Auchentoshanquote:Op zaterdag 23 mei 2015 15:42 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Goede keuze!
Ik liep langs de slijter en ik heb weer een flesje Auchentoshan meegenomen
En ja, ook ik heb lang weekend. Lang leve ambtenaar zijn
Dubbel betaald, yayquote:Op zaterdag 23 mei 2015 15:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Yup. En ik moet vrijwel al die feestdagen werken
Toch wel 1 van mijn favorietenquote:
En vrije dagen erbij die ik niet op kan makenquote:
Ja, sorryquote:Op zaterdag 23 mei 2015 15:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Toch wel 1 van mijn favorieten
Ik heb al vaker gezegd dat je welkom bent om samen er wat van te nuttigen maar je blijft maar op dat eiland van je zitten
Wie weet kom ik weleens naar je eilandje toe, een collega van mij is er geboren en ik hoor niks dan lofquote:Op zaterdag 23 mei 2015 15:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En vrije dagen erbij die ik niet op kan maken
[..]
Ja, sorry
Ik ga mee. En dan breng ik mezelf meequote:Op zaterdag 23 mei 2015 15:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wie weet kom ik weleens naar je eilandje toe, een collega van mij is er geboren en ik hoor niks dan lof
Het is nog niet verkocht maar wel binnen 24 uur 4 kijkers.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 15:44 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat is wel lekker! Hoor net dat mijn broer zijn huis ook verkocht heeft. Heeft maar een paar weken te koop gestaan. De boel lijkt weer aan te trekken, hopen dat Enschede een beetje achter blijft
Die is hier ook gewoon te verkrijgen hoorquote:Op zaterdag 23 mei 2015 15:55 schreef Belsezar het volgende:
En dan zal ik een flesje 12 jaar auchentoshan meenemen natuurlijk
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 15:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga mee. En dan breng ik mezelf mee.
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 15:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga mee. En dan breng ik mezelf mee.
Dat is mooi, mocht hij voor de terugreis op zijn kunnen we er dus altijd nog eentje kopenquote:Op zaterdag 23 mei 2015 16:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die is hier ook gewoon te verkrijgen hoor
Wat doe jij dan op Fok!?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 15:32 schreef Tally het volgende:
Ik heb ook lang weekend! Dinsdag komen we terug van ons weekend weg.
Kan er ook niets aan doenquote:Op zaterdag 23 mei 2015 15:34 schreef Barbusse het volgende:
Al die mensen met hun lange weekenden hier
Ik was even bij de kinderen die aan het kleien was terwijl de rest een rondje liep.quote:
Kaasquote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 16:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik was even bij de kinderen die aan het kleien was terwijl de rest een rondje liep.
Ga jij mee?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 17:00 schreef Cue_ het volgende:
Zoals je ook altijd tegen mij zegt. Gewoon gaan!
Trein en Zeeland, daar heb ik slechte ervaringen mee. Of het moet komen door de ENORME tokkie drukte m.b.t. de Floppersquote:Op zaterdag 23 mei 2015 17:14 schreef Samzz het volgende:
Je zal toch eens relaxed met de trein reizen. Vertraging van een uur, inmiddels.
Awquote:Op zaterdag 23 mei 2015 17:14 schreef Samzz het volgende:
Je zal toch eens relaxed met de trein reizen. Vertraging van een uur, inmiddels.
Mijn humeur is echt om te schietenquote:
Ik snap jouw irritatiequote:Op zaterdag 23 mei 2015 17:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn humeur is echt om te schieten. Had al geen zin, zit ik ool nog eens de halve dag in die godvergeten kuttrein vast
.
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 17:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn humeur is echt om te schieten. Had al geen zin, zit ik ook nog eens de halve dag in die godvergeten kuttrein vast
.
Dat is nog tot daaraantoequote:Op zaterdag 23 mei 2015 17:30 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik snap jouw irritatie![]()
[ afbeelding ]
En dan zit je daar in die klote trein in jouw mooie kleding![]()
OMFG, triestheid ten top bij de NSquote:Op zaterdag 23 mei 2015 17:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is nog tot daaraantoe. De communicatie is gewoon totaal afwezig... En dan bedoel ik totaal. Sturen ze in intercity 1 mensen naar Breda, want die trein gaat naar Amsterdam. Kom je daar, blijkt dat die trein al bijna 2,5 uur niet rijdt
.
Wait, what?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 17:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is nog tot daaraantoe. De communicatie is gewoon totaal afwezig... En dan bedoel ik totaal. Sturen ze in intercity 1 mensen naar Breda, want die trein gaat naar Amsterdam. Kom je daar, blijkt dat die trein al bijna 2,5 uur niet rijdt
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 17:55 schreef Juup© het volgende:
Zou ik mezelf vervelen of zo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Ben je er al?quote:
Awquote:
Veel plezierquote:
Zit nu in de trein naar de Arenaquote:
Het is echt overal hetzelfdequote:Op zaterdag 23 mei 2015 18:28 schreef Juup© het volgende:
[..]
Veel plezier![]()
M.b.t. het OV snap ik jouw irritatie, kom ik bij de bushalte aan rijdt die k#tbus (veeeel te vroeg) voorbij, nu moet ik 32 minuten wachten op de volgende bus
Maar waarom ga je dan?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 18:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zit nu in de trein naar de Arena. Heb echt zo geen zin
.
Na een biertje of tig gaat het wel lukken denk ikquote:Op zaterdag 23 mei 2015 18:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
.
Torturequote:
Ow.quote:
Mja, iedereen gaat. Kan ik moeilijk afzeggen he.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 18:39 schreef Juup© het volgende:
[..]
Daarom doe ik daar niet aan, of i.i.g. selectief
Ik zou uit mezelf niet naar de Toppers gaan.quote:
Kan wel, maar is lastig i.d.d.. Gelukkig ben ik wat dat betreft hard geworden en kies ik voor mezelf en niet voor de rest. Is niet iedereen altijd even blij mee, maar ze kennen mijquote:Op zaterdag 23 mei 2015 18:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, iedereen gaat. Kan ik moeilijk afzeggen he.
Echt niet?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 18:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou uit mezelf niet naar de Toppers gaan.
Alcohol is the solution!quote:Op zaterdag 23 mei 2015 18:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
.
Nee, dat dacht ik alquote:Op zaterdag 23 mei 2015 18:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou uit mezelf niet naar de Toppers gaan.
Wat een geluk.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 18:36 schreef aeque het volgende:
Ik heb eigenlijk nooit problemen met het OV.
Je gaat nooit met het OV?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 18:36 schreef aeque het volgende:
Ik heb eigenlijk nooit problemen met het OV.
Bijne elke dag zelfs. Doordeweeks bus/metro en in het weekend trein. Ja soms rijdt de bus te vroeg weg of heeft de trein vertraging maar nooit bizarre vertragingen gehad zonden geldige redenen. Het is maar net hoe druk je jezelf erover maakt.quote:
Ze moeten gewoon op tijd komenquote:Op zaterdag 23 mei 2015 18:56 schreef aeque het volgende:
[..]
Het is maar net hoe druk je jezelf erover maakt.
Dat is correct.quote:
Zwaar leven.quote:
Vetkamp dus.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 19:35 schreef MissMSX het volgende:
Mijn bootcamp verbood mij meer dan een biertje
Wel een hamburger, patat, bitterbal en olijven op
Wel een eind gefietst vanmorgen en verder geen gekke dingen gegeten of gedronkenquote:
Wauw.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 19:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wel een eind gefietst vanmorgen en verder geen gekke dingen gegeten of gedronken
En nog een stuk gewandeld
Ik zeesterquote:Op zaterdag 23 mei 2015 19:57 schreef Juup© het volgende:
[..]
Uurtje fijne sex brengt meer op denk ik
Arme Airquote:
Welnee, megagroot bed. Kan ze zonder problemen zeesterren.quote:
Bedengelenquote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welnee, megagroot bed. Kan ze zonder problemen zeesterren.
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welnee, megagroot bed. Kan ze zonder problemen zeesterren.
Zal toch wel?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:13 schreef Juup© het volgende:
Zou Samzz al gearriveerd zijn bij de Floppers?
Misschien is ze in slaap gevallen en is ze nu bijna in Leeuwardenquote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Misschien is ze in slaap gevallen en is ze nu bijna in Leeuwarden
Arme Samzz, tussen de Friezen. Dan nog liever de floppersquote:
Hmmmmm, hier moet ik even over nadenkenquote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Arme Samzz, tussen de Friezen. Dan nog liever de floppers
Jij pikt (puni) haar wel ff op bij het station?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:53 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hmmmmm, hier moet ik even over nadenken
Als zij in Ehvn wil uitstappen, graagquote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij pikt (puni) haar wel ff op bij het station?
Je hebt een ritje niet eens voor haar over?quote:
Tsssss, ik heb veel over voor sommige mensen maar met drank op rijden valt daar niet onderquote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je hebt een ritje niet eens voor haar over?
C'mon, live a little!quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:04 schreef Juup© het volgende:
[..]
Tsssss, ik heb veel over voor sommige mensen maar met drank op rijden valt daar niet onder
Or die a little.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |