quote:Uitzendschema deze week @NPO1
Dinsdag 19 mei - 20:30: Op weg naar het Songfestival
Dinsdag 19 mei - 21:00: Eerste halve finale van het Eurovisie Songfestival met Trijntje Oosterhuis
Donderdag 21 mei - 20:30: Op weg naar het Songfestival
Donderdag 21 mei - 21:00: Tweede halve finale van het Eurovisie Songfestival
Zaterdag 23 mei - 20:30: Op weg naar het Songfestival
Zaterdag 23 mei - 21:00: Finale Eurovisie Songfestival
We moeten frans duijts sturenquote:Op donderdag 21 mei 2015 22:08 schreef BabeWatcher het volgende:
wat zegt Jantje nu? Moeten wij een nationale finale hebben?
Zap naar de Belg!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:08 schreef Jason22 het volgende:
Maar Cornald, wij hebben geen nationaal songfestival.
Dat wel maar als de act zo veel malen briljanter is dan welke andere act die je tot nu toe hebt gezien, kom je daar al mijlenver mee voor te staan.quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:07 schreef Pisces29 het volgende:
Iedereen juicht om de act, maar je moet het nummer toch ook wel tof vinden?
Nummer kan moeiteloos de hitlijsten in, David Guetta en Aviici doen niet andersquote:Op donderdag 21 mei 2015 22:07 schreef Pisces29 het volgende:
Iedereen juicht om de act, maar je moet het nummer toch ook wel tof vinden?
Dit.quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:07 schreef richolio het volgende:
GoedEcht. België op twee, daarna Letland.
quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat wel maar als de act zo veel malen briljanter is dan welke andere act die je tot nu toe hebt gezien, kom je daar al mijlenver mee voor te staan.
Ah oke.quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat wel maar als de act zo veel malen briljanter is dan welke andere act die je tot nu toe hebt gezien, kom je daar al mijlenver mee voor te staan.
Ja terwijl het lied zo slecht nog niet isquote:Op donderdag 21 mei 2015 22:09 schreef Fred_B het volgende:
Vrij ongelukkige loting zo na Zweden natuurlijk.
Warrrremmme broodjes.quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:09 schreef Pisces29 het volgende:
Een gezonnebankte Leontien van Moorsel?
Die griet IS zelf al zonnebank doorbakken joh
Ik vroeg me al af wanneer iemand 'm zou posten.quote:
Nou was dat niet zo heel moeilijk.quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vind dit ook best vermakelijk. Vanaf Portugal is de kwaliteit van de semi toch wel omhoog gegaan
Maar wij hadden de beste zangeres van het hele festival!!!11!!11einsquote:Op donderdag 21 mei 2015 22:10 schreef Roguee het volgende:
Wat heeft iedereen mooie visuals. Behalve wij.
Klopt. Maar dit vind ik wel een vet nummer hoor. Jammer dat het niet op kwalificeren staat volgens betfair.quote:
waaide haar jurk maar wegquote:
Dus dat.quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:11 schreef marcodej het volgende:
Welke superintelligente viezuals has DePannekoek wel niet dat die niet konden, en die van Zweden wel?
maar die van ons kan wel zingenquote:Op donderdag 21 mei 2015 22:10 schreef Roguee het volgende:
quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:11 schreef Max23 het volgende:
Ik vind dit nummer beter dan die van Zweden
Alleen twintig jaar te oud. Dat scheelt veel punten.quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Maar wij hadden de beste zangeres van het hele festival!!!11!!11eins
Tot aan liedje 4 wel, zoals Jan zo mooi zeiquote:Op donderdag 21 mei 2015 22:11 schreef Cee het volgende:
[..]
homoquote:
Maar ook de allerlelijkste outfit ever.quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:11 schreef Cee het volgende:
[..]
pannecoucke is overratedquote:Op donderdag 21 mei 2015 22:11 schreef TheVulture het volgende:
Het is echt bizar dat eigenlijk alle landen die langskomen er visueel veel beter uitzien dan de Nederlandse act....
mislukte poging tot een mandelbrot zie ik op het schermquote:
Niet vanavond in ieder geval.quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou Griekenland hier 12 punten aan geven?
Dat wordt lastig vandaag.quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
In de finale wel.quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:10 schreef Roguee het volgende:
quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:12 schreef Houtenbeen het volgende:
Snap niet dat iedereen Zweden zo goed vond
Wij waren de enige zonder visuals, zonder beweging, zonder .... Tja.... Ik begrijp nog steeds niet hoe ze het zo ongelooflijk hebben kunnen verprutsen.quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:10 schreef Roguee het volgende:
Wij waren de enige zonder een act.quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:13 schreef Injetta het volgende:
[..]
Wij waren de enige zonder visuals, zonder beweging, zonder .... Tja.... Ik begrijp nog steeds niet hoe ze het zo ongelooflijk hebben kunnen verprutsen.
op Cyprus hebben ze nog geen kleurquote:
Welnee, dit is 10 keer kleiner en meer nerdy.quote:
mooi nrquote:
Verrek ja.quote:
quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:14 schreef Revanches het volgende:
Het is TARIK Z. !Die na jaren vastzitten ons zijn boodschap gaat verkondigen!
Hij deed me al aan iemand denken. Maar inderdaadquote:Op donderdag 21 mei 2015 22:14 schreef Revanches het volgende:
De bommen liggen verstopt in heel Europaquote:Op donderdag 21 mei 2015 22:14 schreef Revanches het volgende:
Hij lijkt er echt op jaquote:Op donderdag 21 mei 2015 22:14 schreef Revanches het volgende:
Studio Roosegaardequote:Op donderdag 21 mei 2015 22:14 schreef tralalala het volgende:
Ze moeten gewoon een wedstrijd uitschrijven voor de visuals in Nederland, talent zat.
Je bent Sieneke vergeten?quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:14 schreef marcodej het volgende:
We komen dus zeg maar tot de slotconclusie dat de Nederlandse inzending van 2015 gewoon de allerslechtste inzending ooit van allemaal was?
Verdomme, ik stik bijna in m'n eten.quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:14 schreef Revanches het volgende:
wat een bazennaamquote:Op donderdag 21 mei 2015 22:14 schreef Revanches het volgende:
nee, de enige met Pannekoeke.quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:13 schreef superniger het volgende:
[..]
Wij waren de enige zonder een act.
^dit.. geen rare gimmicks nodigquote:Op donderdag 21 mei 2015 22:15 schreef ajacied4lf het volgende:
Deze mag door, doet niet mee aan alle gekte en zingt rustig zijn liedje.
En die fucking Indiaanquote:Op donderdag 21 mei 2015 22:15 schreef alors het volgende:
[..]
Je bent Sieneke vergeten?En de Toppers?
Het is best pijnlijk om te zeggen maar we zijn door bijna alle landen visueel en qua staging ingepakt... en het lied was al middelmatig om mee te beginnen dus jaquote:Op donderdag 21 mei 2015 22:14 schreef marcodej het volgende:
We komen dus zeg maar tot de slotconclusie dat de Nederlandse inzending van 2015 gewoon de allerslechtste inzending ooit van allemaal was?
Zelfs die presenteerden zich beter dan Trijntje. Hoe kut die liedjes ook waren.quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:15 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vond die mannen van Romeo ook niet echt knap hoor...quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Welnee, dit is 10 keer kleiner en meer nerdy.
Niet mijn smaak. Zal wel doorgaan.
Daar zat idee achter, een kutidee, maar een idee. Trijntje was niks.quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:15 schreef alors het volgende:
[..]
Nee het liedje, kleiner, Coming Home is veel drukkerquote:Op donderdag 21 mei 2015 22:16 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik vond die mannen van Romeo ook niet echt knap hoor...
[ afbeelding ]
we hadden dan ook een Pannecoucke-act.quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:15 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
nee, de enige met Pannekoeke.
Precies, het is ook deze van Romeoquote:Op donderdag 21 mei 2015 22:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee het liedje, kleiner, Coming Home is veel drukker
Zal wel iets aan de oren hebbenquote:Op donderdag 21 mei 2015 22:16 schreef Pandaplint het volgende:
zij is vergroeid met een koptelefoon?
haha wij kwamen ook echt met een broekpak tegenover allerlei vrouwelijke damesquote:Op donderdag 21 mei 2015 22:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is best pijnlijk om te zeggen maar we zijn door bijna alle landen visueel en qua staging ingepakt... en het lied was al middelmatig om mee te beginnen dus ja
ik doe mn best, persoonlijkquote:Op donderdag 21 mei 2015 22:15 schreef alors het volgende:
[..]
hebben wij nog een zangstel die nog niet gescheiden zijn?quote:
quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:17 schreef TheVulture het volgende:
Noorwegen, Zweden, Letland en Slovenie moeten sowieso door
Yolanthe en Wesley.quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:17 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
hebben wij nog een zangstel die nog niet gescheiden zijn?
dat nasale stemmetje van duffy word ik ook 'mad' vanquote:
En Maarten Ducrot.quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:17 schreef miss_dynastie het volgende:
He, deze is ook geen fan van oortjes, net als Trijn!
Deze is erger vind ikquote:Op donderdag 21 mei 2015 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
dat nasale stemmetje van duffy word ik ook 'mad' van
Of Olga Commandeur en die sportende Indo voor de visualsquote:
bij Duffy kan ik het af en toe hebben, Rockferryquote:
Briljant.quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Of Olga Commandeur en die sportende Indo voor de visuals
Lijkt mij wel, bij Zweden ook al.quote:
Wat jammer nouquote:Op donderdag 21 mei 2015 22:19 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ze is dus al getrouwd, met die pianist. Hebben twee kinderen samen
Als indie-liefhebber MOET je dit vreselijk vinden, kom opquote:Op donderdag 21 mei 2015 22:18 schreef richolio het volgende:
Oh blijkbaar is dit dus vreselijkIk vind het oprecht heel leuk
Niet beter dan Zweden, Belgie of Letland, nee. Maar mag van mij hoog eindigen.
Laatste. En dan 10x de herhaling van alle nummersquote:
Polen is de laatstequote:
quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:21 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ik hoop wel dat het podium waterpas is.
mooi gifje, heb je meer?quote:
quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:21 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ik moest een beetje lachenquote:Op donderdag 21 mei 2015 22:21 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Die van Polen zit al wat langerquote:Op donderdag 21 mei 2015 22:21 schreef Pisces29 het volgende:
Beetje een houten kont van het 1,5 uur zitten
ook mooi liedjequote:
quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:21 schreef TheVulture het volgende:
Hoe tof zou het zijn als dit ineens een dancesong zou worden met vuurwerk uit de wielen
quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:21 schreef TheVulture het volgende:
Hoe tof zou het zijn als dit ineens een dancesong zou worden met vuurwerk uit de wielen
'Dat scheelt tijd!'quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:20 schreef TheVulture het volgende:
Ontzettend tof
Echt wat moeten Cornald en cs. toch gedacht hebben toen Trijn in november met Walk Along hun zaaltje binnen kwam wandelen met "jongens ik heb me nu toch een geweldig lied"
quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:22 schreef Redefine het volgende:
Hoop wel dat die rolstoel in de parkeerstand staat, anders wordt het heel pijnlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |