Eens.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:34 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mooi
Liepen er maar meer dames in jurkjes!
I knowquote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die idioot in een joggingsbroek is al járen geleden. Gelukkig...
Dat geeft veel duidelijkheid met wat voor soort persoon je te maken had. Ik heb er destijds een paar als klasgenoten gehad. Man oh man...quote:
Mannen in pak en vrouwen in jurkjes, the perfect worldquote:
Ik had er maar één van in m'n klas, gelukkigquote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[..]
Dat geeft veel duidelijkheid met wat voor soort persoon je te maken had. Ik heb er destijds een paar als klasgenoten gehad. Man oh man...
Jawel maar eigenlijk nooit mee op school gezeten. En jij bent toch dacht ik niet veel ouder dan ik.quote:
Ik had er een aantal, waarvan enkele met de randjes van nazisme. Mein kampf lezers en zo.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had er maar één van in m'n klas, gelukkig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Dat klopt... Scheelt een paar jaar.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:49 schreef aeque het volgende:
[..]
Jawel maar eigenlijk nooit mee op school gezeten. En jij bent toch dacht ik niet veel ouder dan ik.
Gelukkig wel, ja... Naar volk. Maar zo waren de gabbers bij mij op school niet.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik had er een aantal, waarvan enkele met de randjes van nazisme. Mein kampf lezers en zo.
Ik als halfbloedje heb er heftige discussies mee gehad, vuig volk.
Gelukkig zijn ze zo goed als uitgestorven
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:54 schreef aeque het volgende:
Dit uitzicht![]()
(op het kapotte schuurtje na dan)
Mooie vijverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ach, het waren er maar een paar die zo waren. Gelukkig hadden we ook een grote groep Surinamers op school en daar bleef ik maar bij rondhangen. Beetje security in numbers ideequote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat klopt... Scheelt een paar jaar.
[..]
Gelukkig wel, ja... Naar volk. Maar zo waren de gabbers bij mij op school niet.
[..]
Mooie vijver/
Mag ook wel na al dat werk.quote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:13 schreef Samzz het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is m'n jurk. Met petticoat. Wel lastig naar het toilet gaan, dat dan weer wel...
![]()
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mannen in pak en vrouwen in jurkjes, the perfect world
Komende week trouwens mijn pak ophalen, mijn tweede op maat pak, ben benieuwd
Ik ook niet, daarom heb ik weekend.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 14:11 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb vandaag wel echt zo geen zin in werk he
Is dat die gast van Home? Dat liedje.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 15:10 schreef DrMarten het volgende:
Kom je op RTL (Duitsland) zelfs reclame voor Dotan tegen
Die gozer kun je ook echt niet ontlopen he...
In mijn geval 1,5 dag bijkomen van een drukke week. Gevolgd door nog een drukke week waarvan wel gelukkig maar 3 gevuld met werk. Volgend weekend wordt mijn chill weekend. Maar de drukte is eigenlijk ook wel lekker voor de verandering.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 15:09 schreef DrMarten het volgende:
[..]
3 dagen bijkomen van van een rustig weekje
Maar nu even nietquote:
Kan je dat niet beter andersom doen?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 15:18 schreef Juup© het volgende:
Zo.
Weer iets van mijn "Te doen lijst" voor de komende dagen afgestreept
Nu even bijkomen, en daarna lekker douchen en de douche schrobben
Ohquote:
Jou vind ik altijd liefquote:Op zaterdag 23 mei 2015 15:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh. Mij ook niet dan? Ik heb lang weekend
.
Alleen maar omdat je pussy kreeg.quote:
Neenquote:
En gewoon een zeer matige zanger, wat iets minder opvalt omdat de muziek erachter wel oke is. Snap niet waarom iedereen die gast de hemel in prijst.quote:
Ik ken alleen Home, meer nietquote:Op zaterdag 23 mei 2015 15:29 schreef DrMarten het volgende:
[..]
En gewoon een zeer matige zanger, wat iets minder opvalt omdat de muziek erachter wel oke is. Snap niet waarom iedereen die gast de hemel in prijst.
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 15:30 schreef Barbusse het volgende:
Zodadelijk maar even lunchen
[ afbeelding ]
Gun ons ook eens wat.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 15:34 schreef Barbusse het volgende:
Al die mensen met hun lange weekenden hier
Dat doe ik ook, maar ik wil ookquote:
Goede keuze!quote:Op zaterdag 23 mei 2015 15:30 schreef Barbusse het volgende:
Zodadelijk maar even lunchen
[ afbeelding ]
Komt vast wel een keerquote:
Yup. En ik moet vrijwel al die feestdagen werkenquote:Op zaterdag 23 mei 2015 15:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Komt vast wel een keer. Malta heeft meer nationale feestdagen dan NL
.
Dat is wel lekker! Hoor net dat mijn broer zijn huis ook verkocht heeft. Heeft maar een paar weken te koop gestaan. De boel lijkt weer aan te trekken, hopen dat Enschede een beetje achter blijftquote:Op zaterdag 23 mei 2015 15:37 schreef Tally het volgende:
En dan kan ik meteen hard aan het werk want de dag erna 3 bezichtigingen. En een vierde belde netMaar die wilde dinsdag komen en dat wil ik niet want dan zijn we er niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |