quote:Op zaterdag 23 mei 2015 08:00 schreef Samzz het volgende:
Lang weekend. Morgen Boris ophalen
.
Kut kerkklokken.
Ik. Daarnaast, het maakt niet uit waar in het dorp je woont, die kerk hoor je overal.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 08:04 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook in de buurt van een kerk wonen
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 08:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik. Daarnaast, het maakt niet uit waar in het dorp je woont, die kerk hoor je overal.
Heerlijkquote:Op zaterdag 23 mei 2015 08:07 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hier in het dorp en omstreken zijn minstens 3 kerken en 1 carillon , ik hoor er hier helemaal niets van
Snap ik. Op een gegeven moment raak je eraan gewend, zo heb ik geen last van de vliegtuigen die hier vlakbij overvliegen of de snelweggeluiden die hier als de wind deze kant opstaat te horen zijnquote:Op zaterdag 23 mei 2015 08:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heerlijk.
Maar ik hoor ze al bijna niet meer.
Daarom, gaat heel snelquote:Op zaterdag 23 mei 2015 08:09 schreef Juup© het volgende:
[..]
Snap ik. Op een gegeven moment raak je eraan gewend, zo heb ik geen last van de vliegtuigen die hier vlakbij overvliegen of de snelweggeluiden die hier als de wind deze kant opstaat te horen zijn
Hond niet in een mandje achterop?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 08:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom, gaat heel snel.
Blij dat ik vanmiddag lekker met de taxi naar Breskens ga, scheelt een half uur fietsen.
Hij is bijna 70 cm, moet ik eerst een bakfiets aanschaffenquote:Op zaterdag 23 mei 2015 08:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hond niet in een mandje achterop?
Of voorop
Nu zou het nog kunnen, over 6 maanden niet meer denk ikquote:Op zaterdag 23 mei 2015 08:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hond niet in een mandje achterop?
Of voorop
Nee dusquote:Op zaterdag 23 mei 2015 08:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij is bijna 70 cm, moet ik eerst een bakfiets aanschaffen.
Schofthoogte. Ongeveer, hoor. Kan een paar cm schelen.quote:
Bakfietsmoederquote:Op zaterdag 23 mei 2015 08:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij is bijna 70 cm, moet ik eerst een bakfiets aanschaffen.
Bakfietsbaasje danquote:
Zo'n karretje is best achterlijk, sorry dat ik het zegquote:Op zaterdag 23 mei 2015 08:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Bakfietsbaasje dan
Of zo'n karretje achter je fiets.
Vind het altijd wel een grappig gezicht, een hond mee op de fiets
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 08:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo'n karretje is best achterlijk, sorry dat ik het zeg.
Dan liever een bakfiets.
Bakfiets it is thenquote:Op zaterdag 23 mei 2015 08:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo'n karretje is best achterlijk, sorry dat ik het zeg.
Dan liever een bakfiets.
Zelfs toen ik aangaf dat het om een hond van 2 jaar gingquote:
Ooit. Die boef leert maar eerst mee te lopen aan de fietsquote:
Samzz aan de bakfiets, dan wordt je wel heel burgerlijk hoor.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 08:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ooit. Die boef leert maar eerst mee te lopen aan de fiets.
Oh ja, da's nog beter!quote:Op zaterdag 23 mei 2015 08:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ooit. Die boef leert maar eerst mee te lopen aan de fiets.
Niet gelezen denk ik.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 08:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zelfs toen ik aangaf dat het om een hond van 2 jaar ging?
Echt hequote:Op zaterdag 23 mei 2015 08:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Samzz aan de bakfiets, dan wordt je wel heel burgerlijk hoor.
Zieligquote:Op zaterdag 23 mei 2015 08:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oh ja, da's nog beter!
* MissMSX denkt aan de arme vetgemeste hond van haar tante die amper nog kan lopen, laat staan rennen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |