Awquote:Op zaterdag 23 mei 2015 17:14 schreef Samzz het volgende:
Je zal toch eens relaxed met de trein reizen. Vertraging van een uur, inmiddels.
Mijn humeur is echt om te schietenquote:
Ik snap jouw irritatiequote:Op zaterdag 23 mei 2015 17:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn humeur is echt om te schieten. Had al geen zin, zit ik ool nog eens de halve dag in die godvergeten kuttrein vast
.
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 17:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn humeur is echt om te schieten. Had al geen zin, zit ik ook nog eens de halve dag in die godvergeten kuttrein vast
.
Dat is nog tot daaraantoequote:Op zaterdag 23 mei 2015 17:30 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik snap jouw irritatie![]()
[ afbeelding ]
En dan zit je daar in die klote trein in jouw mooie kleding![]()
OMFG, triestheid ten top bij de NSquote:Op zaterdag 23 mei 2015 17:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is nog tot daaraantoe. De communicatie is gewoon totaal afwezig... En dan bedoel ik totaal. Sturen ze in intercity 1 mensen naar Breda, want die trein gaat naar Amsterdam. Kom je daar, blijkt dat die trein al bijna 2,5 uur niet rijdt
.
Wait, what?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 17:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is nog tot daaraantoe. De communicatie is gewoon totaal afwezig... En dan bedoel ik totaal. Sturen ze in intercity 1 mensen naar Breda, want die trein gaat naar Amsterdam. Kom je daar, blijkt dat die trein al bijna 2,5 uur niet rijdt
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 17:55 schreef Juup© het volgende:
Zou ik mezelf vervelen of zo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Ben je er al?quote:
Awquote:
Veel plezierquote:
Zit nu in de trein naar de Arenaquote:
Het is echt overal hetzelfdequote:Op zaterdag 23 mei 2015 18:28 schreef Juup© het volgende:
[..]
Veel plezier![]()
M.b.t. het OV snap ik jouw irritatie, kom ik bij de bushalte aan rijdt die k#tbus (veeeel te vroeg) voorbij, nu moet ik 32 minuten wachten op de volgende bus
Maar waarom ga je dan?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 18:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zit nu in de trein naar de Arena. Heb echt zo geen zin
.
Na een biertje of tig gaat het wel lukken denk ikquote:Op zaterdag 23 mei 2015 18:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zit nu in de trein naar de Arena. Heb echt zo geen zin
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |