Helpt het wanneer ik zeg dat ik eigenlijk niet wil, maar moetquote:Op zaterdag 23 mei 2015 08:58 schreef Juup© het volgende:
[..]
OMFG![]()
Nu is het zeker, Samzz is bizar burgerlijk aan het worden
quote:
quote:
NEE.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 08:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Helpt het wanneer ik zeg dat ik eigenlijk niet wil, maar moet?
quote:
En dan noem je mij burgerlijkquote:Op zaterdag 23 mei 2015 09:00 schreef Juup© het volgende:
Wat zal ik vanavond eens gaan doen? Nog geen idee helaas, misschien thuis blijven en Interstellar kijken of zo. Ik wil eigenlijk wel de hort op, maar ik weet niet of ik dat nog kan vanavond
Het leven is geen krentenbol, aequequote:Op zaterdag 23 mei 2015 09:01 schreef aeque het volgende:
[..]Eerst sla je mijn reddingspoging af en nu verkies je de toppers boven mij?
quote:
Dank je, nu heb ik zin in een krentenbol.quote:
The Village People komenquote:Op zaterdag 23 mei 2015 09:03 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat is op zich een enorm PLUSpunt, alleen de Floppers dan weer niet
It's fun to stay at the Y.M.C.A.quote:
Whutquote:Op zaterdag 23 mei 2015 09:18 schreef Samzz het volgende:
Eergisteren een zwaar ongeluk op de manege, trouwens. Meisje met paard en al onderuit geklapt op de straat, onder het paard beland, rug gebroken, nek gebroken, zwaar hoofdletsel. Ze ligt nu in een kunstmatige coma...
Bied een helpende hand aan, goed voor de relatie met de burenquote:Op zaterdag 23 mei 2015 09:16 schreef Samzz het volgende:
Zo eens buiten kijken, ze zijn flink aan het scheppen.
Ik ook, ik eet ze wel.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 09:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Whut
Nu weet ik zeker dat ik nooit paard ga rijden.
Mja, dan kun je ook maar beter nooit meer autorijden, in de trein zitten of over straat fietsen.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 09:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Whut
Nu weet ik zeker dat ik nooit paard ga rijden.
Ik denk niet dat hoveniers op mijn hulp zitten te wachtenquote:Op zaterdag 23 mei 2015 09:19 schreef Juup© het volgende:
[..]
Bied een helpende hand aan, goed voor de relatie met de buren
Ja maar daar heb ik al goede ervaringen mee, paardrijden nog nooit gedaan en nu heb je mij bang gemaakt.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 09:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, dan kun je ook maar beter nooit meer autorijden, in de trein zitten of over straat fietsen.
Het is een ongeluk, die gebeuren...
Graag gedaanquote:Op zaterdag 23 mei 2015 09:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja maar daar heb ik al goede ervaringen mee, paardrijden nog nooit gedaan en nu heb je mij bang gemaakt.
Ja maar die dingen heb je nodig om van A naar B te gaan, paardrijden doe je voor de lolquote:Op zaterdag 23 mei 2015 09:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, dan kun je ook maar beter nooit meer autorijden, in de trein zitten of over straat fietsen.
Het is een ongeluk, die gebeuren...
Voor een aantal mensen is het werk.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 10:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar die dingen heb je nodig om van A naar B te gaan, paardrijden doe je voor de lol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |