"Huilen is voor jou te laat..."quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:07 schreef aeque het volgende:
[..]
Neeeeeeet spijt me, vergeef me, anders kan ik het niet zeggen. En valt vanalles uit te leggen.
Ja toch?quote:
Om te palen?quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Had je gisteren Cali maar niet moeten palen
Mijn beurt nu
washroomsquote:
Go ahead.quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:07 schreef aeque het volgende:
[..]
Neeeeeeet spijt me, vergeef me, anders kan ik het niet zeggen. En valt vanalles uit te leggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als jij gewoon missionaris wil met het licht uit kan ik me daar ook wel in vinden hoor, saaie mutsquote:Op donderdag 21 mei 2015 10:09 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Om te palen?
Dat weet ik niet hoor, je hebt wel vreemde fantasieën.
quote:
Boh en een beest dat ze is.quote:
quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als jij gewoon missionaris wil met het licht uit kan ik me daar ook wel in vinden hoor, saaie muts
En jij 'm vervolgens er anaal inproppen met het excuus dat je het niet goed kon zien doordat het licht uit was. Smart boy!quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:10 schreef HostiMeister het volgende:
Als jij gewoon missionaris wil met het licht uit kan ik me daar ook wel in vinden hoor, saaie muts
Een luiaard, je kroop er bovenop en ze viel direct in slaap?quote:
Spoilersquote:Op donderdag 21 mei 2015 10:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En jij 'm vervolgens er anaal inproppen met het excuus dat je het niet goed kon zien doordat het licht uit was. Smart boy!
Gut gelauntquote:Op donderdag 21 mei 2015 10:10 schreef Harmankardon het volgende:
Die Frau is ook aardig los aan het komen zeg, het wordt zomer
Ruilhandelquote:Op donderdag 21 mei 2015 10:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Had je gisteren Cali maar niet moeten palen
Mijn beurt nu
Mmmm ik ga geen hosti meer halen in de kerk denk ik.quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En jij 'm vervolgens er anaal inproppen met het excuus dat je het niet goed kon zien doordat het licht uit was. Smart boy!
Ik begreep dat jij wel houdt van een beetje uitdaging.quote:
Laat even je nummer achter, dan bel ik je over 8 jaar terug.quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Geeft niet hoor, ik leer je wel wat
Ik las palenquote:Op donderdag 21 mei 2015 10:12 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Mmmm ik ga geen hosti meer halen in de kerk denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |