:
Al die mensen met hun lange weekenden hier
Dat doe ik ook, maar ik wil ookquote:
Goede keuze!quote:Op zaterdag 23 mei 2015 15:30 schreef Barbusse het volgende:
Zodadelijk maar even lunchen
[ afbeelding ]
Komt vast wel een keerquote:
Yup. En ik moet vrijwel al die feestdagen werkenquote:Op zaterdag 23 mei 2015 15:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Komt vast wel een keer. Malta heeft meer nationale feestdagen dan NL
.
Dat is wel lekker! Hoor net dat mijn broer zijn huis ook verkocht heeft. Heeft maar een paar weken te koop gestaan. De boel lijkt weer aan te trekken, hopen dat Enschede een beetje achter blijftquote:Op zaterdag 23 mei 2015 15:37 schreef Tally het volgende:
En dan kan ik meteen hard aan het werk want de dag erna 3 bezichtigingen. En een vierde belde netMaar die wilde dinsdag komen en dat wil ik niet want dan zijn we er niet.
Auchentoshanquote:Op zaterdag 23 mei 2015 15:42 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Goede keuze!
Ik liep langs de slijter en ik heb weer een flesje Auchentoshan meegenomen
En ja, ook ik heb lang weekend. Lang leve ambtenaar zijn
Dubbel betaald, yayquote:Op zaterdag 23 mei 2015 15:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Yup. En ik moet vrijwel al die feestdagen werken
Toch wel 1 van mijn favorietenquote:
En vrije dagen erbij die ik niet op kan makenquote:
Ja, sorryquote:Op zaterdag 23 mei 2015 15:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Toch wel 1 van mijn favorieten
Ik heb al vaker gezegd dat je welkom bent om samen er wat van te nuttigen maar je blijft maar op dat eiland van je zitten
Wie weet kom ik weleens naar je eilandje toe, een collega van mij is er geboren en ik hoor niks dan lofquote:Op zaterdag 23 mei 2015 15:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En vrije dagen erbij die ik niet op kan maken
[..]
Ja, sorry
Ik ga mee. En dan breng ik mezelf meequote:Op zaterdag 23 mei 2015 15:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wie weet kom ik weleens naar je eilandje toe, een collega van mij is er geboren en ik hoor niks dan lof
Het is nog niet verkocht maar wel binnen 24 uur 4 kijkers.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 15:44 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat is wel lekker! Hoor net dat mijn broer zijn huis ook verkocht heeft. Heeft maar een paar weken te koop gestaan. De boel lijkt weer aan te trekken, hopen dat Enschede een beetje achter blijft
Die is hier ook gewoon te verkrijgen hoorquote:Op zaterdag 23 mei 2015 15:55 schreef Belsezar het volgende:
En dan zal ik een flesje 12 jaar auchentoshan meenemen natuurlijk
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 15:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga mee. En dan breng ik mezelf mee.
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 15:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga mee. En dan breng ik mezelf mee.
Dat is mooi, mocht hij voor de terugreis op zijn kunnen we er dus altijd nog eentje kopenquote:Op zaterdag 23 mei 2015 16:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die is hier ook gewoon te verkrijgen hoor
Wat doe jij dan op Fok!?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 15:32 schreef Tally het volgende:
Ik heb ook lang weekend! Dinsdag komen we terug van ons weekend weg.
Kan er ook niets aan doenquote:Op zaterdag 23 mei 2015 15:34 schreef Barbusse het volgende:
Al die mensen met hun lange weekenden hier
Ik was even bij de kinderen die aan het kleien was terwijl de rest een rondje liep.quote:
Kaasquote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 16:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik was even bij de kinderen die aan het kleien was terwijl de rest een rondje liep.
Ga jij mee?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 17:00 schreef Cue_ het volgende:
Zoals je ook altijd tegen mij zegt. Gewoon gaan!
Trein en Zeeland, daar heb ik slechte ervaringen mee. Of het moet komen door de ENORME tokkie drukte m.b.t. de Floppersquote:Op zaterdag 23 mei 2015 17:14 schreef Samzz het volgende:
Je zal toch eens relaxed met de trein reizen. Vertraging van een uur, inmiddels.
Awquote:Op zaterdag 23 mei 2015 17:14 schreef Samzz het volgende:
Je zal toch eens relaxed met de trein reizen. Vertraging van een uur, inmiddels.
Mijn humeur is echt om te schietenquote:
Ik snap jouw irritatiequote:Op zaterdag 23 mei 2015 17:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn humeur is echt om te schieten. Had al geen zin, zit ik ool nog eens de halve dag in die godvergeten kuttrein vast
.
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 17:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn humeur is echt om te schieten. Had al geen zin, zit ik ook nog eens de halve dag in die godvergeten kuttrein vast
.
Dat is nog tot daaraantoequote:Op zaterdag 23 mei 2015 17:30 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik snap jouw irritatie![]()
[ afbeelding ]
En dan zit je daar in die klote trein in jouw mooie kleding![]()
OMFG, triestheid ten top bij de NSquote:Op zaterdag 23 mei 2015 17:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is nog tot daaraantoe. De communicatie is gewoon totaal afwezig... En dan bedoel ik totaal. Sturen ze in intercity 1 mensen naar Breda, want die trein gaat naar Amsterdam. Kom je daar, blijkt dat die trein al bijna 2,5 uur niet rijdt
.
Wait, what?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 17:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is nog tot daaraantoe. De communicatie is gewoon totaal afwezig... En dan bedoel ik totaal. Sturen ze in intercity 1 mensen naar Breda, want die trein gaat naar Amsterdam. Kom je daar, blijkt dat die trein al bijna 2,5 uur niet rijdt
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 17:55 schreef Juup© het volgende:
Zou ik mezelf vervelen of zo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Ben je er al?quote:
Awquote:
Veel plezierquote:
Zit nu in de trein naar de Arenaquote:
Het is echt overal hetzelfdequote:Op zaterdag 23 mei 2015 18:28 schreef Juup© het volgende:
[..]
Veel plezier![]()
M.b.t. het OV snap ik jouw irritatie, kom ik bij de bushalte aan rijdt die k#tbus (veeeel te vroeg) voorbij, nu moet ik 32 minuten wachten op de volgende bus
Maar waarom ga je dan?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 18:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zit nu in de trein naar de Arena. Heb echt zo geen zin
.
Na een biertje of tig gaat het wel lukken denk ikquote:Op zaterdag 23 mei 2015 18:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
.
Torturequote:
Ow.quote:
Mja, iedereen gaat. Kan ik moeilijk afzeggen he.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 18:39 schreef Juup© het volgende:
[..]
Daarom doe ik daar niet aan, of i.i.g. selectief
Ik zou uit mezelf niet naar de Toppers gaan.quote:
Kan wel, maar is lastig i.d.d.. Gelukkig ben ik wat dat betreft hard geworden en kies ik voor mezelf en niet voor de rest. Is niet iedereen altijd even blij mee, maar ze kennen mijquote:Op zaterdag 23 mei 2015 18:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, iedereen gaat. Kan ik moeilijk afzeggen he.
Echt niet?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 18:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou uit mezelf niet naar de Toppers gaan.
Alcohol is the solution!quote:Op zaterdag 23 mei 2015 18:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
.
Nee, dat dacht ik alquote:Op zaterdag 23 mei 2015 18:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou uit mezelf niet naar de Toppers gaan.
Wat een geluk.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 18:36 schreef aeque het volgende:
Ik heb eigenlijk nooit problemen met het OV.
Je gaat nooit met het OV?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 18:36 schreef aeque het volgende:
Ik heb eigenlijk nooit problemen met het OV.
Bijne elke dag zelfs. Doordeweeks bus/metro en in het weekend trein. Ja soms rijdt de bus te vroeg weg of heeft de trein vertraging maar nooit bizarre vertragingen gehad zonden geldige redenen. Het is maar net hoe druk je jezelf erover maakt.quote:
Ze moeten gewoon op tijd komenquote:Op zaterdag 23 mei 2015 18:56 schreef aeque het volgende:
[..]
Het is maar net hoe druk je jezelf erover maakt.
Dat is correct.quote:
Zwaar leven.quote:
Vetkamp dus.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 19:35 schreef MissMSX het volgende:
Mijn bootcamp verbood mij meer dan een biertje
Wel een hamburger, patat, bitterbal en olijven op
Wel een eind gefietst vanmorgen en verder geen gekke dingen gegeten of gedronkenquote:
Wauw.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 19:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wel een eind gefietst vanmorgen en verder geen gekke dingen gegeten of gedronken
En nog een stuk gewandeld
Ik zeesterquote:Op zaterdag 23 mei 2015 19:57 schreef Juup© het volgende:
[..]
Uurtje fijne sex brengt meer op denk ik
Arme Airquote:
Welnee, megagroot bed. Kan ze zonder problemen zeesterren.quote:
Bedengelenquote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welnee, megagroot bed. Kan ze zonder problemen zeesterren.
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welnee, megagroot bed. Kan ze zonder problemen zeesterren.
Zal toch wel?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:13 schreef Juup© het volgende:
Zou Samzz al gearriveerd zijn bij de Floppers?
Misschien is ze in slaap gevallen en is ze nu bijna in Leeuwardenquote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Misschien is ze in slaap gevallen en is ze nu bijna in Leeuwarden
Arme Samzz, tussen de Friezen. Dan nog liever de floppersquote:
Hmmmmm, hier moet ik even over nadenkenquote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Arme Samzz, tussen de Friezen. Dan nog liever de floppers
Jij pikt (puni) haar wel ff op bij het station?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:53 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hmmmmm, hier moet ik even over nadenken
Als zij in Ehvn wil uitstappen, graagquote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij pikt (puni) haar wel ff op bij het station?
Je hebt een ritje niet eens voor haar over?quote:
Tsssss, ik heb veel over voor sommige mensen maar met drank op rijden valt daar niet onderquote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je hebt een ritje niet eens voor haar over?
C'mon, live a little!quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:04 schreef Juup© het volgende:
[..]
Tsssss, ik heb veel over voor sommige mensen maar met drank op rijden valt daar niet onder
Or die a little.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |