Auchentoshanquote:Op zaterdag 23 mei 2015 15:42 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Goede keuze!
Ik liep langs de slijter en ik heb weer een flesje Auchentoshan meegenomen
En ja, ook ik heb lang weekend. Lang leve ambtenaar zijn
Dubbel betaald, yayquote:Op zaterdag 23 mei 2015 15:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Yup. En ik moet vrijwel al die feestdagen werken
Toch wel 1 van mijn favorietenquote:
En vrije dagen erbij die ik niet op kan makenquote:
Ja, sorryquote:Op zaterdag 23 mei 2015 15:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Toch wel 1 van mijn favorieten
Ik heb al vaker gezegd dat je welkom bent om samen er wat van te nuttigen maar je blijft maar op dat eiland van je zitten
Wie weet kom ik weleens naar je eilandje toe, een collega van mij is er geboren en ik hoor niks dan lofquote:Op zaterdag 23 mei 2015 15:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En vrije dagen erbij die ik niet op kan maken
[..]
Ja, sorry
Ik ga mee. En dan breng ik mezelf meequote:Op zaterdag 23 mei 2015 15:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wie weet kom ik weleens naar je eilandje toe, een collega van mij is er geboren en ik hoor niks dan lof
Het is nog niet verkocht maar wel binnen 24 uur 4 kijkers.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 15:44 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat is wel lekker! Hoor net dat mijn broer zijn huis ook verkocht heeft. Heeft maar een paar weken te koop gestaan. De boel lijkt weer aan te trekken, hopen dat Enschede een beetje achter blijft
Die is hier ook gewoon te verkrijgen hoorquote:Op zaterdag 23 mei 2015 15:55 schreef Belsezar het volgende:
En dan zal ik een flesje 12 jaar auchentoshan meenemen natuurlijk
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 15:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga mee. En dan breng ik mezelf mee.
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 15:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga mee. En dan breng ik mezelf mee.
Dat is mooi, mocht hij voor de terugreis op zijn kunnen we er dus altijd nog eentje kopenquote:Op zaterdag 23 mei 2015 16:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die is hier ook gewoon te verkrijgen hoor
Wat doe jij dan op Fok!?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 15:32 schreef Tally het volgende:
Ik heb ook lang weekend! Dinsdag komen we terug van ons weekend weg.
Kan er ook niets aan doenquote:Op zaterdag 23 mei 2015 15:34 schreef Barbusse het volgende:
Al die mensen met hun lange weekenden hier
Ik was even bij de kinderen die aan het kleien was terwijl de rest een rondje liep.quote:
Kaasquote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 16:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik was even bij de kinderen die aan het kleien was terwijl de rest een rondje liep.
Ga jij mee?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 17:00 schreef Cue_ het volgende:
Zoals je ook altijd tegen mij zegt. Gewoon gaan!
Trein en Zeeland, daar heb ik slechte ervaringen mee. Of het moet komen door de ENORME tokkie drukte m.b.t. de Floppersquote:Op zaterdag 23 mei 2015 17:14 schreef Samzz het volgende:
Je zal toch eens relaxed met de trein reizen. Vertraging van een uur, inmiddels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |